Over restaurant Zebedeus

"A day-tripper’s dream"

Volgens de Lonely Planet wordt Zebedeus "…a day-tripper’s dream…" genoemd. Een perfecte plek om te eindigen na een dagje Den haag of je wandeling op het strand mee te beginnen. Peter Bik and Barbera de Graaff, eigenaren werken al sinds '86 samen aan dit prettige restaurant bij de Grote Kerk in Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zebedeus

Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben genoten van de met zorg samengestelde smakelijke gerechten.
Wijbo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk restaurant. We hadden hier al eens eerder gegeten en toen was het verrasend lekker. Dus we dachten het nog een te herhalen. De gerechten waren dit keer echter teleurstellend. Wat vooral stoorde dat ze ons kennelijk vergeten waren, want het duurde 1,5 uur voor het hoofdgerecht en het nagerecht duurde weer zo lang. Dus we gaan op zoek naar een nieuw restaurant.
René B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. En het eten was zeer goed. Wat ook fijn was, dat op de menukaart per gerecht een bijpassende wijn vermeld stond. Echt een aanrader.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben lekker op het terras gegeten. Was gezellig druk. Bediening is top, vriendelijk en genoeg aandacht voor de gasten. Eten was ook erg lekker, tonijn (een special) en de schouderhaas. Aanraders! Een heerlijke wijnen!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Uitdagend eten, dat krijg je bij Zebedeus. Bistro-sfeer. Fijn buiten zitten onder Plataan, mensen en trams kijken. Zeer attent personeel. Kok kookt met ballen en is bijvoorbeeld niet bang voor bitter. Veel aandacht voor groenten op het bord. Mooie vegetarische en veganistische gerechten. We komen zeker terug.
Ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Super gastvrij ontvangen bij ons favoriete restaurant in Den Haag. Heerlijk gegeten en gedronken. Kaart is elke keer weer verrassend, kiezen uit alle gerechten was ook dit keer weer lastig. Gelukkig waren wij met 5 en konden wij van elkaar proeven. Zalm sashimi is absolute aanrader! Wij komen snel weer terug!!
Busseltjes .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Weekmenu met zeeduivel was heerlijk, maar ook het vooraf met bruschetta was verrassend. We zijn niet voor niks teruggekomen. Gewoon lekker eten voor een prima prijs.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Met een vriendin spontaan uit eten gegaan. Hartelijk ontvangst door de bediening, heerlijk vegetarisch gerecht gehad, linzenburger, een echte aanrader. De cava was ook erg lekker. Ik ga zeker terug.
Forty .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Lekker eten, afwisselend menu en mogelijkheden. We konden zowel buiten als binnen onze gereserveerde tafel benutten. Keurige bediening. Konden ons goed adviseren.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Echt verrast door de goede bediening en het voortreffelijke eten. Vanaf het mandje met brood en smeersel tot en met hoofdgerecht en dessert, heerlijk. Wij komen zeker terug.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Originele kaart met leuke gerechten met lekker veel groenten.Perfecte bediening. Ambiance binnen zou iets warmer kunnen.Bankjess zitten lekker maar stoelen nodigen niet uit tot lang natafelen. Maar al met al kom ik zeker terug!
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met vier personen hier gegeten. Uitgebreid met voor-, hoofd- en nagerecht en passende wijn. Werkelijk weinig op aan te merken. Heerlijk gegeten en gedronken met prima bediening. Voor ieder wat wils. Prijs rond de 60, euro p.p
Rosalie34 B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hadden de dagschotel (spagetti vongole) en het hoofdgerecht van de dagmenu (lam). Beiden waren verukkelijk. We zaten buiten met onze baby, heel sfeervol. Desserts zijn behoorlijk aan de prijs, maar als je een los taartje besteld is het weer goed te doen en heel erg lekker. Koffie is altijd super.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een smakelijke en mooi opgemaakte gerechten hebben we bij Zebedeus gegeten! De ingredienten zijn puur en heerlijk bereid en het opgemaakte bord een plaatje. Wij hebben buiten op het terras gezeten en dat is een heerlijke plek. Binnen in het restaurant zou de aankleding echter wat meer sfeervol mogen zijn. De buiten- en de binnenkant matchen niet helemaal qua uitstraling.
PaulaMarina .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Midden in de Haagse binnenstad heerlijk geluncht. Relaxed sfeertje, bediening superaardig, heerlijke thaise kipsalade gegeten. Ik kom hier vaker ook voor diner en het eten is altijd top!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten! Het restaurant heeft mij nog nooit teleurgesteld met zijn mooie producten, lekkere dranken, vriendelijke bediening, mooie ambiance met een goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader!
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Eten was goed en mooi opgemaakt, porties aan de kleine kant. Ongebruikelijke combinaties van ingredienten maakt het eten wel een leuke ervaring. Bediening was okee, maar moest verschillende keren gehaald worden- liepen regelmatig strak langs ons. Decor is relaxed, beetje huiselijk wel stijlvol.
Gree B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Ik word altijd blij van eten bij Zebedeus. Mooie, wisselende kaart, uitstekende service en natuurlijk culinair genieten. Ik had een vega menu, portobello met zwarte linzen - heerlijk.
Bert-dekkers .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijk á la carte gegeten. Geconfijte eendenbout met bietjes-parelgort en verse voorjaarsgroentjes en daarna pannacotta met citrusfruit en chocola, gewoon heerlijk! Wijnen zijn weinig karakteristiek maar lekker, wij proefden riesling en pinot noir. Gewoon een goed adres met heel attente bediening.
Joyce205 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Vriendelijke bediening met hoog serviceniveau. Aangename sfeer, besloten gevoel ondanks meerdere grote groepen. Gerechten werden vlot geserveerd, royale porties. Vegetarisch gerecht was origineel uitgevoerd en smaakte zalig. We hadden vanwege een concert max. 1,5 uur de tijd. Dit bleek geenszins een obstakel. We hebben genoten en komen zeker terug!