Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,3
Mary D .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooie kaart met authentieke Thaise gerechten. Gerechten mooi opgediend en goed van smaak .
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Hier gegeten met 2 voor 1 Ah actie. Voorgerechten mixje bracht ons niet in Thaise sferen. Had zelf de rode curry met garnaal en ananas. Het was goed op smaak maar jammer dat de ananas uit een blikje komt . Dessert zag er top uit. Bediening heel vriendelijk en lekkere ijskoude Thaise biertjes.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Inmiddels een paar keer gegeten, heerlijk eten! Aardige, persoonlijke bediening. Bij aankomst meteen een schaaltje vega cassave kroepoek. De vegetarische gerechten zijn heel uitgebreid en zeer smakelijk.
Leuk ingericht met prachtige kunst-collages aan de muur.
Soulmates V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
D.m.v. de AH restaurantactie gegeten bij Zap Thai...we hadden zin in Thais:). We waren zeer tevreden over het eten en de bediening en ook is er niets mis met de inrichting, al is het géén romantisch restaurant. Het is er wel netjes en je kunt er gezellig zitten (slechts 22 zitplaatsen) maar het is ook afhaalrestaurant. Het eten was verrukkelijk! Prijs redelijk tot duur, maar zeker waard. Attent ook: we hadden erbij gezegd dat we ons 12-jarig huwelijk vierden en werden bij binnenkomst direct gefeliciteerd.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Alle gerechten die we gegeten hebben waren voortreffelijk. De bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een woonkamerrestaurant maar ontzettend leuk en sfeervol. Ze verdienen dan ook een dikke 9
CorineC .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer. Het is even fietsen, maar we komen hier graag een keer terug.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Tóp.
Uitstekende bediening, erg vriendelijk.
Fijne, hartelijke sfeer. Het was duidelijk, dat de mensen die hier in de buurt wonen dankbaar gebruik maken van dit restaurant.
Heerlijk gegeten.
Parkeren was makkelijk, en dat is óók fijn.
Dit keer kwamen we vanwege de AH actie, we kenden dit restaurant niet, maar we komen hier echt nog wel terug.
Anne, Annelies en Liesbeth.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten en weer niet teleurgesteld. Voor de dinsdagavond zat het gezellig vol. Jammer dat het voor ons niet in de buurt is want anders.....
Hier moet je echt een keer gaan eten.
jacqpeter .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was heerlijk eten. Je kunt zelf bepalen hoe pittig je het eten wilt maken. Van vegetarisch, garnalen, kip tot biefreepjes. Een zeer uitgebreide kaart.De bediening is erg vriendelijk.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben in dit kleine restaurantje lekker gegeten. De gerechten waren leuk opgemaakt en erg smakelijk. De bediening was vriendelijk. Het was erg rustig voor de zaterdagavond terwijl je hier toch zeker lekker kan eten. Het viel ons op dat er door veel mensen eten afgehaald wordt. Het decor is wat eenvoudig en sober. Wij vinden het zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten. We waren de enigste in het restaurant. De bediening was vriendelijk en goed. De deur van de keuken stond de hele tijd open en bezorgers liepen af en aan door het restaurant. Prima keuze!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij kwamen hier met de AH restaurant bon, omdat we gezien hadden dat het restaurant erg goede recensies kreeg. En we werden niet teleurgesteld ! Heerlijk gegeten, erg bijzondere gerechten en ook mooi gepresenteerd. Service zeer vriendelijk en gastvrij en we komen hier zeker nog terug.
L.i.jelsma J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten en bediening van hoog niveau. Drie gangen smullen! Dessert mango sticky rice was goede verhouding en erg smakelijk.
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren gegeten bij Zap Thai in Haarlem; in een prettige, naar verluidt onlangs gerenoveerde, ambiance werden we bijzonder vriendelijk geholpen door de eigenaar met het samenstellen van het menu; geen overbodige luxe, want de keuze tussen zoveel lekkers is moeilijk, vooral omdat we de Thaise keuken niet écht goed kennen. We kozen voor de mixed hapjes als voorgerecht, dwz allerlei verschillende gerechtjes, zoals een kipvleugeltje, garnaal in een jasje enz. : niet te veel, maar wel verrukkelijk.
Daarna een kipcurry en een inktvis schotel, die een ware smaaksensatie teweeg brachten; ik overdrijf niet!
Als toetje sorbetijs in drie smaken, die een heerlijke afsluiting vormden voor een diner dat als een feestje getypeerd mag worden.
