Zaza's

9,5
9,2
Ilan G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Eten was top. De amuse was een goede binnenkomer. De tonijn tempura hadden we erna, was goed gebalanceerd. Ik had als hoofdgerecht de entrecote. Was een mooi en groot stuk vlees, juist gebakken, met meer dan voldoende en lekkere garnituur erbij. Zeer vriendelijke bediening. Sfeer was uitstekend. Muziek in het begin wat dramatisch, werd vervolgens beter. Aanrader dus.
wimbeelen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Voor mijn verjaardag gaan eten bij Zaza's, het was niet mogelijk om telefonisch een plekje te reserveren, dus vervolgens via de site gereserveerd! Daar was voor twee ook niet mogelijk, dus toen voor drie gereserveerd. Dit ging goed. Dat is waarom de service een 8 is geworden, want de bediening was echt top en een elf waard. Super aardige en vrolijke meiden die ons hielpen, complimenten!!

Het eten was voor mij redelijk onbekend, maar het was wel erg goed! De prijs was misschien wat aan de hoge kant, maar mocht de pret niet drukken.

Het decor was mooi, de tafels stonden misschien iets te dicht op elkaar, maar dat mocht de pret niet drukken.

Kortom een heel goed verjaardags etentje!!!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Enorme aardige bediening! We hadden de lamsfilet en witte vis. Gezellig eetcafe. Bij een klacht over de wijn werd adequaat gereageerd.
Pui Shan W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
eten was heerlijk en erg mooi opgemaakt, de twee meisjes die daar werken zijn zo lief en vriendelijk, ik zou deze restaurant zeker aanraden!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Deze week voor het eerst bij Zaza's gegeten en hele goede ervaring gehad! Het eten was enorm smaakvol en delicaat waar we erg van genoten hebben. De gastdames waren heel erg vriendelijk zowel in het Nederlands als in het Engels. We komen snel weer terug!
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Gister heerlijk gegeten bij Zaza's! De gerechten zijn mooi opgemaakt en het restaurant zelf ziet er mooi en sfeervol uit. Vriendelijke en behulpzame bediening. Voor een dinsdagavond was het erg druk, naar mijn mening altijd een goed teken. Enige min puntje vonden we dat de look van de kaart zelf niet past bij de gerechten en de sfeer. Klein en plastic vellen met daarin het menu. Zonde maar hiervoor ga je ook niet naar een restaurant :) zeker een aanrader om te gaan eten!
Szpark .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Met zijn tweeen heerlijk gegeten. We hadden aangegeven voor ons huwelijksjubileum te komen en de wijnglazen waren versierd. Ook kregen we een extra amuse vooraf. Erg attent. Als hoofdgerecht had ik lam met asperges. (hoofdgerechten zijn max 25 euro) Alle gerechten waren mooi aangekleed. Bediening was erg vriendelijk. Tafel is iets aan de krappe kant, maar dat was niet storend. Het ziet er van binnen mooi en gezellig uit. Door de strakke aankleding is het wel iets gehorig.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De zitplaatsen zijn veel te krap. Het voedsel is redelijk maar zelfs voor kleine eters veel te weinig. Groenten daar doen ze niet aan, net zoals ander garnituur. Wel lekker kraanwater. Hoofdgerechten voor gemiddeld € 30,-- De dames van de bediening zijn uiterst vriendelijk. Kortom dit kan beter; ik zou er niet voor omrijden.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Met z'n vieren gedineerd bij ZaZa's. Voor ons de eerste keer. Uitstekende voor- en hoofdgerechten en een leuke keuze aan tussengerechten. In dat opzicht een aanrader. Wonderlijk dat kleine dingen daaromheen veel beter kunnen. De achtergrondmuziek was een luid allegaartje, gek in een frans-geïnspireerd restaurant. De bediening laat onnodig steken vallen: iets meer gevoel voor wanneer ze je onderbreken, even omlopen in plaats van steeds over de tafel reiken, minder vaak vragen of we het naar ons zin hebben. De keuken maakt dat de gevraagde prijzen verdiend zijn; nu de bediening nog.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Eten bij Zaza's is een totaalervaring.
Perfecte bediening (bescheiden maar met kennis van zaken), heerlijk eten (de tempura van tonijn blijft ons nog lang bij) en een fijne ambiance (wij zaten in de tortelduifjeshoek naast elkaar in de kussens).
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Knus. Met dit ouderwetse woord is de sfeer bij Zaza’s het beste te typeren. De verlichting is warm, de sfeer informeel en je wordt bediend door de twee liefste meiden van de Pijp.
Er is weinig ruimte tussen de tafels, maar veel last van de buren heb je niet. En mocht de timmerman ooit langs komen, dan zou hij misschien iets kunnen doen aan de hoogte van de tafels of de stoelen; je hebt namelijk een beetje het gevoel dat je met je kin op de tafel eet. Maar dat is een detail.
Het gaat natuurlijk vooral om het eten en daar is niets op aan te merken. Alles smaakt heerlijk. Op de borden komt geen bombardement van smaken, wel een aantal ingrediënten die, wat smaak betreft, prima op elkaar zijn afgestemd. De gebakken coquilles worden bijvoorbeeld geserveerd met rozemarijn-risotto, bloemkoolcrème en pancetta. Niet te ingewikkeld, wel heel lekker. Datzelfde geldt voor de gamba’s in een knapperig jasje met koriander-knoflook-risotto en schuim van wortel, kokos en gember. Ook over de gegrilde rib eye met lekkere, dikke frites en de homemade ravioli met pompoen, feta, gepofte knoflook en salieschuim horen we aan de overkant van de tafel tevreden geluiden. De lemon meringue pie is een mooie afsluiting van een geslaagde maaltijd.
Zaza’s is een restaurant om zeker een keer terug te komen.
David1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gisteren hebben we bij Zaza's gegeten en hier komen we echt nog een keer. De bediening is heel attent, zorgt ervoor dat je niets te kort komt en denkt met je mee. De gerechten waren heel lekker en de voorgerechten ook net even anders. Wij hebben samen drie voorgerechten genomen ieder een hoofdgerecht en een lekker kaasplankje toe. Met lekkere wijnen erbij was het helemaal af. Kortom, probeer het zelf uit.
Junia B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Mijn man eet hier altijd met klanten en niet voor niets, nu met mijn klant en mijn man. Vriendelijke sfeer, aardige mensen en heerlijk gegeten! Aanrader!!
Harry-Oostberg .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier ga ik kort over zijn. Absolute aanrader. Het eten is geweldig, de inrichting romantisch en intiem en service/bediening uitstekend. Zelden zo lekker en leuk gegeten voor een goede prijs. Kabeljauw was zalig!
Ciska R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Zomaar op een woensdagavond heerlijk eren in de Pijp.
Allereerst op een hele vriendelijke wijze welkom geheten, dan begint je avond al goed. Lekker warm binnen en dat is heel fijn op een winderige en frisse maartse dag.
Als voorgerecht: taartje van gekarameliseerde sjalotten en steak tartare, beide heerlijk en met zorg opgemaakt. Vervolgens parehoen en ribeye, op zich geen spannende gerechten maar wel heerlijk klaargemaakt. Als dessert een pure chocoladetaartje en een grandiose panna-cotta. Om je vingers bij af te likken zo romig en fijn van smaak. Voeg daarbij een uiterst attente en vriendelijke bediening en je hebt een hele leuke avond. Echt iets om naar terug te komen.
Ciska R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Zomaar op een woensdagavond uit eten in de Pijp. In een onopvallend pand zit ZAZA' s. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen in dit gezellige restaurant. Het is er lekker warm en dat is op een natte winderige avond in maart heel plezierig.
We kiezen voor gekarameliseerde sjalottentaartje en steak tartare. Allebei heerlijk, de smaken komen goed to z'n recht en mooi en verzorgd opgediend.
Vervolgens gaan we voor parelhoenfilet en gegrilde ribeye. Op zich geen hele spannende gerechten, maar wel weer voortreffelijk klaargemaakt.
Als dessert een pure chocoladetaart en witte chocolade panna-cotta waarbij de panna-cotta een hemelse verrassing bleek, zo romig en zacht van smaak. Een heerlijke avond en een gastvrij onthaal door een hele vriendelijke bediening. Om zeker nog eens terug te komen.
Hedwig K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Het is bijna zonde om eerlijk te zeggen wat we vinden van Zaza's want dan gaat iedereen er eten. Het eten is ongelofelijk lekker. Alleen de amuse al was heerlijk. Daarna de tonijn: fantastisch! Het hoofdgerecht werd de garnalen. Ik moest bewust rustig eten: het liefst wilde ik zo snel mogelijk nieuwe hapjes nemen. Echt een gigantische aanrader dit gezellige restaurant met on-Nederlands aardige bediening!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Helemaal prima gedineerd. Krijg alweer trek als ik er aan denk. De tonijn tempura en de hertenbiefstuk waren fingerlicking goed, de geitenkaasamuse was net iets te mild en het kaasplankje was dan weer helemaal top, zodat we hier vast nog een keer terugkomen. De bediening was ok, maar kan nog verbeteren in persoonlijke aandacht. Het decor is ook prima, waarbij het leuk was dat mijn wederhelft en ik een knus, breed en kort tafeltje hadden waardoor we naast elkaar zaten, hetgeen leuk was en je zonder zo'n tafeltje niet gauw doet aan tafel.

