Zaza's

9,5
9,1
David1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gisteren hebben we bij Zaza's gegeten en hier komen we echt nog een keer. De bediening is heel attent, zorgt ervoor dat je niets te kort komt en denkt met je mee. De gerechten waren heel lekker en de voorgerechten ook net even anders. Wij hebben samen drie voorgerechten genomen ieder een hoofdgerecht en een lekker kaasplankje toe. Met lekkere wijnen erbij was het helemaal af. Kortom, probeer het zelf uit.
Junia B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Mijn man eet hier altijd met klanten en niet voor niets, nu met mijn klant en mijn man. Vriendelijke sfeer, aardige mensen en heerlijk gegeten! Aanrader!!
Harry-Oostberg .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier ga ik kort over zijn. Absolute aanrader. Het eten is geweldig, de inrichting romantisch en intiem en service/bediening uitstekend. Zelden zo lekker en leuk gegeten voor een goede prijs. Kabeljauw was zalig!
Ciska R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Zomaar op een woensdagavond heerlijk eren in de Pijp.
Allereerst op een hele vriendelijke wijze welkom geheten, dan begint je avond al goed. Lekker warm binnen en dat is heel fijn op een winderige en frisse maartse dag.
Als voorgerecht: taartje van gekarameliseerde sjalotten en steak tartare, beide heerlijk en met zorg opgemaakt. Vervolgens parehoen en ribeye, op zich geen spannende gerechten maar wel heerlijk klaargemaakt. Als dessert een pure chocoladetaartje en een grandiose panna-cotta. Om je vingers bij af te likken zo romig en fijn van smaak. Voeg daarbij een uiterst attente en vriendelijke bediening en je hebt een hele leuke avond. Echt iets om naar terug te komen.
Ciska R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Zomaar op een woensdagavond uit eten in de Pijp. In een onopvallend pand zit ZAZA' s. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen in dit gezellige restaurant. Het is er lekker warm en dat is op een natte winderige avond in maart heel plezierig.
We kiezen voor gekarameliseerde sjalottentaartje en steak tartare. Allebei heerlijk, de smaken komen goed to z'n recht en mooi en verzorgd opgediend.
Vervolgens gaan we voor parelhoenfilet en gegrilde ribeye. Op zich geen hele spannende gerechten, maar wel weer voortreffelijk klaargemaakt.
Als dessert een pure chocoladetaart en witte chocolade panna-cotta waarbij de panna-cotta een hemelse verrassing bleek, zo romig en zacht van smaak. Een heerlijke avond en een gastvrij onthaal door een hele vriendelijke bediening. Om zeker nog eens terug te komen.
Hedwig K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Het is bijna zonde om eerlijk te zeggen wat we vinden van Zaza's want dan gaat iedereen er eten. Het eten is ongelofelijk lekker. Alleen de amuse al was heerlijk. Daarna de tonijn: fantastisch! Het hoofdgerecht werd de garnalen. Ik moest bewust rustig eten: het liefst wilde ik zo snel mogelijk nieuwe hapjes nemen. Echt een gigantische aanrader dit gezellige restaurant met on-Nederlands aardige bediening!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Helemaal prima gedineerd. Krijg alweer trek als ik er aan denk. De tonijn tempura en de hertenbiefstuk waren fingerlicking goed, de geitenkaasamuse was net iets te mild en het kaasplankje was dan weer helemaal top, zodat we hier vast nog een keer terugkomen. De bediening was ok, maar kan nog verbeteren in persoonlijke aandacht. Het decor is ook prima, waarbij het leuk was dat mijn wederhelft en ik een knus, breed en kort tafeltje hadden waardoor we naast elkaar zaten, hetgeen leuk was en je zonder zo'n tafeltje niet gauw doet aan tafel.

Al met al heerlijk gegeten in een prima ambiance, dus vast een keer tot ziens :-)
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Prima eten voor een prijs die daarbij hoort. Omdat het die avond zeer koud was, was het eigenlijk het enige minpuntje dat er een klein beetje tocht was. Omdat de zaak goed vol zat hebben we niet om een andere tafel gevraagd. Bediening was correct en vriendelijk, maar had het wel erg druk. Hierdoor werd het persoonlijk contact aan tafel iets minder veel dan we normaal gewend zijn bij dit soort restaurants.
Het eten was prima. Een lekkere amuse van geitenkaas, gevolgd door heerlijk tonijn tempura en als hoofdgerecht de dagspecialiteit: Dorade met risotto. De hoofdprijs was voor het dessert: Pistache ijs gecombineerd met een chocalademousseachtig taartje. Heerlijk. De rekening (inclusief een fles Pinot Blanc) deed geheel terecht aan hetgeen ons geboden werd. Al met al: Leuke avond gehad.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Absoluut genoten van ons bezoek aan Zaza's. Voordat onze bestelling werd opgenomen werd al een heerlijke amuse gebracht met o.a geitenkaas. Vervolgens kregen we een zeer royale hoeveelheid Turks brood met een heerlijke dip.

