Zalkerbroek

Rijksweg N50 3 8276 BZ Zalk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche omgekeerd
      Coupe Advocaat
      Crème brûlée

Meer informatie over restaurant Zalkerbroek

Dagelijks van 07:00 tot 22:00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Nederlands gesproken
7,1

Jouw recensie over het restaurant Zalkerbroek

Martindalsem D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer goed eten. Het personeel is vlot en vriendelijk en de sfeervolle inrichting is uitstekend.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Weinig creativiteit met eten, wel aardige bediening
H.h. D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker gegeten ruim voldoende
Snitsel iets zout maar dat lag aan mijn eigen met spekjes gekozen
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
op een zaterdagavond met twee serveersters tussen de 50 en 100 gasten bedienen is vragen om lange wachttijden. de serveersters valt overigens niets te verwijten, zij deden meer dan hun best.
Anadien V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was er erg druk, jammer dat ze dan niet zorgen dat er een extra persoon komt helpen bedienen, het eten was goed maar als je er gewoon (zonder AH bon) gaat eten is het véééél beter.
J.H. Van D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het was druk en daardoor moest ik iets langer wachten. De drie gangen waren goed. De prijzen zijn laag voor Nederlandse begrippen en het eten was prima. Ook de bediening was correct en vriendelijk.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, komen graag nog een keer!!!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij, mijn vrouw en ik, zijn gaan eten met onze AH zegels. Daardoor kwam de prijs/kwaliteitsverhouding goed te liggen. 25 euro voor 2 x driegangen is natuurlijk prima!
Het eten was goed, niet spectaculair, maar gewoon goed.
Alleen werd het plotseling erg druk, het restaurant zal praktisch vol en daar had men niet op gerekend. De 2 serveersters vlogen in het rond om alles in goed banen te leiden, maar helaas....
Wij hebben er zelf 2 uren gezeten en een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Er zijn zelfs mensen boos weggaan omdat ze gewoonweg niet werden bediend!

Waarom werd et gewoon niet even uitgelegd, dt het wat langer kon duren. dat geeft in ieder geval meer begrip, maar ook de keuze om het restaurant te verlaten.
Bied ze een gratis koffie aan na afloop o.i.d.

Vele gasten van die avond zullen nooit weerkeren vrees ik.