Over het restaurant Zebedeus

"A day-tripper’s dream"

Volgens de Lonely Planet wordt Zebedeus "…a day-tripper’s dream…" genoemd. Een perfecte plek om te eindigen na een dagje Den haag of je wandeling op het strand mee te beginnen. Peter Bik and Barbera de Graaff, eigenaren werken al sinds '86 samen aan dit prettige restaurant bij de Grote Kerk in Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zebedeus

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Zebedeus

Mario M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een heerlijk terras biedt 'Zebedeüs', pal onder de Grote Kerk, dus de Bijbelse naam (Zebedeüs was de vader van een paar apostelen) is wel toepasselijk. Een beetje vreemd alleen dat op een zomerse avond de straalkachels op dat terras vól brandden! Ook wonderlijk vind ik de €0,30 opslag die voor decafé koffie wordt berekend. Men bracht een kleine kaart met veel avocado (zelfs bij de desserts), en soep van de wintergroente schorseneer is in juli nogal merkwaardig. Uitstekende wijn, aardige bediening en wat er uit de keuken kwam, was meestal prima. Ceviche van zeebaars en filet van 'tamme' eend met lekkere groentes boden volop buiten-eetplezier.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassende kaart, heerlijk gegeten op mooie locatie. Helaas was het te koud om op het terras te zitten. Komen binnenkort terug!
Bediening overigens top!! Vriendelijk, goede uitleg over de gerechten, kennis van de verschillende wijnen.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prachtig terras, leuke bediening en heerlijk gegeten. Asperge met ham als voorgerecht , was lekker. Een hele dorade, echt verrukkelijk. Dessert van rabarber, ook top. Heerlijke wijnen erbij. Verrassend goed!
Reinard N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ruime keuze op de kaart qua lunch. Fantastische plek naast de Grote Kerk in Den Haag. Uitstekende service, we komen hier zeker weer langs!
Bo M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gisteravond hier met drie collega's een heerlijke avond gehad. De ambiance, de bediening en ook zeker het eten waren uitmuntend. De prijs die je betaalt is het meer dan waard. Een ervaring zoals lange tijd niet meer gehad in Den Haag!
Sam I.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Niet speciaal, terwijl de prijzen dat wel doen vermoeden. Vegetarische hoofdmaaltijd 'falafel' was ronduit klef en smakeloos.
De bediening was vriendelijk genoeg, maar het duurde allemaal wel erg lang. Terwijl het niet heel druk was in het restaurant.
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten met top service wat een verademing ten opzichte van vele andere restaurants echt genoten. Gevarieerd eten voor ieder wat wils met eerlijke en gezonde ingrediënten . Leuke locatie midden in Den Haag.
Carmen R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het eten was verrukkelijk en de bediening bijzonder vlot en enthousiast! We komen zeker terug!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Het eten is zeer smaakvol en de bediening attent en vriendenlijk. Echt een aanrader dit restaurant!
Frans Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals iedere keer een vriendelijke ontvangst en lekker eten in een aangename ambiance.
Miek W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Al jaren ga ik met vrienden eten bij Zebedeus om mijn verjaardag te vieren.
En zoals altijd was het in alle opzichten voortreffelijk.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Super leuke locatie in de Grote Kerk van Den Haag. Sfeervol en hartelijke bediening. Twee vegan gerechten op de kaart en altijd een vegetarische special. Heerlijke cava en speciaalbieren op de tap.
Gino L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Alleen het hoofdgerecht kwam wat snel..
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd goed gecommuniceerd, wij moesten na het eten direct door naar een concert. Alles was ruim op tijd aan tafel.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekker eten van een leuk menu. Prima bediening en een kleine maar fijne entourage. Alleen de bij het eten geserveerde frietjes waren slap en wat aan de vettige kant. Dat kan bij een volgend bezoek alleen maar beter.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na jaren weer eens bij Zebedeus gegeten met vrienden. Een aangename verrassing ! Op de kaart een verzameling van bijzonder samengestelde gerechten waarvan je even goed moet kijken wat er bij je past. Het dagmenu was onze keuze met een aanpassing van het voorgerecht. Een vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten kwamen met voldoende tussentijd op tafel en zijn mooi opgemaakten en goed op smaak. Minpunt binnen het geheel is het meubilair. Na een hele avond lekker getafeld te hebben hou je er een houten kont aan over. We komen zeker snel terug !
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Was al een tijdje nieuwsgierig naar dat restaurant aan de Grote Kerk op die bijzondere plek. Op een zondag deed de gelegenheid zich voor om met zijn vieren Zebedeus te testen. Dat viel niet tegen. Zeer aangename sfeer en decor en correcte bediening. Maar het eten was vooral een aangename ervaring. Goed bereide gerechten, een lust voor het oog en goed van smaak. We gingen eigenlijk alleen een hoofdgerecht eten, maar onze smaakpapillen en de sfeer deden ons uiteindelijk voor drie gangen te gaan. Ieder van ons had een ander voor-, een ander hoofd- en een ander nagerecht. Dat zijn dus 12 gerechten die allemaal in de smaak vielen. We verlieten Zebedeus alle vier met een tevreden gevoel en het vaste voornemen nog eens terug te komen.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Erg lekker gegeten. Leuk kleinschalig restaurant met gerechten die erg verassend zijn. Als je de kaart leest lijkt het vrij basic maar op je bord is het een waar feestmaal. In combinatie met lekkere wijnen heerlijk avondje getafeld.
Henrian S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten in een mooie ambience.
Lionel G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
het duurde best lang voor het klaar was maar het was erg lekker verder prima bediening en niet heel erg duur voor een hoofd gerecht.