Zaza's

9,5
9,1
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en een gezellige ambiance. Ook leuk om te zien dat de eigenaresse hard meewerkte en tijd vrij maakte om ons wat tips te geven over b&b's in de buurt en een leuke foto van ons had afgedrukt. Kortom, een echte aanrader!
Suzanne F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Hartelijke en vlotte bediening. Intieme sfeer en heerlijk eten. We waren blij verrast met de amuse en brood met aioli van het huis!
arie H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
De voorgerechten waren prima. Het seizoen aspergegerecht was krokant gebakken zwezerik met aspergerisotto. Jammer van de enorme klomp zwezerik. Snij de zwezerik in kleinere plakken in plaats van zo'n kleine tennisbal. Het ziet er appetijtelijker uit en smaakt beter. De asperges hadden een tikje langer gekunt en risotto bestond uit een paar rijstjes.
Het hoofdgerecht van mijn partner was overigens prima.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
We hebben meerdere keren bij Zaza's gegeten en iedere keer was het heerlijk. Het menu verandert elk seizoen. Wat bijzonder is aan de gerechten, is dat de smaken zo bijzonder zijn dat je niet eens direct weet wat je proeft. Een feestje voor de smaakpapillen. De presentatie is ook geweldig, het personeel is goed. Een aanrader!
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Hier met familie gegeten en de gerechten zijn verrukkelijk ondanks de zeer kleine keuken. Menukaart is gevarieerd en niet al te groot (makkelijk keuzes maken). De rode huiswijn is aan te bevelen en de bediening is alert en snel. Het decor is zeer netjes. Soms rook je een klein beetje de riolering, maar dat is voor mij geen big issue. Ik kom zeker een keer terug!
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Om 19.30 gereserveerd voor 4 personen bij Zaza's. Bij binnenkomst was het restaurant leeg, maar vanavond waren er gewoon veel late eters, want binnen een uur was het restaurant vol met gezellige mensen en lekker veel roaring. De dames van de bediening stonden met zijn tweeën en deden het super goed. Eerst een flesje plat water besteld, daarna een frisse witte wijn SANTA DIGNA SAUVIGNON BLANC, MIGUEL TORRES, CURICÓ VALLEY, CHILE. Als voorgerecht hadden we oesters, de pompoensoep, de jumbo prawns met risotto en de coquilles. Allemaal erg lekker en smakelijk. Ik had zelf de prawns en het gerecht was lekker luchtig. Daarna bestelden we een fles rood SANTA DIGNA CABERNET SAUVIGNON, MIGUEL TORRES, CURICÓ VALLEY, CHILE. Heerlijk zachte rode wijn die goed bij onze hoofdgerechten pasten. Zo goed, dat we nog een tweede fles bestelden. Als hoofdgerecht hadden we de hertenbiefstuk, ravioli, rib-eye en de kalfsoester. Omdat we elkaar al heel lang niet hadden gezien, viel er veel bij te praten. De bediening had dit goed door en liet ons lekker ons gang gaan. Af en toe werd er gevraagd hoe het smaakte en werd de wijn bijgeschonken. Er werd zelfs aan ons gevraagd of we tussen de gerechten door een pauze wilden. Al met al hebben we 3 uur lang getafeld en was het een hele fijne ervaring. We waren in totaal € 220,- incl fooi kwijt, meer dan waard.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Op maandagavond toevallig via de Iens app bij ZaZa belandt. De app aangezet en gezocht naar de beste restaurantjes in de buurt op loopafstand. Om 19.00 uur kwam ik er binnen, er zat maar 1 tafel binnen, maar dan nog hing er een leuke sfeer door de warme kleuren in het. In eerste instantie ben ik bij het raam gaan zitten, voor wat meer privacy, maar het was wel erg koud zo bij de glazen pui. Gelukkig konden we verplaatsen naar een vier persoonstafel op de bank. Alleen voelde je wel de kou elke keer als er iemand binnen kwam en de deur open ging. Maar goed, zo konden wij wel met zijn tweeën gezellig op de bank.

