Zanzibar Beachclub

Strandweg 33 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Zanzibar Beachclub

Opgesierd met uit hout gesneden Afrikaanse gezichten en veel gekleurde kussens is Zanzibar een oase aan het strand. Ze serveren ook verschillende wildlife gerechten, zoals de Takbokke, om diverse projecten in Afrika, die zich richten op het conserveren van wilde dieren, te sponsoren. Heel leuk voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje in thema met Afrikaanse live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zanzibar Beachclub

Maandag t/m zondag 09:00 - 01:30
- Ontbijt 09:00 - 11:30

Jouw recensie over het restaurant Zanzibar Beachclub

Trix H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten en vonden alles gewoon goed. Bediening was vriendelijk en er werd geregeld gevraagd of alles nog naar wens was. Lekkere wijn en karafje water erbij. Vooraf hadden we een aantal fingerfoods waaronder heerlijke gamba’s, brood met smeersels, garnalenkroketjes en iets vegetarisch. Mijn man had de specialiteit vd dag, varkenshaas die super mals was met patat en wat groente. Ik had een heerlijke geitenkaas salade. Zelden zo mooi opgemaakt gezien met veel groente en noten erin. Vervelende, zeurende mensen heb je overal, mensen met een grote mond die alles eisen en ik heb het vermoeden dat daar de negatieve beoordelingen vandaan komen. Wij kunnen ons er iig helemaal niet in vinden en hebben een fijne relaxte avond met top bediening gehad. Zelfs voor de hond werd er water gehaald! Ga zo door Zanzibar, wij blijven komen!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Onbeschofte behandeling door de eigenaar, nadat wij klachten hadden over de kwaliteit van het eten en de bediening. Wij hebben niemand gesproken, er kwam niemand een bestelling opnemen en onze vooraf gereserveerde menu’s werden onvolledig neer gezet. BBQ werden neergezet, maar geen bestek, olie of wat dan ook. Na onze klachten werd ons door de eigenaar of manager? Met stemverheffing medegedeeld dat we moesten ‘ betalen en wegwezen’ . Ik ben nog steeds verbaasd. Ik heb nooit eerder zoiets meegemaakt. Schandalig!
Hidde G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Op dinsdagavond 7 augustus 2018 heb ik hier een drankje gedaan na een avond door te hebben gebracht op het strand. Wij zagen een mooi plekje vrij en gingen zitten. Er werd bij ons vrij snel een drankje opgenomen en hebben hier verheugd op zitten wachten. Het duurde best wel lang voordat wij dit bestelde drankje uit eindelijk ontvingen. Niet te min was de smaak en kwaliteit verder wel goed. Ze hebben hier een uitgebreide keuze aan originele cocktails, zeker een aanrader. Maar toen wouden wij afrekenen, omdat de avond al was gevallen en wij graag terug gingen naar ons hotel. Wij vroegen aan een jongen in de bediening of wij konden betalen, maar kregen het bijzondere antwoord dat wij niet in zijn wijk zaten. Oké, dan dus op zoek naar het meisje waarbij wij ons drankje hadden besteld. Dit ging niet zo makkelijk. Wij hebben ondertussen twee andere meiden aangesproken, maar kregen twee keer hetzelfde antwoord, dat wij niet in hun wijk zaten. Intussen waren wij dus met z'n tweeën aan het wachten en was drie man personeel op zoek naar het desbetreffende meisje waarbij wij zouden kunnen afrekenen. Toen zij uiteindelijk was opgedoken, moesten wij alsnog mee naar binnen lopen (waar wij in eerste instantie al waren om te betalen) om te kunnen pinnen. Dan had dus toch net zo goed iemand ander ons even kunnen helpen denk je dan. Uit mijn eigen horeca ervaring snap ik dat het systeem met wijken goed werkt en dat je daardoor als bediening makkelijk overzicht houd, maar in dit soort gevallen vind ik dat je een beetje flexibel moet zijn, het gaat toch desnoods om de gasten toch?? Ook vond ik dat in deze strandtent de muziek wat aan de luide kant stond, dit maakte dat ik moeilijk met mij tafelgenoot kon communiceren.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Leuke lokatie aan het Scheveningse strand waar het interieur echt Afrikaans aandoet. Na een borrel met lekkere happen via Zanzibar op het strand gaan powerkiten. Het eerdere gereserveerde tafel bbq menu op het terras buiten was vanwege de kou helaas niet mogelijk. We kregen de vis en vlees van de bbq uit de keuken. Iets minder gezellig en leuk maar zeker niet minder lekker. Was een gezellige middag en avond. Dank Lieke voor jullie inzet.
Eberhard B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voordat we naar de voorstelling van de Lions King gingen hebben we hier heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening, mooi aangeklede zaak. Muziek volume in tegenstelling met andere zaak was precies goed. Wij komen graag nog eens terug!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
gezellig restaurant/strandtent. Vriendelijk personeel. We hadden de barbecue aan tafel. Wel jammer dat je frietjes en brood er apart moet bijbestellen. Barbecue was goed en heel gezellig om zo met elkaar aan tafel te eten
