Over restaurant Zarzo

Spaanse draai

In het Zuiden van Nederland proef je de smaak van Zuid-Europa, maar Zarzo serveert eigentijdse wereldlijke gerechten. De Spaanse keuken vormt de basis, maar de chef-kok geeft met wereldse invloeden een draai aan traditionele Spaanse lekkernijen.

Meer informatie over restaurant Zarzo

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
Culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Adrian Zarzo heeft zijn zaakjes meer dan goed op orde, een sfeervol en smaakvol interieur een indrukwekkende wijnvoorraad, een soepel en vakkundig opererende brigade en hij zelf maken restaurant Zarzo niet alleen voor Eindhoven een aanwinst maar voor heel Nederland.
Geen opsomming van alle gerechten , ga zelf maar proeven.
Wat hier het meest opvalt is de passie, het spat werkelijk overal vanaf, de gerechten zijn uitdagend, creatief ,verrassend en culinair hoogstaand, de wijnen subtiel en geraffineerd, echt top!!
Ik vond het een beleving die mij nog lang zal bijblijven,let maar op we gaan nog meer horen van deze zeer getalenteerde en gepassioneerde man.
Zijn onlangs verkregen ster is dan ook meer dan verdiend.
Ga het maar uitproberen.
Ad W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het was al weer ruim een jaar geleden dat ik samen met John een prima middag had beleeft bij Zarzo, dus de hoogste tijd voor een nieuw bezoek. We kozen ditmaal voor een tafel beneden in het restaurant en krijgen er een met uitzicht op de open keuken. De kuipstoelen hebben een prima pasvorm. De temperatuur was redelijk hoog maar dragelijk. Zeker wanneer af en toe de koeldeur in de keuken open gaat, dan wat het prima te doen.

Als aperitief een lekkere witte wijn, Randy Bouwer (sommelier) die vandaag in topvorm was presenteerde wist hier wel raad mee. Een heerlijke Australische Riesling 2015 van Claire Hills, waarmeer de toon voor deze middag was gezet. Al snel volgde een bombardement van hapjes, een shotje “Sangria”van limoen met kruiden en een kleine bite, verrassend. Een krokant kippenhuidje met basilicum en geraspte parmezaan, mooi hoog op smaak. Een minipizza funghi, erg lekker. Gevolgd door een groene aardbei met haringkuit, die de wijn een positief zetje gaf, heerlijk. In goudfolie een bakje met kersencrème met erop gepofte stukjes varkenshuid en zeste van limoen, verrassend.

De eerste begeleider werd kundig en uitgebreid gepresenteerd, een Grüner Silvaner 2015 van het huis Keller, strak en hoog in zijn zuren met tonen van groene appel. Uit de keuken Kalfstartaar met parelgort, erop een krokantje met sesam en rolletjes van gerookte paling gevuld met smeuïge geitenkaas. Het geheel was afgewerkt met een saus van dragon. Heerlijk hoe de parelgort de tartaar een aangename bite gaf, de saus van dragon zorgde voor een verrassend kruidige toets. De paling gaf het gerecht een extra dimensie, super. De wijn maakte het gerecht extra verteerbaar en hij versterkte de smaken door de hoge zuurgraad, genieten. (9.7)

Over naar Inheems Spaans wit met de Reto 2015 gemaakt van Albilla geplukt van oude stokken die groeien op ongeveer 700 meter boven zee niveau. Een heerlijke wijn, die mij een beetje aan de Italiaanse Pecorino deed denken. Uit de keuken een typisch mediterraans gerecht. Geschroeide rode mul met een streep crème van aubergine, twee plakjes chorizo, aan tafel afgewerkt met heerlijke saus. Een hele mooie smakencombinatie waarbij de wijn naadloos aansloot. (9.5)

