Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

nel T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
eenvoudige, maar sfeervolle ambiance. Heel prettige bediening; niet te amicaal, maar vriendelijk en betrokken.
Heerlijk verse gerechten. Aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het restaurantje is uitstekend georganiseerd en je voelt je er zeer welkom als gasten.Het eten is wat we ervan verwachtten: lekker en goed.Het was ook prettig dat we uit de gewone kaart konden kiezen i.p.v een speciaal AH
actie-menu. Hans en Beatrix Verveer
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. Eten was erg vers en zeer goed gekruid. Bediening was attent en we voelde ons thuis in dit bijzondere restaurant. Wat mij betreft een aanrader
Damian R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heel lekker eten en zeer gastvrij. Vandaag was het 4 mei en er werd zeer netjes gevraagd om 8 uur even een moment stil te zijn.

Verder is de website wel toe aan vernieuwing.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Hartelijke ontvangst door de eigenaar en vriendelijke bediening door een meisje dat pas een jaar in Nederland woont en nu al perfect Nederlands spreekt. Complimenten! Zijn door de AH restaurant actie bij dit restaurant beland en komen zeker terug. Heerlijk gegeten.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Je moet te lang wachten totdat je iets kunt bestellen en daarna te lang wachten totdat het geserveerd wordt. Ondanks dat het eten van bijzonder goede kwaliteit en smaak is.
Beste Ron,
Spijtig dat je op deze Koningsavond iets langer hebt moeten wachten dan gebruikelijk is bij ons.
We hopen je nog een keer te mopgen verwelkomen.

Team ZAP Thai by J&C
Guzownat .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg vriendelijk personeel! Eten was echt heerlijk. Decor traditioneel Thais. Vrij simpel met knal groene kleuren. Wij komen zeker terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een prettig restaurant met persoonlijke bediening en echt lekker Thais eten. Twee Thaise dames in de keuken die weten wat ze doen en een vriendelijke gastheer en meisje die de tijd voor je nemen. De inrichting is wat kaal, maar het stoort niet en lijkt juist op de inrichting van lokale restaurants in Azië. Dat was niet de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer dat we hier gaan eten. En buiten het centrum, dus geen parkeer problemen. Twintig zitplaatsen, tevens afhaal- en bezorgservice die ook al een bij ons is langs geweest. Ook prima.
Hedye Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk eten. De verlichting zou beter kunnen.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, rustig restaurant! De inrichting is wat sober, maar het eten is echt fantastisch.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten helemaal top!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een aangename verrassing , de inrichting en alles was zeer schoon. Het eten was erg lekker zeker een aanrader, zal zeker terugkomen. Ook voor ophalen een zeer goed restaurant.
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt zalig gegeten, geserveerd door enthousiaste en vlotte bediening, in gezellig buurtrestaurant met bijzonder mooie 5-luik foto wanddecoratie! Komen graag terug...
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fantastische keuken, voor de 2e keer hier gegeten. De inrichting is wat sober, maar het eten is goddelijk!
Wij komen zeker een 3e keer.

Aanrader....dessert: warme kleefrijst + mango + spekkoek!!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vorige week vrijdag voor het eerst in dit restaurant gegeten. Gerechten echt heerlijk (wantan met garnalen vooraf is zeker een aanrader!), bediening vriendelijk en goed. Interieur eenvoudig, maar netjes.
Ezra M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening en heerlijk eten! Een mix van starters vooraf genomen, heel lekker. Met name de biefstukreepjes met kerrie en aardappel als hoofdgerecht was echt super! Zeker voor herhaling vatbaar!
Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Via de AH-restaurantactie een driegangendiner gegeten. De Thaise gerechten zijn heerlijk en smaken erg authentiek. De bediening is vriendelijk en houdt goed rekening met persoonlijke voorkeuren.
De derde gang was eigenlijk teveel, omdat je goede porties krijgt. De kwaliteit van de toetjes viel ook tegen in vergelijking met het voor- en hoofdgerecht, welke echt héérlijk waren. We komen snel weer eens terug!
Easylover .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met een AH kortingsmenu gegeten bij Zap Thai. Vriendelijk personeel. We konden uit de gehele menukaart onze keuze maken. Voor- en nagerecht waren zeer goed van smaak. Het hoofdgerecht was iets te pittig, waardoor zowel de seafood als de groenten één hete smaak werd. Evengoed komen we zeker nog een keer terug.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
- zeer klein maar gezellig restaurantje
- eigenaar (gastheer) zeer netjes en verteld leuke informatie en weetjes
- je voelt een echte gast ipv omzet :)
- heerlijke eten en super vers
- hier met de ah actie geweest en meteen de week erna nog wat laten bezorgen
- als je van thais eten houdt en rustig en vers wil eten is het zeker een aanrader
AlexandraenAri .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Altijd goed! Voor het eerst in het restaurant gegeten, blij dat het minder groen is! Voorheen opgehaald en laten bezorgen. De vrouwen in de keuken weten van koken!!!!