Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zap Thai by J&C

Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Zap Thai, maar nadat we min of meer klaar waren, waren heel snel onze boorden weggehaald en werden we gevraagd of we koffie wilden. Toen we geen koffie wilden, hebben ze gelijk de tafel schoongemaakt en werd de rekening gebracht. Toen ik niet opstond om het gelijk te betalen, kwamen ze zelf snel met het pinapparaat. Ik snap het wel een beetje als het restaurant druk is en je hebt veel reserveringen, dat je mensen snel de tent uitwillen, maar het was leeg! We waren de enige gasten. Was het racisme? Waarom werden we eruit geduwd? We hadden nog tijd en wilden gewoon gezellig kletsen na de maaltijd. Geeft een nare nasmaak. Ik ga daar nooit meer heen.
Leonique D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk om er weer te eten. Goede service. Alleen het kraanwater zou iets kouder mogen. Gaan zeker weer.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker vers eten. Mag wat mij betreft nog iets gewaagder qua smaak. Uitstekende bediening, vriendelijk en correct aanwezig!
ounak01 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Was voor ons de eerste keer in dit restaurant maar zeker niet de laatste! Na ons voorgerecht vroeg de gastheer of het gerecht voldoende spicey was. We durfden iets meer peper wel aan. Op zijn advies half pepertje mee en dit was helemaal prima! Als tussengerecht namen we de yam neua nam tok en kregen we een kommetje witte rijst erbij. Zijn van die kleine dingen, maar wat fijn om zo gastvrij onthaald te worden. Hoofdgerechten waren ook bijzonder smakelijk. Wat een leuk, lekker en laagdrempelig restaurantje is dit. Echt een aanrader!
Gisla B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Super lekker eten!!!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten, komen zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heerlijk gegeten en de service was allerhartelijkst.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wederom hier heerlijk gegeten Verse producten Allemaal goed op smaak Hele goede en vriendelijke bediening Alles Top
Echt doen !
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel leuk eenvoudig restaurantje met heerlijk thais eten! Bediening is heel vriendelijk.
P. D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer goed gegeten met vriendelijke bediening. Een zeer grote aanrader
jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten echt top. Glutenvrij en vegetarisch was geen probleem.De bediening was ook heel vriendelijk. Ga zo door !
Ted W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Voortreffelijk eten. Bijzonder smaakvolle gerechten. Zeer goede bediening/toelichting gerechten.
petra D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Eten zoals het hoort te zijn, heerlijk vers, goed warm, ziet er net zo smakelijk uit zoals het smaakt. Personeel is zeer vriendelijk en houd goed in de gaten of je nog iets nodig hebt bv. extra rijst of water. Wij gaan hier zeker vaker eten.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vandaag voor het eerst hier samen gegeten. Vooraf Thaise chicken wings. Heerlijk knapperig en gloeiend heet geserveerd. Daarna peking eend met gember. Zeer smakelijk gerecht in prima saus. Mijn partner had gamba's in groene kokos saus. Mijn disgenoot was ook tevreden en is dat niet altijd en overal. We dronken er heerlijk ongefilterd pils bij van Trapist puur. Kort en goed: een aanrader.
B. J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening tegen een redelijke prijs.
Voor herhaling vatbaar.
An-An .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
No nonsense restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Waren met 5 personen die allen dik tevreden waren. Vriendelijke personeel.
heerlijk om een dergelijk restaurant in de buurt te hebben
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker met de buren hier gegeten. Zij waren hier voor het 1st en waren reuze enthousiast over het eten. Voor herhaling vatbaar.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Samen met vrienden fantastisch goed gegeten in dit kleine gezellige restaurant met een zeer uitgebreide menukaart. Gezellige bediening die ook echt de tijd neemt om met gasten te praten. Zeker een echte aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk authentiek Thais gegeten Juiste ingrediënten toegepast. .Vriendelijke bediening in een klein restaurant., een aanrader!
ge V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke sfeer . Eenvoudige inrichting en lekker eten..