Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,3
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016

Toen we in e buurt van Haarlem waren en op zoek gingen naar een restaurant, gingen we op basis van alle goede recensies naar deze Thai toe.
Vooraf hadden we Tom-Kha soep en sate, deze waren erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we garnalen in Panengcurry en eend in zoetzure saus. De curry was erg goed, de eend was gewoon lekker maar verder niet heel bijzonder. Nagerechten stonden niet op de kaart, maar we konden wel uit twee opties kiezen: Fruit met een bolletje ijs en iets met chocolademousse. Beiden vielen goed in de smaak. Wat verder nog noemenswaardig is, is dat de bediening erg vriendelijk was. Op een paar vragen wat iets precies was, kregen we echt een stukje Thaise geschiedenis over hoe een gerecht tot stand gekomen was.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Heerlijk vegetarisch eten en goede service! Je voelt je welkom, krijg heldere uitleg en je hoeft niet lang te wachten. Doggybags zijn mogelijk! Zeker een aanrader vwb Thais eten.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Een simpele inrichting van het restaurant gedeelte, maar wel smaakvol. Het eten was vol smaak, mooi opgediend en vriendelijke bediening. Het was aardig druk met afhaal bestellingen, dus moesten we wel wachten. Het eten was echter bijzonder lekker en apart. Alleszins een aanrader!
sieraad99 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Goede ontvangst en heerlijk gegeten.
De styling/verlichting kan nog wel 'makeover' gebruiken, niettemin absoluut 'n aanrader!
K W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Zap Thai by J&C: Een echte aanrader.
Het eten is heerlijk: de salade met kip en vis een echte aanrader, heerlijk fris, maar ook vol van smaak. Ook in het hoofdgerecht van inktvis met knoflook en groenten vind je de oosterse smaken probleemloos terug. De pittigheid van de pittige gerechten is goed te doen. Een mooie piitigheid, zonder dat het de smaak van het gerecht overheerst. En ook het toetje verrassend van smaak en zeer leuk opgediend.
De bediening is vlot en vriendelijk, en er was ruimte voor persoonlijke aandacht.
Het interieur van het restaurant is opvallend groen, daar moet je wel even aan wennen.

