Zaza's

• Airconditioning , Engels gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,4

Jouw recensie over het restaurant Zaza's

toonenpatricia .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
hier laatst wezen eten met mijn vrouw mooie tent van binnen en gelegen in een gezellige buurt.

wat betreft het eten het voorgerecht wat ik had was echt fantastisch ik had zelf de MILLE FEUILLE VAN FILODEEG EN HUISGEROOKTE EENDENBORSTFILET en ook het voorgerecht van mijn vrouw de tempura van tonijn mocht er wezen. het tussengerecht viel echt tegen de zelfgemaakt ravioli. het hoofdgerecht was weer prima wou hadden de gegrilde ierse rib eye.

op de een of andere manier hadden wij er toch meer van verwacht en werden de smaken na het fantastische voorgerecht toch minder.

toen wij onderweg naar huis waren werden wij nog opgebeld door het restaurant dat ze ons teveel hadden laten betalen omdat er dingen op onze rekening stonden die van een andere tafel waren dit is echter prima door het restaurant opgelost.

toch denk ik dat dit bezoek voor ons eenmalig zal zijn er is voor deze prijs echt beter te eten in amsterdam
huib V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik was hier nog nooit geweest, maar boekte dit restaurant op basis van de recensies op Iens. Het eten was inderdaad heerlijk, en de bediening attent en gezellig. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Zaza's, het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dit restaurant is echt een aanrader met een top prijs/kwaliteit verhouding!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gelegen midden in de PijP, vriendelijk en vrolijk ontvangst. De amuse was verrukkelijk en de overige gerechten erg goed, het restaurant zat geheel vol en er hangt een prettige sfeer, wijn was goed. Al met al ook goed betaalbaar, dus wij komen zeker een keer terug, maar dan nemen wij wel het prive tafeltje voor 2.
Nevill R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Geweldig gegeten, en de dames in de bediening hebben het super gedaan, één van onze beste ervaringen tot nu toe!
Omi B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Goeie keuze restaurant voor speciale gelegenheden. Gerechten worden mooi gepresteerd en de bediening is voornamelijk correct en attent, maar ook ongedwongen. Prijzen aan de hoge kant maar daar tegenover krijg je een echte fine dining experience!
Yfris F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten slecht ontvangst heel vriendelijk
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service en leuke locatie!!
R Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gastvrouwen en service uitmuntend. Zeer spontaan en gastvrij. Klein restaurant maar toch een intieme setting. Verlichting en inrichting maken het een chic but cosey etablissement.Voorgerecht en wijnkaart uitstekend. Hoofdgerecht was erg machtig en qua smaak good not great. Nice touch: AbFab references, darling.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zara's is echt een aanrader. Heerlijk gegeten in dit kleine, knusse restaurant. De bediening was prima. Er werd goed advies gegeven over de wijnen. Het nagerecht wilden we delen en er werden meteen extra lepels uitgedeeld, zonder dat we hierom hoefden te vragen. We komen hier zeker terug.
René van B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was uitermate goed van kwaliteit en bediening zeer correct. Rumoerige andere gasten bepaalden de sfeer heel erg.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heel goed en smakelijk gegeten, de gerechten mooi opgemaakt. bediening was attent en snel .
Fien R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ik kan het niet anders omschrijven als TOP. Super lekker eten en zoals typisch Hollands enorm vriendelijk. Aanrader
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima restaurant! Intiem en goede kwaliteit!!
Marilu B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Delicioso!!
ellly .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, bediening is super vriendelijk, hele fijne sfeer. We waren met 4 personen, 2 van ons wilden geen voorgerecht, omdat zij liever voldoende eetlust wilden bewaren voor het nagerecht, werd opgelost door 2 voorgerechten te verdelen over 4 borden, erg attent. En de jarige in ons midden kreeg een dessert mét sterretjes fontein en mooie foto. Een echte ABFAB herinnering!!!
Ulrik S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zoals gewoonlijk weer erg lekker gegeten. Coquilles waren subliem!
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Excellent
Luke A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Perfection from start to finish. It's very rare for me to not have any areas for improvement. Thank you ladies for a perfect evening <3
pat H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor de vierde keer hier gegeten en weer lekker gegeten En wat een leuke lieve bediening heeft dit restaurant. Lekker vrolijk. De bediening geeft je echt nog aandacht. Dit restaurant is echt een aanrader. Wij komen eerdaags weer.