Sam V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Ik heb hier met een aantal vrienden in de zomer lekker gezeten. We werden meteen bij binnenkomst heel vriendelijk gegroet door het langslopende personeel, wat ons onbewust eigenlijk overhaalde hier te gaan zitten. Het was een mooie dag, erg druk. Wij hadden gedacht dat we lang op onze drankjes moesten wachten, maar in tegendeel! Zelfs met deze drukte een hele snelle service, top! De cocktails waren ook totaal niet slecht, je zou toch denken om naar een cocktailbar te gaan voor een degelijke cocktail, maar in tegendeel! De Tropic Thunder en de Long island icetea zijn een echte aanrader!
Stiggy .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zanzibar ziet er gezellig uit, maar de bediening is hilarisch slecht. Onvriendelijk gegroet bij binnenkomst, vervolgens een hele tijd niemand meer gezien. De blonde dame die uiteindelijk kwam was totaal gedesinteresseerd. Wist niet wat een blonde of witte trappist was. Wist niet of ze een bruin biertje hadden en had ook geen zin om te kijken. We wilden met 4 personen BBQ’en aan tafel en kregen uiteindelijk alleen het vlees. Geen BBQ. Om ons heen werden wel BBQ's bezorgd bij mensen die weer geen vlees hadden. En dan keken ze je gewoon aan met een BBQ in de hand en liepen weg. 3x opgemerkt dat het toch echt handiger is als we iets hebben om het vlees op klaar te maken en na een minuutje of 20 kwam de BBQ pas. Alleen hadden ze geen idee hoe ze het allemaal op tafel moesten krijgen, het past niet. Blonde dame wou dan ook gewoon de laatste schotels in je hand geven en weglopen. Pas na aandringen ging ze iets pakken om de schalen op te zetten. Frietjes kwamen pas toen de BBQ al halverwege was. Later ook nog een keer het verkeerde drankje gekregen. Jammer, nogal een kater aan over gehouden.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Door Zanzibar een prima georganiseerde avond met 14 vrienden gehad. Na de borrel met lekkere happen een leuke powerkit les op het strand gehad. Geweldige ervaring mede ook vanwege de harde wind. Daarna BBQ op tafel en lekker met elkaar kunnen eten van mooie produkten. Leuke en gastvrije begeleiding door medewerkster.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De sfeer bij Zanzibar is goed. Mijn lunchgerecht, kroketten met wit brood, viel beetje tegen. De kroketten te donker en brood getoast.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met een teamuitje gekozen voor Zanzibar. Jammer van het zeer onvriendelijk ontvangst , werd ook meteen duidelijk verteld dat ze erg druk bezig waren voor de grote groep van 700 personen die de volgende dag kwamen. Kregen wel leuke kermis fiches die we bij ieder besteld drankje mochten inwisselen . Hilarisch Wij hadden de workshop cocktails maken ipv graffiti ( teveel wind ) meneer deed zijn best ..daarna een bbq. Lastig hoor vlees garen op een meter hoogte ( kregen kolen erbij hoera ) De dame met een veel te overdreven nauwelijks naar te luisteren accent vond dat onze collega wel erg ver gegaan was om een cappuccino te bestellen ( zelfs met 2 kermis fiches kreeg ze deze niet ) kortom een gegil van " deze accent dame " over het terras naar onze groep over " hoe coulant ze wel niet waren " deed ons bijna opstappen . Had ik met mijn gezin of vrienden geweest had ik dit inderdaad gedaan. Betaald en met gierende banden vertrokken. Nog nooit zo onvriendelijk behandeld .
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Gister heel laat aangekomen en perfect geholpen door het personeel, heerlijk eten en vriendelijke mensen. Daarvoor een teleurstelling bij el niño maar Zanzibar heeft alles goed gemaakt.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het was erg druk maar dat is het altijd bij zanzibar. Het eerste drankje liet zeker 20 minuten op zich wachten. Het duurde vervolgens ontzettend lang ( een uur!) Voordat we een serveerster te pakken hadden om een broodje te bestellen. Het stel dat naast ons zat probeerde ook tevergeefs lange tijd een serveerster te vinden. Het broodje liet vervolgens ook een half uur op zich wachten en was niet veel bijzonders. Een beetje karig. Misschien had de lange wachttijd te maken met het feit dat er maar 2 serveersters lopen die een bestelling mogen/kunnen opnemen en dat het voor een van de twee serveersters haar eerste dag was.
L P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag gezellig wezen eten met 4 vrienden, we waren gaan zitten aan een bank met wat minitafeltjes en 2 stoelen. We hadden 5x BBQ besteld en we kregen maar 1 BBQ grill om alles erop klaar te maken. Dat zou natuurlijk veel te lang duren voordat alles gaar was, dus hadden we gevraagd of er een extra grill bij kon komen. De serveerster zei daarop dat dat niet mogelijk was omdat je maar 1 grill krijgt en dat er voor de tweede grill geen plek op de tafel er voor was. Wat overigens onzin is want je schoof wat borden op en die grill kon makkelijk passen. Blijkbaar had ze geen trek in om die voor ons neer te zetten.