Een proefglaasje met een slokje sherry kwam meteen op tafel om de overgang naar de wat zwaardere en complexe smaken wat soepeler te laten verlopen. Het werd een 15 jaar oude Olorosso van El Maestro Sierra, geconcentreerd met tonen van hazelnoot en exotische kruiden. Uit de keuken een klein gerecht strak gepresenteerd. Een quenelle Imperial kaviaar op een bedje van aardappel mousseline met ernaast verse amandelpitten (subtiele bite), afgewerkt met een jus de veau. Wat een delicatesse en wat een speciale wijn-spijs combinatie. Heerlijk hoe de ziltigheid van de kaviaar de sherry aanvulde en hoe de jus de balans met de sherry optimaliseerde. Een topgerecht wat een plaatsje in mijn persoonlijke toplijst verdiend. (9.85)

Een klein tussendoortje met een eigen begeleider. Een Amontillado sherry Cuatro Palmas van Gonzales Byass (Zarzo specialiteit). Mega complex met een duidelijke oxidatieve toets en hoog in zijn zuren. Uit de keuken een blaadje sla met gestoofde ossenstaart en vers geplukte (langs de Dommel) moerasspirea. Verrassend hoe dit gerecht aromatisch duidelijke overeenkomsten heeft met de sherry. Een uitgekiende smaakvolle combinatie die keurig in balans was, genieten!

Over naar het pièce met geweldig Spaans rood gepresenteerd door de meester zelf. La Bruja de Rozas 2013 gemaakt van Granacha, hele mooie transparant rode kleur, in het aroma tonen van rozen en een vleugje mint, sappig in de mond met tonen van aardbei en kersen en een zeer elegante afdronk, wow. Op het bord een mooi stukje filet van langzaam gegaarde (60gr.) lamsrug met ernaast structuren van peer en bleekselderij, aan tafel afgewerkt met een eigen jus. Het lam had een zeer goede cuisson,de wijn sloot verrassend goed aan, ondanks dat deze zeer elegant was. De peer versterkte het aroma van de wijn, feestje. (9.7)

Voor het dessert was een likeur geselecteerd, een Cassis van het Nederlandse Zuidam, met een diepe kersensmaak, opvallend laag in zijn alcohol (14.9%). Uit de keuken een kleurrijke presentatie met verschillende structuren van blauwe bes, een quenelle yoghurtijs, stukjes geroosterde amandel aan tafel afgewerkt met een verrassende saus van earl grey en serreh. Hele mooie smaken die prima samensmelten met de likeur, de amandel pitten gaven gecombineerd met de likeur een heerlijke amarena toets, genieten weer. (9.6)

Voor de espresso gaan we nog even naar het terras waar Marielle Smeulders Poldermans (bekende) de zwarte brigade vertegenwoordigde, leuk. Adriaan had bij de espresso nog een verassing in petto. Geen friandise maar een gerecht van “eigengemaakte” cheesecake met framboos. De presentatie ziet eruit alsof de ingrediënten voor de cake los in de bak zijn gegooid, leuk. Ernaast nog een heerlijke Moscatel 2012 van het huis Telmo Rodriguez, wat zijn we weer verwend.

Bediening was uitstekend verzorgd met veel persoonlijke aandacht en uitgebreide informatie bij wijnen en spijzen, complimenten.

Prijs-kwaliteitverhouding was zeer goed tot uitstekend, vijfgangenmenu €62,-, begeleidende wijnen €8,- en koffiearrangement €7,50.

Samengevat kunnen we stellen dat het gehele team een een positieve stap heeft gemaakt, gerechten en hapjes zijn smaaktechnisch nog doordachter en allemaal prima in balans met regelmatig verrassende combinaties. Wijnspijs is top, hoewel ik het gevoel heb dat ik vandaag wel extra ben verwend. Een uitstekende beleving, ik voeg Zarzo graag toe aan mijn favorieten, bedankt!
Chateaubriand .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Bijzonder fijn restaurant aan de rand van het centrum van Eindhoven. Een fijne ambiance, prettig personeel en fijne keuken. Meestal is het volzet, maar vandaag op de bonnefooi een plekje vrij. Eerst ontspannen een aperitiefje op het terras de Dommel alvorens af te dalen naar de eetzaal beneden met uitzicht op een open keuken. We nemen een 5 gangen menu en selecteren onze eigen wijnen, met een beetje hulp, van de wijnkaart. Na een fijne zit besluiten we het dessert en koffie op het terras te nemen; het is immers nog lekker warm buiten en stad gonst op de achtergrond. Dit soort zaken zien we graag veel meer!!
Eter2012 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Mooi en bijzonder ingericht restaurant. Hartelijke ontvangst door medewerkers. Goede service van medewerkers. We hebben een 5 gangenmenu gekozen met een wijnarrangement, waarvan 1 met halve glazen. Alles klopte met en bij elkaar. Zowel qua smaak als presentatie van de gerechten. De koks werken in een open keuken en dat gaat heel rustig. Eigenaar en zijn medewerkers zijn een jonge enthousiaste club die die de 1e ster ten volle hebben verdiend. We hebben ervan genoten. Een échte aanrader.
Netscher .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een ontstellend matige avond gehad bij Zarzo. Bij binnenkomst minutenlang gewacht tot het -toch duidelijk aanwezige- personeel ons aansprak om onze tafel te wijzen. De tafel zat pal tegen de warmhouders aan dus we vroegen of we een andere tafel mochten krijgen. Dat kon, maar zo zei de ober, het was nu eenmaal warm...tsja.