Sammi .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het is onlangs gerenoveerd en het ziet er eenvoudig maar modern uit. Mensen komen en gaan weer snel weg, maar aan het eten ligt het zeker niet. Ik heb hier erg lekker Thais gegeten. Van voorgerecht naar hoofdgerecht tot nagerecht. Púre smaken, goed op smaak en verrassend genoeg (voor ons) precies goede porties. Aan de ene kant jammer dat ze niet in het centrum zitten (want dan kunnen ze meer gasten ontvangen), aan de andere kant een zeer goede aanwinst voor de buurt!
Ze hebben trouwens een hele mooie collage aan de muur hangen. Ik bleef er maar naar kijken...
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Sfeer van Thailand inclusief semi plastic stoeltjes. In de bediening geen Thai, maar wel in de keuken en dat proef je. Goed eten, vlotte bediening. Voor ons had het rundgerecht iets pikanter gemogen maar nadat we hier naar hadden gevraagd was alles mogelijk. Komen zeker nog een keer terug!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij waren er met twee personen, in het kader van de AH restaurantactie. We mochten kiezen van de gehele kaart, en de goedkoopste gerechten zouden er af worden gehaald. Uiteindelijk ging er 33 % af, ongetwijfeld een ervaringsregel, maar niet conform de afspraak. Verder niet iets om dwars over te liggen. De bediening alleraardigst, pas beginnende jongedame van goede wil. Een vraag of de eend met veel botjes komt, word even gecheckt in de keuken. Geen botjes, die nemen we dus, ik de pittige variant in cocos / groene kerrie saus, partner met gember en groenten, beide erg lekker. Als voorgerecht hadden we allebei een pittige salade, met stukjes kip, garnaal, beef..., was ook prima. Partner had gelezen dat de gebakken rijst erg lekker was, en bestelt een schaaltje daarvan bij; en het is inderdaad erg lekker. Van mij mag de gewone witte rijst weg, en deze rijst bij de gerechten. Kwa nagerechten is er beperkt keus, 3 st., maar dat leeft ook niet zo in Thailand, legt de "C" van C en J uit. Partner kiest voor kleefrijst met mango en een bol ijs, waar hij erg tevreden over is; ik houd niet van kleefrijst en kies een sorbet. Tot mijn verrassing komt dat op een bord, drie bolletjes sorbetijs in de smaken bloedsinaasappel, meloen en cocos, waarvan ik de eerste smaak werkelijk spectaculair vind, helaas vallen de andere twee een beetje daarbij weg... Er mogen van mij nog wel twee nagerechten bij om te kiezen, dan maar iets minder Thais. De inrichting is echt heel erg groen, heel mooi, als je van groen houdt..., voor een Thais restaurant moet het kunnen, denk ik zo. Het is schoon, netjes en overzichtelijk; de eerste indruk boezemt toch vertrouwen in. Ik heb getwijfeld tussen een 8 en een 9, vanwege het (mijn) eenvoudige nagerecht is het een 8 geworden, maar het hoofdgerecht was zeker een 9 ! Thais bier begeleide onze gerechten, een euro duurder dan gewoon bier, wel lekker, en een hele fles, maar het smaakverschil met het tapbier..., niet zo groot, denk ik. Het is meer het idee. Wij hebben er van half 7 tot half 10 gezeten, een leuke avond gehad, en heerlijk gegeten, ik kan het dus zeker aanbevelen. Als klant voel je je gastvrij ontvangen en serieus genomen, net zo belangrijk als de kwaliteit van de maaltijden.
Beste "Bier",
Kap kun krap voor de recensie.
De korting die jullie hebben gekregen is niet gebaseerd op een ervaringscijfer maar daadwerkelijk op de goedkoopste gerechten van jullie menu. Dat dit op 33 % uitkwam is een toeval.

Met vriendelijke groet,
Team ZAP Thai by J&C
Judy L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het is een combinatie restaurant(je) en een afhaalservice. Gerechten zijn goed. Tafeltjes staan dicht op elkaar. Wij zaten aan de kant van de bar waardoor we een goed 'zicht' hadden op de klanten voor de afhaalbalie. Raamplaatsen bieden meer privacy.
Menno J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bij toeval hier gegeten en dat is zeer goed bevallen.
De bediening legt in alle rust uit wat er op de menukaart staat, en het eten waar we niet lang op hebben moeten wachten was goddelijk. We komen hier zeker vaker.
Lyza .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Redelijk smakende eenvoudige gerechten, eerlijk gezegd niet de moeite om de deur voor uit te gaan. Weinig sfeer in het restaurant mede door de felle verlichting. De chef du ober was wat ons betreft ietwat te ad-rem in zijn reacties (voelde onprettig) en snauwde vaker dan eens naar zijn uitserveermedewerkster (ook heel onprettig om op te merken).