Nadat we het eten hadden gekregen was ze ook het bestek vergeten op tafel te leggen. Verder was het eten prima en voldoende voor 5 personen, alleen vind het wel erg jammer dat er zelfs voor de 4 bakjes extra saus die we vroegen 5 euro werd gerekend terwijl de 2 bakjes die we kregen nooit genoeg kan zijn voor 5x BBQ. Bij het afrekenen werd ook eens moeilijk gedaan over het feit dat we ieder apart willen betalen. Hele gezellige tent is dit, maar ik zou hier niet nog een keer terug willen komen de service was ronduit slecht!
Rishi M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016

Vaker gegeten bij Zanzibar, maar op 30-8-16 (20.00) liet de dame ons meer dan 10 minuten wachten voordat ze überhaupt langskwam. terwijl ze ons bij binnenkomst nog op een onbeleefde manier zei om maar een tafel uit te zoeken.
Ik hield in de gaten of ze nou echt onze kant op neigde te komen, maar tot mijn frustratie zag ik haar 2 minuten lang bij een andere tafel praten op een zeer informeel ogende manier. Er leek niet echt haast bij...
Uiteindeljk moest ik naar haar toestappen om mijn bestelling te doen en liep alles vlotter.
1 van de twee vegetarische maaltijden was er niet meer, maar die had ik juist besteld. Komt een ander personeelslid dan juist met de verkeerde maaltijd omdat de collega dus de verkeerde had doorgegeven en dus niet gemaild had dat mijn bestelling niet meer kon. Uiteindelijk was het alternatief wel lekker.

Op 3-sept-16 hadden we een vegetarische BBQ rond 16.30. Het eten was ver onder de maat voor de prijs (€23 betaal je voor een maïskolf, een falafelbal, paprika, courette, portobello, feta op een stoof). Het personeel was deze keer wel vriendelijk en bekwaam (waren maar 1 drankje vergeten).