De drankjes kwamen niet vanzelf mee naar de nieuwe tafel, de bestelde drankjes kwamen niet zonder nog eens te informeren. De gastvrouw van de avond stelde zich niet voor en hebben we daarna niet meer gezien. Wel veel obers, elke keer een nieuwe, die de gerechten nauwelijks leken te kennen.

We kozen voor het verrassingsmenu, wat mijns inziens het menu moet zijn waardoor de keuken kan laten zien wat ze kunnen en dat hebben we geweten.

De amuses waren zout, zout zout en gefrituurd. En: klein. We waren met 4en en moesten het maar met de handen van een steen of uit een bakje pakken. Gefrituurde kaasbolletjes? Kom op zeg! Er waren geen kleine bordjes dus we moesten alles boven de tafel maar eten. De broodjes waren te zoet en werden dampend heet zonder bordjes geserveerd. "Ze zijn heet! " wist de ober ons nog te vertellen. Lekker, die olijfolie die er dan afloopt. Ik hoopte nog dat dit geen voorbode was voor de rest.

De 1e gang, kalfstartaar, is een risicovolle maar verraste me positief. Daarna ging het bergafwaarts: een vingerlange poon, een knetterzoute jus met kaviaar erop, een lamsreepje, en als uitsmijter en kaasplank met den gemeenschappelijk bakje druiven en walnoten.

Tussendoor werd met grote regelmaat gevraagd of alles naar wens was. Als we dan zeiden dat het wat tegenviel grapte de ober dat we dan beter naar huis konden gaan. En, de borden zijn leeg dus het zal toch wel gesmaakt hebben. De gerechten laten lang op zich wachten en zijn echt absurd klein, daar krijg je vanzelf trek van.

Met zoveel knulligheden kan ik me nauwelijks voorstellen dat wij de enigen waren die weten dat het echt beter moet op dit niveau.

De koffie dronken we ergens anders. Een gevallen ster.

PUURENECHTGOEDETEN .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zeer goed eten met uitzicht op de keuken. De Chef was er helaas niet, dat konden we wel merken aan de kok die de voorgerechten en desserten maakte. Regelmatig nam hij zelf hapjes van hetgeen hij klaarmaakte en hij leek er niet heel veel zin in te hebben. Deed ook niet heel vriendelijk leek het tegen zijn "assistente" Wij houden niet van koks die de mensen om zich afsnauwen, dat geeft een twijfelachtige angstige uitstraling van het team. Vandaar dat zijn gedrag ons opviel. Maar misschien zitten we er wel totaal naast.
De kwaliteit was zeer goed en de sfeer is heel gezellig, prettig licht, moderne warme inrichting.
De bediening was heel aardig en attent.
Sketch B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Te lang geleden.
Dat is de conclusie na onze terugkeer bij een van mijn favoriete restaurants.
Wij begrepen dat de zaak nog succesvoller draait sinds de erkenning van de Michelinster. Dit eigenlijk nog zeer jonge bedrijf (lees zowel qua bestaan als qua gemiddelde leeftijd van de crew) heeft zo'n ambitieuze start gemaakt, dat het me na dit bezoek des te meer heeft verbaasd dat er nog meer 'puntjes op de i' gezet wordt qua service en beleving, terwijl de keuken zich ook onverminderd verder ontwikkelt en inspiratie en creativiteit hand in hand gaan.
Ontvangst alsof je thuis bij Zarzo zelf gaat eten, aimabel doch professioneel. Het gemak waarmee de host de gasten voor ons en gelijk erna ons ontvangt, met een flair en een flow waardoor je je gelijk relaxed voelt, is lovenswaardig. Er wordt gelachen, je voelt je welkom en wordt op het einde bezoek oprecht bedankt voor je bezoek, kijk... Die warme deken maakt je beleving van je maaltijd erom heen compleet. Simpel, maar waar.

