Over restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

grapje .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vanavond weer goed gegeten bij Zebs. De ontvangst is hartelijk. Wat heel fijn is, dat er direct een fles kraanwater op tafel wordt gezet. Staat leuker dan een karaf en je hoeft er niet eerst om te vragen! Attent; goed gastheer/vrouwschap. De bediening is vriendelijk en attent. Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Lekker klaargemaakt, mooi gepresenteerd. Ook het hoofdgerecht (wilde) eendenborst was heerlijk. Lekker glas Chianti erbij. Als nagerecht hadden wij de witte chocoladeparfait en de brownie. Beide gerechten waren heerlijk en weer mooi opgemaakt. Kortom lekker eten in een gezellige sfeer.
Femke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Zebs. Mooie inrichting, lekker eten en goede service. Ik had een tweetal klachten maar die zijn vlot en adequaat opgelost. Goede service is wat mij betreft niet de afwezigheid van fouten, maar het naar volle tevredenheid oplossen van die fouten. Daar is Zebs goed toe in staat. Kortom: een aanrader!
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Erg vriendelijke ontvangst. Druk binnen en wat rumoerig, maar personeel blijft attent en vriendelijk. Eten was lekker. Voorgerecht was wat klein, maar hoofdgerecht daarentegen was weer prima. Nagerechten van het AH menu vonden we niet zo interessant dus mochten we van de gewone kaart kiezen. Klantvriendelijk dus.
Johanneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke plek en vriendelijk personeel. We gaan zeker vaker terug!
Magdalena J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een origineel restaurant met een lekkere kaart.
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Een echte aanrader voor wie iets te vieren heeft.
Rachelle G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Eten was qua smaak erg lekker, maar de porties waren erg klein. Zeker de vegeterische optie was niet genoeg voor een volwassene.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zaterdag met de twee jongsten gegeten bij Zebs. Sfeer - as usual - uitstekend en weer genoten van het eten. Rouget en Merguez, carpaccio en Black Angus aanraders. We waren minder enthousiast over de pulled porc, die was nogal vlak van smaak en te compact. Het toetje (chocoladeparfait met nougatine) werd door de twee pubers met veel smaak verorberd. Het restaurant was tot de nok vol, dus personeel had niet heel veel tijd voor ons, maar dat snapten we ook wel. Ze waren wel correct en vriendelijk.
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Alweer blij verrast over de kwaliteit van het eten, orgineel!
Het personeel is heel attent,alert, kortom TOP!!!
Komen heel graag terug
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De hoofdgerechten zijn aan de kleine kant, zo was het stukje zalm wel erg klein.
Anne Marie R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zoals ik gewend ben van Zebs heerlijk gegeten.
Dit keer op een zaterdagavond, dus drukker dan ik gewend ben.
Bediening was deze avond jong, nog wat onervaren leek me.
Maar wel erg vriendelijk. De rekening klopte niet in ons voordeel. Ik heb dat wel gemeld.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Leuke verrassende tent, goed gegeten, gerechten waren goed van smaak.
Mooie en overzichtelijke kaart. Enige minpuntje als je het een minpuntje kan noemen is dat de tafel redelijk dicht op elkaar staan en dat het wat luidruchtig is in de vorm van galm. Maar het eten was een hele mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Conrad W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik vond het er lawaaierig, alsof ik in een echo-kamer zat. Ongetwijfeld is deels de oorzaak dat de lengte/breedte Ratio nog al hoog was maar naar mijn mening de muren en constructie-delen geen enkele geluidsdemping kwaliteit hebben.

Na mijn aankomst werd de tafel voorzien van servetten, vorken, messen, glazen en een fles water, maar niemand vroeg me of ik iets wilde drinken. De ander tafelgenoten kwamen pas 30 minuten later opdagen. maar ik had graag direct een drankje besteld maar niemand kwam vragen of ik dat wilde en bij wijze van experiment dacht ik er mee te wachten. Na 20 minuten was ik het zat en stond op om een jongeman aan te spreken om een Bacardi Cola te bestellen. Even later kwam hij terug om te vragen om een bevestiging dat ik een Rum Cola besteld had en ik moest bij zeggen dat het Barcadi Cola moest zijn. Het duurde nog 5 minuten voordat ik de drank kreeg. Ik vond dat een zeer negatief punt. De dame die een het begin om 20:00 uur de fles water en glazen gebracht had, had eigenlijk direct behoren te vragen ik alvast iets wilde drinken en wat hartigheid er bij wilde hebben.

