Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Hedye Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten. De verlichting zou beter kunnen.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig restaurant! De inrichting is wat sober, maar het eten is echt fantastisch.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten helemaal top!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een aangename verrassing , de inrichting en alles was zeer schoon. Het eten was erg lekker zeker een aanrader, zal zeker terugkomen. Ook voor ophalen een zeer goed restaurant.
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt zalig gegeten, geserveerd door enthousiaste en vlotte bediening, in gezellig buurtrestaurant met bijzonder mooie 5-luik foto wanddecoratie! Komen graag terug...
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastische keuken, voor de 2e keer hier gegeten. De inrichting is wat sober, maar het eten is goddelijk!
Wij komen zeker een 3e keer.

Aanrader....dessert: warme kleefrijst + mango + spekkoek!!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vorige week vrijdag voor het eerst in dit restaurant gegeten. Gerechten echt heerlijk (wantan met garnalen vooraf is zeker een aanrader!), bediening vriendelijk en goed. Interieur eenvoudig, maar netjes.
Ezra M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten! Een mix van starters vooraf genomen, heel lekker. Met name de biefstukreepjes met kerrie en aardappel als hoofdgerecht was echt super! Zeker voor herhaling vatbaar!
Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Via de AH-restaurantactie een driegangendiner gegeten. De Thaise gerechten zijn heerlijk en smaken erg authentiek. De bediening is vriendelijk en houdt goed rekening met persoonlijke voorkeuren.
De derde gang was eigenlijk teveel, omdat je goede porties krijgt. De kwaliteit van de toetjes viel ook tegen in vergelijking met het voor- en hoofdgerecht, welke echt héérlijk waren. We komen snel weer eens terug!
Easylover .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met een AH kortingsmenu gegeten bij Zap Thai. Vriendelijk personeel. We konden uit de gehele menukaart onze keuze maken. Voor- en nagerecht waren zeer goed van smaak. Het hoofdgerecht was iets te pittig, waardoor zowel de seafood als de groenten één hete smaak werd. Evengoed komen we zeker nog een keer terug.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
- zeer klein maar gezellig restaurantje
- eigenaar (gastheer) zeer netjes en verteld leuke informatie en weetjes
- je voelt een echte gast ipv omzet :)
- heerlijke eten en super vers
- hier met de ah actie geweest en meteen de week erna nog wat laten bezorgen
- als je van thais eten houdt en rustig en vers wil eten is het zeker een aanrader
AlexandraenAri .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Altijd goed! Voor het eerst in het restaurant gegeten, blij dat het minder groen is! Voorheen opgehaald en laten bezorgen. De vrouwen in de keuken weten van koken!!!!
K V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Zap Thai.
De gastheer en dame weten hoe je de klant in de watten kan leggen, zeer welkome ontvangst en er wordt goed in de gaten gehouden of alles naar wens is.
Uiteraard complimenten voor de koks, gerechten smaken zoals ik ze in Thailand heb gegeten, verfijnd en smaakvol en we hebben nog nergens het vlees zo mals en dun gesneden gegeten, heerlijk!
Leuke bonus...als klanten met regelmaat terug komen sparen ze voor een van de mooie olifant beeldjes die achterin de kast staan, hoe leuk is dat!
Kortom een geslaagd etentje, wij komen graag terug!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Doet niet onder voor een restaurant in Thailand. We waren er met 3 kinderen en daar wordt ook rekening mee gehouden. Dus wil je lekker Thais eten dan ben je bij Zap Thai aan het juiste adres. Enige minpunt is de inrichting die wat basaal is.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten hadden een authentieke smaak, waren vers en met zorg bereid.

Zeer attente en vriendelijke bediening.

De inrichting is netjes, maar basic, niets mis mee, het eten is voor ons de hoofdzaak.

Een aanrader voor iedereen die van Thais eten wil genieten
dancing_girl .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gastvrijheid: erg positief
Gerechten: smaakvol, goede prijs/kwaliteit verhouding en goede porties.
Verbeterpunt: Niet elke stoel heeft een kussentje. Met dit soort harde stoelen is het fijn om bij elke stoel de mogelijkheid te hebben om een kussentje te gebruiken (zonder te moeten vragen voor een stoelkussen).
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Net als de vorige keer was het erg goed. Ik had eend met rode kerriesaus. Omdat er ook vruchten inzaten, was het een zoetig gerecht. Had eigenlijk op de kaart moeten staan, ik heb liever een hartig hoofdgerecht. Partner had biefstuk met peperen knoflook, hartig, beviel mij beter, maar ja, ik had iets anders... Toch was alles goed van smaak, zeker aan te bevelen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten, Erg leuk restaurantje met zeer vriendelijke en gastvrije bediening. De wachttijd tussen de gerechten was prima en het eten was alweer heerlijk!
Ted86 W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We besloten na de recensies hier online dat we Zap Thai eens moesten proberen. Van te voren online de bestelling doorgegeven en deze konden we na ongeveer een half uur ophalen. Het restaurant zat aardig vol op een dinsdagavond. Zelf zouden we hier liever niet zitten aangezien de felgroene inrichting ons niet erg aangspreekt. Bij thuiskomst bleek dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen dus we misten een gerecht wat jammer was en ook ten dele mijn schuld omdat ik de bestelling aldaar niet had gecontroleerd. De gerechten die we wel meekregen (viskoekjes, de kung chuchi en biestukreepjes in rode kerrie waren heerlijk en niets op aan te merken. We gaan hier nog eens bestellen!
Bucky .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Acoustiek kan beter, zeker bij grotere groepen is het lawaai niet te doen. Eten was erg vers en lekker. Service was goed. Voor herhaling vatbaar