Over het restaurant Zebs

Waar komen we vandaan en wat gaan we eten?

De belangrijkste levensvragen: waar komen we vandaan, waar gaan we naartoe en wat eten we vanavond? Bij Zebs in De Bilt zijn ze altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en mooie ontmoetingen. Ze zijn ervan overtuigd dat de aandacht en de liefde die zij hebben voor hun gasten bindend is en dat ze met deze betrokkenheid nog veel verder zullen groeien. Geniet hier van voortreffelijke gerechten en een mooi glas wijn!

Meer informatie over restaurant Zebs

Maandag t/m zaterdag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken
Guillaine M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Beperkte kaart i.v.m. AH actie (dat is logisch). Maar wanneer je de gewone kaart hebt kun je uit heel veel gerechten kiezen. Kwaliteit is super !
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Jammer dat het tweede glas wijn veel minder was gevuld dan de eerste. Zou daar iets meer aandacht aan schenken !!!!
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zebs is altijd lekker! Vooral de Eton Mess is een absolute aanrader. En voor de kinderen worden indien nodig hapjes op maat gemaakt. Super service!
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Kwalitatief goed restaurant met verzorgde en eigen gerechten. Prima bediening en goede sfeer. Een aanrader voor wie niet in een doorsnee restauraut wil eten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant aktie. Mijn vrouw als vegetarier kreeg heerlijke vegetarische gerechten.
De gerechtenkeuze voor de AH aktie was beperkt maar er werd direkt gezegd dat we ook een ander gerecht van de menukaart konden kiezen.
De sfeer was geweldig. Toen we aangaven het brood verrukkelijk te vinden kregen we zelfs een stuk brood mee om thuis af te bakken.

Komen zeker terug!!
F. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Over de maaltijden valt werkelijk niets te mopperen; heel apart en bijzonder van smaak en prima met fantasie gepresenteerd.
Personeel zeer attent; goede voorlichting en goede aandacht.
De keukenbezetting was voor de hoeveelheid gasten te klein; twee man in de keuken en een voor het voorbereidende werk. Gevolg: na anderhalf uur hadden we nog geen hoofdgerecht, hetgeen weliswaar met een glas wijn werd goedgemaakt, maar toch......
Er bleek trouwens een kok te worden gezocht.
petra.teunissen68 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede, vriendelijke bediening, leuke locatie en heerlijk eten! Ook de huiswijn was heel goed. De carpaccio was heerlijk, evenals de eendenborstfilet. Als afsluiter desert: voortreffelijk!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prettige niet te formele sfeer ! heerlijk eten voor een zeer acceptabele prijs , goed gekozaen wijnen bij de gerechten, aardig personeel, we komen zeker terug,
Zonnetje12345 Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten van het ah-menu. Vooral de gefrituurde garnalen zijn een aanrader! Verrassende combinatie met de frisse salade. Compliment voor de kok. Porties precies goed, maar als je een grote eter bent heb je hier waarschijnlijk niet genoeg aan. Fijn dat er standaard water bij het eten staat. Wel wat lang wachten voor we konden bestellen.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten is altijd super. Doordat het erg vol was, werd her rumoerig en erg warm. Met ah actie gegeten. Leuke en lekkere keuze . Vooral het toetje met witte chocolade..... heerlijk
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zoals gewend was het weer goed eten in een gezellige ambiance waar je wordt bediend door vriendelijk personeel en het iedere keer een feest is om de mooi opgemaakte borden opgediend te krijgen.
Echt genieten!
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Het was het AH-spaarkaart menu. 3 gangen en steeds keus uit drie gerechten. Precies goed. Wel lange wachttijden maar we hadden de tijd.
Gera K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gegeten met AH kortingsbon. Aangepast menu, maar uitstekend. Keuze uit drie mogelijkheden. Water kan je zoveel krijgen als je wilt, zonder te betalen. Dat zouden ze overal moeten doen. Eten ziet er verzorgd uit en is van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening. Ga zeker nog een keer terug.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Superlekker eten bij Zebs. Mooi opgediend, gezellige sfeer.
Extra uitleg bij de wijnkaart en het kaasplankje konden niet bij alle medewerkers geven, maar at mocht de pret niet drukken (andere persoonsleden wisten daarentegen extra veel!)
Een superavond gehad met lekkere gerechten!
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bij Zebs hebben we lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. De carpaccio en de tamme eendenborstfilet zijn erg aan te raden. Een goede ervaring!
info668 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super lieve personeel en echt lekker gegeten. Geen overvolle porties, maar mooie smaakvolle gerechten.
Super was ook, dat er zonder te vragen flessen met water werd aangeboden.
Ga zo door Zebs! Rinia
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Elke keer een feestje. Wij hadden een anti pasti plank, heel fijn om mee te beginnen. Daarna de geweldige carpaccio met truffelsaus. Perfect! Eendenborst was heerlijk. En als topper van een afsluiting de witte chocolade. Bediening is super vriendelijk. Kom altijd met veel plezier.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Er leuk restaurant en heerlijk gegeten. Aardige bediening.
Zeker leuk om nog eens terug te komen al zit het niet bij ons in de buurt....
Andre N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Na het schrijven van een recensie over een teleurstellende ervaring heeft de eigenaresse contact met mij opgenomen. Een gedurfde actie naar mijn mening. Ze wilde graag van mij horen wat er was gebeurd. Vooral om er iets mee te kunnen doen. Na een goed gesprek heeft ze met klem verzocht om Zebs nogmaals te bezoeken. En, eerlijk is eerlijk, dat heb ik gedaan. Gereserveerd op een andere naam om eventuele invloed te beperken. Ik kan gelukkig stellen dat het eten, de bediening en de sfeer weer enorm goed was. We hebben weer een gezellige avond gehad met bijzonder lekkere gerechten. Zebs staat weer op mijn kaart.
Femke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Altijd lekker en gezellig bij Zebs. De desserts vielen ook nu weer zeer in de smaak, evenals de andere gerechten overigens. Ditmaal heb ik de wijnsuggesties van de kaart gevolgd: een aanrader!