Zaza's

9,5
9,1
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Speciale gerechten, verfijnde smaken, echt een aanrader!!
Toppers waren de tempura tonijn, de coquilles en de oesters.
MikeGS S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Snelle, vriendelijke en attente bediening, goed eten en sfeervolle ambiance. Beperkte maar goed kaart. Wij komen zeker nog eens terug.
André E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prima eten en attente/ vlotte bediening. Iets meer ruimte tussen de tafels zou mijn inziens het intiemer maken . Ga zo door!
hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Hier wordt echt op niveau gekookt voor een schappelijke prijs. Met 4 man waren we 200 euro kwijt, incl. Wijn. De filet americaine als voorgerecht was heel geestig opgemaakt als miniatuurtje. De kabeljauw was omgeven door goed contrasterende smaken waardoor er een smaakverrassing ontstond. Mijn gasten waren ook enthousiast. Mijn enige punt van kritiek is de acoustiek en de wat doorgezakte stoelen. Daar zouden ze toch eens naar moeten kijken. De bediening was perfect, de goede mix van vrolijk en attent.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Met het eten trek ik ook de prijs erin mee. Op een moment kwam een glaasje rood richting de 6 euro. Dat gaat hard natuurlijk. Daarnaast vond ik persoonlijk dat er iets meer spice in het eten kon. Maar aan de andere kant vond vrouwlief het echt heel lekker.
De service is zeer persoonlijk. De bediening is goed en weet waar ze mee bezig zijn. Altijd fijn.
Decor is beste van gemaakt in de kleine ruimte, waarbij vooral de kaarsen achter de ramen mooi zijn neergezet, apart...
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
we hebben gisteren een super leuke avond gehad, eten was heerlijk! goeie porties, bediening super vriendelijk en gezellig klein restaurant. komen zeker snel weer terug!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
k heb samen met mijn vrouw hier een uitgebreide menu gegeten het was goed Voor mij was de hoofdgerecht hoogte punt van de avond samen geslaagde avond gehad.
geert A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
We hebben met z'n tweetjes uitstekend gegeten op een maandagavond. Het eten was heerlijk en creatief en de bediening was nagenoeg perfect. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat de ruimte beperkt is.
Esra Harms H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Top gegeten! Vooraf steak tartare en daarna Zeebaars met safraansaus. Allebei echt aanraders. Fijn en vriendelijk persoon verder!
skm .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gisteren op dezelfde dag gereserveerd en er waren nog enkele plekken. Het voorgerecht tempura van tonijn was heerlijk! De zeebaars weinig verrassend, veel aardappelpuree, weinig groenten en wat droge mosselen. De kalfsmedaillon was erg lekker. De nagerechten witte chocolade pannacotta en de chocoladetaart waren ook goed.
De bediening was buitengewoon gejaagd, liepen voortdurend op en neer om na een laatste hap je bord meteen te mee te nemen en het volgende gerecht te serveren.
Per abuis werd er een 2e keer een amuse neer gezet.. Erg eigenaardig om die dan weer weg te nemen( was niet voor een andere tafel overigens).
Kortom best aardig gegeten, maar we werden wat onrustig van de, overigens wel vriendelijke bediening.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Kleine, maar wel gekozen menukaart. Goed ingericht, al hadden de tafeltjes wel jets meer ruimte morgen hebben.
Eten was heerlijk. Zeker aan te bevelen.
Jonvaneerd .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Zaza's was een culinaire verrassing in de Pijp. Bescheiden presentatie van het restaurant doet niet vermoeden hoe goed het eten is. Heerlijk! Goede bediening. Prachtige presentatie. Tempura hemels. Ravioli beetje weinig voor de iets grotere eter. Absolute aanrader!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Afgegaan op recensies en de verwachtingen zijn volledig waargemaakt.
Attente en vriendelijke bediening. Warme sfeer.
Het eten was heerlijk. We waren met z'n vijven en iedereen had een ander hoofdgerecht. Alle gerechten waren top en verrassend van smaak.
Absolute aanrader. Ik kom zeker terug.
Hedwig K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Dit is echt een topper: eten op sterren-niveau terwijl ze (onterecht) geen ster hebben. Zeer vriendelijke bediening; altijd genieten bij Zaza's!
HWV V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Heerlijk eten, gezellige plek. De bediening heel vriendelijk en behulpzaam. De coquilles waren perfect gebakken. De steak tartare had een pittigje die het iets extra's gaf. De eendenborst was gegaard zoals het hoort en het kalf was mals boter. Enige puntje was misschien dat er erg luidruchtige andere gasten waren en dan is het maar klein.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Prima restaurant. De kok houdt wel van wat zoetigheid in zijn creaties. Veelal tot genoegen van een groter publiek. Mijns inziens worden er door ons "recensenten" door gebrek aan professionele kennis hoge cijfers gegeven aan veel te veel restaurants. Een keuze voor de lezer wordt dan moeilijk. Maar Zaza's is een bezoek zeker waard. In De Pijp moet
Je vrijwel altijd vanwege de ruimte met een "knusse"indeling rekening houden.
Eten en drinken is redelijk geprijsd. Keuze voor iedereen. Kom hier graag terug.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Absolute aanrader. Ik ga regelmatig uiteten en dit was een bijzondere ervaring. De menukaart was zeer smaakvol. Goeduitgekozen combinaties van ingredienten. Perfect uitgebalanceerd over een drie gangen diner.

Champagne was uitstekend. De wijn ook.

De service was zeer profesioneel. Snel en heel alert & attent. De zaak was vol en alles werd op tijd uitgeserveerd, bijgeschonken etc. En dat maar met twee mensen in de bediening. Erg knap.

Er hingen balonnen voor mijn verjaardag, er werden kaarsjes aangestoken en happy birthday stond op mn desert bord. Nog een uitgeprinte foto kreeg ik toe.

Bin Zaza begrijpen ze dat je een "experience" levert als restaurant. Zij zijn geweldige ambassadeurs van hun intieme, hoogstaande culinaire en sdeervolle restaurant.

Ze zitten snel vol dus reserveer op tijd!
Barent M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Eten was super! Echter het duurde te lang voordat de gerechten doorkwamen. Er zat soms 45 minuten tussen.
Prijs kwaliteit wel heel goed.
Jouk K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Echt heel erg lekker eten voor een verrassend normale prijs. De combinaties zijn bijzonder en subtiel. Het personeel is zo vriendelijk dat het bijna te veel wordt.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Een echte aanrader! Originele gerechten, al dan niet afgeleid van Franse klassiekers zoals steak tartare (wel een beetje over de top vormgegeven, daar werden we een beetje lacherig van). Ook hoofdgerecht met kalfsmedaillons en de eendenborst waren zeer subtiel van smaak en het vlees smolt bijna op je tong zo mals.
Wat ik niet begrijp is dat je anno nu toch nog foie gras in je gerechten verwerkt. Je roept er meer weerstand mee op dan dat je er klanten een plezier mee doet, dus waarom zou je? Ik heb boter op m'n hoofd dat ik er wat van zeg want heb toch als tussengerecht de schorsenerensoep met truffel en crème de foie gras laten komen. Wat ik nu wel kan zeggen is dat het er straffeloos uit weggelaten had kunnen worden. Dus weg met die foie gras!