Over het restaurant Zebedeus

"A day-tripper’s dream"

Volgens de Lonely Planet wordt Zebedeus "…a day-tripper’s dream…" genoemd. Een perfecte plek om te eindigen na een dagje Den haag of je wandeling op het strand mee te beginnen. Peter Bik and Barbera de Graaff, eigenaren werken al sinds '86 samen aan dit prettige restaurant bij de Grote Kerk in Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zebedeus

Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gino L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Alleen het hoofdgerecht kwam wat snel..
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Er werd goed gecommuniceerd, wij moesten na het eten direct door naar een concert. Alles was ruim op tijd aan tafel.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lekker eten van een leuk menu. Prima bediening en een kleine maar fijne entourage. Alleen de bij het eten geserveerde frietjes waren slap en wat aan de vettige kant. Dat kan bij een volgend bezoek alleen maar beter.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na jaren weer eens bij Zebedeus gegeten met vrienden. Een aangename verrassing ! Op de kaart een verzameling van bijzonder samengestelde gerechten waarvan je even goed moet kijken wat er bij je past. Het dagmenu was onze keuze met een aanpassing van het voorgerecht. Een vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten kwamen met voldoende tussentijd op tafel en zijn mooi opgemaakten en goed op smaak. Minpunt binnen het geheel is het meubilair. Na een hele avond lekker getafeld te hebben hou je er een houten kont aan over. We komen zeker snel terug !
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Was al een tijdje nieuwsgierig naar dat restaurant aan de Grote Kerk op die bijzondere plek. Op een zondag deed de gelegenheid zich voor om met zijn vieren Zebedeus te testen. Dat viel niet tegen. Zeer aangename sfeer en decor en correcte bediening. Maar het eten was vooral een aangename ervaring. Goed bereide gerechten, een lust voor het oog en goed van smaak. We gingen eigenlijk alleen een hoofdgerecht eten, maar onze smaakpapillen en de sfeer deden ons uiteindelijk voor drie gangen te gaan. Ieder van ons had een ander voor-, een ander hoofd- en een ander nagerecht. Dat zijn dus 12 gerechten die allemaal in de smaak vielen. We verlieten Zebedeus alle vier met een tevreden gevoel en het vaste voornemen nog eens terug te komen.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Erg lekker gegeten. Leuk kleinschalig restaurant met gerechten die erg verassend zijn. Als je de kaart leest lijkt het vrij basic maar op je bord is het een waar feestmaal. In combinatie met lekkere wijnen heerlijk avondje getafeld.
Henrian S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten in een mooie ambience.
Lionel G.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
het duurde best lang voor het klaar was maar het was erg lekker verder prima bediening en niet heel erg duur voor een hoofd gerecht.
Kathleen V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel aantrekkelijk weekmenu. Voorgerecht (inktvis) en hoofdgerecht (lamsgerecht) waren overheerlijk en deden ons reikhalzend uitkijken naar het dessertje. Deze verwachtingen werden niet volledig ingelost: semifredo viel een beetje tegen (gebruik van Oreo en Maltesers). Dikke pluim voor de super vriendelijke en vlotte bediening!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance! Goede sfeer en leuke bediening.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Een leuke locatie tegen de kerk, heerlijk eten een prettige bediening !
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het Valentein menu genomen. Wel een speciaal menu en het was lekker. De wijnen die bij de gerechten werden geserveerd waren lekker. Goede bediening en uitleg als je daar naar vroeg. Rustige omgeving.
beatrice K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gerechten zeer smaakvol. Zebedeus is echt een aanrader.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
De keren dat je uit eten gaat, moet het naar mijn idee een traktatie zijn.
Wat hebben wij genoten van de maaltijden én de service.
We begonnen met een gin-tonic die door het meisje achter de bar was samengesteld, zeker een aanrader! Als voorgerecht een smaakvolle steak-tartaar en het hoofdgerecht waren de Iberico wangetjes, met o.a. gecarameliseerde witlof. Voortreffelijk gegeten....
Als je dus een keer goed uit eten wilt voor goede prijs kwaliteit verhouding is dan is Zebedeus zeker een aanrader.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
In 1 week tijd 2x bij Zebedeus gegeten. Heerlijk en real food! Geen poespas, gewoon erg goed en lekker eten.
Bediening ook zonder poespas en is hartelijk en vriendelijk, belangrijker nog: iedereen in bediening is dat oprecht!
Het brood vooraf is heerlijk, waar halen ze dat vandaan?:-)
The steak voortreffelijk, zo worden ze zelden geserveerd!
De frietjes en mayo: ik zou zelf gaan proeven als je deze recensie leest.
Desert: 3 bollen ijs...zo lekker:-) wat een goede smaak
Wijn: heerlijk!
Enige wat kan worden aangemerkt is de cappuccino (mag meer aandacht aan worden bested net als aan andere diner delen) en de stoelen (die zijn prima voor een korte lunch maar voor lang tafelen wat te hard).

In de zomer overigens een uniek plekje om te lunchen en koffie te drinken onder een hele mooi boom!

Wij komen terug,

Groet
Maarten
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening. Niet de maximale score omdat ik het niet prettig vind om altijd maar fors te betalen voor water. Tafels zijn erg klein. Maar nogmaals het eten was heerlijk
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
heerlijk geluncht laatst bij zebedeus! de croque monsieur was echt heerlijk. de pompoenburger een beetje droog, maar die heb ik zelf niet op. Toen mijn chai latte niet zo lekker was i.v.m. te weinig kruiden en teveel melk kreeg ik gewoon een nieuwe! Ga hier zeker vaker een hapje eten.
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant en heerlijk gegeten. De gerechten zijn creatief en ook qua vegetarische gerechten is er veel keus. Heel aardige bediening ook.
We komen hier zeker nog eens terug!
José V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Alles klopt! Heerlijk eten, bijzondere gerechten, fijne sfeer, zeer vriendelijke en accurate medewerkers.