Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,3
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een uitgebreide menukaart die is ingedeeld in soorten vlees/vis of vegetarisch. Ik kan het aan iedereen aanbevelen.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Al een paar keer bij dit restaurant gegeten en nog steeds heb ik daar heerlijk gegeten, goede service gehad en de mensen spreken je vriendelijk aan. Alle keren steeds een ander voor- en hoofdgerecht genomen, en tot nu toe heeft alles gesmaakt. Indien een gerecht als (zeer) pittig wordt aangegeven op het menu, dan zijn ze ook bereid dat milder klaar te maken indien je dat graag zou willen.
In alle opzichten: een aanrader om te proberen!
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten, ruime en zeer smaakvolle porties. We voelen ons altijd erg thuis onder de gastvrije en charmante service - ook voor de kinderen is leuke aandacht! Flexibel in service (bepaalde ingrediënten in/uit gerechten, kinderen mochten meekijken in de keuken op deze relatief rustige avond, kinderen kregen hun eten als eerste), gerechten hoog op smaak en dat in een goede sfeer -> wij zijn fan!
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben hier nu al vaker gegeten en de kwaliteit is echt helemaal geweldig!!! Top eten, aardige bediening. Heerlijke avond gehad.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige atmosfeer. Zeer ruime keuze aan voor- en hoofdgerechten. Prettige en vriendelijke bediening. Een aanrader.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk Thais gegeten! Aanrader. Tevens ook afhaalmogelijkheden wat ik zeker ga doen in de toekomst. Het eten wat we niet opkregen, werd in "doggie-bag" gedaan!
Jacobien.vrieze V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zeer sympathiek (buurt)restaurant, om vaker terug te komen. Afhalen is ook mogelijk. Gezellige huiskamersfeer. Rustige en prettige bediening. Men kan kiezen uit pittige of minder pittige maaltijden, vegetarisch, vlees, vis zeevruchten, salades, miehoengerechten. Ik heb voor pittig gekozen (vissoep en een tahoegerecht), uitstekend. Het nagerecht was subliem: mangosorbet met kleefrijst en mango.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kleinschalig restaurant met heerlijke thaise gerechten. Een thais biertje gedronken Bediening was erg vriendelijk. Wat ons betreft een echte aanrader
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een prima restaurant om te eten niet groot daardoor veel persoonlijke aandacht omtrent keuze maken en eventuele aanpassingen in je gekozen gerechten. Wij hebben hier nu twee keer gegeten en het was weer geweldig. Voor wie Thais wil eten hoeft ECHT niet meer hiervoor naar Haarlem centrum. Kort samengevat hier eten is TOPPIE.
nel T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
eenvoudige, maar sfeervolle ambiance. Heel prettige bediening; niet te amicaal, maar vriendelijk en betrokken.
Heerlijk verse gerechten. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het restaurantje is uitstekend georganiseerd en je voelt je er zeer welkom als gasten.Het eten is wat we ervan verwachtten: lekker en goed.Het was ook prettig dat we uit de gewone kaart konden kiezen i.p.v een speciaal AH
actie-menu. Hans en Beatrix Verveer
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. Eten was erg vers en zeer goed gekruid. Bediening was attent en we voelde ons thuis in dit bijzondere restaurant. Wat mij betreft een aanrader
Damian R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heel lekker eten en zeer gastvrij. Vandaag was het 4 mei en er werd zeer netjes gevraagd om 8 uur even een moment stil te zijn.

Verder is de website wel toe aan vernieuwing.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hartelijke ontvangst door de eigenaar en vriendelijke bediening door een meisje dat pas een jaar in Nederland woont en nu al perfect Nederlands spreekt. Complimenten! Zijn door de AH restaurant actie bij dit restaurant beland en komen zeker terug. Heerlijk gegeten.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Je moet te lang wachten totdat je iets kunt bestellen en daarna te lang wachten totdat het geserveerd wordt. Ondanks dat het eten van bijzonder goede kwaliteit en smaak is.
Beste Ron,
Spijtig dat je op deze Koningsavond iets langer hebt moeten wachten dan gebruikelijk is bij ons.
We hopen je nog een keer te mopgen verwelkomen.

Team ZAP Thai by J&C
Guzownat .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg vriendelijk personeel! Eten was echt heerlijk. Decor traditioneel Thais. Vrij simpel met knal groene kleuren. Wij komen zeker terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een prettig restaurant met persoonlijke bediening en echt lekker Thais eten. Twee Thaise dames in de keuken die weten wat ze doen en een vriendelijke gastheer en meisje die de tijd voor je nemen. De inrichting is wat kaal, maar het stoort niet en lijkt juist op de inrichting van lokale restaurants in Azië. Dat was niet de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer dat we hier gaan eten. En buiten het centrum, dus geen parkeer problemen. Twintig zitplaatsen, tevens afhaal- en bezorgservice die ook al een bij ons is langs geweest. Ook prima.
Hedye Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten. De verlichting zou beter kunnen.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig restaurant! De inrichting is wat sober, maar het eten is echt fantastisch.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten helemaal top!