Zainab Roshni Mahal

Erg gunstig
Hoog tempo
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Onbeperkt eten voor €14,50, echt geen geld. Het eten is echt top, ik ben helemaal fan van de tikka massala en kom echt voor die terug. Mijn tafelgenoten waren ook erg enthousiast over de verschillende curry's en we hebben dan ook meerdere malen opgeschept. Als laatst kan je nog 2 desserts pakken. Iets van rijstepudding en pistache pudding, ook erg lekker allebei. De service een 6 omdat ze doen hun best, zijn erg vriendelijk maar je moet zelf om je drankjes vragen en dan alsnog word er af en toe een drankje vergeten. Rekening gevraagd, werd ook niet gebracht.. ook een nadeel is dat je niet kan pinnen. Het decor is echt geweldig en past goed bij de Pakistaanse keuken, tafels staan alleen echt heel erg dicht op elkaar, misschien 5 cm ruimte ertussen.
maheen1986 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Lekkere ,verschillende gerechten gegeten uit de buffet van Zainab,
Heel lekker van smaak.

Verderook mango lassi en indiase chai.
Lekker

Service is optimaal.
Decor is typisch indiaas.
relaxed010 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Soms heb je dat, dat je een restaurant niet ingaat omdat het je niet trekt. Daarbij, ik hou (normaal gesproken) ook niet van een buffet.

Al met al, gisteren toch binnen gegaan. En bijzonder goed gegeten. Attente bediening terwijl de keukenbrigade het buffet regelmatig aanvult, daarbij verse kruiden gebruikend. Smaakvolle gerechten, van kip op verschillende manieren bereidt, van vis, van groenten, van rijst. Ook soep en dessert.

