Zebra

Dinsdag t/m zaterdag 11.30 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin
  • Bar , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Zebra

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Laatst gegeten met zakelijke relaties. Super menu met prima service. Goede prijs en kwaliteitsverhouding. Een verborgen parel in Oost.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wow; dit was een avond genieten!!! Met z'n allen het 4-gangen surprise-menu genomen. Heerlijke, creatieve en mooie gerechten! Ook een goed doordachte opbouw van smaken! We werden daarnaast in de watten gelegd door de zeer charmante en attente dame en heer die ons bedienden. Wij komen dan ook graag snel weer terug!
Dania R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Eten is niet goed, veel te weinig je moet naast je hoofdgerecht ook nog een bijgerecht bestellen. Onbeschofte bediening.
Beste Diana, allereerst mijn excuses voor de slechte ervaring, ik vind het vreselijk om te horen. Ik wil je in ieder geval uit nodigen om het nog een keer te proberen en deze ervaring hopelijk goed te maken. Ook zou ik je willen vragen je ervaring wat te nuanceren. Ik doe er alles aan om zo goed mogelijk eten te serveren begeleid door goede service ook dus ik ben geschokt door je negatieve commentaar en ik zou graag willen uitvinden waar dat vandaan komt. Dus ik wil je vragen wat je gegeten hebt en op welke avond precies zodat ik maatregelen kan nemen zodat dit niet meer gebeurt. In je recensie staat dat je op 17 oktober bij ons hebt gegeten en op die avond heeft elke gast ons persoonlijk gecomplimenteerd en stond mijn meest gastvrije dame in het restaurant. Je kan ons mailen op bistrozebra@gmail.com of bellen 0203030603
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekkere kleine gerechten gegeten. Er is ook een menu beschikbaar dat ons iets minder aansprak. Kwaliteit van de gerechten is zonder meer goed. Bediening daarentegen is matig. Twee niet of slecht Nederlands sprekende jongens. Geen of weinig uitstraling. Konden ook weinig over de gerechten vertellen en over de wijn al helemaal niets. De rode wijn die we dronken was net als de cava prima. Vanwege de bediening, onpersoonlijk, amateuristisch, zullen we niet snel terug komen. Er zijn in de omgeving leukere plekken om goed en lekker te eten
Beste Ruud,
Mijn oprechte excuses voor de mindere bediening die je die avond had. We zijn hard bezig het personeel op te leiden of te vervangen. Ik heb een fantastische ervaren en enthousiaste restaurant manager gevonden die op korte termijn gaat beginnen en hopelijk de service en product kennis naar het goede niveau brengen waar ik naar streef. Ik hoop toch dat u nog een keer terug wil komen. Als dat het geval is, maak u dan bekend en dan is de rode wijn en cava die avond van het huis.
Groet, Erik
yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
mijn vriendin en ik hebben gewoon heerlijk gegeten
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Het was niet druk. We gingen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Na lang wachten, excuses vd bediening met extra brood en olijven kwam .....het hoofdgerecht. Dat was qua smask en versheid ok, maar aan de lauwe kant.
Men was het voorgerecht compleet vergeten. Het koude voorgerecht werd vervolgens na het hoofdgerecht geserveerd. Uk zou zelf geimproviseerd hebben en gezirgd dat er iets kwam dat wel in de rare menu opbouw paste. Het nagerecht was lekker. Ook werd ons een glas wijn van het huis aangeboden.
We zijn afgegaan op recieuws van o.a. Bysam maar kunnen de uitstekende revieuw niet delen.
Beste Bert,
Mijn oprechte excuses voor de mindere ervaring. Inmiddels is er een nieuwe restaurant manager aangenomen, die op korte termijn begint. Graag zou ik u willen uitnodigen nog een keer te komen, in dat geval is het eten van het huis.
Met vriendelijke groet,
Erik
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijke bediening, maar niet heel opmerkzaam. we moesten om hun attentie vragen. Redelijk aan de prijs. Gerechten, inderdaad klein maar lekker. We namen een variatie van koude en warme hapjes. Het warme hapje mosselen was wel duur. 12€ voor hooguit 20 mosselen. De sashimi van zalm was goed vers en lekker. Kortom, aardig om eens geweest te zijn.
don K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wederom lekker gegeten
Nog beetje verborgen parel
Kom zeker terug, ideaal voor met vrienden, familie of zoals nu zakelijk. Relaxed en informeel
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg vriendelijk gastvrij restaurant met verrassend, goed en niet te duur menu. De gerechten waren erg orgineel en lekker, de bediening geweldig en de prijs viel mee. Absolute aanrader!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Kwalitatief zeer goed eten tegen een goed betaalbare prijs. Ook het hoofdgerecht van lamsschenkel en het nagerecht van amandelen en peren met bramenijs was perfect
Jeremy T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Beetje in dubio om hier te plaatsen. Dadelijk is het te druk en met zo n kleine keuken...... gisteren hier gegeten en wat een toptent. Leuke losse bediening en een surprise menu van oplopende gangen. Verbazingwekkend dat je voor die prijs, incl wijn bij main, zo goed kan koken. Wijnen ook fantastisch.
Epucurien1946 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heb hier vanavond voor de eerste keer gegeten. Eten is van een gastronomisch niveau, voor een verrassend lage prijs. Heerlijke biologische wijnen ook, die per glas verkocht worden. Daarnaast een uiterst vriendelijke en attente bediening. Kom hier snel terug!