Als voorgerecht hadden we beiden Coquilles met Wortel-Sinaasappel-Puree, Gedroogde Pancetta en Kervel-Beurre Blanc. Lekker en bijzonder door de combinatie van de zoete smaak van wortel en het zout van de pancetta.

Als hoofd hadden we Kalfsmedaillon gevuld met Rode Paprika, Ui en Verse Kruiden met een Tarte Tatin van Appel en Salie en Irish Mist Jus en Hertenbiefstuk met een Taartje van Champignon-Duxelle en Foie Gras, Rode Kool, Truffel-Aardappelpuree en Rode Wijn-Portjus. Ik wilde de hertenbiefstuk rood, maar hij was medium en de truffel was best overheersend in het gerecht. Al met al viel het eten allemaal mee. We hadden bij het eten een heerlijke fles rode cabernet sauvignon en water met bubbels.

Wat ik minder vond was de manier hoe het meisje die aan het bedienen was de borden op tafel zette met veel lawaai en de wijn klotsend in schonk. Ze deed alles zo grof en helemaal niet verfijnd. Jammer. Daarnaast vond ik het ook erg jammer dat als je in de wc staat, de automatische spray boven je hoofd afgaat en je helemaal stinkt naar wc spray. Lijkt me niet handig om zo’n sensor op te hangen in een wc van 1 bij 1 precies boven de wasbak.
pietje78 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Heerlijk gegeten hier. De gebakken tong metrivierkreeftjes is echt een aanrader. Altijd de pompoensoep nemen, desnoods als tussengerecht on maar te proeven. M'n vriendin was zwanger dus had nogal wat vragen over de ingrediënten, maar het personeel zocht t telkens toto de bodem uit. Fijne sfeer en super vriendelijke bediening.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Mooie avond gehad in dit knusse restaurant. De carpaccio vooraf was heerlijk vers op een mooi opgemaakt bord. Het hoofdgerecht met vis had een iets te aanwezige mosterd smaak naar mijn mening, maar wel erg vers. Het personeel is erg vriendelijk, een aanrader.
harry H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Fijne plek om ongecompliceerd lekker te eten. Verse oesters geserveerd zoals het hoort en mooi gebakken zuigzachte lamsfilet. Vriendelijke en informele bediening en een fijn geprijsde wijnkaart.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Als voorgerecht de Carpaccio van Gepekelde Kalfsentrecote gehad: heb mijn carpaccio wel beter gegeten, maar dit smaakte absoluut niet slecht.

Als tussengerecht de Spoom met Citroensorbetijs: lekker verfrissend en neutraliseert de smaak van het voorgerecht goed, om zo beter van het hoofdgerecht te genieten.

De Gegrilde rib eye was mijn hoofdgerecht, deze was precies zoals ik hem had gewild (medium) van de gril. Heerlijk!

De avond afgesloten met een Bailey's cheesecake. Als liefhebben van de "originele cheesecake" moet ik zeggen dat deze wel iets tegenviel, maar krijgt van mij zeker niet minder dan een 7!

De gastvrouw had ook een hele goeie fles wijn aangeraden voor bij onze gangen. Ook een plus puntje!

Met een groep van zes geweest, en uitermate naar onze zin gehad! Zaza's is zeker een aanrader!
Kuijvenhoven .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Zaza"s nu 2x bezocht en 2 x fantastisch gegeten! Gisteravond wederom heerlijk gegeten, culinaire voorafjes, vooral de tonijn tempura vooraf is overheerlijk! De kabeljauw was zalig, en de andere gasten die vleesgerechten hadden ,vonden het ook perfect! Erg goede bediening en vriendelijk. De juiste ambiance met de juiste verlichting , alles wat je wenst eigenlijk! Kortom, een absolute aanrader! Ik verheug me op de volgende keer weer!
TimmyF .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Ben hier gisteren geweest en zeer aangenaam verrast. Allereerst, de bediening is prima, erg vriendelijk. Het eten dan, een lekker voorafje in de vorm van een soort cake'je met eend, de starters waren erg lekker, ik had de eend, anderen de soep en scalops, presentatie voortreffelijk. Vervolgens als hoofdgerecht het wild, met aardappelpuree met truffel, ook erg lekker. Zoals iemand hieronder opmerkt, de porties zijn niet enorm, maar dit is een 'proper' restaurant, en geen snackbar of all you can eat concept.