Nu snap ik waarom het hier dagelijks vol zit. Als er een knop prijs-kwaliteit zou zijn, een dikke 10!
TD W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Al een tijdje niet bij de Zainab Roshni Mahal geweest, mede door het overweldigende aanbod van Indiase restaurants in Rotterdam tegenwoordig. Toch is 'De Zainab' het eerste Indiase restaurant waar ik ooit kwam in Rotterdam en de ervaring is steeds zo goed geweest dat ik er telkens weer naar toe ga.
Het komt er in het kort nog steeds op neer dat je een ruime keus hebt in verschillende currygerechten, bijgerechten als salades en nagerechten... voor een luttele 14,50 Euro per persoon.
Samen met een collega prima gegeten. Enkele gerechten zijn 'vast' bij het buffet maar nu stond er bijvoorbeeld een Fish Jahl Frezi bij, waar ik tot drie keer toe van genomen heb. Erg smakelijk!
Qua belangstelling heeft de Zainab ook nog niets ingeboet: heel Rotterdam komt er al jaren eten en nu zag je ook weer een doorsnede van de 100+ nationaliteiten die de stad rijk is.
Conclusie: de Zainab Roshni Mahal is een blijver op mijn persoonlijke lijst!
HappyCoupleforever .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Je hebt veel keus bij Zainab Roshni en het is er meestal ook heel druk. Wij kiezen meestal voor de lopende buffet en soms moet je wachten totdat de gerechten worden bijgevuld. Het eten is aangepast aan de Nederlandse keuken, het is niet heel gekruid. De lopende buffet is leuk om een keer te proberen en het is heel goedkoop!
Claudia U.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Heerlijk eten, leuke internationale sfeer en zeer betaalbaar. Een mooi buffet met veel gerechten: kip, vlees, vegetarisch en vis. Salade, soep. Echt smullen!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Ik heb al veel Indiaas gegeten, voornamelijk in de UK maar ook in Little India in Singapore en in New Dehli, India.
Maar hier is het eveneens perfect! ????????.
Niet duur, aardige bediening en een lekker lokaal Kingfisher biertje.
Bij het buffet kun je lekker kiezen wat je lekker vindt en net zo veel eten als je wilt. Elke week heeft het buffet weer andere gerechten, van mild tot "so hot so nice, you'll enjoy it twice" ????
Top tent!
SNail .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Zainab Roshni Mahal was altijd een van de favoriete plekjes, maar de kwaliteit is verslechterd. Het eten was lauw en smaakloos en de olie dreef boven op de saus. En toen men pakken Knorr naar binnen bracht was dat de druppel. Ook de vriendelijke serveersters waren schijnbaar vervangen door norse mannen. Het is jammer, maar hier komen we niet meer.
Exclusiva .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
We hebben hier heerlijk gegeten met de hele familie. Het buffet is heel veelzijdig van mild, pikant tot pittig toe. Zoveel smaken en diverse gerechten dat je echt alles geproefd moet hebben. Maar dan zit je ook wel echt vol! Voor iedereen is er wel wat, maar de chicken tikka massala smelt gewoon op je tong; echt een aanrader!!
De bediening is uiterst vriendelijk en gastvrij.
Irfan M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel keus, ook desserts (goede Kheer) Eten is afgevlakt naar Westerse smaak, waardoor kinderen hier ook goed kunnen eten. Veel nationaliteiten die hier komen eten, wat een goed beeld geeft over de onderlinge tevredenheid
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Heerlijk gegeten met mijn vriendin. Lekkerste Chicken Tikka Masala wat ik ooit heb gegeten. Weer eens wat anders en zeer betaalbaar! Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Echt een aanrader!
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Zainab Rosni Mahal, kun je heerlijk eten. Je ziet het ook aan de vele Indiase families en vrienden die daar gaan eten. Het eten is perfect en hem nog weinig gelijke gevonden in de diverse lekkere tandoori's die er voorgeschoteld worden.
Het is een gezellig restaurant met een prettige sfeer en goede bediening.
Zeer zeker een aanrader.
shinwari .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
our friends took us to show us the big bridges,seen in the american films.
After that,we went to eat indian food.
The chicken tikka massala was perfekt.well spiced and delecious.
Sweet lassi was delicious .
Decor is good and fresh
kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Heerlijk gegeten uit de buffet gerechten.Lekker van smaak, goed gekruid.
Wie pittiger wil eten kan wat peper chutney nemen .Gewoon lekker.
De lasi was lekker,alleen voor mij te zoet.
Service was matig
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Zainab Roshi Mahal ken ik al lang dus nu maar eens een recensie. Het buffet is authentiek en heerlijk, vooral de chicken tikka massala is een bijna hemels gerecht waar ik bijna niet mee kan stoppen. Ook de andere gerechten uit het buffet zijn erg lekker, zoals de vis, lam, kip, linzen pakora's etc. De prijzen vallen erg mee. Goede service, borden worden meteen weggehaald en een kok geeft uitleg bij het buffet. Reserveren raad ik wel aan. Terecht één van de best bewaarde geheimen van Rotterdam!
Vidjantie A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Zooo goedkoop voor zooveeeel eten.
Dan mag je al helemaal niet zeuren. Service was good. Ze komen regelmatig vragen of alles naar wens is en halen de borden super netjes weg. Ze lopen ook regelmatig te kijken of het buffet ng warm is en vullen het super Goed aan. Het etenaahhwww hemels lekker.... place to be als je van indiaans n pakistaans eten houd. Ik ben er helemaaaaaal weg van. Dit is nu mijn favo restaurant waar ik iedereen mee zal nemen. Mijn familie en ik zijn suppppper dupeeer blij. We hebben echt onze buiken vol gegeten. Nabij vele restauranten gegeten te hebben is zainab the best of all.... Decor is super leuk en de zitting bovenis ook leuk. En voor het eerst ben ik kheer lekker gaan vinden. Conclusie: geweldig........
Etenrotterdam .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Prima buffet met voldoende keuze. Gerechten smaken goed, persoonlijk vond ik de tiki marsala echt een aanrader. Naan zit niet bij de prijs van het buffet inbegrepen. Ze verkopen hier wel alcohol wat ook een plus is want een lekker Kingfisher biertje combineert goed bij het eten.
Seka .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
De bediening liep continu rond om snel bestellingen op te nemen. Dit gebeurde helaas niet met een enthousiaste houding waardoor je als klant zijnde het gevoel kreeg niet welkom te zijn. Het decor is niet bijzonder (het oogt zelfs wat rommelig), maar het is er wel schoon. Het eten is mij niet zo goed bevallen. Er was weinig keuze en enkele gechten waren ook al deels koud geworden. Wel staat er continu een kok (of twee) om het buffet aan te vullen waardoor er wat warmere maaltijden bijkomen (die echter weer koud worden indien ze te lang ongedekt staan).
krish .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
We eten al jaren in dit restaurant.
Eten is wel goed maar minder dan voorheen.
Wij eten altijd prawn jalfrezi.Deze keer was het meer Paprika dan garnalen,wat ik wel erg vond.
Men had ook haast geen aandacht voor de klant.
Decor is perfect.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Dachten zonder reservering te kunnen eten op een vrijdag... Dat ging wel, maar dan van 17.00 uur tot 18.15 uur, want dan kwam er weer een groep en inderdaad zat het restaurant vol toen we weggingen. Voor 14,50 Euro hier een heel smakelijk en authentiek Indiaas buffet. Pas op voor de sambal! De andere sausjes zijn overheerlijk en mild, geldt ook voor de andere gerechten. De spinazie is inderdaad geweldig. De kok vult goed aan en geeft graag tips. Heel sympathiek restaurant in een wat rommelige straat.