Zap Thai by J&C

Kleverparkweg 21c 2023 CA Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Zap Thai by J&C

Thaise specialiteiten in Haarlem

ZAP Thai by J&C is een sfeervol en gezellig Thais restaurant, makkelijk bereikbaar in Haarlem-Noord. Het restaurant wordt gerund door een uniek culinair duo die een brede ervaring hebben binnen de horecabranche. Hun gezamenlijke interesse en liefde voor het vak en de Thaise keuken proef je werkelijk in de heerlijke gerechten die uit de keuken komen. Kom langs en geniet van de Thaise specialiteiten met de juiste prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Zap Thai by J&C

Slechts 5 minuten lopen van NS station en bus 2 stopt op om de hoek

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Irma M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Koos R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
wij bezoeken vrijwel alle Thai restaurants in NL (en daarbuiten ook zoveel mogelijk) dus hadden we de steven richting Haarlem naar dit voor ons onbekende adres gewend. Terzijde: jammer dat er alleen betaald parkeren is, met Randstedelijke tarieven.
Inrichting klein maar lekker fris & vrolijk. Bediening erg hartelijk, leuk reagerend op onze opmerkingen, gewoon zoals je thuis als gastheer/vrouw ook eters zou ontvangen. Dus niet zo'n houding van "ik ben erg druk dus kijk uw kant daarom absoluut niet uit", maar "wie kan ik het hier nog meer naar de zin maken".
Het tweetalige en charmante "dienstertje" is een natuurtalent, die zou ik zeker op de loonlijst houden, al bestaat natuurlijk het gevaar dat ze vanwege huwelijksaanzoeken van klanten toch verdwijnt.
Als het bakje met Thaise kroepoek leeg is wordt het automatisch aangevuld. En om water hoef je niet te vragen, dat wordt bij het eerste drankje meteen neergezet, met glazen. Van die leuke kleine dingen.
De gerechten waren van hoge kwaliteit. Het duurt iets aan de lange kant, waarschijnlijk door de continue komst van (vrijdagse) afhalers. Alleen het salade(hoofd)gerecht van mijn partner was te weinig Thais, met veel kool, dat kan echt beter. Maar we komen zeker een keer terug om wat meer gerechten van de kaart te proberen, want wat we op andere tafels zagen verschijnen wekte de nieuwsgierigheid.
Totaalbeeld: aanrader!
Floks L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Elke keer als we hier gaan eten zijn we zeer tevreden. Lekkere en leuke variaties op de Thaise keuken. Goede porties. En fijne bediening, die vriendelijk en kundig is. Een aanrader!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een goed restaurant bediening uitstekend heerlijk eten.
Zeker de moeite waard
Echt een aanrader
goede parkeer gelegenheid.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ik kan eigenlijk heel kort zijn, een herhaling van zetten ! De vorige keren erg goed, nu weer ! We hadden een pittige Thaise soep vooraf, heerlijk ! Als hoofdgerecht biefstuk met knoflook en peper, en dito met garnalen. Als nagerecht sticky rice met mango en mango ijs. Allemaal geweldig. Ga er heen !! Tip, bestel de Thaise nasi bij je hoofdgerechten.
Boudewien K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, kruidig maar niet te heet. Vriendelijke bediening op toplocatie in het Kleverpark. Fijn dat ze aan de AH-actie mee gedaan hebben, plek weer herontdekt!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg leuk restaurant,vriendelijk bediening. Ruime keuze op de menukaart. Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
femmie10 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, je kan alles van de kaart kiezen dus heel veel keuze. Heel vriendelijk restaurant.
Vond het heel gezellig. Net n huiskamer idee waar je je thuis voelt.
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De Thaise kokkin maakt de heerlijkste gerechten, de vriendelijke en attente bediening zorgt ervoor dat je niets tekort komt. We komen geregeld vanuit Amsterdam naar ZAP Thai by J&C in Haarlem om in een ongedwongen sfeer even wat te eten. En we nemen dan ook gelijk iets mee zodat we een paar dagen later nog eens kunnen smullen.
Aanrader!
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Een uitgebreide menukaart die is ingedeeld in soorten vlees/vis of vegetarisch. Ik kan het aan iedereen aanbevelen.
dancing_girl .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Al een paar keer bij dit restaurant gegeten en nog steeds heb ik daar heerlijk gegeten, goede service gehad en de mensen spreken je vriendelijk aan. Alle keren steeds een ander voor- en hoofdgerecht genomen, en tot nu toe heeft alles gesmaakt. Indien een gerecht als (zeer) pittig wordt aangegeven op het menu, dan zijn ze ook bereid dat milder klaar te maken indien je dat graag zou willen.
In alle opzichten: een aanrader om te proberen!
Caroline T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten, ruime en zeer smaakvolle porties. We voelen ons altijd erg thuis onder de gastvrije en charmante service - ook voor de kinderen is leuke aandacht! Flexibel in service (bepaalde ingrediënten in/uit gerechten, kinderen mochten meekijken in de keuken op deze relatief rustige avond, kinderen kregen hun eten als eerste), gerechten hoog op smaak en dat in een goede sfeer -> wij zijn fan!
kimpauw .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben hier nu al vaker gegeten en de kwaliteit is echt helemaal geweldig!!! Top eten, aardige bediening. Heerlijke avond gehad.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige atmosfeer. Zeer ruime keuze aan voor- en hoofdgerechten. Prettige en vriendelijke bediening. Een aanrader.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk Thais gegeten! Aanrader. Tevens ook afhaalmogelijkheden wat ik zeker ga doen in de toekomst. Het eten wat we niet opkregen, werd in "doggie-bag" gedaan!
jacobien.vrieze .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Zeer sympathiek (buurt)restaurant, om vaker terug te komen. Afhalen is ook mogelijk. Gezellige huiskamersfeer. Rustige en prettige bediening. Men kan kiezen uit pittige of minder pittige maaltijden, vegetarisch, vlees, vis zeevruchten, salades, miehoengerechten. Ik heb voor pittig gekozen (vissoep en een tahoegerecht), uitstekend. Het nagerecht was subliem: mangosorbet met kleefrijst en mango.
a.lacrois .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We komen al enkele jaren geregeld vanuit Hoofddorp speciaal hier Thai's eten.
Het is altijd van zeer goede kwaliteit en smaak, met een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Volgens een Thaise kennis is de kaart goed gevarieerd.
Het restaurant heeft gewoon een adequate no-nonsens inrichting,en een prima bediening.
Voor Thai-liefhebbers een echte aanrader.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Kleinschalig restaurant met heerlijke thaise gerechten. Een thais biertje gedronken Bediening was erg vriendelijk. Wat ons betreft een echte aanrader
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een prima restaurant om te eten niet groot daardoor veel persoonlijke aandacht omtrent keuze maken en eventuele aanpassingen in je gekozen gerechten. Wij hebben hier nu twee keer gegeten en het was weer geweldig. Voor wie Thais wil eten hoeft ECHT niet meer hiervoor naar Haarlem centrum. Kort samengevat hier eten is TOPPIE.
nel T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
eenvoudige, maar sfeervolle ambiance. Heel prettige bediening; niet te amicaal, maar vriendelijk en betrokken.
Heerlijk verse gerechten. Aanrader!