Al met al heerlijk gegeten in een prima ambiance, dus vast een keer tot ziens :-)
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Prima eten voor een prijs die daarbij hoort. Omdat het die avond zeer koud was, was het eigenlijk het enige minpuntje dat er een klein beetje tocht was. Omdat de zaak goed vol zat hebben we niet om een andere tafel gevraagd. Bediening was correct en vriendelijk, maar had het wel erg druk. Hierdoor werd het persoonlijk contact aan tafel iets minder veel dan we normaal gewend zijn bij dit soort restaurants.
Het eten was prima. Een lekkere amuse van geitenkaas, gevolgd door heerlijk tonijn tempura en als hoofdgerecht de dagspecialiteit: Dorade met risotto. De hoofdprijs was voor het dessert: Pistache ijs gecombineerd met een chocalademousseachtig taartje. Heerlijk. De rekening (inclusief een fles Pinot Blanc) deed geheel terecht aan hetgeen ons geboden werd. Al met al: Leuke avond gehad.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Absoluut genoten van ons bezoek aan Zaza's. Voordat onze bestelling werd opgenomen werd al een heerlijke amuse gebracht met o.a geitenkaas. Vervolgens kregen we een zeer royale hoeveelheid Turks brood met een heerlijke dip.

Het voorgerecht, de tonijntempura was top, zeker in combinatie met de wasbak en soja. Ook de hoofdgerechten waren lekker (dorade en voor mijn tafelgenoot de schol), de combinaties waren super, de porties goed.

Maar toen.. We bestelden beide een bread and butter pudding. Hierbij kreeg je ongeklopte slagroom en toffeesaus. Wauw. Echt wauw. Het water loopt me nu ik dit schrijf in de mond. Mijn tafelgenoot is absoluut geen dessert liefhebber, maar was het met me eens. Absoluut een aanrader.

De service was ook zeer snel en super vriendelijk.Al met al een topavond gehad.