Zaza's

9,5
9,2
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Zaterdagavond, gelukkig gereserveerd want het zit helemaal vol. Heerlijke voorgerechten: tempura van tonijn die echt heel goed is en Gamba's met risotto en een heerlijke saus. Van het huis eerst een lekkere amuse en als we erom vragen krijgen we ook een karaf water van het huis.
Buiten de kaart om nemen we hertenbiefstuk in een goed (iets te zoute) rode wijn saus. De bediening is ontzettend aardig! Komen we nog een keer!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Genoten van onze 3e kerstdag! Jammer dat ik de foto's er hier niet bij kan zetten. Hele vriendelijke ontvangst, een perfecte Scroppino, en heerlijk eten. Ik geef geen 9 of 10, het is geen Taiko of Librije's Zusje, maar écht, ga hier heen en geniet van een heel gezellige avond in een relaxte sfeer!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Een jaar geleden hadden wij onze eerste date bij Zaza's en om dat jaar te vieren gingen we er weer eten. Dit had ik bij de reservering aangegeven en als reactie heeft Zaza's ons in een privénisje gezet en kregen we extra hartelijke service met hartjes op onze glazen etc. Erg leuk! Het eten was zoals altijd perfect. De steak tartare was heerlijk en het bord was erg mooi opgemaakt. Als tussengerecht een paprika/tomatensoepje die wat mij betreft wat meer paprika mocht en wat minder tomaat, persoonlijke smaak. Voor het hoofdgerecht gekozen voor de ribeye en de eend en die smaakten ook fantastisch. Na kaas met port en bread and butter pudding, de kaas was heerlijk maar de bread and butter pudding subliem. Ik zou hier vaker eten als de kaart wat vaker veranderde. Sowieso zetten we de traditie volgend jaar voort op 2 december.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Verrassende smaken en attente bediening. Top keuken in een toegankelijke atmosfeer! En, betaalbare wijnen! Sterk aanbevolen!
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Geen onvertogen woord over dit sympathieke restaurant. Smaakvol eten (wij genoten van terrine, fijn brood, parelhoen, ravioli, hangop en chocolademousse) en lekkere wijnen, top verzorgd, zeer attente bediening. Alles klopte.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Boven alles was het erg lekker eten en goede (huis)wijnen (tonijntempura, entrecote en chocoladetaart), fijne bediening, gezellige sfeer, al met al erg goed! het wordt steeds moeilijker kiezen in deze hoek van de pijp!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Ontzettend leuk restaurant ...wordt 1 van mijn favorieten ...lekker eten, smaakvolle amuse, goede service, relaxte sfeer en hip decor
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Prima gegeten, vriendelijke bediening. Zaza's is een klein restaurant, wat het uiteraard intiem en knus maakt. Echter met de aanwezigheid van een groep, wordt het al snel rumoerig.
Jstolk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Een top restaurant als je het mij vraagt. Klein maar gezellig ingericht midden in de albert Cuyp. We waren er met een verjaardag. Super leuke amuse gepresenteerd in een verjaardagbox. Ook het eten was heel erg lekker, de parelhoen was een echte aanrader. De dames in de bediening zijn ook zeer aardig. Een ervaring om te herhalen!
Valerie F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Zeer goede bediening, sfeervol en heerlijk eten, mooi opgediend. Houden goed rekening met allergieën en als vegetariër kun je er goed terecht. Kortom een aanrader!
Maxime D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Zaza's is rustig gelegen in een gezellig straatje. Het restaurant is echt heel leuk & trendy ingericht. Binnen is het vrij donker wat het extra gezellig maakt. De bediening was vlot en oprecht vriendelijk waardoor we er ons direct welkom voelden. Aan elk tafeltje werd de nodige aandacht besteed met een bouche-amuse en een persoonlijke aanpak. De gerechtjes volgden elkaar mooi op, heel goeie timing. Het eten was ook heel lekker. De Carpaccio van rund is, naar mijn mening, echt een aanrader. Als tussengerecht hadden we een soepje genomen en nadien de ravioli gevuld met geitenkaas. Dit was opnieuw zeer lekker. De porties waren niet groot maar wel voldoende en werden met veel passie gedresseerd. De wijnen waar naar onze mening lekker en passend!

