Zaza's

9,5
9,1
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Fijn, levendig restaurant; hartelijke ontvangst en attente bediening. Van onze keuzes vonden we vooral uitstekend de schorsenerensoep en de eend; de terrine van geitenkaas bleef wat flauw (wellicht ook wat te koud geserveerd) en de kersencafloutis was eveneens wat vlak. Prijs-kwaliteitverhouding is prima (totaalprijs met twee personen 130 euro). Ruimte is prima, maar wel gehorig.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Bij ZaZa's met een groep van 6 personen gegeten. In de middag werd mijn telefonische reservering van een tijd terug nogmaals bevestigd door een vriendelijke bediende die 's avonds ons het geserveerd. Het eten is echt super! De carpaccio van wild was zeer smaakvol met een heerlijk saus dat er goed bij past. De eendenborst was zeer goed bereid en mooi gepresenteerd. De witte chocolade pancotta met pure chocolade mousse was echt super!

De bieding is erg vriendelijk dat je jas aanneemt en heel goed met z'n tweeën de tafels in de gaten houden zoals het netjes aanvullen van de wijn in het glas. Ook heel erg leuk dat je een Absolutely Fabulous foto kan laten maken als gratis desset dat meteen wordt afgedrukt.

Tot nu toe is het voor mij de beste restaurant in de Pijp en omgeving!
info341 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Dineren bij zaza's top zaakje in de Pijp. Heerlijk gegeten oesters en tempura tonijn vooraf. Zeebaars als hoofdgerecht en alles prachtig opgediend! Aan de verjaardag van mijn vriend was ook gedacht met kleine attenties. Kortom ga het zeker uitproberen en ervaar het zelf. Bediening allemaal zeer vakkundig.
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Zaza's is een fijn restaurant met een intieme en gezellige sfeer, uitstekende kaart en vriendelijke bediening. Een aanrader!
jarellhabets .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Service: uitstekend. Regelmatig de vraag of alles naar wens was en tijdig werd ons glas wijn bijgevuld. Vriendelijk personeel.
Eten was ook top, niets op aan te merken. Decor krijgt een iets lager cijfer gezien het van mij ietsje ruimer ingericht zou mogen worden
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
we waren vroeg en het personeel was nog even in verwarring (want nog bezig met opdekken) maar herstelde zich snel. Aardige bediening en goede gerechten in een knus restaurant. Wortel gembersoep, tempura van tonijn, gebakken coquilles, tussendoor fines claires (goed) en kabeljauw (prima), gamba's en rib eye (met parmezaan gevulde ui), chocoladetaart, lemon meringue taart en brioche pudding. Lekkere wijnen: con un par Albariño en Vinea, Tempranillo Crianza
janhendrik .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Super leuk binnen. Uitzicht op de keuken.
Lekker knus binnen. Eten was erg lekker, wijnarrangement paste er goed bij!
Parkeergelegenheid was wat minder. Moesten flink zoeken naar een plekje.
Dorien K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
uitstekende malse vlees, lekker gegeten. bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.
Zeker voor herhaling vatbaar. prijs/kwaliteit in orde
Ilan G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Eten was top. De amuse was een goede binnenkomer. De tonijn tempura hadden we erna, was goed gebalanceerd. Ik had als hoofdgerecht de entrecote. Was een mooi en groot stuk vlees, juist gebakken, met meer dan voldoende en lekkere garnituur erbij. Zeer vriendelijke bediening. Sfeer was uitstekend. Muziek in het begin wat dramatisch, werd vervolgens beter. Aanrader dus.
wimbeelen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Voor mijn verjaardag gaan eten bij Zaza's, het was niet mogelijk om telefonisch een plekje te reserveren, dus vervolgens via de site gereserveerd! Daar was voor twee ook niet mogelijk, dus toen voor drie gereserveerd. Dit ging goed. Dat is waarom de service een 8 is geworden, want de bediening was echt top en een elf waard. Super aardige en vrolijke meiden die ons hielpen, complimenten!!

Het eten was voor mij redelijk onbekend, maar het was wel erg goed! De prijs was misschien wat aan de hoge kant, maar mocht de pret niet drukken.

Het decor was mooi, de tafels stonden misschien iets te dicht op elkaar, maar dat mocht de pret niet drukken.

