Over het restaurant Zebedeus

"A day-tripper’s dream"

Volgens de Lonely Planet wordt Zebedeus "…a day-tripper’s dream…" genoemd. Een perfecte plek om te eindigen na een dagje Den haag of je wandeling op het strand mee te beginnen. Peter Bik and Barbera de Graaff, eigenaren werken al sinds '86 samen aan dit prettige restaurant bij de Grote Kerk in Den Haag.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zebedeus

Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
heerlijk geluncht laatst bij zebedeus! de croque monsieur was echt heerlijk. de pompoenburger een beetje droog, maar die heb ik zelf niet op. Toen mijn chai latte niet zo lekker was i.v.m. te weinig kruiden en teveel melk kreeg ik gewoon een nieuwe! Ga hier zeker vaker een hapje eten.
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuk, sfeervol restaurant en heerlijk gegeten. De gerechten zijn creatief en ook qua vegetarische gerechten is er veel keus. Heel aardige bediening ook.
We komen hier zeker nog eens terug!
José V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Alles klopt! Heerlijk eten, bijzondere gerechten, fijne sfeer, zeer vriendelijke en accurate medewerkers.
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige bediening, goede kaart met wijntips en op een mooie locatie. Hadden gereserveerd vóór een schouwburgvoorstelling, en precies om 19.30, naar onze wens uitgegeten. Wij zijn niet van die echte wijnkenners en volgden dus de wijntip op de menukaart. Bij mij de Iberico wangetjes en mijn partner de ganzenbout. Vooraf heerlijke sashimi van zalm. Mijn wijn werd iets te koud geserveerd, ondanks wijnkast in het restaurant. Verder prima. komen zeker weer terug.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten en attente bediening. Kaart heeft voor ieder wat wils.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
De wijnkaart was prima, de gerechten van hoge kwaliteit en de wachttijd leek helemaal op maat! Vooral de bediening was erg goed en vooral vriendelijk en vakkundig! Daar gaan we zeker nog eens heen!!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De gerechten zijn met zorg bereid. De bediening is vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
En niet onbelangrijk, je kunt een rustig gesprek voeren wat niet overal meer mogelijk is doir slechte acoustiek.
Een aanrader!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben genoten van de met zorg samengestelde smakelijke gerechten.
Wijbo M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk restaurant. We hadden hier al eens eerder gegeten en toen was het verrasend lekker. Dus we dachten het nog een te herhalen. De gerechten waren dit keer echter teleurstellend. Wat vooral stoorde dat ze ons kennelijk vergeten waren, want het duurde 1,5 uur voor het hoofdgerecht en het nagerecht duurde weer zo lang. Dus we gaan op zoek naar een nieuw restaurant.
René B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. En het eten was zeer goed. Wat ook fijn was, dat op de menukaart per gerecht een bijpassende wijn vermeld stond. Echt een aanrader.
Shirley K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben lekker op het terras gegeten. Was gezellig druk. Bediening is top, vriendelijk en genoeg aandacht voor de gasten. Eten was ook erg lekker, tonijn (een special) en de schouderhaas. Aanraders! Een heerlijke wijnen!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Uitdagend eten, dat krijg je bij Zebedeus. Bistro-sfeer. Fijn buiten zitten onder Plataan, mensen en trams kijken. Zeer attent personeel. Kok kookt met ballen en is bijvoorbeeld niet bang voor bitter. Veel aandacht voor groenten op het bord. Mooie vegetarische en veganistische gerechten. We komen zeker terug.
ingrid.benda .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Super gastvrij ontvangen bij ons favoriete restaurant in Den Haag. Heerlijk gegeten en gedronken. Kaart is elke keer weer verrassend, kiezen uit alle gerechten was ook dit keer weer lastig. Gelukkig waren wij met 5 en konden wij van elkaar proeven. Zalm sashimi is absolute aanrader! Wij komen snel weer terug!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Weekmenu met zeeduivel was heerlijk, maar ook het vooraf met bruschetta was verrassend. We zijn niet voor niks teruggekomen. Gewoon lekker eten voor een prima prijs.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Met een vriendin spontaan uit eten gegaan. Hartelijk ontvangst door de bediening, heerlijk vegetarisch gerecht gehad, linzenburger, een echte aanrader. De cava was ook erg lekker. Ik ga zeker terug.
Forty .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Lekker eten, afwisselend menu en mogelijkheden. We konden zowel buiten als binnen onze gereserveerde tafel benutten. Keurige bediening. Konden ons goed adviseren.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Echt verrast door de goede bediening en het voortreffelijke eten. Vanaf het mandje met brood en smeersel tot en met hoofdgerecht en dessert, heerlijk. Wij komen zeker terug.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Originele kaart met leuke gerechten met lekker veel groenten.Perfecte bediening. Ambiance binnen zou iets warmer kunnen.Bankjess zitten lekker maar stoelen nodigen niet uit tot lang natafelen. Maar al met al kom ik zeker terug!
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met vier personen hier gegeten. Uitgebreid met voor-, hoofd- en nagerecht en passende wijn. Werkelijk weinig op aan te merken. Heerlijk gegeten en gedronken met prima bediening. Voor ieder wat wils. Prijs rond de 60, euro p.p
Els W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een smakelijke en mooi opgemaakte gerechten hebben we bij Zebedeus gegeten! De ingredienten zijn puur en heerlijk bereid en het opgemaakte bord een plaatje. Wij hebben buiten op het terras gezeten en dat is een heerlijke plek. Binnen in het restaurant zou de aankleding echter wat meer sfeervol mogen zijn. De buiten- en de binnenkant matchen niet helemaal qua uitstraling.