Uiteindelijk nog een kaasplankje achteraf, kortom: prima!
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Met een klein groepje hebben wij lekker gegeten bij Zaza's. Er staat veel lekkers op de kaart en er is dus keuze genoeg. Het interieur is stijlvol strak en modern. De bediening is erg vriendelijk. Het enige minpuntje is dat voor een grotere eter dan ik (elke willekeurige man) wellicht de porties aan de kleine kant zijn, terwijl de prijs gewoon of enigszins aan de hoge kant is.
Stijn W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Dit is een restaurant voor mensen die net even iets beters willen. Het menu is kort en krachtig, je krijg een lekker borrelhapje, en de gerechten zijn mooi en lekker!
Het personeel is hyper enthousiast :).
jdbiggelaar .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Hier met zijn tweeen gegeten. We werden erg gastvrij en enthousiast ontvangen. De inrichting is modern, maar heel sfeervol. We voelden ons meteen thuis. Een bescheiden kaart, maar wel zeer smakelijke gerechten! De tempura van tonijn was erg lekker en ook onze hoofdgerechten vielen zeer in de smaak. Een heerlijk glas wijn bij het eten maakte ons feestje compleet, mede door de attente en vlotte bediening. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, werd geen druk uitgeoefend om plaats te maken. Hier gaan we vaker terugkomen! Wel reserveren, het heeft de reputatie altijd vol te zitten.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Goed en leuk restaurant. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar waardoor je weinig privacy hebt en lastig moet bewegen tussen de tafels door. Goede en vakkundige bediening. Wijnkaart is beperkt. Menukaart is prima, zonder heel veel verrassingen. Eten is van goede kwaliteit, heerlijke tempura van tonijn, echt zeer smakelijk. Ravioli was niet heel spannend, had meer smaak gemogen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Alles klopt aan dit restaurant , als je binnenkomt voel je je hier zo welkom !
We kregen een mooi tafeltje. Snelle, maar leuke bediening ( Daan) En dan de tongstrelende amuse (blauwe kaas met witte chocolade) dit zou je zelf niet bedenken, maar was erg lekker! De gastvrouw en eigenaresse is supervriendelijk en relaxed. Verder hebben wij echt heerlijk gegeten ! Zelf was ik jarig en dat ze met dessert met vuurwerk binnen kwamen was de kers op de taart! Ze maakten ook nog een foto die binnen 1 minuut uitgeprint op de tafel lag. Wat een grappig en attent gebaar! Kortom een toptent !! Wel reserveren want de zaak was mega vol.
WillemVW .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
'k Heb daar gegeten met een vriend van mij en zijn vrouw. Wij zijn Bourgondiërs. Hij had dit restaurant uitgekozen, want hij wil altijd het beste! Nou, daarin is ie met dit restaurant goed geslaagd! De eerste indruk: vol en dus gezellig, een geroezemoes van stemmen en daar tussendoor, heel rustig, de bediening! Perfect. Het eten oogt als een plaatje, maar is geweldig! Kortom een heerlijke, bourgondische avond met goede vrienden in een geweldig restaurant!
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Hier een aantal dagen geleden gegeten en het was heerlijk. Erg fijn dat ze hier ook cocktails serveren (zijn ook erg lekker). Het personeel zou wel iets meer op kunnen letten, wij moesten een tijd wachten om extra drankjes te bestellen terwijl het heel rustig was. Ondanks dat komen wij hier zeker nog eens terug!