Zala's Restaurant

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Zala's Restaurant

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten met een verrassende variatie. Zeer vriendelijke en attente bediening. Deze zaak zou elke avond vol moeten zitten.
Gerard R.
3 gangen menu van de chef besteld
Goede balans van smaken. Vooral het voorgerecht was een smaakfeest.
Hielden perfect rekening met door ons opgegeven tijdslimiet.
De moeite waard!
Charles V.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heel lekker gegeten, verrassende gerechten en mooi opgemaakte borden.
Paquerette S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijke avond gehad. Rustige bediening, attent en gastvrij. Op een mooie plek midden in de stad.
Elise F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Prima eten op mooi opgemaakte borden, super bediening en een sfeervolle ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat een leuk restaurant je zit heel huiselijk en gezellig de tafels staan lekker ruim opgesteld.
De bediening erg goed hij legde alle gerechten goed uit.
We hadden de verrassing menu en dat was inderdaad een verrassing heel erg lekkere.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Uitstekend!
Nicky N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Echt geweldig gegeten
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Mooie gerechten en een hele prettige sfeer maken onze hooggespannen verwachting waar.
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker eten! Bij het verassings menu viel het voorgerecht tegen, echter het hoofdgerecht en nagerecht hebben dit weer overtreft. Goede ambiance, met plezier gegeten.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Nog steeds: een van de beste restaurants in Utrecht. Echt heel goed, leuk, lekker!
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Een verborgen pareltje. De vriendelijke en ontspannen gastheer die open en met kennis van zaken ons een 5-gangen met wijnarrangement voorzette gaf direct een prettig gevoel. Dat je als gast serieus genomen wordt, een praatje kunt maken en zelfs kunt discussiëren over wijn en spijscombinaties. Het was weliswaar niet druk, maar we geloven dat ook bij grotere drukte deze keuken zich van haar verrassende kant zal laten zien. Royaal waren de wijnen die op een enkele wat mindere keuze na een mooie aanvulling vormden op de gerechten van de chef. Zonder omslag werd er bijgevuld als het glas wat leegraakte. Wij gaan zeker nog eens terugkomen al heerst het gevoel dat je na zo'n prettige ervaring, dat niet nog eens over moet proberen te doen. We zullen het erop wagen!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Dit restaurant verdient het om een hit te zijn! Een heerlijk spannend verrassingsmenu, prachtige wijnen en gezellig meelevende en deskundige bediening. Een absolute aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk gegeten, maar ik kies toch liever zelf wat ik eet. Wel verrassend en goed, dus toch wel aan te raden.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten was erg goed en ook mooi geserveerd. Bediening was ook zeer vriendelijk. Prijs van de wijn vond ik echter te hoog, waardoor ik het totaalbedrag van de rekening te hoog vond uitvallen.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Echt een ontdekking! Vlak achter de Dom maar toch rustig.
Eten was goed, zowel visueel als qua smaak. Bijpassende wijnen ook erg lekker. Gastheer vriendelijk en behulpzaam. Prijs / kwaliteit zeer goed (zeker met de Iens korting!) Wij komen nog een keer terug!
Karlien B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten en prima bijpassende wijnen. Aanrader!
T. K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We hadden het verrassingsmenu van twee gangen en de kok heeft ons echt verrast: heerlijke combinatie van krachtige smaken. De gerookte zalm was verrukkelijk. Bij het hoofdgerecht waren er diverse groenten, waaronder een meegebakken radijsje, echt heel lekker. De geserveerde gerechten zagen er bovendien prachtig uit. De bediening was ook erg goed: vriendelijk, discreet en met duidelijke informatie over de gerechten. Na afloop bestelden wij koffie en een van ons ging even een buiten een sigaretje roken. De ober bracht zijn koffie toen hij weer terug was en de koffie ook voor hem nog lekker warm was. Het is maar een kleinigheid maar wel zeer attent.
Door de Iens kortingsactie van 20% op de rekening was het eindbedrag alleszins redelijk. Zala's Restaurant vinden wij een aanrader!