Zarautz

Prins Willemstraat 36 2584 HV Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zarautz

Jouw recensie over het restaurant Zarautz

Gams .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
GeZellig restaurant met vrij groot terras! Vriendelijke bediening! De bedrijfsleider kwam nog even gedag zeggen. Veel vaste klanten. Lekker gegeten met achteraf een drankje van het huis. We komen zeker nog eens terug..
dick-1 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
voor mijn verjaardag hier gegeten,entrcote heel lekker ,lekkere friet erbij!
was gezellig druk!bediening heel vriendelijk en attent,
gaan zeker terug!!!
odile V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Na een dagje Scheveningen hier met broer en schoonzus gegeten. Het is hier knus en een beetje ouderwets, op een positieve manier. We zaten tussen de oude besjes en het was super gezellig. Bediening was heel vriendelijk en het eten goed. Vooraf carpaccio en stokbrood, als hoofdgerecht lamsrack en tweemaal spareribs. Niks op aan te merken, we hebben erg genoten. Alles bij elkaar incl. drankjes 65 euro kwijt voor drie personen. Ik kom zeker terug!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Druk restaurant. Vol mensen die naar het theater willen. Dus iedereen wil tegelijkertijd het eten op tafel hebben. Het Appeltheater menu is goed. Kom tomatensoep en daarna heerlijke saté van ossenhaas.
omdat we een beetje laat waren kregen we de koffie in een bekertje mee. Prima service.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Echt Scheveningse zaak. Verwacht niet te veel. Gerechten zijn redelijk alleen de uiensoep smaakte gigantisch scherp. Volgens mij had de kok de pepermolen in de soep laten vallen. De mixed grill was redelijk op smaak. Op de porties is niets aan te merken.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
We komen binnen en worden vriendelijk ontvangen. Op de vraag of we wat willen drinken vraag ik of ze een lekker Belgisch biertje hebben. De jonge serveerster antwoordt ontkennend "we hebben wel PALM" :-). Mijn vrouw neemt een glaasje Rosé die niet erg in de smaak valt....categorie hoofdpijn wijn.
Ik neem de uiensoep vooraf en het vistrio van zalm, slibtong en kabeljauw als hoofdgerecht. Mijn vrouw neemt alleen de Tournedos. Terwijl we wachten nemen we stokbrood met tapenade, mayonaise en kruidenboter. Nix mis mee.
De uiensoep is pittig, maar smakelijk alleen drijft er een zielig klein stukje brood met gesmolten kaas in.... Het hoofdgerecht is qua smaak in orde maar niet kakelvers. Dat geldt zowel voor het vistrio als de Tournedos. De frietjes zijn prima en vergezeld van mayonaise. De groenten bestaan uit bloemkool, broccoli en sperzieboontjes zonder verdere garnering of kruiden. Ook nix mis mee maar ook weinig bijzonder. De inrichting is sfeervol en de jonge bediening doet erg haar best. Al met al een 'gemiddelde' ervaring.