De Champagne keuze was weer verrassend. Een onbekende producent die parels maakt, voor wat ons betreft ook zeer schappelijk geprijsd voor dit niveau: Paul Bara uit Bouzy. (vorige keer Patrick Regnault, de diversiteit wordt gewaardeerd!)
Leuk blijf ik vinden dat hier alles optioneel is. Zonder je gedwongen te voelen krijg je een keuze om te snoepen vooraf bij je aperitief tussen pata negra of oesters. Je krijgt sowieso van het huis ook mondvermaakjes gepresenteerd als welkom van de chef en het keukenteam, die overigens wederom verrassend waren. Speels gepresenteerd, weer een totaal andere amuses dan vorige keer, maar zeer herkenbaar erin de signatuur van Zarzo. En gewoon lekker in het midden van de tafel, een sideplatje ligt er per persoon , maar sharing is caring, gewoon fingerfood als amuses, geen gedoe, top smaken en combinaties. Wij voelen ons zeer op het gemak zo! (en leuk om te zien dat er jong en oud zit, van allerlei 'slag volk' in een uitermate drukke zaak op de zondag)

Vervolgens kiezen we het uitgebreide menu, waarin het ons opvalt dat ook die prijzen schappelijk gebleven zijn, ook met zoveel gangen. En zeker als je de toch wel luxere/duurdere hoofdingrediënten ziet als Carabineros, caviaar en foie.

Omdat we vorige keer al wijnarrangement hebben genoten, vroegen we de wijnkaart om per fles te genieten. En wat is die kaart toch mooi! Praktische toelichting van de sommelier over de opzet van de kaart, duidelijk verhaal. Betaalbaar tot 50 euro tot aan de grote wijnen van deze aarde. Zarzo is een grootse wijnliefhebber en deelt dat graag. Het werd uiteraard Spaans wit en rood, hoewel de voorliefde voor de Bourgogne onderdrukt moest worden aan tafel, want heerlijk zoveel groot werk en dan nog betaalbaar. Keuzes, keuzes... (die overigens goed gestroomlijnd werden door onze sommelier, passie ten top...)

Het menu vangt aan. Balans en verteerbaarheid in het menu. We proeven ook een rust en zelfverzekerdheid in de gerechten die des te meer de Tipico Zarzo stijl (zoals ze het noemen) benadrukt. Je proeft en ziet geen kopieën van andere grote chefs, maar eigenzinnige en eigenwijze pure gerechten, zonder opsmuk en onnodige smaakversterkers. Zarzo in volle herkenbaarheid, met zo her en der die onvermijdelijke, maar zeer gewaardeerde Spaanse roots die naar boven komen.
Uitschieters: de mul/ aubergine/ morcilla (soort bloedworst als chorizo gemaakt) met zilt en zuurtjes als balans tussendoor. Heerlijk lichte mediterraanse stijl.
Carabineros/Iberico/rode ui: Weet nog dat Adrian zich als voorvechter voor dit mooie schaaldier opwierp toen niemand er nog mee werkte, hij was er zo enthousiast over. Dit gerecht bevestigt dat iets 'simpels' alsnog heerlijk intelligent kan zijn. Samenspel, balans, comfortfood op hoog niveau, Spaans met een knipoogje en lekker smikkelen met de handen. (het lekkerste was de kop uitzuigen meldde het bevlogen meisje wat onze gerechten telkens uitlegde en gelijk had ze!)
Primus inter pares valt de eer aan caviaar/amandel/jus de veau.
Met een uiterst attente actie van de sommelier die tussen ons wit en rood de 'wijn/spijs' combinatie liet proeven. Met Sherry!!! Oloroso van El Maestro Sierra, wat een vondst, hier wordt hoge ogen mee gegooid, ondanks dat niet iedereen Sherry fanaat is (nog niet ;) )
Exquise trouvaille, out of the box en wederom bevestigt dit de voorliefde van team Zarzo voor wijn en spijs met versterkte wijnen.
De andere 4 gerechten ook zeer hoog niveau, maar anders wordt mijn lofzang wat langdradig :)

