Zaza's

DStevense .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Marek K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Met mijn vriendin hier gegeten op haar verjaardag. Ze hadden haar plek versierd met ballonnen en we werden superenthousiast ontvangen :)
Voor-, tussen- en hoofdgerecht besteld. Vooraf kregen we een amuse en brood met lekkere, huisgemaakte dip.
Voorgerechten steak tartare en tempura van tonijn waren verrassend, smaakten perfect en waren prachtig opgemaakt.
Tussengerecht spoom met Mumm-champagne was vooral leuk voor de ervaring: er werd een groot glas met een bol citroenijs op tafel gezet en de bediening schonk daar aan tafel Mumm-champagne bij (of is dit een spoiler?). Als je het mij vraagt een beetje zonde van de champagne, maar wel een leuk intermezzo.
Hoofdgerecht hertenbiefstuk was gewoon superlekker en goed in balans qua smaken.
De wijn Museum Real Reserva (Tempranillo) is heerlijk kruidig en het geld (39,50) waard.

Kortom, eten perfect, bediening goed (eigenaresse is een superleuk mens en kundige serveerster, de andere serveerster was vriendelijk, maar wat minder kundig, of had een kater;)).
Wat opviel was dat er van de ongeveer 12 tafels zeker meer dan de helft niet Nederlands was (we hoorden Spaans, Russisch en Engels om ons heen). Denk dat deze tent nog ontdekt moet worden door lokaal publiek, of het is er niet hip genoeg (geen krijtborden, snorretjes op de muur, bebaarde bediening etc.), het blijft Amsterdam.

Dikke aanrader!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Super gegeten en aardige bediening! En ook alcoholvrij bier voor tijdens zwangerschap.
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Uitstekende zaak waar je met enige regelmaat naar toe wilt. . Heerlijk, verzorgd eten en fijne, heel vriendelijke bediening. Aanrader!
Nicholas H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Werkelijk een top tent! Echt een verborgen Gem! Eten was verrassend en bijzonder lekker. De biet risotto met kabeljauw en gorgonzola foam echt verrukkelijk.
Super vriendelijk bediening.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Persoonlijk vind ik Zaza's wat overgewaardeerd. Vrijwel alle kritieken zijn
lovend en dan vraag ik mij af of er wat mankeert aan mijn smaak. Ik vind
dat de chef een "zoetekauw" is. Hij gaat hiermee te ver. Ook vind ik de
combinaties niet altijd in evenwicht. Het wouw gevoel krijg ik dan ook
niet. De dames in de bediening waaronder Susie de eigenaresse doen het
prima. Erg enthousiast en dat is leuker dan chagrijnig. Mijn wat negatieve
kritiek is geen reden om Zaza's niet te gaan bezoeken. Oordeelt u zelf.
Het is een prettig restaurant. Prijs, wijnen allemaal prima.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fantastische service en uitstekend eten.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Geweldig restaurant. Uitstekende bediening - vriendelijk. Heerlijk gegeten. Kortom een top avond. Ik kan iedereen Zaza's aanraden.
Freek W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Spannend om in dit gedeelte van Amsterdam met de auto naar dit restaurant te gaan, maar voor de deur een plek!

Heel vriendelijke en gezellige bediening. Eten erg lekker (vooraf Tonijn en Steak Tartar en als hooofdgerecht Eend en Zeebaars). Alles prima van smaak en mooi opgemaakt.

Veel buitenlandse gasten.

Prima tentje.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vooraf perfecte hertencarpaccio; ook mijn tafelgenoot was zeer tevreden over zijn soep. Zeebaars was ons hoofdgerecht, eveneens perfect, net als de bavarois toe. De wijnen per glas zijn goed maar de keuze is beperkt. Zeer vriendelijke service.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten gisteravond. De combinatie van ingrediënten en smaken was zeer goed. De zeebaars en de chocolade pana cotta waren verrukkelijk. Hele vriendelijke bediening die een foto van ons hebben gemaakt als een extraatje omdat mijn vriend en ik ons 3 jarig samenzijn vierden. De enige praktische opmerking die ik kan hebben is dat het tafelblad een beetje wankelde, maar het niet lag aan de tafelpoot. Hoe dan ook, zeker een aanrader!
eater67 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Leuk ingericht, eten is prima. Wel wat lawaaiig, akoestiek niet geweldig. Bediening bijna te vriendelijk, beetje veel soms.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Echt een avond uit. Werkelijk verrukkelijke wortel/kokos/gembersoep.
Origineel waren de amuse in een doosje en de gevulde ui bij de hoofdmaaltijd.
Goed restaurant met betrokken bediening.
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wederom lekker gegeten bij Zaza! Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, eten is lekker en komt mooi op het bord. Enig minpuntje: de geconfijte rode kool was vlak van smaak, we misten de specifieke rode kool smaak... maar verder was alles heerlijk en gezellige ambiance in een leuke buurt (die ook door de toeristen kennelijk goed wordt gevonden).
Inne L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De voorgerechten waren stuk voor stuk toppers, de hoofdgerechten waren misschien wat aan de dure kant voor hetgene wat je krijgt. Service top, sfeer goed, zeker aan te raden! Wij beleefden een zeer fijne avond!
oetel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heel aangename ontvangst en bediening, uitstekende gerechten, mooi en origineel ingericht. Het afstand tussen tafels is iets te klein.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
De bediening was echt heer hartelijk. Het eten was heerlijk. Lekker gerechten die niet voor de hand liggen met een verfijnde smaak. We gaan hier snel weer een keer eten.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Dit is een mooie parel in Amsterdam ! De ontvangst is hartelijk, ontspannen, ondanks de drukte, en uiterst charmant. Zo kan het dus ook in de hoofdstad ! De porties zijn niet al te groot, maar de smaken zijn verassend subtiel, zowel van de amuse als van de gerechten. Alles is met vakmanschap bereid en het is een genot om daar te eten. Lekker, verassend. Verder ziet het er ook nog eens goed uit, zowel het eten als de aankleiding van het geheel. Een aanrader voor iedereen die eens goed in de watten wil worden gelegd.
info631 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Zowel het eten als de bediening was erg goed. Lamsfilet goed klaargemaakt en uitstekend van smaak. Goeie wijnen op de kaart. Prijskwaliteit verhouding is prima. Aanrader !!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Zaza's, bediening is uitstekend en ook het decor is warm en sfeervol. Ga zeker terug om nog eens de Ravioli met aspergepunten te eten.
Een aanrader zonder meer!