Over het restaurant Zebedeus

"A day-tripper’s dream"

Volgens de Lonely Planet wordt Zebedeus "…a day-tripper’s dream…" genoemd. Een perfecte plek om te eindigen na een dagje Den haag of je wandeling op het strand mee te beginnen. Peter Bik and Barbera de Graaff, eigenaren werken al sinds '86 samen aan dit prettige restaurant bij de Grote Kerk in Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zebedeus

Linda B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een leuke locatie tegen de kerk, heerlijk eten een prettige bediening !
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het Valentein menu genomen. Wel een speciaal menu en het was lekker. De wijnen die bij de gerechten werden geserveerd waren lekker. Goede bediening en uitleg als je daar naar vroeg. Rustige omgeving.
beatrice K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gerechten zeer smaakvol. Zebedeus is echt een aanrader.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
De keren dat je uit eten gaat, moet het naar mijn idee een traktatie zijn.
Wat hebben wij genoten van de maaltijden én de service.
We begonnen met een gin-tonic die door het meisje achter de bar was samengesteld, zeker een aanrader! Als voorgerecht een smaakvolle steak-tartaar en het hoofdgerecht waren de Iberico wangetjes, met o.a. gecarameliseerde witlof. Voortreffelijk gegeten....
Als je dus een keer goed uit eten wilt voor goede prijs kwaliteit verhouding is dan is Zebedeus zeker een aanrader.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
In 1 week tijd 2x bij Zebedeus gegeten. Heerlijk en real food! Geen poespas, gewoon erg goed en lekker eten.
Bediening ook zonder poespas en is hartelijk en vriendelijk, belangrijker nog: iedereen in bediening is dat oprecht!
Het brood vooraf is heerlijk, waar halen ze dat vandaan?:-)
The steak voortreffelijk, zo worden ze zelden geserveerd!
De frietjes en mayo: ik zou zelf gaan proeven als je deze recensie leest.
Desert: 3 bollen ijs...zo lekker:-) wat een goede smaak
Wijn: heerlijk!
Enige wat kan worden aangemerkt is de cappuccino (mag meer aandacht aan worden bested net als aan andere diner delen) en de stoelen (die zijn prima voor een korte lunch maar voor lang tafelen wat te hard).

In de zomer overigens een uniek plekje om te lunchen en koffie te drinken onder een hele mooi boom!

Wij komen terug,

Groet
Maarten
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Niet de maximale score omdat ik het niet prettig vind om altijd maar fors te betalen voor water. Tafels zijn erg klein. Maar nogmaals het eten was heerlijk
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
heerlijk geluncht laatst bij zebedeus! de croque monsieur was echt heerlijk. de pompoenburger een beetje droog, maar die heb ik zelf niet op. Toen mijn chai latte niet zo lekker was i.v.m. te weinig kruiden en teveel melk kreeg ik gewoon een nieuwe! Ga hier zeker vaker een hapje eten.
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant en heerlijk gegeten. De gerechten zijn creatief en ook qua vegetarische gerechten is er veel keus. Heel aardige bediening ook.
We komen hier zeker nog eens terug!
José V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Alles klopt! Heerlijk eten, bijzondere gerechten, fijne sfeer, zeer vriendelijke en accurate medewerkers.
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige bediening, goede kaart met wijntips en op een mooie locatie. Hadden gereserveerd vóór een schouwburgvoorstelling, en precies om 19.30, naar onze wens uitgegeten. Wij zijn niet van die echte wijnkenners en volgden dus de wijntip op de menukaart. Bij mij de Iberico wangetjes en mijn partner de ganzenbout. Vooraf heerlijke sashimi van zalm. Mijn wijn werd iets te koud geserveerd, ondanks wijnkast in het restaurant. Verder prima. komen zeker weer terug.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten en attente bediening. Kaart heeft voor ieder wat wils.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De wijnkaart was prima, de gerechten van hoge kwaliteit en de wachttijd leek helemaal op maat! Vooral de bediening was erg goed en vooral vriendelijk en vakkundig! Daar gaan we zeker nog eens heen!!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De gerechten zijn met zorg bereid. De bediening is vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
En niet onbelangrijk, je kunt een rustig gesprek voeren wat niet overal meer mogelijk is doir slechte acoustiek.
Een aanrader!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben genoten van de met zorg samengestelde smakelijke gerechten.
Quistm .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een restaurant waar ik regelmatig met veel genoegen ga eten.
Wel iets duurder dan een gemiddelde eetgelegenheid, maar de kwalitiet is ook veel beter dan gemiddeld.
Mooie gerechten, zeer smaakvol en met passie bereid. Dit geldt ook voor de met zorg uitgekozen wijnen op de kaart.
Bediening is plezierig en deskundig.
Als dan ook de chocolade soufflé op de dessertkaart staat, begeleid met een glas Pedro Ximeness, dan is de avond perfect.
Een aanrader voor iedereen die van lekker eten en mooie wijnen houdt.
Wijbo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk restaurant. We hadden hier al eens eerder gegeten en toen was het verrasend lekker. Dus we dachten het nog een te herhalen. De gerechten waren dit keer echter teleurstellend. Wat vooral stoorde dat ze ons kennelijk vergeten waren, want het duurde 1,5 uur voor het hoofdgerecht en het nagerecht duurde weer zo lang. Dus we gaan op zoek naar een nieuw restaurant.
René B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. En het eten was zeer goed. Wat ook fijn was, dat op de menukaart per gerecht een bijpassende wijn vermeld stond. Echt een aanrader.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben lekker op het terras gegeten. Was gezellig druk. Bediening is top, vriendelijk en genoeg aandacht voor de gasten. Eten was ook erg lekker, tonijn (een special) en de schouderhaas. Aanraders! Een heerlijke wijnen!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Uitdagend eten, dat krijg je bij Zebedeus. Bistro-sfeer. Fijn buiten zitten onder Plataan, mensen en trams kijken. Zeer attent personeel. Kok kookt met ballen en is bijvoorbeeld niet bang voor bitter. Veel aandacht voor groenten op het bord. Mooie vegetarische en veganistische gerechten. We komen zeker terug.
ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Super gastvrij ontvangen bij ons favoriete restaurant in Den Haag. Heerlijk gegeten en gedronken. Kaart is elke keer weer verrassend, kiezen uit alle gerechten was ook dit keer weer lastig. Gelukkig waren wij met 5 en konden wij van elkaar proeven. Zalm sashimi is absolute aanrader! Wij komen snel weer terug!!