De service liep met een relaxte flow. Tempo werd goed aangehouden op verzoek, de afwisseling van personeel is zeer verfrissend, de taken zijn herkenbaar en functioneel verdeeld en laat een ieder ook schitteren. Heerlijk om zoveel passievolle jonge mensen zo gedreven te zien werken, hier worden talenten van de toekomst gesmeden, getraind en bovenal gekoesterd.
Voldaan en wel hebben we verder genoten in de lounge boven. Waar ons wederom verrassende en heerlijke zoete mondvermaakjes stonden te wachten. Espresso hoog niveau, Single Estate koffie bevestigt de reputatie en de thee van Crusio is toch zo goed, top afsluiter.
Resumerend: Beter dan ooit. Je zou denken dat met de tweede zaak Valenzia net geopend, er een stilstand zou ontstaan bij Zarzo, maar niets is minder waar. Meer rust, meer durf, nog meer ontwikkeling op wijngebied/koffie/thee. Een onberispelijk service team, met een perfecte balans tussen het aimabele en professioneel. (want jeetje, het was serieus druk, maar de jongelui bleven hun ding doen, knap hoor met die aantallen)
En de keuken dendert voort, Spaans temperament afgewisseld met charme en een volwassenheid in de gerechten en de opbouw van het menu wat verraadt dat de jonge Zarzo nog steeds veel meer in zijn mars heeft.
Zarzo, 'the place to be' in Eindhoven voor mij.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Leuke hippe tent. Eigentijdse inrichting met beneden licht industriële touch en strakke open keuken over volle lengte. Bediening informeel wat het ene moment goed uitpakt met veel humor en dan weer stijfjes correct. Aandacht voor kleding is geen sterk punt. En beste jongeman in de bediening, na toiletbezoek graag handen wassen, ook in een zaak met Michelinster.
Met name de amuses waren heerlijke verrassingen. Het 5 gangen verrassingsmenu aangenaam, soms erg romig maar zonder meer genieten. We komen graag terug.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vandaag voor het eerst bij Zarzo gegeten. Het is een vier gangen lunch geworden. Het eten was vanzelfsprekend goed, maar de eerste twee gangen waren wat eenvoudig van smaak en zeker niet een ster waard. De eerste gang was sepia met tomaten en meloen en nog al wat mayonaise. De tweede gang werd overheerst door een nog steeds erg zoute ansjovis, die niet echt paste bij de andere smaken.
Het uiterlijk van de gerechten was wel mooi.
Het hoofdgerecht was excellent. Heerlijke lamsboutjes met asperges en gefrituurde wortel. Ook het dessert was heel goed.
De wijnen waren redelijk, al waren ook de wijnen bij de eerste gerechten minder dan gehoopt.
De service was uitstekend. Het decor is modern en leuk.
Al mat al een goed restaurant, maar voor de prijs niet goed genoeg.
AmandaAchterberg .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
In alle opzichten een top tent. Waanzinnige lunch gehad. Wat een ontspannen sfeer voor een zaak op dit niveau. Lekker stads ongedwongen maar wel weten waar je het over hebt. Fantastische crew en Adrian is natuurlijk de schepper van dit alles!
Geweldig!!
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Met m'n jongste dochter vandaag bij Zarzo gegeten. Vooropgesteld dat we een perfecte avond hebben gehad. We spraken ook over het geven van recensies, beoordelingen en dat het geven van een 10 eigenlijk een belediging aan de chef is. Het impliceerd dat je denkt dat de meester niet beter kan en zijn top bereikt heeft. Een interessante gedachtengang. Hierachter steekt dat een 10 een rem zou leggen op de ambitie jezelf nog verder te perfectioneren, terwijl de ware "chef" altijd verbeterpunten zal weten te vinden. Stilstand is achteruitgang, zoals mijn vriend Mavros placht te zeggen. De ware chef zal een 10 dan ook niet serieus kunnen nemen omdat hij een half jaar vanaf nu nog steeds streeft zijn kunsten te verbeteren. Dit is een philosofische benadering waaraan de doorsnee genotzoeker van het culinaire weinig heeft; die redeneert een gemiddelde score van 9,0 is beter dan 8,8. De twee 10en waarmee ik deze beoordeling schrijf zijn afgerond een 9,6 en een 9,7. Het hoofdgerecht van m'n dochter, de Duif was van een ongekende schoonheid en kwaliteit, om te zuigen zo fantastisch. Dit is slechts een voorbeeld en tegelijk een uitnodiging om hier weer te gaan eten. Kortom, zeer de moeite waard om hier te gaan genieten van een culinair avontuur dat gepaard gaat met een uitmuntende hospitality. Zeer, zeer genoten.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gister gegeten samen met mijn man, super lekker, prettige ontvangst jas werd aangenomen voordat we naar beneden gingen, we zaten aan een prettig tafeltje op de hoek met zicht op keuken. Begonnen met een glas heerlijke bubbels en pata negra en verschillende heerlijke amuses. We hadden voor het 5 gangen menu gekozen met bijpassende wijnen. de sommelier bracht het werkelijk top en totaal ongedwongen. De gerechtjes waren meer dan op smaak en het lamsrackje was meer dan geweldig met de op verschillende manieren bereide asperges. Koffie met friandises na. We hebben genoten zowel qua ambiance gastheerschap en de fijne ongedwongen sfeer, we komen zeker nog vaker :-)
Lanoye .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisterenmiddag voor het eerst gaan lunchen bij dit schitterend restaurant in Eindhoven. Van het eerste moment bij de ontvangst tot bij het afscheid van de chef-kok verliep alles op wieltjes in een gezellige en gemoedelijk sfeer. Zowel de spijs, de drank en het personeel getuigen van een perfecte beheersing van het vak. Hier komen we zeker terug!

Jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Onlangs het nieuwe ster restaurant bezocht, waar we genoten van een 5 gangen diner en 3 gang bob arrangement. Het begin liet op zich wachten na een uur de eerste gang hadden wel paar mond vermaakjes gekregen. Het verloopt in onbevangen ontspannen sfeer in een moderne zaak maar casual.
Open keuken mooi om te bekijken met jonge koks die zich uitsloven voor jou.
We kregen o.a. dun gesneden inktvis met een moesje in een zuurtje. Een coquille in stukjes gesneden
heb liever aan een stuk lijkt me sappiger met wat grote erwten. Als hoofdgerecht lamsrekje met 2 lamsboutjes.
Het geheel was goed op smaak maar geen verrassende uitschieters we hadden lekker gegeten maar ik kon geen onderscheid maken of ik nu in een Michelin ster rest. of normaal goed rest. gegeten had., buiten de prijs om dan.
Dus ik had er meer van verwacht eigenlijk en hoger op smaak gebrachte gerechten die je verbazen en tongstrelend.
Maar is nog jong aan het firmament, wellicht net aan een ster en kunnen we nog meer verwachten van zarzo.
C.G. N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Afgelopen vrijdag voor het eerst een bezoek gebracht na een langer geleden geplaatste reservering. Keurig een smsje in de week ervoor ontvangen om even de reservering onder de aandacht te brengen. Warme ontvangst, mooie plaats bij de open keuken. Erg stylish, industrieel interieur met gemakkelijke stoelen. Erg vriendelijke bediening. Groot pluspunt het tafelwater wat voor 5 euro pp op de rekening komt, ook al drink je bij wijze van spreke de kraan leeg. Fijne cava met mooie verassende amuses. 5 gangen menu met ruimte voor individuele variatie. Zalige tonijn, prachtige bereide vis. Lekkere wijnspijscombi bij de foie. Bijzondere iberico en een componenten cheesecake. De wijnen waren lekker en verassend. Bob wijnarrangement kun je deels zelf aangeven bij welke gang je dit wil. De eigenaar en chef loopt zelf in de zaak rond en helpt mee waar dat gepast is, dus zowel in bediening of sturing in de keuken. Aanrader!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisteren bij Zarzo geweest en het was fantastisch! Je wordt enorm verwend met heerlijk eten, goede bediening en lekkere wijnen.

