Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Zap Thai by J&C

Marnix B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
prettige gastheer, prima bediening en heerlijke, authentieke gerechten. kortom een echt avondje uit! komen zeker nog een keer terug.
n.henkes .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke gerechnen,je mocht van de kaart kiezen vriendelijke bediening. Heb eten over dan krijg je dat mee. Ze houden nl. niet van eten weggooien
selma_adan .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk!!! Je proeft de liefde er echt vanaf!! Super vers en ontzettend lekker. Top, top en nog eens top!! Lekker bezig Zap Thai, ga zo door :)
r.hundling .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij aten hier al eerder en kwamen niet voor niets terug. Zap Thai is een eenvoudig (buurt)restaurant met zeer smakelijke gerechten een een erg prettige bediening. Een aanrader!
Josephine D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten was er ontzettend lekker. De service was ook goed. We komen hier graag nog een keer om te genieten van de fantastische thaise keuken.
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Na bezoek aan Zandvoort Circuit hier een hapje Thai gegeten. Geboekt met de AH kortingskaart, waarbij de aanbieding is om van kaart te eten (voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht) maar er kan ook worden gekozen om 2 voorgerechten te gebruiken of soep i.p.v. nagerecht. Prima oplossing. Eten is zéér smaakvol. Beperkte capaciteit en niet een "echt" zit restaurant maar zeer zeker de moeite waard gezien kwaliteit van het eten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Nu reeds voor de 4e keer hier gegeten, en het blijft goed. De entree's zien er goed uit, en uit ervaring weet ik ook dat ze goed zijn; wij kozen echter elk een salade, die kan ook heel goed als starter dienstdoen. Ik had een pittige, en die was kwa scherpte precies goed. Als hoofdgerecht hadden we biefstuk met groene, resp. rode kerriesaus. De groene was scherper, en ook deze keer precies goed, voor iemand die pittig eten gewend is, maar niet helemaal weggebrand wil worden. Voor het nagerecht kozen wij beiden voor de sticky rice: in kokosmelk geweekte warme kleefrijst, met stukjes mango en een bolletje mango ijs. Erg lekker en op weg om een classic te worden. Thailand heeft geen dessert-cultuur, vandaar dat de keuze hier niet zo groot is. Ga erheen om het zelf te ervaren !
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk ontvangst. Verrassende kaart, zoals bijvoorbeeld de curryworst op Thaise wijze bereid.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed Thais eten, vriendelijke bediening , redelijke prijzen
a D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten worden mooi geserveerd. Komen zeker nog eens terug . Minpuntje zijn de parkeerkosten van 2,80 per uur. Gelukkig kun je er ook afhalen .
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
met AH actie hier gegeten. Keuze uit gehele kaart.
Vooraf lekkere garnalen in krokant deeg en mini loempia's
hoofdgerecht Neua Pad Nam Prik Pao (Biefstuk reepjes met ui en sambal)
en Kai Phad Med Mamoang (Gebakken kip met cashewnoten)
als desert gekozen voor ijs met vers fruit , o.a. aalbessen bramen ananas kersen,
was een schilderijtje
Zeker een aanrader
Irma M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was erg lekker. En we werden heel vriendelijk ontvangen en bediend.
We gaan zeker terug.
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
wij bezoeken vrijwel alle Thai restaurants in NL (en daarbuiten ook zoveel mogelijk) dus hadden we de steven richting Haarlem naar dit voor ons onbekende adres gewend. Terzijde: jammer dat er alleen betaald parkeren is, met Randstedelijke tarieven.
Inrichting klein maar lekker fris & vrolijk. Bediening erg hartelijk, leuk reagerend op onze opmerkingen, gewoon zoals je thuis als gastheer/vrouw ook eters zou ontvangen. Dus niet zo'n houding van "ik ben erg druk dus kijk uw kant daarom absoluut niet uit", maar "wie kan ik het hier nog meer naar de zin maken".
Het tweetalige en charmante "dienstertje" is een natuurtalent, die zou ik zeker op de loonlijst houden, al bestaat natuurlijk het gevaar dat ze vanwege huwelijksaanzoeken van klanten toch verdwijnt.
Als het bakje met Thaise kroepoek leeg is wordt het automatisch aangevuld. En om water hoef je niet te vragen, dat wordt bij het eerste drankje meteen neergezet, met glazen. Van die leuke kleine dingen.
De gerechten waren van hoge kwaliteit. Het duurt iets aan de lange kant, waarschijnlijk door de continue komst van (vrijdagse) afhalers. Alleen het salade(hoofd)gerecht van mijn partner was te weinig Thais, met veel kool, dat kan echt beter. Maar we komen zeker een keer terug om wat meer gerechten van de kaart te proberen, want wat we op andere tafels zagen verschijnen wekte de nieuwsgierigheid.
Totaalbeeld: aanrader!
Floks L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Elke keer als we hier gaan eten zijn we zeer tevreden. Lekkere en leuke variaties op de Thaise keuken. Goede porties. En fijne bediening, die vriendelijk en kundig is. Een aanrader!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een goed restaurant bediening uitstekend heerlijk eten.
Zeker de moeite waard
Echt een aanrader
goede parkeer gelegenheid.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ik kan eigenlijk heel kort zijn, een herhaling van zetten ! De vorige keren erg goed, nu weer ! We hadden een pittige Thaise soep vooraf, heerlijk ! Als hoofdgerecht biefstuk met knoflook en peper, en dito met garnalen. Als nagerecht sticky rice met mango en mango ijs. Allemaal geweldig. Ga er heen !! Tip, bestel de Thaise nasi bij je hoofdgerechten.
Boudewien K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kruidig maar niet te heet. Vriendelijke bediening op toplocatie in het Kleverpark. Fijn dat ze aan de AH-actie mee gedaan hebben, plek weer herontdekt!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg leuk restaurant,vriendelijk bediening. Ruime keuze op de menukaart. Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
femmie10 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, je kan alles van de kaart kiezen dus heel veel keuze. Heel vriendelijk restaurant.
Vond het heel gezellig. Net n huiskamer idee waar je je thuis voelt.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De Thaise kokkin maakt de heerlijkste gerechten, de vriendelijke en attente bediening zorgt ervoor dat je niets tekort komt. We komen geregeld vanuit Amsterdam naar ZAP Thai by J&C in Haarlem om in een ongedwongen sfeer even wat te eten. En we nemen dan ook gelijk iets mee zodat we een paar dagen later nog eens kunnen smullen.
Aanrader!