Zaza's

Daniël Stalpertstraat 103 1072 XD Amsterdam Nederland Kaart
31-206736333
Deze moderne en sfeervolle zaak in de Pijp wordt met ontzettend veel passie gerund door Susie Roche. Susie (bijnaam Zaza) is één en al gastvrijheid en hartelijkheid en ze heeft er een sport van gemaakt haar gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. Uiteraard kun je hier ook terecht voor een snelle hap, maar als je lekker lang wilt tafelen ben je hier ook aan het juiste adres. Chef Davy kookt prachtige Franse gerechten met een Mediterraans tintje. Stuk voor stuk prachtig om te zien, maar nog fijner om op te eten.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Bestel de filodeeg basket. Dit is een knapperig mandje van filodeeg gevuld met een huisgemaakte hangop, munt, doperwten, baby groene asperges, baby courgette, een gel van lemon curd en komkommer en chips van zoete aardappel. Een ware feest om te eten.

Foto's van gerechten

Uitmuntend
9,5
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zaza's

Nikki N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Fijn ingericht, heel vriendelijke bediening, combi van easy going en strakke aansturing, alles loopt perfect en er wordt top gekookt.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Leuk klein restaurant met vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht. Lekker eten, klein menu wat keuze maken erg makkelijk maakt. Vlak bij openbaar vervoer. Aanrader.
Philip T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Super restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het eten was erg goed...
Camille N.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Excellents service et cuisine.
Nathan T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Stunning food
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Zeer aan te bevelen restaurant. Ik en mijn ouders hebben er genoten. Eten niet te veel, niet te weinig, en zeer smaakvol. Goed bij elkaar gekozen ingrediënten. Bediening is attentief maar niet zoveel dat het stoort. 10/10
Jorg O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijke bediening!
Porties (m.n. hoofdgerecht) waren voor ons iets aan de ruime kant, waardoor we helaas geen dessert meer konden proeven.
Tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar., maar de sfeer is goed Al met al zeker een aanrader om een avondje lekker te eten.
Kid J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Laatst heerlijk gegeten met vrienden. Onze serveerster had haar eerste dag daar en maakte af en toe wat foutjes, maar was verder wel heel vriendelijk. Het hert was heerlijk mals, maar het gerecht kon wel wat meer contrast gebruiken in zowel smaak als textuur, was nu wat vlak. De overige gerechten waren echter top, vooral de Limoncello Crème Brûlée was erg lekker.
Carlos G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Excellent food and service!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het was goed dineren en vertoeven, aardige bediening, uitstekende gerechten, we hadden een positieve ervaring, absoluut!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitmuntend diner in dit gezellige restaurant. Ik ben hier eeder geweest, maar het lijkt wel of het weer beter kan dan een jaar geleden. Voorgerecht een vegetarische Filo Basket was prachtig van opmaak en dito van smaak. De tempura tonijn was eveneens zeer mooi opgediend, lauw warm en van een schitterende smaakcombinatie. De hoofdgerechten Kataifi gamba’s met risotto in de oven bereide kalsmedaillon waren van zeer hoge klasse. Wonderbaarlijk hoe in een piep kleine keuken zulke prachtige gerechten voor toch een dertigtal couverts bereid kunnen worden. We dronken een prima glas rosé en witte wijn en een redelijk goed glas rood. Beide laatste uit de Languedoc. Bediening is uitstekend en eigenaresse Susie Roche een warme gastvrouw. Uitstekende koffie. Alles waar voor zijn geld!
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijn restaurant. Geweldige gastvrouwen. Akoestiek is voor verbetering vatbaar.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Dit was werkelijk uitstekend en boven de verwachtingen die al hoog gestemd waren; zeer lekker eten met originele gerechten, prijs-kwaliteit zeer aanvaardbaar en een bediening die flink wat extra inspanning deed voor één persoon in het gezelschap met voedsel-allergie en één persoon die vandaag verjaarde. Top-ervaring; ik kom zeker nog terug.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Excellent dinner, highly recommended!
Sami R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Recommend
Tristan B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Ik had hier net een lange commentaar geschreven maar blijkbaar kan ik niet zoveel reageren... Dus kort gezegd dan maar, zalig!
Zeer lekker en verzorgd eten, lekkere wijn, super vriendelijke bediening,... Echt een zeer fijne avond gehad!
Ik had ook een speciaal verzoek gevraagd aangezien ik samen met mijn vriendin ging en ze hebben hier rekening mee gehouden, zeer fijn.
Een echte aanrader is als voorgerecht de ravioli, als hoofdgerecht het lam en als dessert de panna cotta!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Uitstekend gegeten en heerlijke wijn. Prettige bediening. Interieur iSwap somber en mag wat mij betreft wel iets lichter waardoor de uitstraling nog positiever wordt.
Brechtje H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Een tijdje geleden hier gegeten voor mijn vader zijn verjaardag en zeer tevreden. Het personeel was enthousiast, het eten heerlijk en mijn vader werd goed verwend. Zeker een aanrader.
Philippe G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Leuke service. Mooie gerechten. Klein puntje voor de opmaak: Minder tierelantijnen. Sommige gerechten kwamen met hele schilderijen van sauzen, moussejes en wat al niet meer.
Shemi E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Excellent food and service.