Dat er voor de AH Restaurantactie een aparte Menu-Kaart er aangeleverd verbaasde me, maar achteraf begrijp ik dat wel. De hoeveelheden van de gerechten die we echter kop het bord kregen waren beduidend aan de kleine kant, en drie van ons waren ontevreden over de magere hoeveelheid. De prijs van € 32 vond ik onwijs hoog voor wat we te eten kregen. Het bleek ons zeer duidelijk dat deze prijs fors "opgeblazen" was om het zogenaamde "gratis 3-gangen-menu" niet verliesgevend te maken. . . we waren op dit punt zeer teleurgesteld.

Over de smaak van de gerechten waren we allemaal tevreden . . .maar de "brouwnies" van het dessert waren te droog en te kruimelig. . . brouwnies behoren zacht en "smeuïg" te zijn. . . vonden ik en de dame in het gezelschap. Ik loste het op door de Port van mijn zoon er overheen te gieten en mijn schoondochter kreek ik de redt van haar te droge brouwnie.

Met in-achtname van twee gratis 3-gangen-menus had ik gedacht hooguit € 40 voor de maaltijden kwijt te zijn en nog eens € 40 @ € 45 voor extra's. Het uiteindelijke bedrag was tussen € en € 50 hoger dan ik verwacht had.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Plezierig restaurant, gerechten origineel, porties gemiddeld, ondanks geringe hoeveelheid koolhydraten (geen friet,, pasta e.d.) toch aan de zware kant (gebruik van boter/vet?). Bijgerecht van groene asperges en kaasplankje een aanrader.
JT R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuke avond gehad in een prettige omgeving met lekker eten in de juiste porties.
Alle disgenoten vonden het erg prettig dat e bij de hoofdgerechten geen gefrituurde waren werden aangeboden!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Wat was het weer super! Met Iens AH actie gegeten en het was lekker! Zelfde porties eerlijke prijs!!! Was niet heel druk, gezellige sfeer en goede service!
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Gisteren wezen eten. De keuken was heel snel dus we hadden net een broodje vooraf en de wijn toen we al ons bord kregen met heerlijke biefstuk. De biefstuk was super lekker maar het was voor ons n beetje rauw op ons dak????
Asandino .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met de AH dinerbon gegeten bij Zebs. Zeer vriendelijke bediening. Maar het 3 gangendiner viel tegen. In het bedrag zat geen enkel bijgerecht bij het klein uitgevallen hoofdgerecht inbegrepen. En extra groenten of aardappels was wel nodig, omdat de portie klein was. Vooral de eendeborst in reepjes, samen nog geen halve eendenorst,op een heel klein beetje couscous was zelfs voor een kleine eter onvoldoende. De frito misto was ook niet royaal. De combinatie van gebakken vis op een papadum vond ik apart. Het zoet desert was uitstekend. Maar de in de menukaart beschreven kletzenbrot bij het kaasplankje (wederom met erg kleine stukjes kaas) was vervangen door geroosted suikerbrood. Ik vond de combinatie niet lekker. Bij navragen kreeg ik heel snel wel de kletzenbrot, die was dus wel gewoon in de keuken aanwezig. Goed en snel opgelost door de bediening. Maar door de kleine porties, de aparte combinaties en foutjes bij opdienen en niet goed communiceren dat je 4,5 euro moet bijbetalen voor een schaaltje aardappels maakt dat ik niet snel zal teruggaan.
Doortjehupkes .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De eendeborst combinatie met vijgen was heel lekker.
Carpaccio was ook heerlijk. Goede kwaliteit.
10 voor presentatie !
Marcel-11 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Zebs, deze keer met de restaurantactie van AH. Van voorgerecht tot toetje goede smaakcombinaties en de bijpassende wijnen pasten ook echt. Alles in combinatie met vriendelijke en prettige bediening. Een echte aanrader dus!
Jh57 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eten was lekker. Verxorgibg buiten menu om (fles water en brood vooraf) erg attent, super.
Accommodatie erg gehorig en geen (achtergrond)muziek.