Zaza's

9,1
9,2
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fantastische service en uitstekend eten.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Geweldig restaurant. Uitstekende bediening - vriendelijk. Heerlijk gegeten. Kortom een top avond. Ik kan iedereen Zaza's aanraden.
Freek W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Spannend om in dit gedeelte van Amsterdam met de auto naar dit restaurant te gaan, maar voor de deur een plek!

Heel vriendelijke en gezellige bediening. Eten erg lekker (vooraf Tonijn en Steak Tartar en als hooofdgerecht Eend en Zeebaars). Alles prima van smaak en mooi opgemaakt.

Veel buitenlandse gasten.

Prima tentje.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vooraf perfecte hertencarpaccio; ook mijn tafelgenoot was zeer tevreden over zijn soep. Zeebaars was ons hoofdgerecht, eveneens perfect, net als de bavarois toe. De wijnen per glas zijn goed maar de keuze is beperkt. Zeer vriendelijke service.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten gisteravond. De combinatie van ingrediënten en smaken was zeer goed. De zeebaars en de chocolade pana cotta waren verrukkelijk. Hele vriendelijke bediening die een foto van ons hebben gemaakt als een extraatje omdat mijn vriend en ik ons 3 jarig samenzijn vierden. De enige praktische opmerking die ik kan hebben is dat het tafelblad een beetje wankelde, maar het niet lag aan de tafelpoot. Hoe dan ook, zeker een aanrader!
Eater67 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Leuk ingericht, eten is prima. Wel wat lawaaiig, akoestiek niet geweldig. Bediening bijna te vriendelijk, beetje veel soms.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Echt een avond uit. Werkelijk verrukkelijke wortel/kokos/gembersoep.
Origineel waren de amuse in een doosje en de gevulde ui bij de hoofdmaaltijd.
Goed restaurant met betrokken bediening.
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wederom lekker gegeten bij Zaza! Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, eten is lekker en komt mooi op het bord. Enig minpuntje: de geconfijte rode kool was vlak van smaak, we misten de specifieke rode kool smaak... maar verder was alles heerlijk en gezellige ambiance in een leuke buurt (die ook door de toeristen kennelijk goed wordt gevonden).
Inne L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De voorgerechten waren stuk voor stuk toppers, de hoofdgerechten waren misschien wat aan de dure kant voor hetgene wat je krijgt. Service top, sfeer goed, zeker aan te raden! Wij beleefden een zeer fijne avond!
Oetel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heel aangename ontvangst en bediening, uitstekende gerechten, mooi en origineel ingericht. Het afstand tussen tafels is iets te klein.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
De bediening was echt heer hartelijk. Het eten was heerlijk. Lekker gerechten die niet voor de hand liggen met een verfijnde smaak. We gaan hier snel weer een keer eten.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dit is een mooie parel in Amsterdam ! De ontvangst is hartelijk, ontspannen, ondanks de drukte, en uiterst charmant. Zo kan het dus ook in de hoofdstad ! De porties zijn niet al te groot, maar de smaken zijn verassend subtiel, zowel van de amuse als van de gerechten. Alles is met vakmanschap bereid en het is een genot om daar te eten. Lekker, verassend. Verder ziet het er ook nog eens goed uit, zowel het eten als de aankleiding van het geheel. Een aanrader voor iedereen die eens goed in de watten wil worden gelegd.
Info631 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Zowel het eten als de bediening was erg goed. Lamsfilet goed klaargemaakt en uitstekend van smaak. Goeie wijnen op de kaart. Prijskwaliteit verhouding is prima. Aanrader !!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Zaza's, bediening is uitstekend en ook het decor is warm en sfeervol. Ga zeker terug om nog eens de Ravioli met aspergepunten te eten.
Een aanrader zonder meer!
Sarah S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hadden geluk, want 1 dag van te voren bleek er nog een tijdslot te zijn dan we via seatme konden reserveren. Zaza’s staat nr 8 op Tripadvisor van Amsterdam, en heeft goede reviews op Iens, dus de verwachtingen waren hoog. Dat ze nr 8 zijn op Tripadvisor zie je ook in het publiek: veel internationalen, weinig mensen uit de buurt.

De service is bijzonder goed voor Amsterdamse begrippen. Dan het eten: als voor hadden we de coquilles, de wortel gember soep en de tonijn. Het gerecht dat er het meest uit sprong qua aankleding en smaak was de tonijn.

Dan het hoofd: we hadden de lam, de steak en de parelhoen. Qua smaak vond ik de steak net iets lekkerder qua structuur dan de lam. De lam was wel interessant met de olijvenkorst. De parelhoen was niet mijn persoonlijke favouriet, maar ik houd niet zo van gevogelte. Fijn dat bij alle gerechten veel groentes zaten!

Als na hadden we de witte chocolade en de lemon taart. De lemon taart was hier duidelijk de winnaar!

Het is een goed restaurant, goede sfeer waar je een leuke avond zult hebben. Tijdens ons bezoek waren er 3 mensen jarig, en kwamen ze 3x met vuurwerk + en werden de centrale speakers op “Happy Birthday” aangezet. Voor de jarigen heel leuk, maar voor ons op een gegeven moment wel irritant.
Hetty P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bijzonder veel werk gemaakt door de bediening ivm mijn verjaardag. Ballonnen, strikjes aan glazen, verrasingsdoosje met amuse, dessert met muziek en vuurwerk presentatie. Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten. Informele sfeer.
Lucas P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Eerste keer dat ik hier was en ik kan alleen maar beamen wat ik van andere bezoekers las, nml dat het op alle punten uitstekend was. Ik kom zeker terug.
Van Den Hoven T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Creatieve hoofd voor en tussengerechten. Goede prijs kwaliteitverhouding, leuke bediening. Aanrader in De Pijp. Gaan zeker terug!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Intieme zaak, prettige sfeer. Erg attente en vrolijke gastvrouwen, er werd veel gelachen!
En natuurlijk heerlijk eten! Mooie porties, fraaie borden, lekkere open wijnen.
Ontspannen en prima avond hier, aanrader in de Pijp!
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 6 personen. Vlotte bediening, goede niet te uitgebreide kaart met 5 voor en 5 hoofdgerechten. Heel goed gegeten en prima wijnkaart, met ook voor onder de 20 euro mooie witte en rode wijnen. Mooie locatie, middenin de Pijp en gezellig om na afloop nog een wijntje op het pleintje te doen.