Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,3
jeroen5673 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Lekker eten. Alles lekker vers en heet. Leuk tentje. Aardige bediening. Zeker iets om naar terug te gaan.................
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Weer heerlijk gegeten, verschillende gerechten genomen en allemaal lekker! Bediening zeer vriendelijk en oplettend. En weer verder gespaard voor een prachtige olifant. Kortom tot snel weer!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs, vriendelijke bediening en allemaal leuke gasten. Helemaal vol op donderdagavond, dus ik was blij dat we gereserveerd hadden.
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, mooi gebalanceerde gerechten. Echt de moeite waard! Bediening attent. Decor - met veel frisse groenaccenten - mag van ons wat gezelliger/ knusser.
wouter-prins .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Naar mijn mening het enige authentieke Thaise restaurant in Haarlem. Het eten brengt me direct terug naar Thailand.
ross.vandiar .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Lekker eten. Thai groene kip curry was heerlijk. Moet de gebakte rijs proberen met uw eten. Top !!!!!

Dienst was heel goed en snel met aardig mensen. zal zeker weer bezoeken.
edward.norg .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
De beste Thai in Haarlem. Heel veel Thaise kookervaring in de keuken en ongedwongen sfeer in het restaurant. Gerechten fantastisch op smaak. Even weg van het overvolle centrum van Haarlem een pareltje bij het kleverpark
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Alle drie gangen smaakten voortreffelijk. Voorgerecht een mix van diverse hapje, soepje met kip in cocosmelk en het hoofdgerecht met eend waren overheerlijk. Kortom heerlijk en voor herhaling vatbaar en ook nog een billijke prijs. Aanrader
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijk gegeten!
Niet druk vanwege dinsdagavond dus snel geholpen.
Laten bezorgen deed ik al maar dit beviel ook heel goed.
paulkers .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De voorgerechten bestonden uit wat veel deeg en wat veel zoete chilisaus. Het Thaise viskoekje sprong er hierbij uit met mooie exotische smaak. De hoofdgerechten waren uitstekend. Een mooie massaman curry en heerlijke eend in rode curry. De koffie smaakte wat vlak en haalde het niet bij een professionele espresso.
PaulW63 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De viskoekjes, de tahoe met groene curry en de choco-cocosmousse: alles was even heerlijk. Fijne bediening, muziek niet te hard...hier gaan we zeker terugkomen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Een dinsdagavondbezoek aan een Thais eethuisje in de Kleverparkbuurt, makkelijk bereikbaar en voldoende (fiets) parkeergelegenheid! Tafel voor vier, een kennismaking voor mij en voor onze vrienden een 'thuiswedstrijd'. Na de voorgerechtjes: viskoekjes, kippensoep, garnalen in krokant deeg en Thaise salade met vermicelli, een keuze gemaakt van vier hoofdgerechten: gebakken zeebanket met basilicum en groenten (Bai Krapauw Talay), gebakken inktvis met knoflook en peper (Plaa Muk Kratiem Prik Thai)), Gebakken kip met gember en groenten (Kai Phad Khing) en Kip in gele kerrie met kokosmelk (Kaeng Krarie Kai). De saus van de eerste twee visgerechten was identiek. Van de kip in geurige kokosmelk kon je niet afblijven. Afsluiter was meloensoep met een bolletje ijs en overheerlijke chocolademousse met spekkoek.
De gastheer verstaat zijn vak. Zijn aandacht zorgt voor een ontspannen sfeer in het eethuisje. Zijn 'vaste klanten' worden zeer hartelijk verwelkomt. Met het uitzicht op de drie dames (koks) in de keuken heb je het gevoel dat jouw gerechten lekker worden bereid. Gelet op de locatie is dit pareltje zeker een concurrent voor de Thaise restaurants in het centrum.
Beste,
Dank u voor de mooie recensie.
Het was echter een dinsdagavond! Op maandag is ZAP Thai by J&C gesloten.

Groet,
Team ZAP Thai by J&C

Reactie van proever:

Het is gewijzigd in de tekst.
Groet,
Hans
mvdokkum .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Super lekker gegeten en enorm veel keus uit authentieke Thaise gerechten voor een heel schappelijke prijs. Had van mij wel wat pittiger gemogen. Gerecht met 2 pepertjes uitgezocht, maar was nauwelijks spicy. Interieur is eenvoudig, maar tafeltjes zijn ruim opgezet en bieden voldoende privacy. Erg vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug. Aanrader dus!
shirltuin .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
we zijn helemaal tevreden....heerlijk gegeten...het eten is wat je verwacht in een thaise restaurant hopelijk dat ze een grotere ruimte in de toekomst kunnen hebben...
Sigrid R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral de Thom Ka Kai was heerlijk! Vriendelijke, persoonlijke bediening. De (decafeine) koffie was ook heerlijk. We gaan er zeker weer heen.
harrykuyper .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
De bediening was vriendelijk . Het eten was geweldig lekker. De inrichting was sober en
daardoor klonken gesprekken van andere tafels nogal luidruchtig. Maar verder was alles naar onze zin en zeker aan te bevelen en we gaan zeker terug
Lique B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten, echte pure smaken.
Leuke bediening.
Echt helemaal niets op aan te merken.

Wel een decor waar je niet een restaurant gevoel bij hebt. Dat geldt ook voor de kleding van d'r bediening. Mooie bedrijfskleding zou het al wat meer "af" maken.

Doggybag aanbieden om voedsel verspilling tegen te gaan, vind ik helemaal super. De mens bewust maken mag wel anno 2016!

Wij komen zeker voor de heerlijke smaken en mooie thee terug!! De plussen wegen zwaarder als de minnen!
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Prima gegeten. Top soep om mee te beginnen, vervolgens lekker hoofdgerecht. Koffie na is geen aanrader. Qua service prima, regelmatig gevraagd of alles naar wens is en meerdere keren lekkere kroepoek gekregen.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vriendelijke bediening in n frisse kleurige Thaise ambiance.
Het eten was erg lekker. Visschotel en een milde curry. Voor herhaling vatbaar!
Pauline D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijk eten, wel even wachten, terwijl de afhaal rap doorgaat ......
Kreeg wel het eten mee wat niet opwas, boden ze zelf aan, was dag erna nog steeds heerlijk