Zanzibar Beachclub

Strandweg 33 2586 JL Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Zanzibar Beachclub

Opgesierd met uit hout gesneden Afrikaanse gezichten en veel gekleurde kussens is Zanzibar een oase aan het strand. Ze serveren ook verschillende wildlife gerechten, zoals de Takbokke, om diverse projecten in Afrika, die zich richten op het conserveren van wilde dieren, te sponsoren. Heel leuk voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje in thema met Afrikaanse live muziek.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zanzibar Beachclub

Maandag t/m zondag 09:00 - 01:30
- Ontbijt 09:00 - 11:30

Louisa P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vandaag gezellig wezen eten met 4 vrienden, we waren gaan zitten aan een bank met wat minitafeltjes en 2 stoelen. We hadden 5x BBQ besteld en we kregen maar 1 BBQ grill om alles erop klaar te maken. Dat zou natuurlijk veel te lang duren voordat alles gaar was, dus hadden we gevraagd of er een extra grill bij kon komen. De serveerster zei daarop dat dat niet mogelijk was omdat je maar 1 grill krijgt en dat er voor de tweede grill geen plek op de tafel er voor was. Wat overigens onzin is want je schoof wat borden op en die grill kon makkelijk passen. Blijkbaar had ze geen trek in om die voor ons neer te zetten.

Nadat we het eten hadden gekregen was ze ook het bestek vergeten op tafel te leggen. Verder was het eten prima en voldoende voor 5 personen, alleen vind het wel erg jammer dat er zelfs voor de 4 bakjes extra saus die we vroegen 5 euro werd gerekend terwijl de 2 bakjes die we kregen nooit genoeg kan zijn voor 5x BBQ. Bij het afrekenen werd ook eens moeilijk gedaan over het feit dat we ieder apart willen betalen. Hele gezellige tent is dit, maar ik zou hier niet nog een keer terug willen komen de service was ronduit slecht!
Rishi M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016

Vaker gegeten bij Zanzibar, maar op 30-8-16 (20.00) liet de dame ons meer dan 10 minuten wachten voordat ze überhaupt langskwam. terwijl ze ons bij binnenkomst nog op een onbeleefde manier zei om maar een tafel uit te zoeken.
Ik hield in de gaten of ze nou echt onze kant op neigde te komen, maar tot mijn frustratie zag ik haar 2 minuten lang bij een andere tafel praten op een zeer informeel ogende manier. Er leek niet echt haast bij...
Uiteindeljk moest ik naar haar toestappen om mijn bestelling te doen en liep alles vlotter.
1 van de twee vegetarische maaltijden was er niet meer, maar die had ik juist besteld. Komt een ander personeelslid dan juist met de verkeerde maaltijd omdat de collega dus de verkeerde had doorgegeven en dus niet gemaild had dat mijn bestelling niet meer kon. Uiteindelijk was het alternatief wel lekker.

Op 3-sept-16 hadden we een vegetarische BBQ rond 16.30. Het eten was ver onder de maat voor de prijs (€23 betaal je voor een maïskolf, een falafelbal, paprika, courette, portobello, feta op een stoof). Het personeel was deze keer wel vriendelijk en bekwaam (waren maar 1 drankje vergeten).

Het zijn drukke perioden voor jullie, maar een ongeintersseerd personeelslid en slechte prijs/kwaliteitsverhouding zijn onacceptabel. Mbt het laatste ook als het maar om 1 maaltijd gaat.

