Zebra

Valentijnkade 34 1094 ST Amsterdam Nederland Kaart
31-203030603

Over het restaurant Zebra

Zebra: een nieuw café - bar - bistro in Amsterdam Oost dat vanaf 16:00 is geopend. Voor een goed goed glas natuurlijke wijn met een snack aan de leestafel, of ons wekelijks wisselende menu, iedere keer weer een verrassing. Voor een cocktail of een in Oost gebrouwen bier.

Een moderne wereldkeuken in Oost. Licht, met veel kruiden en groenten. Met aandacht bereid, ambachtelijk en duurzaam. De kleine, regelmatig wisselende kaart heeft gerechten die passen bij het seizoen, en met zoveel mogelijk lokale producten. Zo bieden we een (bijna) dagelijks wisselend menu aan vanaf €32 voor 3 gangen.

Zebra: een bar met vooral natuurlijke wijnen, Amsterdams bier en creatieve en klassieke cocktails.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zebra

Halte Valentijnkade, Bus 40, Bus 65

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Zebra

Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het was super bij Zebra! Fijne bediening en heerlijk eten in een prettige sfeer. Ik zal er zeker vaker gaan eten en het anderen aanraden.
Margriet marie G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Zebra. Een driegangenmenu met lekkere wijnen erbij. Een aanrader.
Aldo W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lekker en ontspannen, leuk voor tussendoor
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Leuk en rustig restaurant met prima eten. We hadden een vegetarisch gerecht waarbij het hoofdingrediënt nogal taai en smaakloos was, maar dat is wellicht een kwestie van smaak. De rest was lekker en het zag er mooi uit. Goeie porties ook. De vriendelijke bediening nam onze mening over het niet zo lekkere hoofdingrediënt ook serieus.
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Zebra is een erg leuk restaurant. Met name het personeel is zee hospitabel. Het eten is erg lekker, maar houdt er rekening mee dat de porties klein zijn.

Wij hebben een erg leuke ervaring gehad!
Muriel R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor een kritische restaurant bezoeker een teleurstellend bezoek. Restaurant liet veel steekjes vallen. Betreurenswaardig brood, jammer! Voorgerecht veel te koud geserveerd. Rooksmaak van een van de gerechten zeer overdadig, uren later nog "last" van. Alle gerechten niet op smaak, te weinig kruiden en zout en peper. Daarnaast geen fijne verlichting en bediening die zo zacht sprak dat hij niet verstaanbaar was. Kortom, geen geweldige ervaring.
Beste Muriel, dank voor je beoordeling en excuses voor de mindere ervaring. We zullen je kritiek ter harte nemen en er iets aan doen. Nogmaals dank voor de goede gedetailleerde beschrijving, daar kunnen we wat mee en dat houdt ons scherp. Ik hoop dat je het nog een keer wil komen proberen. Maak je bekend en dan is het aperitief van ons. Groet, Erik
viva M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hele fijne plek, kom er nu voor de derde keer en wordt welkom terug geheten, dan voel ik me zeer welkom. Hele goede bediening.
Kester V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Na een zeer vriendelijk ontvangst kozen wij om verschillende kleine (tapas achtige) maaltijden met z'n vieren te delen. Alle gerechten waren werkelijk waar verukkelijk en we hebben een heerlijke avond gehad!
Jelske V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten was lekker, echter wel behoorlijk prijzig. Helaas ging er iets mis met de bestelling, we hebben bij elke gang iets gekregen wat we niet hadden besteld. De porties waren ook niet goed afgestemd, hoofdgerecht zeer klein gerechtje. De bediening was zeer vriendelijk, maar leek wat onervaren, vergat een aantal dingen en wisten niet welke wijn ze schonken. Al met al hadden wij een behoorlijk rommelig avondje, jammer!
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Leuk nieuw restaurantje, afwisselende kaart en heel flexibel in wisselen van gerechten als je het menu neemt.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne vrolijke bediening. Verrassende muziekkeuze, maar ik werd er wel vrolijk van. Zebra moet zich wat beter etaleren, bord buiten was onleesbaar, de menu kaart ook.
Donald H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Keus uit een drie, vier of vijf gangen menu. Per gang keus uit vlees/vis of vegetarisch. Was beide prima en origineel klaargemaakt. Aardige bediening zonder poeha. De wijn was goed.
Ba-Ron M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuke bediening, goed gegeten.......alleen de menu kaart, maak de letters wat groter
Aanwinst voor amsterdam -Oost
Vicky V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Overheerlijk gegeten! Heerlijke gerechten, vol smaakexplosies. Fantastische, zeer vriendelijke en attente bediening. Erg lekkere wijnen. Alles value for money.
Aanrader! Wij komen zeker terug.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Voor Gerecht By 3 gangen menú heerlijk, overheerlijke Citroën boter. hoofdgerecht, heerlijk, dessert prima. Miste alleen kinderstoeltje. En toilet misschien iets aan de riolering doen, dat was jammer. Klein maar gezellig. Lieve bediening.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten tegen hele redelijke prijs. Vriendelijke bediening ook. Alleen de akoestiek laat echt te wensen over
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Een aanwinst voor Amsterdam Oost/ Indische buurt. Slechts een paar minuten lopen vanaf het Javaplein. Ruime keuze aan gerechten die zowel voor het oog als de smaak goed verzorgd zijn. Er is de mogelijkheid om een mix te maken uit verschillende kleinere warme en koude gerechten en de gerechten van het meer gangen menu. Met name deze flexibiliteit had voor ons een grote meerwaarde!! Zie ook de website.
Toos E.
Redelijk lawaaiig dus akoustiek
Was niet optimaal
Margriet marie G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten. In het begin een beetje lawaaierig ivm een borrel, maar prima opgevangen door de bediening. Uitstekende wijnen bij de gerechten.
Claire L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke klassieke gerechtjes, vrij te combineren en delen, er waren bij ons tweeën twee echte culinaire kunstwerkjes bij!
De bediening heel attent, gezellige sfeer. Acoustiek niet zo goed, maar lawaaiigheid geeft ook ‘privé’. Duurzaamheid en service hoog in ‘t vaandel. Aanrader!