Zala's Restaurant

Trans 7a 3512 JJ Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

AC L.
Jessi91 .
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen erbij, betaalbaar. Allemaal mooie smaakjes op een bord, alles was lekker!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
De gerechten waren prachtig om te zien en de smaakcombinaties lekker en verrassend.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wij hebben genoten!!!
Spontaan gereserveerd en alles was top!!!
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Lang gewacht, meer dan 1,5 uur op alleen een hoofdgerecht. Uiteindelijk maakte de kwaliteit ervan het lange wachten waard. Bediening kan wel wat opener en attenter zijn. Oas na een uur uitleg waarom het zo lang duurde...
Al met al heerlijk gegeten, zowel hoofdgerecht als toetje!
Komen nog wel een keer terug.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Goede combinatie van smaken in de gerechten, telkens met een heerlijke wijn er bij. Aardige en vriendelijke bediening. En dat alles voor een niet al te hoge prijs.
Wij komen zeker nog eens terug!
De tafel van Anne-Else H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Mooie gerechten, wijnadvies top en alle ruimte voor ons tempo. Wij komen zeker terug!
Kimberly V.
Wij waren verrast door de kwaliteit van dit restaurant; Het was echt goed! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Goede wijn-spijscombinaties en de omvang van de porties was precies goed. We komen absoluut terug!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Smakelijk en gevarieerd verrassingsmenu van 4 gangen, attente en prettige (ontspannen) bediening).
Sfeer relaxed, beetje tussen restaurant en eetcafe in. We hebben een prettige avond gehad.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Mooie gerechten, met zorg samengesteld met steeds diverse lekkere onderdelen. Mijn 3-gangen verrassingsmenu was lekker en goed geproportioneerd. Interieur is stijlvol, en ruim, sfeer is gezellig, bediening is vriendelijk en attent. Prijs is zeer schappelijk voor deze goede kwaliteit. We komen terug!
Tarcies K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Attente bediening! Géode bereidingen, mooi wijnarrangement!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, kleine gerechten in balans, mooie zaak. We hadden verzocht om een bepaald tempo (in ons 3 gangen menu) in verband met filmbezoek, dat heeft men prima in de gaten gehouden. Heel vriendelijk. Wij komen graag terug voor een avondvullend diner.
Enige minpuntje was de plek van het tafeltje; vlakbij de deur en dus steeds tocht langs de benen. Dat was niet af en toe maar om de paar minuten. Ook het personeel loopt af en aan door de deur. Ik zou dit tafeltje niet meer daar neer zetten maar verschuiving richting haard OF er iets voor hangen / zetten. Dit wordt met de winter echt vervelend.
Haike G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige informele sfeer. Alleen iets beter rekening houden met allergie. Ik kreeg walnoten bij het kaasplankje terwijl ik daar allergisch voor ben en dat had aangegeven.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Vriendelijke ontvangst. We hebben 'a la carte' gegeten met voorgerecht (zalm), hoofdgerecht (biefstuk) en nagerecht (taart). Lekkere smaken, de porties wat aan de kleine kant als je een goede eter bent. Bij het hoofdgerecht had ik wel iets meer bijgerechten verwacht (groente, aardappeltjes/frietjes ed). Omdat het niet heel druk was liep de bediening prettig en vlot.
Wat mij betreft een aanrader.
Wea S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker verwend worden met een fantastisch diner. Het was weer top!!!
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden een geweldige avond in Zala's. Het 3-gangen menu van de chef was heerlijk, evenals de à la carte gerechten. Het restaurant is erg sfeervol.
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Echt top restaurant. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, goede wijnen en mooie ambiance. En dat alles voor net iets meer dan eetcafé prijzen. Wij komen terug !!!
Wietske E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Mooie rustige locatie, sfeervol ingericht. Tafels niet te dicht op elkaar. Ontspannen sfeer.
Mylon V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het eten was goed. Bediening echter was onattent. Vriendelijk maar er werd niet naar ons omgekeken.