Verder is het decor in de avond wel leuk met de olielantaarns. De tafels en stoelen blijven merkwaardig stabiel op de planken ondergrond. Is gewoon een leuke omgeving om te zitten.
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij aankomst na een lekker dagje strand al meteen onder de indruk van het mooie decor! Lekker gaan zitten en na een minuutje of 10 kwam het personeel aan om onze bestelling op te nemen. Uiteindelijk lekkere hapjes gehad en genoten van frisse, fijne wijn. Wel jammer dat we vaak lang moesten wachten tot het bij bestellen. Tot zo ver een hele prettige ervaring bij Zanzibar! De bediening kan echter veel beter en is heel wisselend. Een van de dames was erg vriendelijk en snel, maar bij het afrekenen ging het helaas mis. Wij vroegen of we de rekening mochten, na 10 min nog geen rekening. Vervolgens naar eerste serveerster die voorbij kwam gegaan en gevraagd of we ajb onze rekening zsm mochten hebben ivm wachten en het halen van de bus. Eerste reactie was meteen dat dit niet 'haar probleem' was dat we wat langer hadden moeten wachten. Oef.. Okay. Kan gebeuren, maar de reactie. Bij het afrekenen gevraagd of we snel mochten splitten en afrekenen, wat volgens haar niet snel kan gaan. Geheel begrijpelijk, wel vervelend. Uiteindelijk tijdens het precieze bedrag gevraagd wat het moest zijn, mevrouw reageerde daarop 'dat we dat zelf maar moesten uitzoeken wat het bedrag gesplit dan zou zijn'... Heel jammer, want we gingen vrij geirriteerd weg door deze dame ondanks de fijne en relaxte ervaring verder.
Kortom: eten top, super decor.. Maar aan sommigen van het personeel en de klantvriendelijkheid daarvan kan nog wel wat bijgeschaaft worden!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag tijdens een lekker dagje Scheveningen voor de lunch neergestreken bij de Zanzibar Beachclub.
Dit restaurant op een prima locatie op het stand met een fijn uitzicht op zee. Precies wat je natuurlijk graag wilt op een zomerse dag aan de Nederlandse kust.
Uit een uitgebreide kaart kozen wij beiden voor de focaccia met gerookte zalm, bieslookcreme, komkommer en gemengde salade. Een prima keus bleek later. Een heerlijk broodje royaal belegd met zeer goede zalm begeleid door een frisse salade.
Ook een compliment voor de, ondanks de drukte, snelle en super vriendelijke bediening. Top!
Wat mij betreft een aanrader.
Reinierv .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Toetje gegeten s avonds na zonsondergang: creme brule en 2x grote ijscoupes. Lekker op smaak en gezellige sfeer, lounge muziek en leuk terras in kleur/vernis met fakkels.
Morres .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
gister zijn we voor de tweede keer bij de Zanzibar geweest, was weer top ondanks het weer dat iets minder was was het weer gezellig druk.
Het eten was heerlijk en de bediening snel en vriendelijk we gaan as. weekend zeker terug gewoon een top tent
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben een heerlijke avond bij Sanzibar gehad. We begonnen met lekkere witte wijn en vroegen daarbij een karaf kraanwater wat geen probleem was. We namen er een broodplankje bij en genoten van de relaxte muziek. De bediening was vriendelijk en snel. Mijn man at als hoofdgerecht wild en ik had zeewolf wat allebei een succes was. We kregen er een grote schaal lekkere knapperige patat bij en diverse keren werd er gevraagd of alles naar wens was. Zelfs de eigenaar kwam nog even langs voor een praatje. Karaf water werd bijgevuld en ook werd er water voor de hond gebracht. Top! Als nagerecht sorbet met vers fruit en daarna een heerlijke kop koffie. Echt voor herhaling vatbaar. Deze sfeervolle zaak is een aanrader voor iedereen!
Nridder .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super lekker gegeten, de gambas waren top!!
Alleen jammer van die tafel met zeurende dames naast. Maar ach... In sommige mensen tiert de ontevredenheid van nature weeldig. Ik heb iig een super verjaardag hier.
Wii komen hier zéker terug!!

Michael D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk spare ribs gegeten met de familie, zeker een aanrader . Ook op het personeel niks aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het is al weer enige tijd geleden dat we voor het laatst bij deze beachclub hebben gegeten. Aangezien we eerder een goede ervaring hadden bij Zanzibar, kozen we wederom voor deze zaak. Vanwege het warme weer (26 graden in mei) hadden we verwacht dat er enige wachttijd zou zijn. Integendeel, de drankjes werden na enkele minuten aan tafel gebracht en de hoofdgerecht binnen 25 minuten.
We werden vriendelijk geholpen en er werd zonder dat we er om moesten vragen water gebracht voor onze hond. We kozen alle vier voor de huisgemaakte cheeseburger en gevarieerde tappas. Het smaakte heel erg lekker. De burger was inderdaad huisgemaakt. We hebben een heerlijke avond op het strand gehad. Kortom, Zanzibar krijgt van ons een dikke pluim.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Gisteravond bij de supergezellige beachclub Zanzibar gezeten! Wij vinden het decor echt supergezellig, heel warm en erg romantisch.. Warme kleuren,vuurtjes, lichtjes.. Echt Afrika!
We bestelden wat witte wijn en de tapasschaal voor 2 personen (5 tapas voor 20 euro, best een leuke deal!). De tapasschaal bestond uit tapas gekozen door de chef, die dan 5 tapas koos van de tapas die je zelf ook los kon bestellen. Uiteraard hadden we hier zelf ook op gekeken en zaten er veel lekkere dingen tussen waarvan je dan natuurlijk hoopt dat er een leuke keus voor je gemaakt wordt.
Hoewel de gearriveerde tapas kwalitatief echt wel goed was, waren we wel een klein beetje teleurgesteld over de samenstelling:
1 bakje met een deeghapje
1 bakje loempia's
1 bakje gefrituurde calamares
1 bakje gefrituurde garnalen
1 bakje kippenpootjes

Eerlijk is eerlijk.. Zo maak je jezelf er natuurlijk wel lekker goedkoop vanaf als er ook dingen op de kaart staan als gehaktballetjes in tomatensaus en wat andere luxere dingen..

