Zainab Roshni Mahal

Erg gunstig
Hoog tempo
Orange-elly K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We waren vergeten te reserveren maar konden toch boven zitten en beneden gebruik maken van het onbeperkt buffet voor 15,50. Ik verwachtte er niet teveel van maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Met name de Chicken Tikka Masala, Onion Bahjees, Garlic & Cheese Nanbrood, Tandoori grilled chicken én de spinazie waren erg lekker. En we begrepen dat ze elke week afwisselen met gerechten. De bediening (drankjes) is traag maar wij vonden het niet erg om even naar beneden te gaan om zelf te bestellen. De ruimte keuze van het buffet en de prijs heffen dat ongemak gemakkelijk op. Voor twee personen met 2 extra Nanbroden, 3 poppadums en 4 drankjes waren we 45 euro kwijt, top!
Feedb .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De prijs voor het lopend buffet bleek bij afrekening ineens verhoogd van € 14,50 naar € 16,50. Op de site zelf staat ook nog steeds de lagere prijs vermeld. De werkelijke prijs wordt nergens aangegeven. Dit vind ik erg misleidend. Het is niet correct om klanten op die manier naar binnen te lokken en hen meer te laten betalen zonder dat ze dat door hebben. De smaak van het eten is trouwens erg kruidig en scherp. De vriendelijkheid en service laten ook te wensen over. De chagrijnige eigenaar houdt zijn gasten en personeel als een havik in de gaten, waardoor je je niet op je gemak voelt. Na het eten blijf je trouwens de rest van de avond een ongelooflijk droge mond van de dorst houden. De gerechten zijn blijkbaar toch te scherp en te zout gekruid. Niet echt goed voor je gezondheid!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Altijd heerlijk eten, gezellige sfeer. Buffet wordt goed bijgehouden en aangevuld. Ik ben gek op het brood erbij. En de rode kip. Kom snel weet langs
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij ZRM. De curries zijn erg lekker en goed gekruid. En natuurlijk met de beste butter chicken!

De gastheer (jongeman) was zeer vriendelijk en attent. Hij heeft ons vermaakt tijdens een avond uiteten. Bedankt en tot snel.
Dina A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Serieus ook al was t eten wel oke. T lijkt alsof de service met de dag achteruit gaat. We pakten een kommetje en daar werden we heel onbeleefd en erg luid waarbij gasten zelfs omkeken op aangesproken: zo moeten wij teveel afwassen. Even later vroegen we of we drinken konden bestellen, want ze hebben absoluut geen aandacht voor de gasten. Er werd gesnauwd dat ze straks komen, ze bleven daar keihard lachen en grappen maken. Met geen enkele glimlach of vriendelijkheid van de werknemers. VERSCHRIKKELIJK! Dit doen we nooooooooooit meer. Grootste afrader !
Ashna F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Een lopend buffet heeft niet mijn voorkeur, maar een aantal collega's wilden hier gaan eten. Het reserveren verliep al heel apart omdat er al met een "ja" alleen werd opgenomen. Niet echt vriendelijk. Daar aangekomen bleek de reservering ook niet te zijn genoteerd. Wat wel weer goed was is dat we er toch terecht konden ondanks dat. Maar geen excuus van de manager, nee het had aan ons gelegen.. Qua decor is het op zich prima en passend voor het type restaurant. Het lopend buffet werd keurig netjes bijgevuld en de kok (of de man met de koksmuts) hield het goed in de gaten. Ik heb niet alle gerechten van het buffet gehad, wel in ieder geval de tandoori chicken, gele erwten, chikcken tikka. Niet bijzonder maar ook niet slecht, laat ik het houden op middelmatig. Qua bediening is er wel veel te verbeteren. Een dame die bediende had geen lach en geen woord over voor de gasten. De gastheer kwam ook niet langs om drinken aan te bieden, we hebben zelfs gezwaaid en zijn op een gegeven moment naar de balie gelopen om wat service te krijgen. Zeer ongastvrije benadering, vooral ook geen excuus voor het wachten. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We zijn hier op een zondagavond wezen eten, gelukkig gereserveerd . Het eten gaat op basis van een buffet en wordt vaak aangevuld. Er heerst een ontspannen sfeer niemand heeft haast en kinderen amuseren zich ook prima. Heerlijk eten voor een prima prijs verwacht geen culinaraire hoogstandjes maar..... Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer langs
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Prima gegeten hier. Heerlijke curry's. Relaxte vriendelijke sfeer. Ik kom hier zeker terug. Uitmuntende prijs-kwaliteit verhouding. Het versgebakken Naanbrood is goddelijk, net als de mango lassi!!!
HansvanLeeuwen1964 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Lekker gegeten in dit restaurant.
Eten was lekker en goed gekruid.De mango lassi is het lekkerst

Service optimaal.We komen hier terug
Huda1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ten eerste werd ons bij bij binnenkomst niks uitgelegd. Ook mochten we niet zomaar ergens zitten, terwijl we niet ontvangen werden. Een andere minpunt van de service was dat mijn glas werd weggehaald, maar niet een nieuwe eerd geplaatst. De bediening was de hele tijd aan het hangen in de keuken. Verder vond ik het eten middelmatig. De rijst was echt niet goed. Ook was het buffet lauw. Verder werden we tijdens het eten gestoord. Er kwam iemand vertellen dat de chef boos werd als er veel eten blijft liggen op de borden en maakte als grap dat ze 5 euro moesten rekenen. We waren toen nog niet eens begonnen met eten. Nee ik ga nooit meer.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Het blijft een prima deal - eten bij Zainab. Buffet voor 15,50 met lekkere, gevarieerde gerechten. De smaken lijken iets vlakker en de soep ontbrak. Maar ach. Wèl erg jammer is dat je nu wel heel knus komt te zitten. Tafels voor vier staan tegen tafels voor twee aan geklemd, gescheiden door een raar quasi-schermpje. Maar je zit zo wel heeeel dicht tegen die onbekende mede-gasten aan. Extra gek hieraan is dat er nog genoeg tafels leeg waren, terwijl de tafels van 2 en 4 naast elkaar steeds vol gepropt werden met nieuwe gasten. Dat is domweg niet prettig. