Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,3
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Eten was heerlijk. Vooral het voorgerecht, de proeverij van alle voorgerechtjes...
De eigenaar was super gastvrij. Geen praatjes, gewoon zichzelf, gemoedelijk... Gaf info over ingredienten en gerechten. Heel fijn!

Het groene interieur vond ik wat minder bij de Oosterse sferen passen.

Daar was ik bijna op afgeknapt bij het boeken...
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gisteren gegeten bij dit restaurant. Hartelijke ontvangst en lekker eten. Ik koos voor de kippensoep in kokosmelk. Mijn partner voor de springrolls. Daarna heb ik kip in zoetzure saus gekozen en mijn partner de kip in rode curry. Alles smaakte prima! Na afloop nog een heerlijk kopje koffie gedronken. Dit restaurant is zeker een aanrader. Wij voelden ons weer een beetje terug in Thailand, waar we eerder op vakantie waren. Als tip geven we nog de parkeergarage Cronjé aan. Slechts 10 minuten lopen van dit restaurant en niet duur!
E-J R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Zap Thai betekent "Lekker Thai" en dat klopt! Het is genieten van een maaltijd met een echt authentieke Thaise karakter. Een klein restaurant aan de rand van de Haarlemse binnenstand waar lekker eten voorop staat, en dat voor een heel schappelijke prijs. Een aanrader.
Wilhelmus H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Onduidelijk hoe de rekening wordt opgemaakt. Prijs van een 3-gangenmenu staat nergens vermeld.
Goedkoopste gerechten gratis? Een keer € 30,- aan v/h/d betaald.
Keuze uit de hele kaart, smaakvol gegeten.
De moeite waard!
Beste heer Hesselman,
Fijn om te lezen dat u smaakvol heeft gegeten en ons restaurant de moeite van een bezoek waard vindt. Echter jammer dat er bij u onduidelijkheid bestond over het opmaken van de rekening. Bij het overhandigen van het menu waar u bij ons a la carte mag dineren vertellen wij dat we met het opmaken van de rekening, van elke gang het minst dure gerecht op de rekening in mindering brengen.
Groet team ZAP Thai by J&C
posh .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdag naar toe geweest, met AH restaurant actie. Prima gegeten: vers, erg smaakvol, gevarieerd. Goeie bediening, zeer vriendelijk zonder onnodige opsmuk of blabla. Geldt ook voor de inrichting, maar die is misschien net iets té simpel. Goeie prijs. En daarna op naar Theater Caprera ! Dit doen we vast vaker .....................
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Een zeer uitgebreide kaart met echt voor elk wat wils. Het restaurant-deel werd bediend door de eigenaar. Niks op aan te merken, maar qua ambiance geen top-ervaring. Wel vriendelijk en een gezellig praatje. Het eten is om over naar huis te schrijven: om te smullen! Lekker mals en goede smaken. Er werd wel een meerprijs berekend voor gebruik van het restaurant in vergelijking met afhalen, wat er ook veelvuldig gebeurde.
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Geweldig eten. Vooraf mix van hapjes allemaal even lekker. Hoofd heerlijke groene curry met beef. Desserts ook bijzonder en lekker.Was gezellig en goed verzorgd.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Gisteren met Albert Heijn actie gegeten.
We mochten alles kiezen van de kaart. Daar hou ik van. We werden vriendelijk en relaxt ontvangen. Onze dochter was mee, dat was geen enkel probleem. Zij mocht van ons mee happen. Vooraf een ruime portie saté en viskoekjes. Deze waren heerlijk!! Als hoofd gerecht een kip en eend gerecht. Portie gebakken mie en een portie rijst erbij. Prima porties. En heerlijk van smaak. We zaten goed vol! Als dessert hadden we mooi opgemaakte borden. Echt goed verzorgd.
Sorbet ijs met perzik soepje, chocolade Mouse en onze dochter kreeg een speciaal ijsje met banaan en chocolade saus. Echt met aandacht klaar gemaakt.
Dit restaurant is absoluut een aanrader. Inrichting goed verzorgd, netjes afgewerkt en schoon. Als ik in de buurt zou wonen, zou ik elke week hier eten of afhalen.
Wij komen absoluut weet terug. Ook zonder de iens actie!!!
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Geen fratsen maar het was heel fijn dat er geen 'AH menu' was zodat je het echte eten kon proeven. Het eten was snel klaar en heel lekker; wij gaan zeker terug!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een heel klein, maar heel knus restaurant. je kunt kiezen uit de gehele kaart en de keuze is ruim. Wij hebben heel lekker gegeten en de bediening was heel relaxed en toch attent. Een aanrader!!
B. J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij onze vrienden. De gerechten waren heerlijk van smaak. Er werd ons helder verteld wat de smaak was van de diverse gerechten zodat we een goede keuze konden maken. De sate en de soep waren heerlijk en de eend was zacht en voortreffelijk van smaak. Bedankt en we komen zeker terug.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Echt genoten van de heerlijke Thaise gerechten en vriendelijke service. Zeker een aanrader en wat ons betreft een van de betere Thaise restaurants in de regio. Kleinschalig, maar groots in smaak en beleving!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Eten was heerlijk, aandacht voor de klant en het eten straalde de keuken uit! Wij komen zeker nog eens terug!
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Afgelopen zondag bij Zap Thai by J&C gegeten met de AH actie. Restaurant zelf was niet erg druk maar de keuken had veel afhaalbestellingen om te verwerken. Hierdoor duurde het lang tussen ons eerste drankje (die snel werd gebracht) , het brengen van een menu en het daadwerkelijk nemen van onze bestelling.
Wij mochten vrij kiezen van de kaart, heel fijn. Vooraf viskoekjes en kokos-garnalensoup, beiden lekker. Als hoofdgerecht gebakken rijst met kip, biefstuk reepjes,zeebanket en groenten en gebakken inktvis met Thaise basilicum. Wederom lekker maar ik kon geen Thaise basilicum proeven. Nagerechten ok, maar wij zijn eigenlijk ook geen dessert mensen.
Aanwinst voor de buurt. Wij komen zeker terug, alleen op een minder drukke avond.
joelsandbergen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Erg vriendelijk, schoon en lekker! Er werd ook veel weggebracht en gehaald. Geen slecht teken!
Een aanrader, hetgeen ik ook rondom heb gedaan.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
We werden ongelofelijk vriendelijk ontvangen. Het was de eerste keer dat we Thai aten en de eigenaar gaf perfecte toelichting op de kaart. We mochten zelfs in de keuken kijken.
Heerlijke gerechten, perfecte bediening, lage prijzen.
Een superaanrader.
ron Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Uitermate vriendelijke bediening, moderne inrichting met oosterse accenten. Heerlijke viskoekjes en biefstukgerechten. Wij zijn echte Erawan-fans maar Zap Thai doet daar niet voor onder wat de kwaliteit van het eten betreft. Sfeer is niet te vergelijken maar leuk om af te wisselen.
Gwennyn K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bediening was zeer vriendelijk en gemoedelijk, zij het niet altijd even oplettend/snel. Eten was lekker, goed op temperatuur en leuk gepresenteerd. Ik vond vooral de gemengde voorgerechten en hoofdgerecht met gebakken rijst, rund, kip, zeefruit erg lekker. De eend van mijn tafelgenoot was wat minder en het dessert (chocolademousse/taart) smaakte wat chemisch.
Inrichting is simpel en doeltreffend. Ons tafeltje stond wel behoorlijk in de loop, maar niet heel storend.
Beste Gwn,
Dank voor de recensie.
De topping van kokosmelk en padangblad die op de chocolademousse zat is bij u misschien "chemies" overgekomen maar is net als de mouse van verse ingrediënten bereid.
Groet team Zap Thai by J&C
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten, ook met de AH actie gewoon uit de kaart kunnen kiezen. Goede grote porties en een heerlijk dessert! Zeer aardige bediening en goede sfeer.
tinekekroon .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Het was echt super. Gastheer erg vriendelijk. Het eten was voortreffelijk en voor herhaling vatbaar.
Het restaurant ziet er knus uit en je voelt je direct thuis.