Maar goed! We hebben een supergezellige avond gehad en komen zeker terug, bediening is ook erg attent en doen echt hun best!
Avankolck .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij hebben er een heerlijke uitsmijter en broodje tonijnsalade gegeten. Perfect!!
De bediening ook zeer attent en vriendelijk. De hele ambiance is zeer prettig.
DianaVos .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Lekkere cocktails en smoothies maar het eten viel wat tegen, de kipspies en de spare ribs waren niet helemaal gaar lekker het wel. Marinade van de ribs was wel fijn van smaak. Bediening in eigen kleren beetje jammer, maar wel vriendelijk. Het decor is wat afrikaans maar wel wat rommelig en terras wat vies. Voor een lekkere cocktail is het zeker wel te doen.
De_Heer .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Met een groep van vier wezen eten bij Zanzibar Scheveningen. Het duurde een poosje voordat onze bestelling werd opgenomen en de bediening maakte de tafel, die vies was achtergelaten door de vorige gasten niet even schoon. Uiteindelijk drie maal tapas van de chef besteld, waarvan twee normaal en een vega. Het duurde drie kwartier voor ons eten eindelijk kwam en het bleek uit allemaal bakjes teleurstelling te bestaan. De tapas bestond uit vier bakjes harde, kleine en smaakloze olijven. De olijven zijn het goedkoopste (3,75?) dat ze als tapas aanbieden en hier van kregen we er in totaal ook gelijk vier, netto betaal je dan meer dan wanneer je de bakjes los zou bestellen. De pepertjes gaven de indruk niet zelf te zijn gevuld met verse kaas, maar kant en klaar uit een verpakking te komen. De loempiaatjes waren ook niet vers, maar uit de vriezer. Tenslotte nog een bakje met kroketjes, die geen van allen lekker vond. Beide bakjes waren al koud toen ze op tafel kwamen, evenals als de kippenpootjes, die overgoten waren met niet zelf gemaakt barbequesaus. Dit alles moest € 59,40 kosten, zonder drinken oid, alleen de tapas. Toen we de olijven en de loempiaatjes terugstuurden werd er een beetje gemopperd door de bediening en kwamen ze aanzetten met nog een bakje gevulde pepertjes, ook niet echt waar we op zaten te wachten. Toen we die weer terugstuurden kregen we een paar blokjes kaas waarvan de bediening net had aangeven dat die uit was. De bediening was verder onattent, wanneer er gevraagd werd of we iets konden bestellen kregen wij botweg "Nee" te horen.

Ik kan nog verder uitweiden over de slechte bediening en wat er allemaal mis aan deze tent is, maar mijn boodschap is denk ik wel duidelijk: ga hier niet naar toe, want ze verkopen kwalitatief slecht eten met dito bediening voor een veel te hoge prijs.
Ray74 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
paar dagen geleden op een mooie zomerdag lekker geborreld bij Zanzibar zo aan het einde van de middag op de loungebanken. daarbij een paar lekkere kleine hapjes gegeten die prima waren.
de bediening is vrolijk en best snel.

Na de borrel hebben we eten besteld van de kaart. zalm en roodbaars. de zalm was ok, echter niet bijzonder. De roodbaars + alle op het bord aanwezige groentes waren doordrenkt van de olie van de zongedroogte tomaten waardoor alles dezelfde smaak had. de groentes waren veel te hard. geen aanrader dus.

conclusie: borrelen + borrelhap = prima!! dineren: lekker ergens anders eten
Rachida M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Met een grote luidruchtige groep van 16 man komen eten op een drukke zondag. Er was een mooie tafel binnen klaargezet en kregen bij binnenkomst gelijk drinken op tafel. Na de voorafjes, verschillende Antipasti, op tafel te hebben gehad had ieder z'n eigen hoofdgerecht. Dit was voor de keuken geen probleem en ik kreeg m'n heerlijke gamba's in knoflook. Nog wat koffie en dessert toe genomen. De eigenaar was zeer vriendelijk en heeft zelfs nummertjes op verzoek gedraaid voor ons...;)
RikJansen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Gister na een lange werkweek met een aantal collega's het plan gemaakt om langs de kust van Scheveningen af te sluiten met een aantal collega's. Het plan was om meerdere beachclubs/beachhouses af te gaan en overal een kleine stop te maken omdat de eerste halte (naam schiet me even niet te binnen) nogal tegenviel. Halte nummer twee was zanzibar en dit was gelijk anders dan het voorgaande. Vriendelijk aangesproken en naar een leuk tafeltje geleid, heerlijk witbier van de tap om mee te beginnen en een rustgevend decor met lekkere muziek!

