Zaza's

9,5
9,2
ozlemkarakus .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De toetjes waren echt heel lekker! Zo ook het geitenkaas taartje (voorgerecht) en de ravioli van spinazie (tussengerecht / hoofdgerecht). Maaltijden aanpassen naar wens was ook helemaal geen probleem. Het personeel was heel aardig en beleefd, kortom: geslaagd avondje!
Tirza D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteren hebben we ons vier jarig huwelijk gevierd in Zaza's. We hebben een heerlijke avond gehad en waren verrast door de attente en vriendelijke bediening! Het eten was erg goed, met name de coquilles als voorgerecht en lam als hoofdgerecht. De lemontaart als dessert is ook zeker een aanrader!
Alfred W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een goede sfeer, bediening was vlot en attent en het eten was top, voorgerecht millefeuille erg mooi gerecht , hoofd parelhoen was mooi zacht van smaak ,toetje was groots,Echt een top tentje
Gaby S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met 5 personen gegeten bij Zara's. We werden vriendelijk ontvangen, de muur bij onze tafel was versierd met balonnen vanwege de verjaardag van onze dochter. Het eten was voortreffelijk. Mooi opgediend en heel goed van smaak. De bediening was ongedwongen maar zeer attent. Kortom we hebben een hele leuke avond gehad met heerlijk eten in een goede sfeer. Een aanrader!
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Wat een leuk restaurant! Het personeel is super vriendelijk en denkt graag met je mee. Op het menu - op z'n ab-fab (net als de bediening haha) staan heerlijke gerechten van oesters tot lam en een heerlijk kaasplankje. De inrichting is eenvoudig maar mooi. Wat dit vooral een prachtige plek maakt om te eten is de symphatieke en leuke manier waarop de bediening en de keuken ervoor zorgt dat het een topavond wordt. Hierdoor trekt het ook - tijdens ons bezoek in elk geval - leuke gasten aan waardoor de sfeer erg fijn is.
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een vriendin heb ik er a la carte gegeten.
Vanaf het begin tot het einde ging het super goed. Coquilles als vooraf en Lam als hoofd en de smaken waren fantastisch! En dan het dessert.... Nou.... zeer lekker!
Ik vond het sfeer ook heel gezellig, kleinschalige restaurant, aandacht van de bediening was ook zeer goed. Gewoon niets aan te merken, zeker voor herhaling vatbaar!
richardenlian .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, leuke bediening.... Gaan daar graag nog eens eten.
Echt een aanrader!! Tot de volgende keer.
Ben N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel lekker eten met als uitschieter de gebakken coquilles en daarbij ook een bijzonder vriendelijke en attente bediening.
RH123 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
ZAZA's is een heel erg leuk restaurant. Je zit prettig en niet te dicht op andere gasten. Eten erg goed. We namen vijf gangen. Mooie uitgebalanceerde gerechten. Goed op smaak en mooi opgemaakt. Wijnarrangement was ook prima erbij. Al met al zeer tevreden.
Eus V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Eten en bediening hartstikke goed, akoestiek en zit kan beter. Akoestiek is nogal hard, stoelen zitten laag en de tafels zijn vrij hoog, zit niet echt lekker. Simpele oplossing: dempingsmateriaal onder de tafels of op het plafond, kussen op de stoelen. Dan wil ik hier elke dag wel eten!
Maarten-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het gerecht van de coquilles met het venkeltaartje er onder bijzonder lekker.