Kortom, Zaza's was echt een heel leuke ervaring. Zeker een aanrader als je wilt dineren in een toffe, jonge en trendy sfeer. Probeer zeker de speciale cocktail met sorbet ijs, zeer verrassend!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Heerlijk eten, super vriendelijke bediening en een gezellige ambiance. Ook leuk om te zien dat de eigenaresse hard meewerkte en tijd vrij maakte om ons wat tips te geven over b&b's in de buurt en een leuke foto van ons had afgedrukt. Kortom, een echte aanrader!
Suzanne F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Hartelijke en vlotte bediening. Intieme sfeer en heerlijk eten. We waren blij verrast met de amuse en brood met aioli van het huis!
arie H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
De voorgerechten waren prima. Het seizoen aspergegerecht was krokant gebakken zwezerik met aspergerisotto. Jammer van de enorme klomp zwezerik. Snij de zwezerik in kleinere plakken in plaats van zo'n kleine tennisbal. Het ziet er appetijtelijker uit en smaakt beter. De asperges hadden een tikje langer gekunt en risotto bestond uit een paar rijstjes.
Het hoofdgerecht van mijn partner was overigens prima.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
We hebben meerdere keren bij Zaza's gegeten en iedere keer was het heerlijk. Het menu verandert elk seizoen. Wat bijzonder is aan de gerechten, is dat de smaken zo bijzonder zijn dat je niet eens direct weet wat je proeft. Een feestje voor de smaakpapillen. De presentatie is ook geweldig, het personeel is goed. Een aanrader!
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Hier met familie gegeten en de gerechten zijn verrukkelijk ondanks de zeer kleine keuken. Menukaart is gevarieerd en niet al te groot (makkelijk keuzes maken). De rode huiswijn is aan te bevelen en de bediening is alert en snel. Het decor is zeer netjes. Soms rook je een klein beetje de riolering, maar dat is voor mij geen big issue. Ik kom zeker een keer terug!
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Om 19.30 gereserveerd voor 4 personen bij Zaza's. Bij binnenkomst was het restaurant leeg, maar vanavond waren er gewoon veel late eters, want binnen een uur was het restaurant vol met gezellige mensen en lekker veel roaring. De dames van de bediening stonden met zijn tweeën en deden het super goed. Eerst een flesje plat water besteld, daarna een frisse witte wijn SANTA DIGNA SAUVIGNON BLANC, MIGUEL TORRES, CURICÓ VALLEY, CHILE. Als voorgerecht hadden we oesters, de pompoensoep, de jumbo prawns met risotto en de coquilles. Allemaal erg lekker en smakelijk. Ik had zelf de prawns en het gerecht was lekker luchtig. Daarna bestelden we een fles rood SANTA DIGNA CABERNET SAUVIGNON, MIGUEL TORRES, CURICÓ VALLEY, CHILE. Heerlijk zachte rode wijn die goed bij onze hoofdgerechten pasten. Zo goed, dat we nog een tweede fles bestelden. Als hoofdgerecht hadden we de hertenbiefstuk, ravioli, rib-eye en de kalfsoester. Omdat we elkaar al heel lang niet hadden gezien, viel er veel bij te praten. De bediening had dit goed door en liet ons lekker ons gang gaan. Af en toe werd er gevraagd hoe het smaakte en werd de wijn bijgeschonken. Er werd zelfs aan ons gevraagd of we tussen de gerechten door een pauze wilden. Al met al hebben we 3 uur lang getafeld en was het een hele fijne ervaring. We waren in totaal € 220,- incl fooi kwijt, meer dan waard.
Kate S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Op maandagavond toevallig via de Iens app bij ZaZa belandt. De app aangezet en gezocht naar de beste restaurantjes in de buurt op loopafstand. Om 19.00 uur kwam ik er binnen, er zat maar 1 tafel binnen, maar dan nog hing er een leuke sfeer door de warme kleuren in het. In eerste instantie ben ik bij het raam gaan zitten, voor wat meer privacy, maar het was wel erg koud zo bij de glazen pui. Gelukkig konden we verplaatsen naar een vier persoonstafel op de bank. Alleen voelde je wel de kou elke keer als er iemand binnen kwam en de deur open ging. Maar goed, zo konden wij wel met zijn tweeën gezellig op de bank.

Als voorgerecht hadden we beiden Coquilles met Wortel-Sinaasappel-Puree, Gedroogde Pancetta en Kervel-Beurre Blanc. Lekker en bijzonder door de combinatie van de zoete smaak van wortel en het zout van de pancetta.

Als hoofd hadden we Kalfsmedaillon gevuld met Rode Paprika, Ui en Verse Kruiden met een Tarte Tatin van Appel en Salie en Irish Mist Jus en Hertenbiefstuk met een Taartje van Champignon-Duxelle en Foie Gras, Rode Kool, Truffel-Aardappelpuree en Rode Wijn-Portjus. Ik wilde de hertenbiefstuk rood, maar hij was medium en de truffel was best overheersend in het gerecht. Al met al viel het eten allemaal mee. We hadden bij het eten een heerlijke fles rode cabernet sauvignon en water met bubbels.

Wat ik minder vond was de manier hoe het meisje die aan het bedienen was de borden op tafel zette met veel lawaai en de wijn klotsend in schonk. Ze deed alles zo grof en helemaal niet verfijnd. Jammer. Daarnaast vond ik het ook erg jammer dat als je in de wc staat, de automatische spray boven je hoofd afgaat en je helemaal stinkt naar wc spray. Lijkt me niet handig om zo’n sensor op te hangen in een wc van 1 bij 1 precies boven de wasbak.
pietje78 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
Heerlijk gegeten hier. De gebakken tong metrivierkreeftjes is echt een aanrader. Altijd de pompoensoep nemen, desnoods als tussengerecht on maar te proeven. M'n vriendin was zwanger dus had nogal wat vragen over de ingrediënten, maar het personeel zocht t telkens toto de bodem uit. Fijne sfeer en super vriendelijke bediening.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Mooie avond gehad in dit knusse restaurant. De carpaccio vooraf was heerlijk vers op een mooi opgemaakt bord. Het hoofdgerecht met vis had een iets te aanwezige mosterd smaak naar mijn mening, maar wel erg vers. Het personeel is erg vriendelijk, een aanrader.