Het zijn drukke perioden voor jullie, maar een ongeintersseerd personeelslid en slechte prijs/kwaliteitsverhouding zijn onacceptabel. Mbt het laatste ook als het maar om 1 maaltijd gaat.

Verder is het decor in de avond wel leuk met de olielantaarns. De tafels en stoelen blijven merkwaardig stabiel op de planken ondergrond. Is gewoon een leuke omgeving om te zitten.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij aankomst na een lekker dagje strand al meteen onder de indruk van het mooie decor! Lekker gaan zitten en na een minuutje of 10 kwam het personeel aan om onze bestelling op te nemen. Uiteindelijk lekkere hapjes gehad en genoten van frisse, fijne wijn. Wel jammer dat we vaak lang moesten wachten tot het bij bestellen. Tot zo ver een hele prettige ervaring bij Zanzibar! De bediening kan echter veel beter en is heel wisselend. Een van de dames was erg vriendelijk en snel, maar bij het afrekenen ging het helaas mis. Wij vroegen of we de rekening mochten, na 10 min nog geen rekening. Vervolgens naar eerste serveerster die voorbij kwam gegaan en gevraagd of we ajb onze rekening zsm mochten hebben ivm wachten en het halen van de bus. Eerste reactie was meteen dat dit niet 'haar probleem' was dat we wat langer hadden moeten wachten. Oef.. Okay. Kan gebeuren, maar de reactie. Bij het afrekenen gevraagd of we snel mochten splitten en afrekenen, wat volgens haar niet snel kan gaan. Geheel begrijpelijk, wel vervelend. Uiteindelijk tijdens het precieze bedrag gevraagd wat het moest zijn, mevrouw reageerde daarop 'dat we dat zelf maar moesten uitzoeken wat het bedrag gesplit dan zou zijn'... Heel jammer, want we gingen vrij geirriteerd weg door deze dame ondanks de fijne en relaxte ervaring verder.
Kortom: eten top, super decor.. Maar aan sommigen van het personeel en de klantvriendelijkheid daarvan kan nog wel wat bijgeschaaft worden!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag tijdens een lekker dagje Scheveningen voor de lunch neergestreken bij de Zanzibar Beachclub.
Dit restaurant op een prima locatie op het stand met een fijn uitzicht op zee. Precies wat je natuurlijk graag wilt op een zomerse dag aan de Nederlandse kust.
Uit een uitgebreide kaart kozen wij beiden voor de focaccia met gerookte zalm, bieslookcreme, komkommer en gemengde salade. Een prima keus bleek later. Een heerlijk broodje royaal belegd met zeer goede zalm begeleid door een frisse salade.
Ook een compliment voor de, ondanks de drukte, snelle en super vriendelijke bediening. Top!
Wat mij betreft een aanrader.
reinierv .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Toetje gegeten s avonds na zonsondergang: creme brule en 2x grote ijscoupes. Lekker op smaak en gezellige sfeer, lounge muziek en leuk terras in kleur/vernis met fakkels.
morres .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
gister zijn we voor de tweede keer bij de Zanzibar geweest, was weer top ondanks het weer dat iets minder was was het weer gezellig druk.
Het eten was heerlijk en de bediening snel en vriendelijk we gaan as. weekend zeker terug gewoon een top tent
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben een heerlijke avond bij Sanzibar gehad. We begonnen met lekkere witte wijn en vroegen daarbij een karaf kraanwater wat geen probleem was. We namen er een broodplankje bij en genoten van de relaxte muziek. De bediening was vriendelijk en snel. Mijn man at als hoofdgerecht wild en ik had zeewolf wat allebei een succes was. We kregen er een grote schaal lekkere knapperige patat bij en diverse keren werd er gevraagd of alles naar wens was. Zelfs de eigenaar kwam nog even langs voor een praatje. Karaf water werd bijgevuld en ook werd er water voor de hond gebracht. Top! Als nagerecht sorbet met vers fruit en daarna een heerlijke kop koffie. Echt voor herhaling vatbaar. Deze sfeervolle zaak is een aanrader voor iedereen!