Het voorgerecht, de tonijntempura was top, zeker in combinatie met de wasbak en soja. Ook de hoofdgerechten waren lekker (dorade en voor mijn tafelgenoot de schol), de combinaties waren super, de porties goed.

Maar toen.. We bestelden beide een bread and butter pudding. Hierbij kreeg je ongeklopte slagroom en toffeesaus. Wauw. Echt wauw. Het water loopt me nu ik dit schrijf in de mond. Mijn tafelgenoot is absoluut geen dessert liefhebber, maar was het met me eens. Absoluut een aanrader.

De service was ook zeer snel en super vriendelijk.Al met al een topavond gehad.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Zaterdagavond, gelukkig gereserveerd want het zit helemaal vol. Heerlijke voorgerechten: tempura van tonijn die echt heel goed is en Gamba's met risotto en een heerlijke saus. Van het huis eerst een lekkere amuse en als we erom vragen krijgen we ook een karaf water van het huis.
Buiten de kaart om nemen we hertenbiefstuk in een goed (iets te zoute) rode wijn saus. De bediening is ontzettend aardig! Komen we nog een keer!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Genoten van onze 3e kerstdag! Jammer dat ik de foto's er hier niet bij kan zetten. Hele vriendelijke ontvangst, een perfecte Scroppino, en heerlijk eten. Ik geef geen 9 of 10, het is geen Taiko of Librije's Zusje, maar écht, ga hier heen en geniet van een heel gezellige avond in een relaxte sfeer!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Een jaar geleden hadden wij onze eerste date bij Zaza's en om dat jaar te vieren gingen we er weer eten. Dit had ik bij de reservering aangegeven en als reactie heeft Zaza's ons in een privénisje gezet en kregen we extra hartelijke service met hartjes op onze glazen etc. Erg leuk! Het eten was zoals altijd perfect. De steak tartare was heerlijk en het bord was erg mooi opgemaakt. Als tussengerecht een paprika/tomatensoepje die wat mij betreft wat meer paprika mocht en wat minder tomaat, persoonlijke smaak. Voor het hoofdgerecht gekozen voor de ribeye en de eend en die smaakten ook fantastisch. Na kaas met port en bread and butter pudding, de kaas was heerlijk maar de bread and butter pudding subliem. Ik zou hier vaker eten als de kaart wat vaker veranderde. Sowieso zetten we de traditie volgend jaar voort op 2 december.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Verrassende smaken en attente bediening. Top keuken in een toegankelijke atmosfeer! En, betaalbare wijnen! Sterk aanbevolen!
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Geen onvertogen woord over dit sympathieke restaurant. Smaakvol eten (wij genoten van terrine, fijn brood, parelhoen, ravioli, hangop en chocolademousse) en lekkere wijnen, top verzorgd, zeer attente bediening. Alles klopte.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Boven alles was het erg lekker eten en goede (huis)wijnen (tonijntempura, entrecote en chocoladetaart), fijne bediening, gezellige sfeer, al met al erg goed! het wordt steeds moeilijker kiezen in deze hoek van de pijp!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Ontzettend leuk restaurant ...wordt 1 van mijn favorieten ...lekker eten, smaakvolle amuse, goede service, relaxte sfeer en hip decor
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Prima gegeten, vriendelijke bediening. Zaza's is een klein restaurant, wat het uiteraard intiem en knus maakt. Echter met de aanwezigheid van een groep, wordt het al snel rumoerig.
Jstolk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Een top restaurant als je het mij vraagt. Klein maar gezellig ingericht midden in de albert Cuyp. We waren er met een verjaardag. Super leuke amuse gepresenteerd in een verjaardagbox. Ook het eten was heel erg lekker, de parelhoen was een echte aanrader. De dames in de bediening zijn ook zeer aardig. Een ervaring om te herhalen!
Valerie F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Zeer goede bediening, sfeervol en heerlijk eten, mooi opgediend. Houden goed rekening met allergieën en als vegetariër kun je er goed terecht. Kortom een aanrader!
Maxizz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Zaza's is rustig gelegen in een gezellig straatje. Het restaurant is echt heel leuk & trendy ingericht. Binnen is het vrij donker wat het extra gezellig maakt. De bediening was vlot en oprecht vriendelijk waardoor we er ons direct welkom voelden. Aan elk tafeltje werd de nodige aandacht besteed met een bouche-amuse en een persoonlijke aanpak. De gerechtjes volgden elkaar mooi op, heel goeie timing. Het eten was ook heel lekker. De Carpaccio van rund is, naar mijn mening, echt een aanrader. Als tussengerecht hadden we een soepje genomen en nadien de ravioli gevuld met geitenkaas. Dit was opnieuw zeer lekker. De porties waren niet groot maar wel voldoende en werden met veel passie gedresseerd. De wijnen waar naar onze mening lekker en passend!

Kortom, Zaza's was echt een heel leuke ervaring. Zeker een aanrader als je wilt dineren in een toffe, jonge en trendy sfeer. Probeer zeker de speciale cocktail met sorbet ijs, zeer verrassend!