Kortom een heel goed verjaardags etentje!!!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Enorme aardige bediening! We hadden de lamsfilet en witte vis. Gezellig eetcafe. Bij een klacht over de wijn werd adequaat gereageerd.
Pui Shan W.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
eten was heerlijk en erg mooi opgemaakt, de twee meisjes die daar werken zijn zo lief en vriendelijk, ik zou deze restaurant zeker aanraden!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Deze week voor het eerst bij Zaza's gegeten en hele goede ervaring gehad! Het eten was enorm smaakvol en delicaat waar we erg van genoten hebben. De gastdames waren heel erg vriendelijk zowel in het Nederlands als in het Engels. We komen snel weer terug!
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Gister heerlijk gegeten bij Zaza's! De gerechten zijn mooi opgemaakt en het restaurant zelf ziet er mooi en sfeervol uit. Vriendelijke en behulpzame bediening. Voor een dinsdagavond was het erg druk, naar mijn mening altijd een goed teken. Enige min puntje vonden we dat de look van de kaart zelf niet past bij de gerechten en de sfeer. Klein en plastic vellen met daarin het menu. Zonde maar hiervoor ga je ook niet naar een restaurant :) zeker een aanrader om te gaan eten!
Szpark .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Met zijn tweeen heerlijk gegeten. We hadden aangegeven voor ons huwelijksjubileum te komen en de wijnglazen waren versierd. Ook kregen we een extra amuse vooraf. Erg attent. Als hoofdgerecht had ik lam met asperges. (hoofdgerechten zijn max 25 euro) Alle gerechten waren mooi aangekleed. Bediening was erg vriendelijk. Tafel is iets aan de krappe kant, maar dat was niet storend. Het ziet er van binnen mooi en gezellig uit. Door de strakke aankleding is het wel iets gehorig.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De zitplaatsen zijn veel te krap. Het voedsel is redelijk maar zelfs voor kleine eters veel te weinig. Groenten daar doen ze niet aan, net zoals ander garnituur. Wel lekker kraanwater. Hoofdgerechten voor gemiddeld € 30,-- De dames van de bediening zijn uiterst vriendelijk. Kortom dit kan beter; ik zou er niet voor omrijden.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Met z'n vieren gedineerd bij ZaZa's. Voor ons de eerste keer. Uitstekende voor- en hoofdgerechten en een leuke keuze aan tussengerechten. In dat opzicht een aanrader. Wonderlijk dat kleine dingen daaromheen veel beter kunnen. De achtergrondmuziek was een luid allegaartje, gek in een frans-geïnspireerd restaurant. De bediening laat onnodig steken vallen: iets meer gevoel voor wanneer ze je onderbreken, even omlopen in plaats van steeds over de tafel reiken, minder vaak vragen of we het naar ons zin hebben. De keuken maakt dat de gevraagde prijzen verdiend zijn; nu de bediening nog.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Eten bij Zaza's is een totaalervaring.
Perfecte bediening (bescheiden maar met kennis van zaken), heerlijk eten (de tempura van tonijn blijft ons nog lang bij) en een fijne ambiance (wij zaten in de tortelduifjeshoek naast elkaar in de kussens).
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Knus. Met dit ouderwetse woord is de sfeer bij Zaza’s het beste te typeren. De verlichting is warm, de sfeer informeel en je wordt bediend door de twee liefste meiden van de Pijp.
Er is weinig ruimte tussen de tafels, maar veel last van de buren heb je niet. En mocht de timmerman ooit langs komen, dan zou hij misschien iets kunnen doen aan de hoogte van de tafels of de stoelen; je hebt namelijk een beetje het gevoel dat je met je kin op de tafel eet. Maar dat is een detail.
Het gaat natuurlijk vooral om het eten en daar is niets op aan te merken. Alles smaakt heerlijk. Op de borden komt geen bombardement van smaken, wel een aantal ingrediënten die, wat smaak betreft, prima op elkaar zijn afgestemd. De gebakken coquilles worden bijvoorbeeld geserveerd met rozemarijn-risotto, bloemkoolcrème en pancetta. Niet te ingewikkeld, wel heel lekker. Datzelfde geldt voor de gamba’s in een knapperig jasje met koriander-knoflook-risotto en schuim van wortel, kokos en gember. Ook over de gegrilde rib eye met lekkere, dikke frites en de homemade ravioli met pompoen, feta, gepofte knoflook en salieschuim horen we aan de overkant van de tafel tevreden geluiden. De lemon meringue pie is een mooie afsluiting van een geslaagde maaltijd.
Zaza’s is een restaurant om zeker een keer terug te komen.
David1990 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gisteren hebben we bij Zaza's gegeten en hier komen we echt nog een keer. De bediening is heel attent, zorgt ervoor dat je niets te kort komt en denkt met je mee. De gerechten waren heel lekker en de voorgerechten ook net even anders. Wij hebben samen drie voorgerechten genomen ieder een hoofdgerecht en een lekker kaasplankje toe. Met lekkere wijnen erbij was het helemaal af. Kortom, probeer het zelf uit.