Zainab Roshni Mahal

Erg gunstig
Hoog tempo
jos R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Het eten is top! Uitstekende ingredienten, lekker gekruid, heerlijke bijgerechten en dat alles voor een wel heel schappelijke prijs. Typische Indiase nagerechten maken het feestje compleet. De sfeer binnen is vriendelijk, hoffelijk, aangenaam en oprecht. Wij worden altijd met een hand welkom geheten. Hier weten ze hoe met klanten om te gaan: respectvol, persoonlijk, gedistingeerd en altijd met een lach
Carol G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Ondanks dat het decor niet mijn smaak is, vind ik het er toch wel knus en gezellig. Op het eerste gezicht lijkt het alsof er niet zoveel keus is, maar het is genoeg en ontzettend lekker. Heel smaakvol. Verschillende soorten smaken. EN allemaal goed te betalen. Ik kom zeker terug
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Ik heb hier nu 2x gegeten. Het eten is erg lekker en genoeg keus. Ook voor vegetariers genoeg keus. Zeker prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Vooral de Tikka Massala heeft mijn hart gestolen, ik kom hier zeker nog eens eten.
Marcus J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Lekker gegeten en goed pittig, er waren maar een paar "hollanders" daar wat het idee gaf dat het eten authentiek is. We zijn geen buffet fans, echter dit was een leuke ervaring. Echt een aanrader om een keer te doen. De bediening was amusant, er stond een man bij het buffet die nors keek en iedereen die aan het buffet kwam goed analyseerde. Hij verzorgde het buffet goed dus het leek of hij er serieus mee bezig was.
jane7 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk Indiaas/Pakistaans buffet. Meer dan genoeg keus zelfs ook voor de vegetarier in ons gezelschap.
De bediening is vlot en vriendelijk, het decor is geweldig.
Lekker eten in goede sfeer voor niet veel geld. Inderdaad jammer dat je niet kunt pinnen, maar dat is ook het enige min-puntje.
Een aanrader.
Bjent V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Er zijn van die restaurantjes die je eigenlijk voor je zelf zou willen houden... maar toch mijn hand over mijn hart gestreken om dit met u te delen.. Dit is echt super lekker Indiaas eten met een authentieke smaak! Lekker van het buffet eten tot je niet meer kan. Hele vriendelijke bediening. En het decor is zeker 'Indiaas' te noemen. Ik mis alleen de TV met een cricketwedstrijd! Een absolute aanrader.