Over het restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Zebs

Debra R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was erg lekker en mooi gepresenteerd. Service was ook heel goed.
Renée W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten en bediening prima , maar het geluid in het restaurant is erg lawaaierig. Je kan elkaar slecht verstaan. Met twee personen gaat nog wel, maar zou hier niet heengaan met een groter gezelschap. Jammer
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede aandacht voor het eten en de wijn. Leuk sfeer
uicwild W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een van mijn favoriete restaurants: smaakvolle gerechten waar alle componenten mooi versmelten tot een geheel. Interessante kaart met veel lekkere dingen (lastig kiezen soms ;-) . Doordat het kleinere gerechten zijn kun je goed naargelang je eetlust samenstellen. Altijd ruimte laten voor een van de lekkere toetjes!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is een gezellige locatie met vriendelijke mensen.
Eten is prima en snel geserveerd.
De locatie is zeker aan te raden.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke sfeer en heerlijke gerechten. Kleine porties, dus dat was even wennen. Ga hier zitten voor een heerlijke smaakexplosie en perfect uitgebalanceerde gerechten. Enige minpunt was de lange wachttijd tussen gerechten in (soms 30-45 min) in combinatie met de kleine porties. Het was echter wel een drukke (donderdag)avond, wat natuurlijk niet geholpen heeft. Al met al kom ik heel graag nog eens terug, omdat de kwaliteit van de gerechten het wachten meer dan waard was!
hedwig P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten!
E W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een oprecht hartelijke ontvangst! Er werd flexibel ingespeeld op onze dieet wensen. Er werd ook buiten de kaart om gedacht. We hebben vegetarisch gegeten. de gerechten hadden een leuke smaakvariatie en balans. Bediening is attent en het eten is lekker.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, 3 gangen, allemaal erg lekker. Aardige bediening, flesje water stond al klaar toen we plaats namen en werd zonder vragen aangevuld.
LouiseVerkade .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Super geslaagde avond gehad bij Zebs,wat een prettig en super fijn en gastvrij onthaal ( gastvrouw Karin is echt een topper)! En wat hebben we genoten van het diner! We waren met een gezelschap van 12 personen en voor iedereen was er een vriendelijk woord en aandacht, diner was top en heerlijke wijnen gedronken! Ontzettend bedankt voor de gezellige avond, had me geen beter verjaardagskado kunnen wensen!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten (AH arrangement) in een gezellig drukke omgeving (zaterdagavond en vol) met een prettige vlotte bediening.
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten weer. Het zat lekker vol op zaterdag, maar niet te druk. De Carpaccio, eendenborst en witte chocolade.... wat een feest. Al eerder heb ik een recensie geschreven, dat werd zeer gewaardeerd. Leuk om te horen. Vriendelijk en gezellig personeel. Als ik weer in de buurt ben, kom ik langs. Tot snel Zebs.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het gebeurt nog wel eens dat je niet ‘van de kaart’ mag eten met een AH-bon, dan krijg je een speciaal aangepast 3-gangenmenu. Vaak valt dat tegen en krijg je daardoor niet echt een goed beeld van de kwaliteit van de keuken. Bij Zebs geldt dat gelukkig niet; wel een speciaal AH-menu, maar evengoed voor elke gang een keuze uit 3 gerechten, dus met 4 personen tòch verschillende gerechten op tafel (en dus kunnen proeven van elkaar ????)... En de kwaliteit is voortreffelijk, ook zeker geen enkel verschil met de vaste gerechten van de kaart (dàt weten we uit ervaring). Al met al dus heerlijk gegeten en ook zonder kortingsbon komen we snel weer terug.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten en het eten was van een erg goede kwaliteit. Perfecte bediening en heerlijke ambiance. een aanrader voor de fijnproever.
Jeroen van H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was de eerste keer voor ons, maar we zijn prettig verrast door het eten en de Ambiance. We hadden het AH Diner menu, maar dat hield alleen wat beperktere keuze in. We kregen ook een goed wijnadvies voor bij het hoofdgerecht. Al met al TOP.
marian630 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Op een woensdagavond zat het flink vol! De bediening is vriendelijk, het eten lekker en leuk concept met kleine gerechtjes. Helaas werd ons na het 1e drankje niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken (we hebben de hele fles water leeg gedronken), en moesten we een half uur wachten voordat het lukte de bediening erop te attenderen dat we graag een nagerecht wilden bestellen. We zaten al wel 30 minuten met de kaart; de bediening dacht dat we deze nog steeds aan het bestuderen waren... Werd 'opgelost' door een drankje in mindering te brengen op de rekening. Jammer, omdat de avond zo veelbelovend begon.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekend gegeten, prima kaart, attente en vriendelijke bediening.
M G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig eethuis. Bediening was vriendelijk en correct. Menu van AH was zoals het beschreven stond.
Was de eerste keer. Gaan er vast vaker eten.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke gerechten van goede kwaliteit. Zeer vriendelijke bediening. Gratis water die continue wordt bijgevuld. Mijn favoriete restaurant in deze omgeving. Kom er graag terug.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We waren hier vanwege de AH-actie. Keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie desserts. Voor ieder wat wils. Een gezellig restaurant, aardige bediening en lekkere gerechten. We hebben een gezellige avond gehad met vier vriendinnen. We komen zeker nog een keer terug!