Zala's Restaurant

Trans 7a 3512 JJ Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant Zala's Restaurant

Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker eten in een gezellige sfeer. Knus!
Ook goede wijnen bij elk gerecht....
Wij komen zeker een keer bij jullie terug!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Lekker gegeten!!
Glen G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Gerechten waren erg verrassend. Ben zeker van plan om er nog eens heen te gaan.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Dit restauraunt heb ik al vaak bezocht (vooral toen het nog Lokaal Negen heette) en ik blijf het heel goed vinden. De gastvrijheid spat er vanaf en het eten is heerlijk. De laatste keer hadden we iets te vieren en toen de Chef daar achter kwam, heeft hij ons extra in de watten gelegd. Het voorgerecht was onbeschrijflijk uitgebreid, chique en lekker en de andere gangen deden er niet voor onder. Een absolute aanrader!
Arend Y.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ontzettend goede avond gehad. Heerlijk gegeten in een mooi restaurant. Mijn enige opmerking zou kunnen zijn dat het menu van de chef iets gevarieerder zou zijn per gang.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
teleurstellende ervaring, vanaf de rare entree en lawaaiige ruimte tot de overbezette bediening. Het eten kwam zo traag dat je bijna weer met honger de tent verliet, de kok was zijn peper en zout kwijt en de gerechten waren saai van smaak, alhoewel best aardig van opmaak. Al met al bijna drie uur binnen voor het dessert op tafel kwam zonder überhaupt een uitleg wat het was.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Chef’s menu was een hele fijne verrassing met duizend-en-een smaken. Hele lekkere wijnen erbij. En de bediening is heel aardig, de chef heel kundig. Het interieur oogt wat ingetogen maar daarmee geniet je destemeer van het heerlijke eten. Erg genoten!
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
2de keer gegeten. Hetzelfde gegeten maar het was deze keer een stuk minder. Vage bediening. Wijn was lekker maar de sommelier schoot tekort. Jammer, plek is leuk
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
We aten vóór 18.30uur en ontvingen 20% korting. Goede wijn en prima kwaliteit eten.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goed eten, bijzondere smaken, veel aandacht aan besteed. Wel redelijk aan de prijs (afgerond 50 euro pp voor drie gangen met 1 glas wijn, fles mineraalwater met bubbels en muntthee). Het was wel iets te rustig voor een zaterdagavond. Mooie ruimte. Aardige en adequate bediening, maar wel opvallend dat twee van de drie mensen die bedienden alleen Engels spraken, wat je dan weer niet verwacht.
Dominique K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goed eten in de binnenstad van Utrecht net naast de Dom. Gekozen voor het chef's keuze 4 gangen menu, prima prijs kwaliteit, nette bediening . Alleen suf dat je de bediening regelmatig in engels te woord moet staan omdat ze het niet snappen, zelfs als je met je pinpas zwaait en vraagt om de rekening, hoe simpel kan het zijn.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het verrassingsmenu was echt heel lekker. Goede wijn en prettige bediening. Restaurant ligt wat uit het directe centrum , maar is het zeer waard om naar toe te gaan. Pareltje.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Chefs choice drie gangen menu inc bijbehorend wijn arr. Charmante ober met kennis van wijn en eten, geweldige avond gehad, volgende keer vier gangen!
Rinse B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, voorgerecht iets te veel smaken op een bord, maar wel stuk voor stuk erg lekker. Kersen browni super aardige bediening en lekkere bijpassende wijnen.
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gister bij Zala's gereserveerd voor een familie-uitje. Drie mensen hadden het menu van de chef en twee hadden a la carte besteld. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, echt iedereen heeft van elke gang genoten! Ook lekkere wijn erbij, vriendelijke bediening en een rustige maar wel gezellige plek om te zitten. Het enige wat we jammer vonden was dat we de koffietaart gister niet konden bestellen, want daar hadden we ons al op verheugd, maar verder hebben we echt een top avond gehad!
Len D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Met 6 personen heerlijk gegeten: gerechten als schilderijtjes zo mooi en smaakvol. Vriendelijke bediening en prettige sfeer, ook omdat de tafels ruim uit elkaar staan. Het enige verbeterpunt dat ik kan verzinnen is dat we geen kraanwater konden krijgen, als we water wilden moesten we daar een fles voor kopen. Met het perfecte kraanwater in Utrecht vind ik dat verspilling.
Reserveer wel even. Er was geen plek voor passanten deze vrijdagavond.
Nadine S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten was heel erg lekker! Wij komen graag weer!
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat een geweldig fijn restaurant! Uitstekend eten en gastvrije bediening. Topper!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wij hebben hier een heerlijk gegeten. We werden erg hartelijk ontvangen door de gastheer, die duidelijk kennis van zaken had. De gerechten waren super, erg leuk opgemaakt en een mooie samenkomst van smaken. Wij waren erg onder de indruk van de zalm en coquille, portobello en de kersensoep! De gastheer raadde ons een fles wijn aan, die uitermate goed paste bij de onze gerechten. Al met al echt een heerlijke avond gehad, wij komen terug!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018