ZandtaanZee

- Diner vanaf 16:00

7,1
Carel1601 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Op een vrijdagavond als bijna enige hier gegeten. Strafrecht in de duinen. Het eten was normaal, niet echt speciaal, saté, hamburger, salade. Wel een beetje aan de dure kant.

Karaf water met een limoentje was fijn!

Bediening in naveltruitje en te kort afgeknipte spijkerbroek kan echt niet....

Op schier zijn er veel meer leukere en/of betere restaurants. Voor ons dus helaas geen aanrader.
MartinHF .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
"What you see, is what you get". Dat is onze mening over ZandtaanZee. Duidelijke kaart (zeker niet uitgebreid). Eten verzorgd, smakelijk en men komt al snel met de vraag of het smaakt en of men nog meer wenst. Prettig! Bovendien is de extra gevraagde gegrilde groente er snel. De kipsaté had wat minder vet aan het vlees mogen hebben (wellicht persoonlijk), maar was zeker mais. Hier werd een prima volle rode huiswijn bij gedronken, die eerst geproefd mocht worden.
Sashimi was simpel, edoch goed van smaak en ruim qua hoeveelheid. De zalm was prima op de huid gebakken, met heerlijke gegrilde groenten daarbij.
Een dessert is naar eigen smaak en hoeveelheid te bestellen, vanuit de ingrediënten die er zijn.
De bediening is zeer ontspannen wat een fijne sfeer neerzet. Een sfeer van een eetcafé, waarbij nette bedieningsregels in acht worden gehouden.
Chantal Q.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Op het terras boven op de duin heb je een mooi uitzicht op zee. Wel vond ik het wat overgroeid (overal duingras) maar misschien is dat juist de bedoeling. Een hamburger besteld, en wat frietjes. Er zou salsa op de burger moeten zitten, maar dat bleek mayo met ketchup te zijn. Prima, maar vraag er dan wat minder voor. Je moet je bestelling binnen doorgeven en zelf de trap opsjouwen met je drankjes. Vind ik minder.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Lekker geluncht, helaas op dat moment niet veel in voorraad, maar we hadden zin in een patatje met kroket (gelukkig was 't mayo en geen fritessaus).
Friet was heel goed gebakken.

Een plek zonder pretenties met inderdaad gerechten passend bij 't soort etablissement en omgeving
Anna62 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Prima restaurant. Culinair geen hoogstandjes maar een eerlijke kaart met eenvoudige maar smakelijke gerechten, passend bij de omgeving. Prima patat ook en goede wijn.