Over het restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Engels gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Zebs

Nel M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
We hadden kort de tijd om uit eten te gaan! Dat hadden we gemeld! De bediening was vlot en goed! Het eten heel lekker!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Elk gerecht was top klaargemaakt met heel veel smaak en mooie combinaties. We hebben genoten van de kabeljouw, de biefstuk maar ook de tamme eend. Afgesloten met een heerlijk toetje met koffie. Prijs/kwaliteit een dikke 10!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Puur toeval hier terecht gekomen. Waren een weekend in De Bilt. Kaart is niet erg uitgebreid maar staat wel vol veelbelovende combinaties van gerechten. Allemaal voorgerechtjes dus we konden verschillende combinaties proberen. De gerechten welke wij hadden gekozen waren heerlijk, verassend en smaakvol. Had ik in eerste instantie niet verwacht. Het was zo goed dat wij hier vaker naar toe zullen gaan. Aangezien we in omgeving Rotterdam wonen wil dat denk ik wel wat zeggen over de kwaliteit van het eten.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer vriendelijk, mooi opgemaakt bord, heerlijk gegeten. Gezellig!!!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Uitleg over iets wat bij je gerecht zit en niet weet wat het is...was ook heel goed
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gerechtjes waren lekker, maar klein. Prijs/kwaliteitsverhouding vond ik te duur.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zebs is altijd geweldig, komen er al jaren. Heerlijke gerechtjes, water en brood inclusief. Goed personeel.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Vriendelijk restaurant. Goed personeel. Lekker gegeten.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten en super vriendlijke personnel
Abelike J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heel leuk restaurant met goede formule. Jong personeel, maar heel attent! Goed advies over gerechten en wijn en ook over dieetwensen. Heel lekker gegeten!
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
mooie gerechten in kleinere porties. Ech genieten
Debra R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was erg lekker en mooi gepresenteerd. Service was ook heel goed.
Renée W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten en bediening prima , maar het geluid in het restaurant is erg lawaaierig. Je kan elkaar slecht verstaan. Met twee personen gaat nog wel, maar zou hier niet heengaan met een groter gezelschap. Jammer
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Goede aandacht voor het eten en de wijn. Leuk sfeer
uicwild W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een van mijn favoriete restaurants: smaakvolle gerechten waar alle componenten mooi versmelten tot een geheel. Interessante kaart met veel lekkere dingen (lastig kiezen soms ;-) . Doordat het kleinere gerechten zijn kun je goed naargelang je eetlust samenstellen. Altijd ruimte laten voor een van de lekkere toetjes!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is een gezellige locatie met vriendelijke mensen.
Eten is prima en snel geserveerd.
De locatie is zeker aan te raden.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke sfeer en heerlijke gerechten. Kleine porties, dus dat was even wennen. Ga hier zitten voor een heerlijke smaakexplosie en perfect uitgebalanceerde gerechten. Enige minpunt was de lange wachttijd tussen gerechten in (soms 30-45 min) in combinatie met de kleine porties. Het was echter wel een drukke (donderdag)avond, wat natuurlijk niet geholpen heeft. Al met al kom ik heel graag nog eens terug, omdat de kwaliteit van de gerechten het wachten meer dan waard was!
Hedwig P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten!
E W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een oprecht hartelijke ontvangst! Er werd flexibel ingespeeld op onze dieet wensen. Er werd ook buiten de kaart om gedacht. We hebben vegetarisch gegeten. de gerechten hadden een leuke smaakvariatie en balans. Bediening is attent en het eten is lekker.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten, 3 gangen, allemaal erg lekker. Aardige bediening, flesje water stond al klaar toen we plaats namen en werd zonder vragen aangevuld.