Wij kozen voor het 5-gangen menu en waren gestart met de oesters (aanrader!) en Cava.
We werden verrast met allerlei amuses die elk op een bijzondere wijze werden gepresenteerd. Het daaropvolgende menu was watertandend lekker met als afsluiter een dessert wat zelf nog even 'in elkaar gemixt' kon worden in de schaal. Heel leuk!

Het decor is sfeervol en het is ontzettend leuk om de kookkunsten in de open keuken te kunnen aanschouwen. De bediening is echt goed; vriendelijk, deskundig en met veel humor. Alles wordt netjes uitgelegd en bij de wijnen komen uitgebreide, enthousiaste verhalen.

Kortom; als je echt een fijne avond uit eten wilt gaan met veel aandacht, geweldig eten en in een sfeervolle omgeving, ga dan zeker naar Zarzo.

Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het is dat je niet hoger kan waarderen dan 10, wat Zarzo heeft laten zien is echt geweldig. De amuses, de gerechten, de wijnen en de hele sfeer hebben ons verrast en onze verwachtingen overtroffen.

Onze verwachting is dat Zarzo binnen nu en 3 jaar een tweede ster te pakken heeft.

Dit moet je ervaren en is bijna niet te omschrijven in een recensie, daarmee zouden we de chef te kort doen.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Voor een heerlijke zondagmiddag neergestreken bij Zarzo en alle verwachtingen werden waargemaakt. Een gastvrij onthaal, waarbij sommigen van ons gezelschap herkend werden en de gemoedelijke toon direct werd gezet. Fijne amuses en ook de ham en oesters die worden aangeprezen bij de cava genomen. Bij het bekijken van het menu besloten we al gauw ons te laten verrassen. De verrassingen waren echter wel gerechten die allemaal voorkwamen in andere menu's op de kaart, welke we blijkbaar toch te goed hadden bestudeerd, wat we jammer vonden. Volgende keer échte verrassingen zou het nóg aangenamer maken, maar echt klagen doen we natuurlijk niet!
Na de vierde gang (hoofdgerecht) besloten we dat we toch een extra gang (kaas) wilden en dit werd probleemloos ingepast. Ook voor de niet-kaaseter aan onze tafel werd een mooie gang gemaakt, fijn!
Na een lunch van 5 (!) uur gingen we helemaal tevreden naar buiten; de ster heeft niets veranderd aan de gemoedelijkheid, de sfeer is net als het eten geweldig!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1ste Kerstdag met z'n 4-en mogen eten bij Zarzo en dat was in alle opzichten van grote klasse!
Van A tot Z zijn onze (hoge) verwachtingen meer dan waargemaakt. De ambiance is geweldig, service perfect en het eten van uitzonderlijk niveau. Wij zijn er speciaal vanuit Amsterdam naar toe gegaan en dat was 't zeker waard!
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Net de ster binnen dus dit beloofd wat. En die belofte wordt bij Zarzo waargemaakt. Met 4 man heerlijk gegeten en prima service. Vooraf diverse amuses die precies laten zien waar Zarzo voor staat: verrassende en spannende combinaties. Niet allemaal succesvol maar dat mag met een amuze; is zelfs prima. Voor en hoofdgerechten prima in orde, echt heerlijk en ook hier weer hele mooi uitgebalanceerde combinaties. Nog te benoemen: van de presentatie wordt bij Zarzo echt werk gemaakt (het oog wil ook wat, toch?) en je kunt de wijnkeuze gerust aan Zarzo overlaten; zou ik zelfs adviseren met zulke aparte smaaksensaties. Kortom - steroptreden en aanbevolen.