Zaras

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zaras

Sjef K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Super lekker eten. Goed advies van vriendelijke Gastvrouw.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Vorige week donderdag bij Zaras gegeten. Van te voren gereserveerd en aangegeven dat we met een tijdrestrictie zitten wat geen enkel probleem was.

Je wordt ontvangen met heerlijke Griekse gastvrijheid! Eten is erg goed, wij begonnen met de Pikilias voor 2 personen (op advies van een andere IENS recensie) en daarna de mixed grill voor 2. Kwaliteit van het eten is prima, hoewel wij de porties wel erg groot vonden. Men kwam tijdens de maaltijd diverse keren langs om te vragen of het in orde was, en na het voorgerecht werd ons nog gewezen dat er een saladebar was waar wij ook gebruik van mochten maken. Prima avond gehad - maar wel erg vol naar huis toe.
Locita K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, het eten was vers en bovendien werd het snel geserveerd. Het personeel was heel gastvrij en vriendelijk. Als wij Grieks willen rijden wij helemaal naar Zandvoort vanuit Amsterdam omdat wij gegarandeerd goed eten.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Zeer sympathieke mensen en lekker eten! De Griekse Tapas (Pikilias) is een absolute aanrader. Wordt heel gezellig opgediend en het was allemaal heel erg lekker :)
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Top avond met live muziek
Eten moker lekker .

Thanks gr Richard
Winnifred V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij hadden gereserveerd maar konden niet op tijd komen, gebeld en aangegeven dat het wat later werd. Toen wij uiteindelijk een uur later aankwamen was het nog steeds gen probleem alleen, vanwege de drukte konden ze de tafel niet vrijhouden. Logisch. Wij kregen wat te drinken aangeboden en binnen 15 minuten alsnog een tafeltje beschikbaar.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Proef het Grieks eten en proef vooral de Griekse sfeer! Goed eten voor een scherpe prijs!! Gastheer Christos Zaras zorgt dat je niks tekort komt en soms zingt hij een liedje mee:-)
Gosia V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
we komen hier iedere keer weer terug beste griek in de omgeving, altijd lekker eten, goede sfeer en de gastheer is zeer vriendelijk.
Nouk Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk authentiek Grieks eten. Christos zorgt er altijd voor dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Wij komen hier al jaren en zijn nog nooit teleur gesteld!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De eigenaar Christos geeft je altijd een heel welkom gevoel en daarbij is het eten echt top. Absolute aanrader! Ik kom snel terug.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
altijd leuk en lekker om hier te eten!
zeer vriendelijk personeel en gerechten heb ik nooit een klacht om gehad. kortom super!
Martha R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
TOP RESTAURANT !!SUPER BEDIENING!christos en zijn team doen alles voor zijn gasten!! wat een ondeking.zullen wij varker bezoeken
Sima M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
lekker eten leuk personeel super eigeneer.griekse tapas super leker.mix grill voor twee personen topi !ga zo door christos met zijn team
Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Fantastische zaak met veel liefde voor het vak. Eten is goed, ambiance is geweldig, mede door de enorm gastvrije bediening. Elke keer voel ik me weer welkom in hun "thuis".
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wat een geweldig Grieks restaurant met uitstekend en humorvol personeel. We hadden een hele prettige avond en we hebben uitstekend gegeten. Wat een ontdekking.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening,
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Zaras! De service, het eten en de persoonlijke aandacht is waar je voor komt.. De fles wijn zal ons zeker goed smaken Christos!
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Geen bijzondere kookkunst. Personeel dat buiten staat de roken gaat daarna gerechten opdienen. Tafels staan erg dicht op elkaar
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017