Zaza's

9,5
9,2
hugo-k .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, erg goede service en een mooi plekje om te eten. Van te voren aangegeven dat we lekker op ons gemakje wilden eten. Hier werd perfect mee omgegaan en we kregen alle tijd die we gevraagd hadden. Top restaurant!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijke tuna tempura en zeebaars, zeer gastvrije ontvangst en bediening! Absoluut een aanrader in De Pijp! Gezellige sfeer in het restaurant.
Henk-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Goeie sfeer, mooi aangekleed. Eten was perfect bereid en smaakte heerlijk. Bediening was prima, op een kleinschoonheidsfoutje na. Maar dat werd heel rap gecorrigeerd. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!
F-H .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Niet het Amsterdamse nieuwe hip, maar een goede internationale sfeer, de kwaliteit van het eten en de bediening waren super! Zeker een aanrader..
eteninamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Super leuke mensen, vriendelijk, correct en informeel! Voorgerecht met Tonijn Tempura is verrukkelijk!

De eend als hoofdgerecht is zalig. Als toetje tip: witte chocolade pancetta.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Heerlijk gegeten en goed advies gekregen over mogelijke combinaties. Ontzettend aardige bediening. Kwamen voortdurend vragen of alles naar wens was en dat was het zeker!
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Ontvangst rommelig. Een stel wat niet had gereserveerd kreeg alle aandacht en wij moesten midden in het restaurant wachten. Er waren twee medewerkers van de bediening beschikbaar maar die hadden beide alleen oog voor dat stel. Leuke inrichting en voldoende ruimte tussen de tafels om rustig te kunnen tafelen. Bediening vriendelijk en enthousiast maar niet echt geïnteresseerd in de gast of om het de gast zoveel mogelijk naar de zin te maken. De borden werden vlug op onze tafel geserveerd, geen uitleg verder en weg was de bediening weer. Eten is heerlijk. Mooie ingrediënten en lekkere smaken. Zoals hertecarpaccio, oesters, en witte chocolade mousse taartje.
bertenkatrien .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Zeer lekker gegeten! Verfijnd, mooie porties, zonder overdaad. Compositie van de gerechten met aandacht voor texturen, smaken en fraicheur. Vlotte en vriendelijke bediening! Een echte aanrader!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Na een prettige, gastvrije ontvangst liepen we door het restaurant, wat een hele fijne sfeer heeft. Strak ingericht, maar de sfeer was warm en open. Een lekkere amuse vooraf.
Heerlijk hoofdgerecht (kabeljauw) met lekkere wijn. Bediening was precies goed, niet te opdringerig maar wel aanwezig. Een echte aanrader!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prima avond bij Zaza's gehad: Perfecte tempura met tonijn vooraf, prima kalfstournedos als hoofd, chocoladetaartje toe iets te zompig maar verder ook in orde. En zeer vriendelijke bediening. Kaart mag wat spannender, net als het interieur.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Speciale gerechten, verfijnde smaken, echt een aanrader!!
Toppers waren de tempura tonijn, de coquilles en de oesters.
MikeGS S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Snelle, vriendelijke en attente bediening, goed eten en sfeervolle ambiance. Beperkte maar goed kaart. Wij komen zeker nog eens terug.
André E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Prima eten en attente/ vlotte bediening. Iets meer ruimte tussen de tafels zou mijn inziens het intiemer maken . Ga zo door!
hans K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Hier wordt echt op niveau gekookt voor een schappelijke prijs. Met 4 man waren we 200 euro kwijt, incl. Wijn. De filet americaine als voorgerecht was heel geestig opgemaakt als miniatuurtje. De kabeljauw was omgeven door goed contrasterende smaken waardoor er een smaakverrassing ontstond. Mijn gasten waren ook enthousiast. Mijn enige punt van kritiek is de acoustiek en de wat doorgezakte stoelen. Daar zouden ze toch eens naar moeten kijken. De bediening was perfect, de goede mix van vrolijk en attent.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Met het eten trek ik ook de prijs erin mee. Op een moment kwam een glaasje rood richting de 6 euro. Dat gaat hard natuurlijk. Daarnaast vond ik persoonlijk dat er iets meer spice in het eten kon. Maar aan de andere kant vond vrouwlief het echt heel lekker.
De service is zeer persoonlijk. De bediening is goed en weet waar ze mee bezig zijn. Altijd fijn.
Decor is beste van gemaakt in de kleine ruimte, waarbij vooral de kaarsen achter de ramen mooi zijn neergezet, apart...
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
we hebben gisteren een super leuke avond gehad, eten was heerlijk! goeie porties, bediening super vriendelijk en gezellig klein restaurant. komen zeker snel weer terug!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
k heb samen met mijn vrouw hier een uitgebreide menu gegeten het was goed Voor mij was de hoofdgerecht hoogte punt van de avond samen geslaagde avond gehad.
geert A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
We hebben met z'n tweetjes uitstekend gegeten op een maandagavond. Het eten was heerlijk en creatief en de bediening was nagenoeg perfect. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat de ruimte beperkt is.
Esra Harms H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Top gegeten! Vooraf steak tartare en daarna Zeebaars met safraansaus. Allebei echt aanraders. Fijn en vriendelijk persoon verder!
skm .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gisteren op dezelfde dag gereserveerd en er waren nog enkele plekken. Het voorgerecht tempura van tonijn was heerlijk! De zeebaars weinig verrassend, veel aardappelpuree, weinig groenten en wat droge mosselen. De kalfsmedaillon was erg lekker. De nagerechten witte chocolade pannacotta en de chocoladetaart waren ook goed.
De bediening was buitengewoon gejaagd, liepen voortdurend op en neer om na een laatste hap je bord meteen te mee te nemen en het volgende gerecht te serveren.
Per abuis werd er een 2e keer een amuse neer gezet.. Erg eigenaardig om die dan weer weg te nemen( was niet voor een andere tafel overigens).
Kortom best aardig gegeten, maar we werden wat onrustig van de, overigens wel vriendelijke bediening.