Over het restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

Walter M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Superlekker eten bij Zebs. Mooi opgediend, gezellige sfeer.
Extra uitleg bij de wijnkaart en het kaasplankje konden niet bij alle medewerkers geven, maar at mocht de pret niet drukken (andere persoonsleden wisten daarentegen extra veel!)
Een superavond gehad met lekkere gerechten!
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij Zebs hebben we lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. De carpaccio en de tamme eendenborstfilet zijn erg aan te raden. Een goede ervaring!
info668 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super lieve personeel en echt lekker gegeten. Geen overvolle porties, maar mooie smaakvolle gerechten.
Super was ook, dat er zonder te vragen flessen met water werd aangeboden.
Ga zo door Zebs! Rinia
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Elke keer een feestje. Wij hadden een anti pasti plank, heel fijn om mee te beginnen. Daarna de geweldige carpaccio met truffelsaus. Perfect! Eendenborst was heerlijk. En als topper van een afsluiting de witte chocolade. Bediening is super vriendelijk. Kom altijd met veel plezier.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Er leuk restaurant en heerlijk gegeten. Aardige bediening.
Zeker leuk om nog eens terug te komen al zit het niet bij ons in de buurt....
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Na het schrijven van een recensie over een teleurstellende ervaring heeft de eigenaresse contact met mij opgenomen. Een gedurfde actie naar mijn mening. Ze wilde graag van mij horen wat er was gebeurd. Vooral om er iets mee te kunnen doen. Na een goed gesprek heeft ze met klem verzocht om Zebs nogmaals te bezoeken. En, eerlijk is eerlijk, dat heb ik gedaan. Gereserveerd op een andere naam om eventuele invloed te beperken. Ik kan gelukkig stellen dat het eten, de bediening en de sfeer weer enorm goed was. We hebben weer een gezellige avond gehad met bijzonder lekkere gerechten. Zebs staat weer op mijn kaart.
Femke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Altijd lekker en gezellig bij Zebs. De desserts vielen ook nu weer zeer in de smaak, evenals de andere gerechten overigens. Ditmaal heb ik de wijnsuggesties van de kaart gevolgd: een aanrader!
Reina B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was heerlijk! We moesten alleen voor twee flessen lauw kraanwater 18 euro afrekenen. Dit vind ik echt teveel! Thuis heb ik lekkerder koud water in de koelkast.
Beste Reina,

Bij Zebs serveren wij al ruim 12,5 jaar lang bij iedereen onbeperkt (gratis) kraanwater. Vermoedelijk is er sprake van een misverstand en is de €18,- op uw rekening iets anders. Zou u contact met ons op kunnen nemen zodat we dit kunnen ophelderen?

Met vriendelijke groet,

Zebs de Bilt
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij waren met de AH-actie en kregen een mooi keuze-menu, zij het dat dit wat beperkter was dan de kaart. De ontvangst was vlot en heel hartelijk. Een pluspunt vonden we de fles tapwater die we gratis bij het eten kregen. Het eten was prima en vooral de nagerechten heel lekker!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Lekker gegeten, met AH restaurantactie. Voldoende gevarieerde keus. Voor de kinderen was van alles mogelijk. We komen zeker nog een keertje terug voor het normale menu.
JosevanD .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Al meerdere keren geweest (ook zonder de AH actie) en altijd lekker gegeten! De Rosé uit Corsica is een aanrader! De menu keuze van de AH diner actie is beperkt maar bestaat wel uit lekkere gerechten.
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben erg lang op het eten gewacht ze waren ons vergeten denk ik we kregen wel een wijntje! Volgende tegenvaller was het dessert Eton Mess was op doordat er veel ah restaurant acties menu waren verkocht!!!!!!!!
Heel erg jammer.......
Vervolgens werd er verteld dat het ijs (dropijs) wat bij het dessert zat bij de Hanos vandaan kwam zoals de meeste producten....,,, Tsja er zijn meerdere leerpuntjes er liep ook niet duidelijk iemand die de "leiding" had wel een teleurstelling die dan toch prijzig uitvalt wij hadden geen ah restaurant actie
Marijke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een prettige tent om te eten, vriendelijk personeel, gast vrij en Vrolijk.
Gerechten zijn prima in orde, lekker van smaak en porties zijn precies voldoende.
Zeker aan te bevelen.
T V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Voor een jarige maken ze een extra mooi toetje!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ik ben gek op Zebs. Kom er regelmatig met vriendinnen. Vanavond met mijn zoon. Heerlijk gegeten.
Lieke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, maar het duurt allemaal echt veel te lang. Wijntje bij eten komt pas als het bord bijna leeg is, we hebben er 2,5 uur gezeten voor 3 gerechten. Glutenvrij eten is goed mogelijk, houden ze goed en meedenkend rekening mee. Rauwe asperges in de salade was verrassend lekker. Aardbei-toetje met merengue was heerlijk.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gisteravond de avond voortgezet na een ander etentje ergens wat niet goed was. Heerlijk gegeten! Keuken is keurig. Niks te klagen.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed restaurant met een eigen identiteit als het gaat om de gerechten. Een verademing als er standaard geen patatjes worden geserveerd bij het hoofdgerecht.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was nog net zo lekker als 2 jaar geleden. Super
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het oude zebs lijkt niet meer te bestaan. We waren een tijdje niet meer geweest bij een van onze favoriete restaurants helaas hebben we moeten constateren dat niets voor altijd is. Het eten is nog prima. Afwisselende keus met voldoende mogelijkheden. Goede presentatie en smaak. Maar dan houdt het op. De nieuwe inrichting maakt het geheel voller. Te vol denk ik. De bediening was ronduit slecht. Ongepaste reacties van een mogelijk ontevreden tiener die zeer waarschijnlijk helemaal niet in de bediening wil werken. Ga alsjeblieft iets anders doen! Ze hebben geen idee wat ze zouden moeten doen. Er wordt specifiek gevraagd om geen kaas te gebruiken en die persoon krijgt het verkeerde bord geserveerd. Met kaas dus. En dat tot en met de koffie. Gelukkig zijn er voldoende andere keuzes om te gaan eten.