Het was ons eerste bezoek, maar zeker niet de laatste.
Bertie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vers en smakelijk bereid, goed warm en op verwarmde borden. Prima koffie!
Jassen werden heel attent aangenomen. Steeds weer een aanrader.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Prima Thais restaurant, kleinschalig, frisse uitstraling, uitstekende service en voortreffelijk eten (kippensoep en garnalen met rode curry).
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gister het AH Iens diner genoten in deze kleine frisse zaak. Het oogt niet echt Thais; alles ziet er wel schoon en netjes uit. De bediening is correct en vriendelijk. We hadden vooraf een vismixsoep en curryworstjes van kip. Die worstjes waren mild en apart, heel anders dan je verwacht - geen kip en geen kerrie geproefd maar wel exotisch. De hoofdgerechten bestonden uit een gemixte vlees/visschotel en een schotel met peking eend. De schotels waren ruim voorzien van groente; bij de vlees/vis nogal weinig vlees en veel inktvis. Wij vonden het wel lekker, alleen de pittige Thaise smaken misten we nogal. Dit kwam omdat men (erg) voorzichtig is met de pepers, want veel Nederlanders schijnen daar niet tegen te kunnen. Dus waar 1 en 2 pepertjes bij het gerecht staan is het niet zo scherp als je verwacht. Daarom vooraf melden wanneer je wel van pittig houdt! Het toetje met choco/kokosmousse was superlekker, evenals de koffie.
Jacirm .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het is een klein maar zeer gezellig & knus restaurant. De bediening was aardig en correct en het eten was echt heerlijk en net genoeg, dus niet te veel dat je bom vol zit maar ook niet te weinig dat je denkt ik heb nog honger. Gaan er zeker terug komen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het eten was heerlijk met een vriendelijke bediening. De inrichting is een beetje Thai's, sobere groene houten meubels met doorkijkje naar de keuken. Ook de muren zijn aangepast aan die groene, sobere inrichting. Een echt overheerlijk buurtrestaurant. Wij hebben het eten iets pittiger laten maken omdat de 'heetheid' is aangepast aan de doorsnee westeuropeese smaak. Niet te heet dus.
Reen P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Voor het eerst hier gegeten en niet voor het laatst. Begonnen met een mix van voorgerechten, vooral het viskoekje vonden we erg goed. Alle voorgerechtjes waren qua smaak uitstekend, het enige was dat de variëteit qua bereidingswijze van mij beter mag. Als hoofdgerecht beiden een heerlijke currie, de smaak is zoals in Thailand, uitgebalanceerd en geurig. Eenvoudige inrichting, attente bediening. Prima.
Elinegumbert K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Het eten was heerlijk en de service klasse, hartelijk dank! De inrichting is sober maar het is heel fijn dat je je tafelgenoot gewoon kunt verstaan.
l.m.hes .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten. De pikante soep met garnalen was naar onze smaak te zout.
De kippensoep met kokos was verrukkelijk,mmmmmm. Onze hoofdgerechten, gebakken rijst
met kip,bief,vis en groenten was ook heel erg lekker.
Het toetje, choc.bavarois ananas,aardbeien en niet te vergeten de koffie waren een verrassing.
De bediening en de sfeer waren goed.
Erna en Lilian
Beste Erna en Lilian,
Dank voor jullie recensie, jammer dat je niet aan ons direct hebt gezegd dat de Tom Yam Koeng naar jullie smaak te zout was dan had de keuken dit kunnen aanpassen. Bij een volgend bezoek serveren we graag een Tom Yam Koeng met een kleine aanpassing in het zout gehalte.
Groet team ZAP Thai by J&C
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Heel erg lekker gegeten met de actie van Appie. Prettig dat je gewoon zelf je menu van de kaart kon samenstellen. Ook dit is weer een aanrader. Top.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het restaurant is niet al te groot maar het ziet er fris en schoon uit! De bediening is zeer vriendelijk en het eten was uitstekend!
Als snel werd gevraagd wat we wilden drinken en er werd een schaaltje met kroepoek op tafel gezet. Tot mijn grote vreugde stond er zelfs Aloe Verasap op de kaart!!
Als voorgerecht hebben we de mix van voorgerechten genomen met oa een Thaise viskoekjes, Thaise loempia's, Wantan met garnalen, Thaise kipvleugeltjes en Thaise worst. Stuk voor stuk heerlijk van smaak en mooi geserveerd!
Als hoofdgerecht namen we de Peking eend met Basilicum en groenten en de biefstukreepjes met knoflook en peper. Hierbij werd een schaaltje witte rijst en gebakken mie geserveerd. Alles smaakte uitstekend en ook dit zag er weer keurig verzorgd uit!! Zeker een restaurant om naar terug te keren!!
Omajetje N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Gerechten zagen er bijzonder verzorgd uit. Bovendien was de smaak uitstekend. Bediening heel attent. De menukaart boodt heel veel keus.
ter_horst .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De plaatjes op internet verklappen niet hoe het is. Maar het is geweldig de bediening is top en het eten is erg lekker een aanbeveling. Dus laat u niet misleiden door de plaatjes op internet.
We hebben gauw op nieuw gereserveerd.

Joan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Via AH aktie hier terecht gekomen.
Voor ons niet echt dichtbij aangezien wij in Rotterdam wonen.
Eten was voortreffelijk,betaalbaar( mochten van de kaart kiezen ondanks de AH aktie)
De ambiance is fris groen en waan je je even in exotische sferen.
Daarbij was de bediening uitermate vriendelijk
c.prevost .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
ik heb zalig gegeten en zal het zeker aanraden bij vrienden en kennissen, ik heb het ook al een paar keer laten bezorgen , ook dan is het eten perfect.
Nanette V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Lekker Thais eten, fijne kruiden. De garnalensoep met kokos was goddelijk. Zeer vriendelijke, betrokken bediening.
Interieur is modern, maar niet geheel mijn smaak.