Zaza's

Daniël Stalpertstraat 103 1072 XD Amsterdam Nederland Kaart
31-206736333
Deze moderne en sfeervolle zaak in de Pijp wordt met ontzettend veel passie gerund door Susie Roche. Susie (bijnaam Zaza) is één en al gastvrijheid en hartelijkheid en ze heeft er een sport van gemaakt haar gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. Uiteraard kun je hier ook terecht voor een snelle hap, maar als je lekker lang wilt tafelen ben je hier ook aan het juiste adres. Chef Davy kookt prachtige Franse gerechten met een Mediterraans tintje. Stuk voor stuk prachtig om te zien, maar nog fijner om op te eten.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Bestel de filodeeg basket. Dit is een knapperig mandje van filodeeg gevuld met een huisgemaakte hangop, munt, doperwten, baby groene asperges, baby courgette, een gel van lemon curd en komkommer en chips van zoete aardappel. Een ware feest om te eten.

Foto's van gerechten

Uitmuntend
9,5
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zaza's

Louk D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitmuntend diner in dit gezellige restaurant. Ik ben hier eeder geweest, maar het lijkt wel of het weer beter kan dan een jaar geleden. Voorgerecht een vegetarische Filo Basket was prachtig van opmaak en dito van smaak. De tempura tonijn was eveneens zeer mooi opgediend, lauw warm en van een schitterende smaakcombinatie. De hoofdgerechten Kataifi gamba’s met risotto in de oven bereide kalsmedaillon waren van zeer hoge klasse. Wonderbaarlijk hoe in een piep kleine keuken zulke prachtige gerechten voor toch een dertigtal couverts bereid kunnen worden. We dronken een prima glas rosé en witte wijn en een redelijk goed glas rood. Beide laatste uit de Languedoc. Bediening is uitstekend en eigenaresse Susie Roche een warme gastvrouw. Uitstekende koffie. Alles waar voor zijn geld!
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijn restaurant. Geweldige gastvrouwen. Akoestiek is voor verbetering vatbaar.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Dit was werkelijk uitstekend en boven de verwachtingen die al hoog gestemd waren; zeer lekker eten met originele gerechten, prijs-kwaliteit zeer aanvaardbaar en een bediening die flink wat extra inspanning deed voor één persoon in het gezelschap met voedsel-allergie en één persoon die vandaag verjaarde. Top-ervaring; ik kom zeker nog terug.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Excellent dinner, highly recommended!
Sami R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Recommend
Tristan B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Ik had hier net een lange commentaar geschreven maar blijkbaar kan ik niet zoveel reageren... Dus kort gezegd dan maar, zalig!
Zeer lekker en verzorgd eten, lekkere wijn, super vriendelijke bediening,... Echt een zeer fijne avond gehad!
Ik had ook een speciaal verzoek gevraagd aangezien ik samen met mijn vriendin ging en ze hebben hier rekening mee gehouden, zeer fijn.
Een echte aanrader is als voorgerecht de ravioli, als hoofdgerecht het lam en als dessert de panna cotta!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Uitstekend gegeten en heerlijke wijn. Prettige bediening. Interieur iSwap somber en mag wat mij betreft wel iets lichter waardoor de uitstraling nog positiever wordt.
Brechtje H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Een tijdje geleden hier gegeten voor mijn vader zijn verjaardag en zeer tevreden. Het personeel was enthousiast, het eten heerlijk en mijn vader werd goed verwend. Zeker een aanrader.
Philippe G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Leuke service. Mooie gerechten. Klein puntje voor de opmaak: Minder tierelantijnen. Sommige gerechten kwamen met hele schilderijen van sauzen, moussejes en wat al niet meer.
Shemi E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Excellent food and service.
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Zeer goed gegeten en uitstekende service ziet er ook goed uit, alleen een beetje stil naar mijn smaak.
violet P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Helemaal goed! Leuk dat er aandacht aan verjaardag werd besteed en mooie foto ontvangen. Eten heerlijk. Betalen voor water ben ik geen voorstander van.
Lucas P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zoals altijd uitstekend
Clarine O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten was lekker en de lokatie is erg goed.
Het eten en de presentatie is altijd om door een ringetje te halen.
We hoefden niet lang te wachten op onze gerechten. Een aanrader!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een van de parels van de Pijp: heerlijk en bijzonder eten en relaxte bediening.
Mitch F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuke kaart, aardige en energieke bediening, wijnen OK, maar niet heel bijzonder. Wat rumoerig in het restaurant, maar het is de Pijp dus dan kun je dat wel incalculeren.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Ambiance van het restaurant is zeer knus. Daarnaast was het eten uitstekend. De bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst, prima bediening en mooie zaak met leuke kaart. Ondanks de drukte lukte het de 2 dames om het iedereen naar de zin te maken en ons heerlijke gerechten en wijnen voor te schotelen.
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gezellig klein restaurantje midden in de Pijp. Prima service en prima eten!
Valeria Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker tempura van tonijn en huis wijn