Zala's Restaurant

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Zala's Restaurant

Mattieu N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Goed eten. Goede bediening. Prima rekening gehouden met vegetarische voorkeur en afkeer van sommige groenten of ingredienten.
Acoustiek matig (meer geluiddemping is gewenst. Te harde wanden).
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Culinaire gerechten (Franse keuken) en heerlijke wijnen in een huiskamerachtige sfeer/ruimte. Bescheiden, vriendelijke gastheer met kennis van zaken. Op zich een rustig, tamelijk klein etablissement, maar naarmate er meer en meer tafeltjes bezet raken wordt het in de ruimte van het herenhuis wat lawaaiig en wordt het lastiger elkaar goed te verstaan.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij zijn heel goed verzorgd op deze avond tijdens mijn verjaardagsetentje voor 10 man. Leuk en lekker zo'n verrassingsmenu van de kok. En de ruimtes zijn erg sfeervol met grote open haard. Dankjewel lokaal 9!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Het concept, 'eten wat de pot schaft' vind ik erg leuk, te meer daar de gerechten verrassend en heerlijk bereid waren en goed op elkaar aansloten. Ook de huiswijn was heerlijk!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
toppie!
Rosemarie D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was verrassend rustig op een vrijdagavond. Eigenlijk iets te rustig. We hadden een mooie ruime plek bij de schouw. We werden goed en snel geholpen. Eten was lekker en mooi opgemaakt, voorgerecht met vis uitstekend, eendeborst als hoofd was ok, dessert viel wat tegen. Prijs wat aan de hoge kant (115 euro voor 2 personen met een driegangenmenu). Na ons dessert ging de muziek uit en werd de keuken donker. Dit vonden we wat vreemd en nodigde niet uit om na te tafelen. De enige overgebleven ober was weg toen we wilden afrekenen. Na wat wachten kwam hij van buiten.
Rochelle D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Een ontzettend leuke plek om te eten. Gelijk bij binnenkomst een huiskamer gevoel door de openhaard! Vriendelijke bediening die veel over de wijnen te vertellen had en de gerechten waren niet alleen prachtig opgemaakt maar smaakte heerlijk!! Wij komen zeker terug:)
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vanouds prima: lekker in de watten gelegd door goed wijnadvies, heerlijke gerechten en goed gezelschap. Aanrader! Wij komen zeker terug.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Helaas waren we (3 personen) op deze maandagavond de enige gasten, dus over de sfeer e.d. is weinig te zeggen. De ontvangst, het eten en de bediening waren prima, niets op aan te merken. Prijs redelijk tot aan de hoge kant, maar 20% korting via IENS op de hele rekening maakte de eindafrekening acceptabel. Zou er zo weer naar toe gaan, maar wel op een drukkere avond.
MAURITS J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Service zeer netjes en een leuke setting!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik vond het gezellig rustig. Een bijzondere locatie. Het eten echter niet bijzonder.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Toevallig bij Zala's restaurant uitgekomen tijdens een internetzoektocht naar een leuk restaurant in het centrum van Utrecht. Heerlijk gegeten. De chef houdt van koken en van verrassingen. Dat was duidelijk. Er werd goed rekening gehouden met notenallergie en een vegetarier in ons gezelschap. Wij gaan nog eens terug.
margreeth O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Prima sfeer, rustig, maar toch zeker gezellig, je kunt elkaar goed verstaan! de keuze van de gangen kun je met een gerust hart aan de kok overlaten, want was heerlijk! En geen keuzestress over wat je allemaal kunt kiezen!
Ilse O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Samen met een vriendin een heerlijke avond gehad. Absoluut genoten van een 5gangen diner.
Van te voren wisten we niet wat we voorgeschoteld zouden krijgen, wel werd er gevraagd wat we niet lustten en wat we wel lekker vonden. Hier werd dan ook rekening mee gehouden. Heerlijke combinaties geproefd en gerechten gegeten die ik zelf nooit zo snel zou uitkiezen op een menu kaart.
Het was duidelijk te proeven dat alle gerechten met veel liefde waren gemaakt. Ik kom hier zeker nog een (paar) keer terug!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geen menukaart, alleen keuze tussen 3, 4 of 5 gangen. Wij hadden 4 gangen a 39,50 en dat was verrassend goed. Net zoals het wijnarrangement, de eigenaar is sommelier en dat was te merken! Ook zonder iens actie prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer aan te bevelen voor liefhebbers van goede spijs en wijn combinatie in een rustig restaurant vlakbij het drukke Wed.

Tip voor de restaurateur: tafels indekken met tafellopers en glaswerk geeft meer cachet en vermijd onduidelijkheid over de naam (Lokaal 9?)
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
fijn restaurant. geen opdringerige maar wel attente bediening. heerlijk gegeten. verse producten door verrassingsmenu. rustige sfeer, aangename temperatuur .
R. H. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Een aanrader. We hebben lekker gegeten en gedronken, de wijn en de grappa waren goed opgewassen tegen de lekkernijen op ons bord. De nagerechten vallen bij zo’n driegangenmenu soms tegen, maar hier zeker niet!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en er was een vriendelijke bediening. Goede wijn spijs combinatie. We komen graag nog een keer terug.
Lonneke88 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant! Jammer dat het zo leeg was, want het heeft veel potentie! Sfeer was verder goed, leuke enthousiaste ober, goede wijnen en lekker volle glazen. Zou het zeker aanraden!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goede combinatie van wijn en gerechten. Heerlijk voorgerecht.