Over het restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

Menno H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed restaurant met een eigen identiteit als het gaat om de gerechten. Een verademing als er standaard geen patatjes worden geserveerd bij het hoofdgerecht.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was nog net zo lekker als 2 jaar geleden. Super
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het oude zebs lijkt niet meer te bestaan. We waren een tijdje niet meer geweest bij een van onze favoriete restaurants helaas hebben we moeten constateren dat niets voor altijd is. Het eten is nog prima. Afwisselende keus met voldoende mogelijkheden. Goede presentatie en smaak. Maar dan houdt het op. De nieuwe inrichting maakt het geheel voller. Te vol denk ik. De bediening was ronduit slecht. Ongepaste reacties van een mogelijk ontevreden tiener die zeer waarschijnlijk helemaal niet in de bediening wil werken. Ga alsjeblieft iets anders doen! Ze hebben geen idee wat ze zouden moeten doen. Er wordt specifiek gevraagd om geen kaas te gebruiken en die persoon krijgt het verkeerde bord geserveerd. Met kaas dus. En dat tot en met de koffie. Gelukkig zijn er voldoende andere keuzes om te gaan eten.
Joy Q.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de keuze uit het AH menu was ruim genoeg en aan wensen aanpasbaar. De bediening was goed, prettig en heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Boudewijn W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Onze gastheer verwelkomde ons fantastisch en voelde onze wensen perfect aan. Hij gaf goede adviezen over gerechten en wijnen en sprong goed in op onze wensen. Een waardig gastheer!
Monique_H .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een restaurant met oprecht vriendelijke bediening. Voor het AH actiemenu hadden ze echt originele gerechten. Ook voor vegetariers interessante en smaakvolle gerechten. Voor herhaling vatbaar!
pethard23 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vond de menu keuze uiterst summier voo € 32,50, de voorgerechten vreemd en niets zeggend, het hoofdgerecht bestond vis, wild of vegetarisch, een goed stukje vlees ontbrak. Nagerechten werden overheerst door zure frambozensaus en vruchtengelei op chocolade. onze keuze voor Sebs is daarom éénmalig.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fijn gegeten met man en zoon van dertien. Vooraf de garnalen met pittige salade (had iets meer smaak mogen hebben) en daarna wildzwijnkotelet met lekkere spruitjes. Toe de banoffee, lekker. Er bij de krieltjes, voor mijn zoon jammer dat er geen frietjes waren, hij heeft wel weer genoten van zijn applecrumble toetje. Fijn dat er gratis karaffen water op tafel gezet worden. De bediening is attent. Totaal waren we 92 euro kwijt inclusief wijn, schappelijke prijs.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Reservering ging heel goed. Prettige ruimte, vriendelijke bediening. Eerste gangen was het tempo van bediening prima. De koffie liet lang op zich wachten waarschijnlijk omdat wij bijna de laatste gasten waren. Al met al een goed restaurant waar we zeker een keer terug komen
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voor het eerst bij Zebs mogen eten. De ontvangst was hartelijk, en het restaurant is leuk ingericht. De gerechten op de kaart, die allemaal iets kleiner zijn, zijn gevarieerd en waren van goede kwaliteit. Vooral de pittige salade met gefrituurde gamba's was erg leuk. De verhoudingen in het gerecht de pate van eend hadden misschien iets beter gekund, maar kwalitatief was het goed. Mooie uitgebreide wijnkaart ook. Al met al een geslaagde avond!
mariettabaarn .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gehad, vlotte en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, kom hier zeker weer terug.
Cabernet sauvignon was heerlijk, vegetarisch voor- en hoofdgerecht ook, toetje super.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We waren hier met de AH Restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was attent, Ik vind het erg goed dat ze bier van kleinere brouwerijen hebben zoals Jopen en Texels bier. Op een gegeven moment was mijn man toe aan een tweede drankje, maar toen konden we niemand van de bediening meer vinden om het te vragen. Uiteindelijk heeft hij bij het dessert maar een cognac besteld.
De ruimte was gezellig en ik vond het leuk dat je in de keuken kon kijken. Maar het enige nadeel vond ik de kleine tafeltjes met weinig ruimte er tussen. Ik had af en toe het gevoel dat we met de mensen naast ons aan tafel zaten en hun gesprek woord-voor-woord kon volgen (en zij die van ons).
lidia.dudink .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Zebs is gewoon altijd goed. Er is geen hoofdgerecht, alle gerechten zijn wat kleiner maar dat is eigenlijk juist prettig waardoor je goed kan combineren. Voor de AHactie is de keuze wat beperkter maar weer heerlijk nieuwe dingen geproefd. Als koud gerecht de geitenkaasmousse op piepkleine witlofblaadjes (de lekkerste..): heerlijk zachte smaken. Daarna heel verrassend een warme 'salade' met Rouget (stukje vis) en Merquez (stukjes worst), een echte smaakexplosie!
De chocoladecheesecake met sinaasappelgelei was eigenlijk too much maar zooo lekker! Heerlijk verwend voor weinig! Dank voor deze actie!
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Al diverse keren gegeten en zijn dus zeer tevreden. Zeer vriendelijk personeel en hier is het "gewoon" dat je al direct een fles water op je tafel krijgt. Deze wordt telkens omgeruild voor een volle fles. Hier kan menig restaurant voorbeeld aan nemen. Lekker stukje brood erbij en je kan op je gemak gerechten gaan kiezen. Blijven hier zeker terugkomen.
M N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zeer snelle en vriendelijke bediening. De gerechten waren erg lekker (en net eventjes anders dan anders).
Erg leuk restaurant!
reijersen .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, deels met de AH actie. Vlotte, prettige bediening en prachtig opgemaakte borden. mooi, die open keuken. Wij kregen de koffie eerder dan het toetje, wat niet de bedoeling was en kregen ene gratis drankje ter excuus. Prima opgelost en we komen vast een keertje terug!
VincentA .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
het eten was lekker , met goede niet te grote porties. Zeer vriendelijke en servicegerichte bediening in een leuke omgeving. kortom: een aanrader!
BeaS S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hadden niet veel tijd, maar hebben heerlijk gegeten. Het was een leuk menu en alle borden waren werkelijk plaatjes om te zien! Aanrader
Anuschka C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten. Het eten was erg lekker en de porties waren goed. Het 3-gangen menu gaf voldoende keuze. De bediening was vriendelijk en professioneel. Er werd een fles kraanwater op tafel gezet en de fles werd ook weer bijgevuld. De prijs/kwaliteit verhouding was prima.
grapje .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vanavond weer goed gegeten bij Zebs. De ontvangst is hartelijk. Wat heel fijn is, dat er direct een fles kraanwater op tafel wordt gezet. Staat leuker dan een karaf en je hoeft er niet eerst om te vragen! Attent; goed gastheer/vrouwschap. De bediening is vriendelijk en attent. Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Lekker klaargemaakt, mooi gepresenteerd. Ook het hoofdgerecht (wilde) eendenborst was heerlijk. Lekker glas Chianti erbij. Als nagerecht hadden wij de witte chocoladeparfait en de brownie. Beide gerechten waren heerlijk en weer mooi opgemaakt. Kortom lekker eten in een gezellige sfeer.