Het gerecht van kabeljauw ook heel fijn maar in de vergelijking een tandje minder dan het voorgerecht
Elos .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zaza's een waar genot voor een hele eerlijke prijs! Anders kan ik het niet omschrijven! We begonnen met een heerlijke amuse aangeboden door het knusse en gezellige restaurant. Toen het voorgerecht een smakelijke carpaccio van bijzonder rundvlees en bijzonder lekkere tempura met tonijn (sushi rol). Toen het tussengerecht een voortreffelijke ravioli (tevens ook als hoofdgerecht te verkrijgen). Toen het hoofdgerecht een zalige boterzachte zeebaars filet en een nog zachtere en overheerlijke kalfsmedaillon. Als nagerecht namen wij de verrukkelijke panna cotta van witte chocolade en de perfect smakende kersenclafoutis met daarbij een proeverij van een dessertwijntje uit Argentinië. Dit geheel werd geperfectioniseerd door de twee fantastische dames die alle gerechten perfect uitserveerden en ook echt hartelijk en deskundig waren. Je voelt je hier echt te gast! Kortom, wil je een keer echt helemaal wat anders en ga je voor top kwaliteit en neem je de tijd om te genieten van je eten, sla dan Restaurant Zaza's zeker niet over!!!
Ook wordt er uitstekend rekening gehouden met allergieën. Zo kan ik geen basilicum eten en werd mijn medaillon gekruid met andere kruiden en gevuld met andere vulling. Hoe perfect wil een mens het hebben!
Wij komen absoluut vaker terug!!! Zaza's, dank jullie we voor het heerijk avondje! Echt fantastisch!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Zelf heb ik genoten van twee voorgerechtjes, tonijn tempura en steak tartaar. Mijn man had de rib eye. Alle gerechten waren overheerlijk!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Erg lekker eten dat zeer verzorgd wordt opgediend.
Leuke bediening, niet opdringerig wel heel gastvrij.
Geen grote kaart maar wel voor ieder wat wils.
Een aanrader!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Leuk gezellig ingericht klein restaurant. A la carte bestellen, geen menus. Een aardig smakende amuse bouche. Verrassend leuk voorgerecht, schorseneren soep (€ 6,50). Hoofdgerecht gebakken zeebaars. Redelijk veel, twee filets met huid, maar niet op de huid knapperig gebakken (€ 21,50). In veel, heel veel romige safraansaus. Die overigens weinig van smaak was. Met een beetje aardappelpuree en weinig groente. Plus mosselen. Mooi opgemaakt bord. Door de vele saus kwam het gerecht niet als verfijnd over. Disgenoot had een mooi kabeljauw gerecht (€20,50). De espresso macchiato was uitstekend, geserveerd met slechts drie chocoladeboontjes. Prima glazen wijn, wit een Viognier (€3,90) en een Sauvignon Blanc (€4,90). Alles heel redelijk geprijsd. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Een gezellig en comfortabel restaurant.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
heerlijk gegeten bij Zaza's in de Pijp. Ik had een kabeljauwfilet met een crunchy topping, mijn tafelgenoten een magret de canard. Erg lekker eten en vriendelijke bediening. Toch hadden we alle drie het gevoel dat er iets miste, maar wat dat 'iets' dan was is moeilijk te beschrijven. het lijkt of het restaurant persoonlijkheid mist, het zou overal kunnen zijn.
lydiahjsmit .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Vriendelijke bediening en verzorgde aankleding. Ribeye met sausje uit gebakken ui is een lekkere combinatie. Ook het sausje bij de frietjes is verrassend , zacht en fris.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij ZaZa's. Tonijn tempura heerlijk, ribeye ook erg goed. Het is een klein restaurant en daardoor staan de tafels nogal dicht bij elkaar. De tafel naast de bar wordt wat onprettig beschenen door TL licht uit de keuken.
Sylwia K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
leuke amuse, coquillles in een bord vol saus met slappe krokante stengel. roodbaarsfilet weer heel veel saus en het vegagerecht idem. in de Pijp héél véél toppers te vinden met dezelfde prijs. het was maandag, helaas
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Echt een aanrader!! Hier staan mensen die weten wat service is en die het leuk vinden om te bedienen! Het eten is echt heel goed en lekker! Je krijgt meer dan genoeg en veel verschillende smaken in een gang. Die niet zo standaard zijn. We hebben echt een leuke avond gehad en gaan snel weer!