Na het witbiertje begon het gros van ons honger te krijgen die we stilde met een heerlijke schaal met allerlei exotische hapjes, van kaas tot aan Afrikaanse pasteitjes als voorgerechten.
Ook qua hoofdgerechten viel Zanzibar in de smaak. Het vlees is kenbaar van een betere kwaliteit dan bij andere strandtenten en bij ieder stukje (Afrikaans?) vlees dat we sfeervol zelf konden barbecuen op tafel hadden we dit zelfde "momentje".

Uiteindelijk hebben we nog tot op de late uren kunnen naborrelen onder het genot van een heerlijke fles witte wijn en een comfortabel haardvuurtje!

Ik kan iedereen die goed wilt eten, of het nu formeel of informeel is, voor een goede prijs aan het strand van Scheveningen, Zanzibar ten sterkste aanraden!
Bedankt jongens!
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Ik ben een tijdje terug met mijn ouders bij Zanzibar Beachclub gaan eten. Vooraf de calamaris, gamba's, keniaanse samosa's en iberico kroketjes gegeten; deze voorgerechten waren erg lekker en vooral de samosa's vielen in de smaak! Onder het genot van de heerlijke chardonnay even geacclimatiseerd en toen het hoofdgerecht besteld: ook wij gingen voor de barbeque waarom Zanzibar zo bekend staat. Je krijgt een grilletje op tafel waarop je zelf het vlees/vis/groente kunt klaarmaken, erg leuk! Wij hadden de Vlees Deluxe en de Vis barbecue; vooral de ossenhaasspies en de roodbaars waren om van te smullen. Vervolgens onder het genot van de heerlijke Tropic Thunder (een cocktail met gin, tonic, perzenlikeur, limoen etc.) uitgebuikt.

Al met al was de service top: we werden snel ontvangen en persoonlijke service (zoals wat extra citroentjes halen voor de vis) werd met een glimlach gedaan. Het is een zeer gezellige tent met kleurrijke kussens, leuke Afrikaanse elementen in de inrichting (totempalen, djembe's met lampjes, tafeltjes in de vorm van bomen). Op de avond waarop wij er waren was er ook een live bandje wat wat latin/carribische muziek en wat hitjes speelde, wat zeker bijdrag aan de gezelligheid. Al met al een aanrader voor iedereen, of je nou alleen wilt loungen met een wijntje of een cocktailtje of als je echt gaat dineren!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Ik kom graag en regelmatig in de Zanzibar,
de sfeer is altijd erg relaxed en de medewerkers zijn attent, beleefd en gastvrij. De kaart is gevarieerd en je kan zelf bbqen aan een kleine bbq aan je tafel. De muziek is altijd tropisch en je krijgt hier echt een vakantiegevoel
Classic-r .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Al een aantal jaren heb ik, samen met mijn vriendin en vele vrienden, altijd kunnen genieten bij de Zanzibar. Afgelopen vrijdag was ik er ook en het was goed (service en eten). Daarom zijn we er zaterdag ook heengegaan omdat we iets te vieren hadden, maar dit was toch wel de laatste keer. En dat ligt maar aan één persoon, helaas. De dame had werkelijk weinig zin om de bestelling op te nemen. Ook zag ze dat de tafel vies was en dat alles nog opgeruimd moest worden. Toen ik er iets van zei was ze niet blij en schakelde met tegenzin tóch iemand in. Even later vroegen we om een asbak en die kwam er niet, terwijl ze wel hier en daar een praatje zat te maken met het personeel. Jammer genoeg viel het eten ook tegen (vleesgerechten, maar vooraf vooral de 5x chef’s choice); let wel: normaal gesproken is het goed. Ook het afrekenen ging moeizaam en ze kon geen bon meegeven. Ik wilde toch even de manager spreken, vooral ook om aan te geven dat ik Zanzibar altijd top heb gevonden en dat het natuurlijk voor kan komen dat het weleens mis kan gaan. Zij gaf aan de manager te zijn, maar dat betwijfel ik. Zonder één woord te wisselen werd er afgerekend en zijn wij vertrokken. Ik had graag gewild dat Zanzibar dit had rechtgezet, maar helaas.
Beste Classic-r,

Wat jammer om te lezen dat jullie, na veel goede ervaringen te hebben gehad, nu een slechte ervaring bij Zanzibar hebben gehad!
Dit is echt niet de bedoeling en wij willen hier graag meer van weten.
Kan je contact met mij opnemen via lieke@zanzibarbeachclub.nl?

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,