Zaras

Meer informatie over restaurant Zaras

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Terras
9,1

Jouw recensie over het restaurant Zaras

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Kom vaker bij Zaras,altijd heerlijk eten en een ongedwongen gezellige sfeer. Zal hier zeker vaker komen
theo141 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Service is heel goed en het is een leuke tent. Alleen de eten is niet zo best. Vegetarisch moussaka was papperig (magnetron) en de gyros smakeloos en niet goed gebraden. Waarschijnlijk heel lang in een lauwe bak gelegen want niet echt warm.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
gewoonweg een lekkere griek. Eenvoudig en erg lekker. kom er graag..en de bediening is super vriendelijk en snel. Het zal zeker niet de laatste keer zijn.
Nikkie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuke tent om te eten. Genoeg en lekker eten. Aardig personeel.
W.F. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk Grieks eten voor een redelijke prijs in een gezellige ambiance.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten erg veel. Erg gezellig en erg vriendelijk.
Sebastian S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Perfect dinning
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij het altijd gezellige en zeer gastvrije Zaras
Lindsay P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Surprising find in Zandvoort. Lots of customers, even early in the evening, always a good sign! Staff welcoming and helpful. Food very good and reasonably priced. Would certainly go back.
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gereserveerd op basis van de recensies en het kan absoluut niet beter. Supervriendelijke ontvangst en de bediening was zeer attent! Het eten was heerlijk en zeker een aanrader voor iedereen die van Grieks eten en gezelligheid houdt!
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heel lekker eten, echt een aanrader. Ook hele vriendelijke bediening en ze hebben ook kinderstoelen.
Wiljo O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Geweldige mensen, vriendelijk en gastvrij.
roos R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten (kies wel voor Griekse gerechten) voor een betaalbare prijs, goede sfeer, vriendelijke bediening en soms live muziek. Voor de budgetrestaurantgangers is er zelfs een pita gyros voor maar 5,50. Je kan ook afhalen, de Pikilia is heerlijk en veelzijdig met warme en koude gerechten
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Zaras! echt een vakantiegevoel en de gyros schotel was erg lekker, niet heel vet en een smakelijke tzaziki!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Het eten was heerlijken zeer netjes verzorgd. Salade vers en lekker.
Melissa U.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Super lekker gegeten bij Zaras, beste Griek waar ik geweest ben (in Nederland dan). Goed vlees, goede service. Alleen het restaurant zelf is niet heel bijzonder qua aankleding.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wij hebben het geboekt adv recensies op Iens.
Ik had de gamba's besteld. Ik vroeg of ze al gepeld waren waarop hij ja zei. Maar dat was niet zo. Er zat helemaal geen smaak aan. Het waren 6 stuks. Erg duur voor wat je ervoor kreeg. Er zat nog een schep harde, droge witte rijst bij. We hadden een karaf witte wijn van het huis besteld. Dit was een waterig wijntje met weinig smaak. Mijn man had een mix van lam en kip. Dit was wel oké.
Al met al qua eten een teleurstelling aan mijn kant. Het restaurant heeft wel gezellig sfeertje. Maar misschien te hoge verwachtingen gehad door de enorme hoge cijfers op Iens.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wat een heerlijk eten hebben ze in dit restaurant! Grote borden vol lekker vlees, een eigen saladebar en hele lekkere toetjes.. De service was ontzettend goed. Naast ons tafeltje zaten twee oudere dames en toen ze opstonden om te vertrekken, kwam het personeel gelijk aanrennen om te helpen met het aantrekken van de jassen! Heel netjes

De verwachtingen waren erg hoog na het lezen van eerdere recencies, maar ze zijn dubbel en dwars uitgekomen! Een echte aanrader :)
saadaaf1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Zaras was in 1 woord Top!!!

Het eten was zeer goed en zeer veel.

Zeer lieve en gulle mensen, wij komen dan ook zeker terug.

Echt een aanrader!!!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Na een stranddag even Grieks gegeten. Dit keer bij Zaras vanwege de zwaardvis op de kaart. Goed bereid. Mijn vriendin had het bord met verschillende voorgerechtjes Pikilia genaamd. Best veel dus dat kan je prima als hoofdgerecht bestellen. Bovendien mochten we beiden van het saladebuffet gebruik maken. Koffietje toe en de avond was geslaagd.