Zappa's

Meer informatie over restaurant Zappa's

• : Parkeerplaats

9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Zappa's

Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Waan je heel even in Italië, als je je ogen sluit en de geuren en geluiden van Zappa’s binnen laat komen. Onder de brede luifel zaten wij, genietend van al het wandelend verkeer dat de Arnhemse binnenstad in- en uitloopt op deze jonge vroegzomerse zaterdagavond.

De broodplank met huisgemaakte ‘pane’ was een waar genot. De knoflook, groene pesto en rode pesto waren ook van eigen hand en dat was te proeven! Alles was zeer hoog op smaak, en ook de texturen van de pesto’s waren erg fijn (niet fabrieksmatig!). De Valpolicella Ripasso schikte zich ook moeiteloos met deze mooie broodplank.

Onze hoofdgerechten waren pasta’s: de klassieker Aglio Olio met knoflook en rode peper in olijfolie met verse peterselie en parmezaanse kaas en de Gamberetti met roze garnalen gebakken in knoflookolie met rode peper, parmezaanse kaas, verse peterselie en citroen. Over beide gerechten kan ik kort zijn: tongstrelend. Van alle ingrediënten was qua hoeveelheid de juiste balans gevonden, zodat alles geproefd werd. Eindelijk treffen we een Italiaans restaurant aan waar rode peper op de menukaart ook daadwerkelijk betekent: rode peper in het gerecht. Zo hoort het. En waar we in andere restaurants vaak moeten vragen om extra parmezaanse kaas, is dat hier niet nodig want er zit gewoon voldoende op. Goed!
Tenslotte was de bediening accuraat, benaderbaar en zeer vriendelijk.

Zappa's Arnhem heeft er met ons in elk geval 2 gasten bij.
Kelly E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Erg leuk gezellig restaurantje met een goede lieve bediening! Hebben er heerlijk gegeten en is zeker voor herhaling vatbaar.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
een heerlijke pizza en maaltijdsalade gegeten. De pizza was super, ook al was deze bereid door iemand met weinig ervaring. erg leuk dat deze bereid werd naast onze tafel. de omvang van de salade was aan de kleine kant als je verder niks gebruikt. Erg vriendelijke bediening. een fris toilet en schone tafels.
miquel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor een lekkere lunch of gezellig etentje. Met samenhang van de punten en dit comentaar heb ik alles meegezegd. "Plain and simple in both ways."
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijke prijzen, goede bediening, geweldige pizza's. Adresje om te onthouden! Dit restaurant is ook open voor lunch. Klein en fijn plekje in Arnhem.
Bedankt voor uw komst naar ons en uw leuke recensie. Hopelijk tot snel weer bij Zappa's!

Zappa's Arnhem
avveer .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij waren met onze familie. Eenvoudige Italiaanse gerechten die heerlijk zijn klaargemaakt! Bediening is heel vriendelijk. Leuke inrichting. wel van tevoren reserveren. Ligt aan het begin van de Korenstraat. Parkeren makkelijkste in de parkeergarage station.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Wat een leuk concept: Pastamaaltijden voor een heel schappelijke prijs (het duurste gerecht kost een tientje). Ideaal voor een snel etentje met vrienden/vriendinnen na een dagje stad, of met collega's na een borrel. Lekkerder, gezelliger en relaxter dan een snelle hap op het station.
Er is ruim keuze qua sauzen, maar verwacht geen wilde taferelen wat de pasta zelf betreft: wij konden kiezen uit strikjes of penne, beiden in de droge variant (uit een zak). Maar voor dit geld is dat volledig acceptabel.
Bedankt voor je leuke recensie! De droge pasta's hebben we als voorbeeld en als versiering in potjes geplaatst. Voor de smaak en snelheid gebruiken we 'verse' voorgekookte en bevroren pasta's. We hopen je snel weer te zien bij Zappa's!

Reactie van proever:

Dank voor de uitleg! Ik kreeg de potten te zien toen iemand uit onze groep vroeg wat voor pasta we konden kiezen. Dat wekte de indruk dat dit de daadwerkelijke ingrediënten waren. Het smaakte er niet minder om hoor, maar misschien is het wel iets om bij stil te staan als er weer een groep met dezelfde vraag komt. :-)
Trouwens: Volgende week komt mijn man met een gezelschap bij jullie eten, naar aanleiding van mijn thuis-recensie. Succes met de zaak!
LNM D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijke salade gegeten, de beste die ik ooit op heb! Je kan extra variëren met toppings en vlees, vis voor een klein bedrag. Vriendelijke bediening! Ook de prijzen zijn erg schappelijk. We komen zeker terug als we weer in Arnhem zijn...

Een stel uit het westen van het land
Bedankt voor jullie leuke recensie! Tot ziens bij Zappa's!

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Meerdere keren gegeten en meestal erg lekker. Vooral de pizza's zijn heerlijk! De salade cesare is wel heel erg zout, die zou ik niet nog eens bestellen. De pasta's zijn ook prima en alles wordt vers bereid. Prima plek om betaalbaar een hapje te eten.
Hallo Martine,

Bedankt voor je leuke recensie! Onze salades worden zonder zout geserveerd. Wel zit er ansjovis in de cesare wat de zoute smaak kan verklaren. Als je dit niet lekker vindt kun je ook vragen om dit achterwege te laten of te vervangen door iets wat je wel lekker vindt. Tot snel weer bij Zappa's!

Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ben hier één keer wezen eten, met als gevolg een allergische reactie. Dat was mijn eigen fout, want alles wordt er vers gemaakt en ik ben voor o.a noten allergisch. Dus je weet iedergeval dat je verse producten geserveerd krijgt! De eigenaar kwam overigens meteen te hulp! Daarnaast haal ik hier regelmatig af. De pizza's zijn verre weg beter dan de pasta. Had een keer carbonada en er zaten 2 spekjes in en voor de rest ham en een paar lente ui snippers. Dat viel wel tegen. Maar de pizza's zijn heerlijk en je hoeft ook niet lang te wachten. Verse producten voor een eerlijke prijs.
Suja C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Onze vaste tentje in Arnhem! Ik en mijn vriend komen hier minimaal eens of twee keer in de maand hier eten. Ik bestel standaard de pasta gamberetti. Heerlijke pittige pasta met garnalen, peterselie, knoflookolie en pepers, mijn favoriet. Vooraf brood met pesto. Het brood is altijd warm en zacht, vers uit de oven. De zelfgemaakte pesto is ook erg goed. Als ik een theetje bestel krijg ik er altijd een lekker Italiaans koekje erbij. Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval. Iets minder dan 30 euro hebben we gegeten voor twee drankjes, twee pasta's en een schaaltje stokbrood met pesto. De service is snel en vriendelijk.
Salva D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Na de bridge to bridge hebben we hier gegeten. Ik had eerst een pasta met garnalen en daarna een halve pizza. Het eten was erg lekker of ik had erg honger. De bediening was lekker informeel en erg vriendelijk. Wel moeten ze nog wat doen aan de sfeer, het terras ziet er best kaal uit. Verder leuke prijzen en erg lekker gegeten.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
De bediening is vriendelijk, de service echter een heel stuk minder. Toen onze naaste buren, die een stuk later waren gekomen dan wij, hun pizza kregen, ging de bediening eens informeren waar onze pizza bleef. En die zat kennelijk net in de oven. Vervolgens bleek 1 van de 2 pizza's met champignons ipv de bestelde pijnboompitjes. Een nieuwe pizza werd direct gemaakt en ook aardig wat excuses. Maar een extra drankje voor alle ongemak was een beter service geweest. Nadat de borden waren weggehaald, kwamen ze ook niet meer terug om te vragen of we nog iets wilden. Wel kregen we de pizzastukken die over waren, mee in een doosje.
Iets anders is dat er op deze website staat dat ze biologisch eten serveren, maar dat is in z'n geheel niet waar en de eigenaar was dan ook verbaast dat dat hier vermeld staat.
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Erg lekker gegeten! Je proeft echt dat het home-made producten zijn en geen kant-en klare sausen uit een potje. Ik had de pasta pesto en deze smaakt echt zoals het hoort; verse pasta met zelfgemaakte pesto, pijnboompitjes, rucola etc. Het wordt voor je neus vers klaargemaakt. De zaak ziet er trouwens ook mooi uit. Ik kom zeker terug!
Terence W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
3 pasta's afgehaald op zaterdagavond omstreeks 21.30 uur. Nette zaak met een ala minute bereiding. Speciale wensen worden netjes uitgevoerd. Heerlijke pasta's in een net meeneembakje. Lekkere zalm bij de penne al salmone, zoals het hoort te zijn. Pasta hoeft zoals andere al opmerken geen minuut langer in de pan. Prima keuze
Jonna D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs! Ik vond het prettig dat je door de open keuken kon zien dat het eten ter plekke werd bereid en met verse ingredienten.
Wij waren er op een moment dat het erg rustig was, waardoor de locatie wat op een lunchroom leek, maar de zeer kundige en vriendelijke bediening maakte dat meer dan goed.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Wat kan je hier heerlijk eten zeg, en wat een service!! Geweldig om te zien hoe ze alles voor je neus klaarmaken. Alles is vers en gezond. Ideaal want je kan het zo ook meenemen. Ze zijn ook snel en zeer vriendelijk in de bediening! Een topzaak.
simonescholten22 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Een leuke zaak met vriendelijke personeel, maar het eten (pasta) is niet zoals ik verwacht had. Ze zouden een kookcursus moeten volgen in Italie. Heb een arabiata gegeten, pasta was te zacht, teveel saus waardoor het op een pittige tomatensoep leek.
rapunzel .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Ik heb hier samen met een vriendin heerlijk gegeten! We hadden allebei een pasta, ik bolognese en zij met groene pesto. Wat me opviel is dat het eten echt vers klaargemaakt wordt en dat het allemaal home made is. Lekkere rode huiswijn erbij en daarna nog Illy's koffie gedronken. Inrichting is fris en gezellig en personeel heel vriendelijk, daardoor leuke sfeer. Wij komen zeker terug!
Jackpietersen .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Pasta niet al-dente, teveel doorgekookt. Ik moest het wel opeten omdat ik een erge honger had, totdat er een lange haar in mijn mond terecht kwam. Heb er niets van gezegd en ben meteen vertrokken.