Zaza's

Uitmuntend
9,3
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Zaza's

ralda D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
heerlijke scallops. Zeer goede hertebiefstuk.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijke maaltijd, super vriendelijke bediening, top avond! Thanks
Carmel O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten gisternavond bij Zaza's. Vriendelijke ontvangst en voor en hoofgerecht waren allebei zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg fijne bediening en smakelijk eten. We vonden echter wel war slordigheden in de gerechten, zoals haricots verts waar de stokjes nog aanzaten en erg zoute frietjes.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Food was delicious!
ben K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Excellent
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is een niet zo groot restaurant leuk gelegen in de Pijp. Ontvangst was hartelijk en daarna bleef men steeds heel aardig en attent. Het eten was heerlijk.
Alena S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
heel leuke plek, geweldige eten en goede service. de prijs is gemiddeld maar eten is heel goed. het was niet heel geluid. dat vind ik ook heel belangrijk.
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wat een super restaurant! Het eten was goed net zoals de bediening, het hele plaatje klopt bij dit restaurant.
Kanakis M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Excellent restaurant excellent service
Robert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijke verrassende smaken. We hebben de coquille vooraf, en gamba's en kabeljauw als hoofdgerecht gegeten. Bediening is informeel op een prettige manier, en steeds op de juiste tijd aan tafel. Enige minpunt is de airco/ventilatie die nogal koud blaast op de tafels in het midden van de zaak. Restaurant is een aanrader!
toonenpatricia .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
hier laatst wezen eten met mijn vrouw mooie tent van binnen en gelegen in een gezellige buurt.

wat betreft het eten het voorgerecht wat ik had was echt fantastisch ik had zelf de MILLE FEUILLE VAN FILODEEG EN HUISGEROOKTE EENDENBORSTFILET en ook het voorgerecht van mijn vrouw de tempura van tonijn mocht er wezen. het tussengerecht viel echt tegen de zelfgemaakt ravioli. het hoofdgerecht was weer prima wou hadden de gegrilde ierse rib eye.

op de een of andere manier hadden wij er toch meer van verwacht en werden de smaken na het fantastische voorgerecht toch minder.

toen wij onderweg naar huis waren werden wij nog opgebeld door het restaurant dat ze ons teveel hadden laten betalen omdat er dingen op onze rekening stonden die van een andere tafel waren dit is echter prima door het restaurant opgelost.

toch denk ik dat dit bezoek voor ons eenmalig zal zijn er is voor deze prijs echt beter te eten in amsterdam
huib V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik was hier nog nooit geweest, maar boekte dit restaurant op basis van de recensies op Iens. Het eten was inderdaad heerlijk, en de bediening attent en gezellig. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Zaza's, het personeel deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Dit restaurant is echt een aanrader met een top prijs/kwaliteit verhouding!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gelegen midden in de PijP, vriendelijk en vrolijk ontvangst. De amuse was verrukkelijk en de overige gerechten erg goed, het restaurant zat geheel vol en er hangt een prettige sfeer, wijn was goed. Al met al ook goed betaalbaar, dus wij komen zeker een keer terug, maar dan nemen wij wel het prive tafeltje voor 2.
Nevill R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Geweldig gegeten, en de dames in de bediening hebben het super gedaan, één van onze beste ervaringen tot nu toe!
Omi B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Goeie keuze restaurant voor speciale gelegenheden. Gerechten worden mooi gepresteerd en de bediening is voornamelijk correct en attent, maar ook ongedwongen. Prijzen aan de hoge kant maar daar tegenover krijg je een echte fine dining experience!
Yfris F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten slecht ontvangst heel vriendelijk
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service en leuke locatie!!
R Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gastvrouwen en service uitmuntend. Zeer spontaan en gastvrij. Klein restaurant maar toch een intieme setting. Verlichting en inrichting maken het een chic but cosey etablissement.Voorgerecht en wijnkaart uitstekend. Hoofdgerecht was erg machtig en qua smaak good not great. Nice touch: AbFab references, darling.