Zaza's

Decor8,5/10
Duur
Robine V. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
De bediening was echt heer hartelijk. Het eten was heerlijk. Lekker gerechten die niet voor de hand liggen met een verfijnde smaak. We gaan hier snel weer een keer eten.
Eric1314 . Gastronoom (43 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dit is een mooie parel in Amsterdam ! De ontvangst is hartelijk, ontspannen, ondanks de drukte, en uiterst charmant. Zo kan het dus ook in de hoofdstad ! De porties zijn niet al te groot, maar de smaken zijn verassend subtiel, zowel van de amuse als van de gerechten. Alles is met vakmanschap bereid en het is een genot om daar te eten. Lekker, verassend. Verder ziet het er ook nog eens goed uit, zowel het eten als de aankleiding van het geheel. Een aanrader voor iedereen die eens goed in de watten wil worden gelegd.
Info631 . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Zowel het eten als de bediening was erg goed. Lamsfilet goed klaargemaakt en uitstekend van smaak. Goeie wijnen op de kaart. Prijskwaliteit verhouding is prima. Aanrader !!
Hetty P. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bijzonder veel werk gemaakt door de bediening ivm mijn verjaardag. Ballonnen, strikjes aan glazen, verrasingsdoosje met amuse, dessert met muziek en vuurwerk presentatie. Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten. Informele sfeer.
Lucas P. Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eerste keer dat ik hier was en ik kan alleen maar beamen wat ik van andere bezoekers las, nml dat het op alle punten uitstekend was. Ik kom zeker terug.
Albert H. Gastronoom (17 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 6 personen. Vlotte bediening, goede niet te uitgebreide kaart met 5 voor en 5 hoofdgerechten. Heel goed gegeten en prima wijnkaart, met ook voor onder de 20 euro mooie witte en rode wijnen. Mooie locatie, middenin de Pijp en gezellig om na afloop nog een wijntje op het pleintje te doen.
Albert D. Fijnproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Op fijne zomeravond buiten gegeten, goeie prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening en zeer bijzondere gerechten.
Jasper S. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf tonijntartaar die echt prachtig op smaak was ook de cremepjes waren een perfecte aamvulling. Als tussen 3 Zeeuwse oesters (wel wat klein denk nr 5) ook erg lekker. Als hoofd de gamba's met rissotto: verrukkelijk. De sfeer was ook heel relaxed en de service was top! Je vielde je gelijk thuis: de gastvrouw gaf ook een persoonlijke touch aan de bediening. En zelfs de kok kwam nog een paar keer langs om de gerechten uiteen te zetten en een praatje te maken over de zaak. Enige minpuntje: op de website stond nog de oude kaart waar dus nog een tonijngerecht op stond wat niet meer op de nieuwe krt stond. Dat was wel jammer. Maar al met al een heel goeie ervaring in alle opzichten. Wij komen zeker terug!
Ozlemkarakus . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De toetjes waren echt heel lekker! Zo ook het geitenkaas taartje (voorgerecht) en de ravioli van spinazie (tussengerecht / hoofdgerecht). Maaltijden aanpassen naar wens was ook helemaal geen probleem. Het personeel was heel aardig en beleefd, kortom: geslaagd avondje!
Mail79 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gisteren hebben we ons vier jarig huwelijk gevierd in Zaza's. We hebben een heerlijke avond gehad en waren verrast door de attente en vriendelijke bediening! Het eten was erg goed, met name de coquilles als voorgerecht en lam als hoofdgerecht. De lemontaart als dessert is ook zeker een aanrader!
Alfred W. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een goede sfeer, bediening was vlot en attent en het eten was top, voorgerecht millefeuille erg mooi gerecht , hoofd parelhoen was mooi zacht van smaak ,toetje was groots,Echt een top tentje
Gaby S. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met 5 personen gegeten bij Zara's. We werden vriendelijk ontvangen, de muur bij onze tafel was versierd met balonnen vanwege de verjaardag van onze dochter. Het eten was voortreffelijk. Mooi opgediend en heel goed van smaak. De bediening was ongedwongen maar zeer attent. Kortom we hebben een hele leuke avond gehad met heerlijk eten in een goede sfeer. Een aanrader!
Céline D. Fijnproever (9 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met een vriendin heb ik er a la carte gegeten.
Vanaf het begin tot het einde ging het super goed. Coquilles als vooraf en Lam als hoofd en de smaken waren fantastisch! En dan het dessert.... Nou.... zeer lekker!
Ik vond het sfeer ook heel gezellig, kleinschalige restaurant, aandacht van de bediening was ook zeer goed. Gewoon niets aan te merken, zeker voor herhaling vatbaar!
Richardenlian . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, leuke bediening.... Gaan daar graag nog eens eten.
Echt een aanrader!! Tot de volgende keer.
Perroben . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel lekker eten met als uitschieter de gebakken coquilles en daarbij ook een bijzonder vriendelijke en attente bediening.
RH123 . Gastronoom (16 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
ZAZA's is een heel erg leuk restaurant. Je zit prettig en niet te dicht op andere gasten. Eten erg goed. We namen vijf gangen. Mooie uitgebalanceerde gerechten. Goed op smaak en mooi opgemaakt. Wijnarrangement was ook prima erbij. Al met al zeer tevreden.
Eus V. Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Eten en bediening hartstikke goed, akoestiek en zit kan beter. Akoestiek is nogal hard, stoelen zitten laag en de tafels zijn vrij hoog, zit niet echt lekker. Simpele oplossing: dempingsmateriaal onder de tafels of op het plafond, kussen op de stoelen. Dan wil ik hier elke dag wel eten!
Maarten-Jan M. Fijnproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Het gerecht van de coquilles met het venkeltaartje er onder bijzonder lekker.
Het gerecht van kabeljauw ook heel fijn maar in de vergelijking een tandje minder dan het voorgerecht
Elos . Gastronoom (16 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zaza's een waar genot voor een hele eerlijke prijs! Anders kan ik het niet omschrijven! We begonnen met een heerlijke amuse aangeboden door het knusse en gezellige restaurant. Toen het voorgerecht een smakelijke carpaccio van bijzonder rundvlees en bijzonder lekkere tempura met tonijn (sushi rol). Toen het tussengerecht een voortreffelijke ravioli (tevens ook als hoofdgerecht te verkrijgen). Toen het hoofdgerecht een zalige boterzachte zeebaars filet en een nog zachtere en overheerlijke kalfsmedaillon. Als nagerecht namen wij de verrukkelijke panna cotta van witte chocolade en de perfect smakende kersenclafoutis met daarbij een proeverij van een dessertwijntje uit Argentinië. Dit geheel werd geperfectioniseerd door de twee fantastische dames die alle gerechten perfect uitserveerden en ook echt hartelijk en deskundig waren. Je voelt je hier echt te gast! Kortom, wil je een keer echt helemaal wat anders en ga je voor top kwaliteit en neem je de tijd om te genieten van je eten, sla dan Restaurant Zaza's zeker niet over!!!
Ook wordt er uitstekend rekening gehouden met allergieën. Zo kan ik geen basilicum eten en werd mijn medaillon gekruid met andere kruiden en gevuld met andere vulling. Hoe perfect wil een mens het hebben!
Wij komen absoluut vaker terug!!! Zaza's, dank jullie we voor het heerijk avondje! Echt fantastisch!
Joyce D. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Zelf heb ik genoten van twee voorgerechtjes, tonijn tempura en steak tartaar. Mijn man had de rib eye. Alle gerechten waren overheerlijk!