Over het restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Zebs

Esley H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten weer. Het zat lekker vol op zaterdag, maar niet te druk. De Carpaccio, eendenborst en witte chocolade.... wat een feest. Al eerder heb ik een recensie geschreven, dat werd zeer gewaardeerd. Leuk om te horen. Vriendelijk en gezellig personeel. Als ik weer in de buurt ben, kom ik langs. Tot snel Zebs.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het gebeurt nog wel eens dat je niet ‘van de kaart’ mag eten met een AH-bon, dan krijg je een speciaal aangepast 3-gangenmenu. Vaak valt dat tegen en krijg je daardoor niet echt een goed beeld van de kwaliteit van de keuken. Bij Zebs geldt dat gelukkig niet; wel een speciaal AH-menu, maar evengoed voor elke gang een keuze uit 3 gerechten, dus met 4 personen tòch verschillende gerechten op tafel (en dus kunnen proeven van elkaar ????)... En de kwaliteit is voortreffelijk, ook zeker geen enkel verschil met de vaste gerechten van de kaart (dàt weten we uit ervaring). Al met al dus heerlijk gegeten en ook zonder kortingsbon komen we snel weer terug.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten en het eten was van een erg goede kwaliteit. Perfecte bediening en heerlijke ambiance. een aanrader voor de fijnproever.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was de eerste keer voor ons, maar we zijn prettig verrast door het eten en de Ambiance. We hadden het AH Diner menu, maar dat hield alleen wat beperktere keuze in. We kregen ook een goed wijnadvies voor bij het hoofdgerecht. Al met al TOP.
marian630 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Op een woensdagavond zat het flink vol! De bediening is vriendelijk, het eten lekker en leuk concept met kleine gerechtjes. Helaas werd ons na het 1e drankje niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken (we hebben de hele fles water leeg gedronken), en moesten we een half uur wachten voordat het lukte de bediening erop te attenderen dat we graag een nagerecht wilden bestellen. We zaten al wel 30 minuten met de kaart; de bediening dacht dat we deze nog steeds aan het bestuderen waren... Werd 'opgelost' door een drankje in mindering te brengen op de rekening. Jammer, omdat de avond zo veelbelovend begon.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Uitstekend gegeten, prima kaart, attente en vriendelijke bediening.
M G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gezellig eethuis. Bediening was vriendelijk en correct. Menu van AH was zoals het beschreven stond.
Was de eerste keer. Gaan er vast vaker eten.
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke gerechten van goede kwaliteit. Zeer vriendelijke bediening. Gratis water die continue wordt bijgevuld. Mijn favoriete restaurant in deze omgeving. Kom er graag terug.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We waren hier vanwege de AH-actie. Keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie desserts. Voor ieder wat wils. Een gezellig restaurant, aardige bediening en lekkere gerechten. We hebben een gezellige avond gehad met vier vriendinnen. We komen zeker nog een keer terug!
Lidy O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
ontvangst als altijd vriendelijk en voorkomend. Iedereen doet zijn best. Het was erg druk en veel jonge (minder ervaren?) medewerkers. Een dame die werkelijk alles in de gaten hield (is wellicht ook haar functie?) en probeerde te regelen. Mijn tweede glas wijn werd vergeten en kwam toen het hoofdgerecht al bijna op was maar dat werd goed gemaakt door dit glas niet op de rekening te zetten.
Eten was lekker en netjes verzorgd. We aten dit keer met de Albert Hein kaart en de keuze uit 3 voor- hoofd en nagerechten was prima.
Oda H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke avond gehad bij Zebs. Fijn een flesje water en brood op tafel bij binnenkomst. Mooie, kleine gerechten. Precies goed. Alles bijzonder lekker en mooi gepresenteerd. Dit is al jaren en blijft een favoriet van ons!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zebs is een restaurant met een goede ambiance, vriendelijk personeel en lekkere gerechten. Er zou iets meer aandacht voor de wijnkeuze kunnen zijn.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten. Klein culinair restaurant. Goede indruk. Buitengewoon vriendelijk personeel.
Wij hadden er zelf al eerder gegeten en namen nu familie mee om ook kennis te maken met dit restaurant.
Dit is hun goed bevallen. Dus komen er zeker nog een keer terug.
Trudy Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten is van hoog niveau. De bediening is zeer matig. Fouten met tafels, niet alert op of mensen nog iets willen drinken, bestellingen vergeten. Erg jammer, en een slechte ontwikkeling. In het verleden was dit stukken beter.
Amarens S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het was echt een tijd geleden dat we bij Zebs waren. Reden was dat we niet heel erg blij werden van de laatste ervaringen. Kaart weer hetzelfde. Eten oké. Wijn te laat en best een redelijke rekening. Vanavond toch maar weer eens geprobeerd na een jaar. En goed! Kaart grotendeels verrassend. Vitello tonato was super zoals ik hem mij herinner van lang geleden. De Victoriabaars was lekker met een goede groente mix. Mijn vriend had Hahummi (geloof dat ik het zo schrijf). Hij moest even wennen aan de textuur (soort tofu) maar vond de smaak verrassend. Wijnen op tijd :-) En de Eton Mess was als vanouds, een heerlijke afsluiter. Zebs staat weer op ons lijstje van restaurants in de Bilt.
Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker eten, mooi opgediend! Ik ga hier vaak eten, ontspannen sfeer, en vriendelijk personeel. Zeker aan te bevelen... Enig minpuntje in de zomer is dat je niet buiten kunt eten
AstridM1962 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Nog met de AH restaurantactie heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, personeel vriendelijk, keuze voor het drie gangen menu was wat beperkt maar voor ieders wat wils.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Geen commentaar, het was (wederom) een zeer goede ervaring met restaurant ZEBS; heerlijk eten en speciale aandacht voor onze jarige dochter.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
goed ontvangen, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een heerlijke huiswijn. wij hadden echter de pech dat er een grote groep aanwezig was die zich dmv enorme herrie en kabaal in de vorm van luid schreeuwen en hard lachen zich profileerde. zelfs de mensen van de bediening verontschuldigden zich hiervoor.
jetbeijs .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuk restaurant. Leuke bediening. Zou wel wat meer vlgs de etiquette mogen gaan ook het dekken van de tafel.
Eten was lekker en goed.