Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Doet niet onder voor een restaurant in Thailand. We waren er met 3 kinderen en daar wordt ook rekening mee gehouden. Dus wil je lekker Thais eten dan ben je bij Zap Thai aan het juiste adres. Enige minpunt is de inrichting die wat basaal is.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten hadden een authentieke smaak, waren vers en met zorg bereid.

Zeer attente en vriendelijke bediening.

De inrichting is netjes, maar basic, niets mis mee, het eten is voor ons de hoofdzaak.

Een aanrader voor iedereen die van Thais eten wil genieten
Dancing_girl .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gastvrijheid: erg positief
Gerechten: smaakvol, goede prijs/kwaliteit verhouding en goede porties.
Verbeterpunt: Niet elke stoel heeft een kussentje. Met dit soort harde stoelen is het fijn om bij elke stoel de mogelijkheid te hebben om een kussentje te gebruiken (zonder te moeten vragen voor een stoelkussen).
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Net als de vorige keer was het erg goed. Ik had eend met rode kerriesaus. Omdat er ook vruchten inzaten, was het een zoetig gerecht. Had eigenlijk op de kaart moeten staan, ik heb liever een hartig hoofdgerecht. Partner had biefstuk met peperen knoflook, hartig, beviel mij beter, maar ja, ik had iets anders... Toch was alles goed van smaak, zeker aan te bevelen.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier voor de 2e keer gegeten, Erg leuk restaurantje met zeer vriendelijke en gastvrije bediening. De wachttijd tussen de gerechten was prima en het eten was alweer heerlijk!
Ted86 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We besloten na de recensies hier online dat we Zap Thai eens moesten proberen. Van te voren online de bestelling doorgegeven en deze konden we na ongeveer een half uur ophalen. Het restaurant zat aardig vol op een dinsdagavond. Zelf zouden we hier liever niet zitten aangezien de felgroene inrichting ons niet erg aangspreekt. Bij thuiskomst bleek dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen dus we misten een gerecht wat jammer was en ook ten dele mijn schuld omdat ik de bestelling aldaar niet had gecontroleerd. De gerechten die we wel meekregen (viskoekjes, de kung chuchi en biestukreepjes in rode kerrie waren heerlijk en niets op aan te merken. We gaan hier nog eens bestellen!
Bucky .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Acoustiek kan beter, zeker bij grotere groepen is het lawaai niet te doen. Eten was erg vers en lekker. Service was goed. Voor herhaling vatbaar
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Via AH restaurantactie hier met zijn 2tjes heerlijk gegeten.
Ontvangst was vriendelijk, we waren vroeg dus konden nog tafeltje kiezen.
Inrichting als een grote frisse huiskamer, vrolijke kleuren en leuk aangekleed.
Konden alles van de kaart nemen als het maar drie gangen waren.
Mijn partner had kipsate, Gebakken kip met cashewnoten en vruchtenijssorbet.
ikzelf heb gekozen voor Garnalen in krokant deeg, Gebakken Thaise rijstmie met garnalen
en groenten en ook de vruchtenijssorbet.
Smaakte zeer lekker en porties waren ruim voldoende.
Vroeg om glas water en kreeg er een kan bij die, zoals het overal zou moeten,
natuurlijk niet in rekening werd gebracht.

Kort samengevat; gezellig lekker en zeker nog een keer terugkomen
Bosviool .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuk restaurantje met zeer vriendelijke en gastvrije bediening. De tijd tussen de gerechten was prima en het eten heerlijk.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten, op advies van de eigenaar drie verschillende gerechten besteld met verschillende smaken. Allemaal smaakvol. Het Thaise dessert is een aanrader. Leuk buurt restaurant, zeker voor herhaling vatbaar.
Mary D .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooie kaart met authentieke Thaise gerechten. Gerechten mooi opgediend en goed van smaak .
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Hier gegeten met 2 voor 1 Ah actie. Voorgerechten mixje bracht ons niet in Thaise sferen. Had zelf de rode curry met garnaal en ananas. Het was goed op smaak maar jammer dat de ananas uit een blikje komt . Dessert zag er top uit. Bediening heel vriendelijk en lekkere ijskoude Thaise biertjes.
Gretha54 W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Inmiddels een paar keer gegeten, heerlijk eten! Aardige, persoonlijke bediening. Bij aankomst meteen een schaaltje vega cassave kroepoek. De vegetarische gerechten zijn heel uitgebreid en zeer smakelijk.
Leuk ingericht met prachtige kunst-collages aan de muur.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
D.m.v. de AH restaurantactie gegeten bij Zap Thai...we hadden zin in Thais:). We waren zeer tevreden over het eten en de bediening en ook is er niets mis met de inrichting, al is het géén romantisch restaurant. Het is er wel netjes en je kunt er gezellig zitten (slechts 22 zitplaatsen) maar het is ook afhaalrestaurant. Het eten was verrukkelijk! Prijs redelijk tot duur, maar zeker waard. Attent ook: we hadden erbij gezegd dat we ons 12-jarig huwelijk vierden en werden bij binnenkomst direct gefeliciteerd.
Pdeswart .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Alle gerechten die we gegeten hebben waren voortreffelijk. De bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Echt een woonkamerrestaurant maar ontzettend leuk en sfeervol. Ze verdienen dan ook een dikke 9
CorineC .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer. Het is even fietsen, maar we komen hier graag een keer terug.
A.lacrois .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Kwamen hier vorig jaar ook een paar keer terug,
en nu nog steeds dezelfde erg goede kwaliteit op alle fronten.
We gaan toch weer wat vaker komen , het is ons reisje vanuit Hoofddorp dubbel en dwars waard.
Lliesb .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Tóp.
Uitstekende bediening, erg vriendelijk.
Fijne, hartelijke sfeer. Het was duidelijk, dat de mensen die hier in de buurt wonen dankbaar gebruik maken van dit restaurant.
Heerlijk gegeten.
Parkeren was makkelijk, en dat is óók fijn.
Dit keer kwamen we vanwege de AH actie, we kenden dit restaurant niet, maar we komen hier echt nog wel terug.
Anne, Annelies en Liesbeth.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten en weer niet teleurgesteld. Voor de dinsdagavond zat het gezellig vol. Jammer dat het voor ons niet in de buurt is want anders.....
Hier moet je echt een keer gaan eten.
Jacqpeter .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was heerlijk eten. Je kunt zelf bepalen hoe pittig je het eten wilt maken. Van vegetarisch, garnalen, kip tot biefreepjes. Een zeer uitgebreide kaart.De bediening is erg vriendelijk.