Zaras

9,1
Erg gunstig
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten erg veel. Erg gezellig en erg vriendelijk.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Perfect dinning
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij het altijd gezellige en zeer gastvrije Zaras
Lindsay P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Surprising find in Zandvoort. Lots of customers, even early in the evening, always a good sign! Staff welcoming and helpful. Food very good and reasonably priced. Would certainly go back.
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gereserveerd op basis van de recensies en het kan absoluut niet beter. Supervriendelijke ontvangst en de bediening was zeer attent! Het eten was heerlijk en zeker een aanrader voor iedereen die van Grieks eten en gezelligheid houdt!
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heel lekker eten, echt een aanrader. Ook hele vriendelijke bediening en ze hebben ook kinderstoelen.
Wiljo O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldige mensen, vriendelijk en gastvrij.
roos R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten (kies wel voor Griekse gerechten) voor een betaalbare prijs, goede sfeer, vriendelijke bediening en soms live muziek. Voor de budgetrestaurantgangers is er zelfs een pita gyros voor maar 5,50. Je kan ook afhalen, de Pikilia is heerlijk en veelzijdig met warme en koude gerechten
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Zaras! echt een vakantiegevoel en de gyros schotel was erg lekker, niet heel vet en een smakelijke tzaziki!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het eten was heerlijken zeer netjes verzorgd. Salade vers en lekker.
Melissa U.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Super lekker gegeten bij Zaras, beste Griek waar ik geweest ben (in Nederland dan). Goed vlees, goede service. Alleen het restaurant zelf is niet heel bijzonder qua aankleding.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij hebben het geboekt adv recensies op Iens.
Ik had de gamba's besteld. Ik vroeg of ze al gepeld waren waarop hij ja zei. Maar dat was niet zo. Er zat helemaal geen smaak aan. Het waren 6 stuks. Erg duur voor wat je ervoor kreeg. Er zat nog een schep harde, droge witte rijst bij. We hadden een karaf witte wijn van het huis besteld. Dit was een waterig wijntje met weinig smaak. Mijn man had een mix van lam en kip. Dit was wel oké.
Al met al qua eten een teleurstelling aan mijn kant. Het restaurant heeft wel gezellig sfeertje. Maar misschien te hoge verwachtingen gehad door de enorme hoge cijfers op Iens.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wat een heerlijk eten hebben ze in dit restaurant! Grote borden vol lekker vlees, een eigen saladebar en hele lekkere toetjes.. De service was ontzettend goed. Naast ons tafeltje zaten twee oudere dames en toen ze opstonden om te vertrekken, kwam het personeel gelijk aanrennen om te helpen met het aantrekken van de jassen! Heel netjes

De verwachtingen waren erg hoog na het lezen van eerdere recencies, maar ze zijn dubbel en dwars uitgekomen! Een echte aanrader :)
saadaaf1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Zaras was in 1 woord Top!!!

Het eten was zeer goed en zeer veel.

Zeer lieve en gulle mensen, wij komen dan ook zeker terug.

Echt een aanrader!!!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Na een stranddag even Grieks gegeten. Dit keer bij Zaras vanwege de zwaardvis op de kaart. Goed bereid. Mijn vriendin had het bord met verschillende voorgerechtjes Pikilia genaamd. Best veel dus dat kan je prima als hoofdgerecht bestellen. Bovendien mochten we beiden van het saladebuffet gebruik maken. Koffietje toe en de avond was geslaagd.
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Vanavond super lekker gegeten echt een aanrader het personeel was vriendelijk groetjes uit weert!!!!!!!!!!!!!!! Maarten en shirley
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Tot nu de de beste Griek qua eten! Je zit er gezellig, bediening vriendelijk. Eten wordt snel geserveerd. De gyros is het lekkerste ooit gegeten. Salad bar vers en lekker met bonen. Top!
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Heerlijk gegeten. We namen niet het crisismenu (de uitbater heeft een goed gevoel voor humor), maar de Gyros speciaal en de lamsbout met okra. Allebei erg lekker, met bijzondere pittige kaas en mooie gekruide aardappeltjes. Wat een goed idee die saladbar. Perfect voorafje. Bediening is super. Je voelt je echt welkom. De doggiebag leverde ook nog een dagje lekkere gyros op. Aanrader!
Sa L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Gyros is inderdaad de beste van het land, gehakt gevuld met kaas een nieuw favoriet gerecht. Saladebar is vers en van alles wat. De bediening superattent gaf extra informatie over het eten en kooktips! Lekkere Griekse likeurtjes geprobeerd en afgesloten met goede koffie.
SPRODA .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Kom al een tijd bij ZARAS en met goede reden: Zeer vriendelijke bediening met oog voor detail. De menukaart is gevarieerd en het gekozen menu kan naar persoonlijke wens worden aangepast. De prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. Een aanrader!!!!