Zaza's

9,5
9,1
Elos .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zaza's een waar genot voor een hele eerlijke prijs! Anders kan ik het niet omschrijven! We begonnen met een heerlijke amuse aangeboden door het knusse en gezellige restaurant. Toen het voorgerecht een smakelijke carpaccio van bijzonder rundvlees en bijzonder lekkere tempura met tonijn (sushi rol). Toen het tussengerecht een voortreffelijke ravioli (tevens ook als hoofdgerecht te verkrijgen). Toen het hoofdgerecht een zalige boterzachte zeebaars filet en een nog zachtere en overheerlijke kalfsmedaillon. Als nagerecht namen wij de verrukkelijke panna cotta van witte chocolade en de perfect smakende kersenclafoutis met daarbij een proeverij van een dessertwijntje uit Argentinië. Dit geheel werd geperfectioniseerd door de twee fantastische dames die alle gerechten perfect uitserveerden en ook echt hartelijk en deskundig waren. Je voelt je hier echt te gast! Kortom, wil je een keer echt helemaal wat anders en ga je voor top kwaliteit en neem je de tijd om te genieten van je eten, sla dan Restaurant Zaza's zeker niet over!!!
Ook wordt er uitstekend rekening gehouden met allergieën. Zo kan ik geen basilicum eten en werd mijn medaillon gekruid met andere kruiden en gevuld met andere vulling. Hoe perfect wil een mens het hebben!
Wij komen absoluut vaker terug!!! Zaza's, dank jullie we voor het heerijk avondje! Echt fantastisch!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Zelf heb ik genoten van twee voorgerechtjes, tonijn tempura en steak tartaar. Mijn man had de rib eye. Alle gerechten waren overheerlijk!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Erg lekker eten dat zeer verzorgd wordt opgediend.
Leuke bediening, niet opdringerig wel heel gastvrij.
Geen grote kaart maar wel voor ieder wat wils.
Een aanrader!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Leuk gezellig ingericht klein restaurant. A la carte bestellen, geen menus. Een aardig smakende amuse bouche. Verrassend leuk voorgerecht, schorseneren soep (€ 6,50). Hoofdgerecht gebakken zeebaars. Redelijk veel, twee filets met huid, maar niet op de huid knapperig gebakken (€ 21,50). In veel, heel veel romige safraansaus. Die overigens weinig van smaak was. Met een beetje aardappelpuree en weinig groente. Plus mosselen. Mooi opgemaakt bord. Door de vele saus kwam het gerecht niet als verfijnd over. Disgenoot had een mooi kabeljauw gerecht (€20,50). De espresso macchiato was uitstekend, geserveerd met slechts drie chocoladeboontjes. Prima glazen wijn, wit een Viognier (€3,90) en een Sauvignon Blanc (€4,90). Alles heel redelijk geprijsd. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Een gezellig en comfortabel restaurant.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
heerlijk gegeten bij Zaza's in de Pijp. Ik had een kabeljauwfilet met een crunchy topping, mijn tafelgenoten een magret de canard. Erg lekker eten en vriendelijke bediening. Toch hadden we alle drie het gevoel dat er iets miste, maar wat dat 'iets' dan was is moeilijk te beschrijven. het lijkt of het restaurant persoonlijkheid mist, het zou overal kunnen zijn.
lydiahjsmit .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Vriendelijke bediening en verzorgde aankleding. Ribeye met sausje uit gebakken ui is een lekkere combinatie. Ook het sausje bij de frietjes is verrassend , zacht en fris.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij ZaZa's. Tonijn tempura heerlijk, ribeye ook erg goed. Het is een klein restaurant en daardoor staan de tafels nogal dicht bij elkaar. De tafel naast de bar wordt wat onprettig beschenen door TL licht uit de keuken.
Sylwia K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
leuke amuse, coquillles in een bord vol saus met slappe krokante stengel. roodbaarsfilet weer heel veel saus en het vegagerecht idem. in de Pijp héél véél toppers te vinden met dezelfde prijs. het was maandag, helaas
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Echt een aanrader!! Hier staan mensen die weten wat service is en die het leuk vinden om te bedienen! Het eten is echt heel goed en lekker! Je krijgt meer dan genoeg en veel verschillende smaken in een gang. Die niet zo standaard zijn. We hebben echt een leuke avond gehad en gaan snel weer!
efareinewald .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Alles was lekker, SUPER lieve en goede bediening en goede ambiance
Gewoon TOP dus en zal het dus zeker ook aanbevelen.
Ik was jarig en een mooie pkek om dan te gaan eten bij Zaza's
hugo-k .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, erg goede service en een mooi plekje om te eten. Van te voren aangegeven dat we lekker op ons gemakje wilden eten. Hier werd perfect mee omgegaan en we kregen alle tijd die we gevraagd hadden. Top restaurant!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijke tuna tempura en zeebaars, zeer gastvrije ontvangst en bediening! Absoluut een aanrader in De Pijp! Gezellige sfeer in het restaurant.
Henk-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Goeie sfeer, mooi aangekleed. Eten was perfect bereid en smaakte heerlijk. Bediening was prima, op een kleinschoonheidsfoutje na. Maar dat werd heel rap gecorrigeerd. Zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader!
F-H .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Niet het Amsterdamse nieuwe hip, maar een goede internationale sfeer, de kwaliteit van het eten en de bediening waren super! Zeker een aanrader..
eteninamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Super leuke mensen, vriendelijk, correct en informeel! Voorgerecht met Tonijn Tempura is verrukkelijk!

De eend als hoofdgerecht is zalig. Als toetje tip: witte chocolade pancetta.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Heerlijk gegeten en goed advies gekregen over mogelijke combinaties. Ontzettend aardige bediening. Kwamen voortdurend vragen of alles naar wens was en dat was het zeker!
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Ontvangst rommelig. Een stel wat niet had gereserveerd kreeg alle aandacht en wij moesten midden in het restaurant wachten. Er waren twee medewerkers van de bediening beschikbaar maar die hadden beide alleen oog voor dat stel. Leuke inrichting en voldoende ruimte tussen de tafels om rustig te kunnen tafelen. Bediening vriendelijk en enthousiast maar niet echt geïnteresseerd in de gast of om het de gast zoveel mogelijk naar de zin te maken. De borden werden vlug op onze tafel geserveerd, geen uitleg verder en weg was de bediening weer. Eten is heerlijk. Mooie ingrediënten en lekkere smaken. Zoals hertecarpaccio, oesters, en witte chocolade mousse taartje.
bertenkatrien .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Zeer lekker gegeten! Verfijnd, mooie porties, zonder overdaad. Compositie van de gerechten met aandacht voor texturen, smaken en fraicheur. Vlotte en vriendelijke bediening! Een echte aanrader!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Na een prettige, gastvrije ontvangst liepen we door het restaurant, wat een hele fijne sfeer heeft. Strak ingericht, maar de sfeer was warm en open. Een lekkere amuse vooraf.
Heerlijk hoofdgerecht (kabeljauw) met lekkere wijn. Bediening was precies goed, niet te opdringerig maar wel aanwezig. Een echte aanrader!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Prima avond bij Zaza's gehad: Perfecte tempura met tonijn vooraf, prima kalfstournedos als hoofd, chocoladetaartje toe iets te zompig maar verder ook in orde. En zeer vriendelijke bediening. Kaart mag wat spannender, net als het interieur.