Zas en Fratsen

Meer informatie over restaurant Zas en Fratsen

Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 18:00

Anne B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Leuk om ook met kinderen heen te gaan. Speelgoed en spelletjes zijn er aanwezig, op de menukaart is ook gedacht aan kinderen en de bediening is erg kindvriendelijk.
Vers geperste sapjes en lekkere broodjes. Een aanrader!!
Kathelein .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijke broodjes en zelfgemaakte taart. Grote porties en een goede prijs-kwaliteit verhouding! Ook heerlijke vers geperste appelsap!
Bjornt .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Zas en Fratsen is een nieuwe lokatie op de Voorstraat. We komen er regelmatig om te genieten van een vers broodje met een lekker koffie of verse jus. De huisgemaakte taarten zijn ook erg lekker. Prijs/kwaliteit is goed, en de twee eigenaren zijn erg gastvrij.
Aanwinst voor Vianen, aanrader voor lunch en/of koffie/thee!