Zaza's

Daniël Stalpertstraat 103 1072 XD Amsterdam Nederland Kaart
31-206736333
Deze moderne en sfeervolle zaak in de Pijp wordt met ontzettend veel passie gerund door Susie Roche. Susie (bijnaam Zaza) is één en al gastvrijheid en hartelijkheid en ze heeft er een sport van gemaakt haar gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. Uiteraard kun je hier ook terecht voor een snelle hap, maar als je lekker lang wilt tafelen ben je hier ook aan het juiste adres. Chef Davy kookt prachtige Franse gerechten met een Mediterraans tintje. Stuk voor stuk prachtig om te zien, maar nog fijner om op te eten.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Bestel de filodeeg basket. Dit is een knapperig mandje van filodeeg gevuld met een huisgemaakte hangop, munt, doperwten, baby groene asperges, baby courgette, een gel van lemon curd en komkommer en chips van zoete aardappel. Een ware feest om te eten.

Foto's van gerechten

9,5
9,2
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg fijne bediening en smakelijk eten. We vonden echter wel war slordigheden in de gerechten, zoals haricots verts waar de stokjes nog aanzaten en erg zoute frietjes.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Food was delicious!
ben K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Excellent
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is een niet zo groot restaurant leuk gelegen in de Pijp. Ontvangst was hartelijk en daarna bleef men steeds heel aardig en attent. Het eten was heerlijk.
Alena S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
heel leuke plek, geweldige eten en goede service. de prijs is gemiddeld maar eten is heel goed. het was niet heel geluid. dat vind ik ook heel belangrijk.
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat een super restaurant! Het eten was goed net zoals de bediening, het hele plaatje klopt bij dit restaurant.
Kanakis M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Excellent restaurant excellent service
Robert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijke verrassende smaken. We hebben de coquille vooraf, en gamba's en kabeljauw als hoofdgerecht gegeten. Bediening is informeel op een prettige manier, en steeds op de juiste tijd aan tafel. Enige minpunt is de airco/ventilatie die nogal koud blaast op de tafels in het midden van de zaak. Restaurant is een aanrader!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
hier laatst wezen eten met mijn vrouw mooie tent van binnen en gelegen in een gezellige buurt.

wat betreft het eten het voorgerecht wat ik had was echt fantastisch ik had zelf de MILLE FEUILLE VAN FILODEEG EN HUISGEROOKTE EENDENBORSTFILET en ook het voorgerecht van mijn vrouw de tempura van tonijn mocht er wezen. het tussengerecht viel echt tegen de zelfgemaakt ravioli. het hoofdgerecht was weer prima wou hadden de gegrilde ierse rib eye.

op de een of andere manier hadden wij er toch meer van verwacht en werden de smaken na het fantastische voorgerecht toch minder.

toen wij onderweg naar huis waren werden wij nog opgebeld door het restaurant dat ze ons teveel hadden laten betalen omdat er dingen op onze rekening stonden die van een andere tafel waren dit is echter prima door het restaurant opgelost.

toch denk ik dat dit bezoek voor ons eenmalig zal zijn er is voor deze prijs echt beter te eten in amsterdam
huib V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik was hier nog nooit geweest, maar boekte dit restaurant op basis van de recensies op Iens. Het eten was inderdaad heerlijk, en de bediening attent en gezellig. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Zaza's, het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dit restaurant is echt een aanrader met een top prijs/kwaliteit verhouding!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gelegen midden in de PijP, vriendelijk en vrolijk ontvangst. De amuse was verrukkelijk en de overige gerechten erg goed, het restaurant zat geheel vol en er hangt een prettige sfeer, wijn was goed. Al met al ook goed betaalbaar, dus wij komen zeker een keer terug, maar dan nemen wij wel het prive tafeltje voor 2.
Nevill R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Geweldig gegeten, en de dames in de bediening hebben het super gedaan, één van onze beste ervaringen tot nu toe!
Omi B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Goeie keuze restaurant voor speciale gelegenheden. Gerechten worden mooi gepresteerd en de bediening is voornamelijk correct en attent, maar ook ongedwongen. Prijzen aan de hoge kant maar daar tegenover krijg je een echte fine dining experience!
Yfris F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten slecht ontvangst heel vriendelijk
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service en leuke locatie!!
R Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gastvrouwen en service uitmuntend. Zeer spontaan en gastvrij. Klein restaurant maar toch een intieme setting. Verlichting en inrichting maken het een chic but cosey etablissement.Voorgerecht en wijnkaart uitstekend. Hoofdgerecht was erg machtig en qua smaak good not great. Nice touch: AbFab references, darling.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zara's is echt een aanrader. Heerlijk gegeten in dit kleine, knusse restaurant. De bediening was prima. Er werd goed advies gegeven over de wijnen. Het nagerecht wilden we delen en er werden meteen extra lepels uitgedeeld, zonder dat we hierom hoefden te vragen. We komen hier zeker terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heel goed en smakelijk gegeten, de gerechten mooi opgemaakt. bediening was attent en snel .
Fien R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ik kan het niet anders omschrijven als TOP. Super lekker eten en zoals typisch Hollands enorm vriendelijk. Aanrader