Zala's Restaurant

Trans 7a 3512 JJ Utrecht Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

• Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Zala's Restaurant

Joke R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Helaas waren we (3 personen) op deze maandagavond de enige gasten, dus over de sfeer e.d. is weinig te zeggen. De ontvangst, het eten en de bediening waren prima, niets op aan te merken. Prijs redelijk tot aan de hoge kant, maar 20% korting via IENS op de hele rekening maakte de eindafrekening acceptabel. Zou er zo weer naar toe gaan, maar wel op een drukkere avond.
MAURITS J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg lekker gegeten! Service zeer netjes en een leuke setting!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ik vond het gezellig rustig. Een bijzondere locatie. Het eten echter niet bijzonder.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Toevallig bij Zala's restaurant uitgekomen tijdens een internetzoektocht naar een leuk restaurant in het centrum van Utrecht. Heerlijk gegeten. De chef houdt van koken en van verrassingen. Dat was duidelijk. Er werd goed rekening gehouden met notenallergie en een vegetarier in ons gezelschap. Wij gaan nog eens terug.
margreeth O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Prima sfeer, rustig, maar toch zeker gezellig, je kunt elkaar goed verstaan! de keuze van de gangen kun je met een gerust hart aan de kok overlaten, want was heerlijk! En geen keuzestress over wat je allemaal kunt kiezen!
Ilse O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Samen met een vriendin een heerlijke avond gehad. Absoluut genoten van een 5gangen diner.
Van te voren wisten we niet wat we voorgeschoteld zouden krijgen, wel werd er gevraagd wat we niet lustten en wat we wel lekker vonden. Hier werd dan ook rekening mee gehouden. Heerlijke combinaties geproefd en gerechten gegeten die ik zelf nooit zo snel zou uitkiezen op een menu kaart.
Het was duidelijk te proeven dat alle gerechten met veel liefde waren gemaakt. Ik kom hier zeker nog een (paar) keer terug!
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geen menukaart, alleen keuze tussen 3, 4 of 5 gangen. Wij hadden 4 gangen a 39,50 en dat was verrassend goed. Net zoals het wijnarrangement, de eigenaar is sommelier en dat was te merken! Ook zonder iens actie prima prijs kwaliteit verhouding. Zeer aan te bevelen voor liefhebbers van goede spijs en wijn combinatie in een rustig restaurant vlakbij het drukke Wed.

Tip voor de restaurateur: tafels indekken met tafellopers en glaswerk geeft meer cachet en vermijd onduidelijkheid over de naam (Lokaal 9?)
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
fijn restaurant. geen opdringerige maar wel attente bediening. heerlijk gegeten. verse producten door verrassingsmenu. rustige sfeer, aangename temperatuur .
R. H. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Een aanrader. We hebben lekker gegeten en gedronken, de wijn en de grappa waren goed opgewassen tegen de lekkernijen op ons bord. De nagerechten vallen bij zo’n driegangenmenu soms tegen, maar hier zeker niet!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en er was een vriendelijke bediening. Goede wijn spijs combinatie. We komen graag nog een keer terug.
Lonneke88 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant! Jammer dat het zo leeg was, want het heeft veel potentie! Sfeer was verder goed, leuke enthousiaste ober, goede wijnen en lekker volle glazen. Zou het zeker aanraden!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goede combinatie van wijn en gerechten. Heerlijk voorgerecht.
Brent F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Waanzinnig lekker gegeten. het restaurant was erg rustig, samen met nog een stel waren wij de enige in het restaurant. De serveerder nam alle tijd met ons en heeft met plezier ervoor gezorgd dat alles naar wens was. We hebben het 4-gangen diner met bijpassende wijn gekozen. Het eten was erg luxe en lekker en de wijnen waren perfect. Als dessert konden we kiezen tussen hartig en zoet, we wilden ze allebei proberen en dat was geen probleem. Het was te proeven dat de chef een passie heeft voor koken. Dit is zeker niet de laatste keer dat we hier gaan eten.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Ik ben hier niet kapot van. Als je geen menukaart hebt maar allen de keuze tussen een 2,3,4 of 5-gangen menu biedt, moet je wel topkwaliteit leveren. Dat was hier niet het geval. Van het 3-gangenmenu was het vooraf je, dat bestond uit een diverse vissoorten zeker niet onaardig, al begreep ik niet zo goed wat dat zielige radijsje daarbij deed. Het hoofdgericht was een ribeye met wat liflafjes. Qua smaak niet onaardig, maar de kwaliteit van het vlees was niet optimaal. Het zoetje toetje rond een bolletje ijs - wat moet je nou toch in hemelsnaam met ijs in de winter, maar goed - was een beetje non-descript. Bovendien was ons eerst voorgespiegeld dat er keuze zou zijn tussen een zoet dessert of kaas, maar later werd zonder vragen of commentaar een zoet dessert geserveerd. Dit was geheel in overstemming met de stijl van bediening die achter een vriendelijk vernisje in wezen knap onverschillig was. Niet voor herhaling vatbaar derhalve en al evenmin aan te bevelen.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De gerechten waren stuk voor stuk perfect. En erg vriendelijk personeel. Kortom een erg geslaagde avond.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het resraurant oogt gezellig maar de inrichting is niet erg geluidsdempend.in ons geval was dr een gezelschap warvan enkele vrouwelijke leden een bijzonder schelle stem hadden en die luidkeels lieten horen.het lijkt moeilijk daar wat tegen te doen door het bedienend personeel. Daarom extra aandacht voor de inrichting nodig.
Michiel W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker eten in een Fijne ambiance. Aardige bediening en mooie gerechten met goede producten. We zijn. A het eten blijven zitten en borrelen en ook dat beviel heel goed
roger L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zomaar een restaurant uitgekozen om de file te vermijden. Maar wat een verrassing. Een heerlijk voorgerecht met verrassende smaken. Een lekker hoofdgerecht en prima nagerecht. Een puntje van kritiek. Ik kan niet goed vlees eten ivm maagklachten. Er was geen alternatief. Dus verplicht vlees eten. Het was absoluut goed van smaak maar jammer om tweederde van mijn ribeye te moeten laten liggen. Dit kan beter. Sterker nog, dit moet beter. Maar de prijs kan niet beter. €27 voor een echt goed drie gangen menu met deze kwaliteit is zeer de moeite waard. Aanrader dus!
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het was een zeer positieve verrassing! Lekker eten, verrassende smaken en goede kwaliteit. Uiterst vriendelijke bediening.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Hartstikke leuk. enthousiaste bediening. Hart voor de zaak, dat voel je en proef je!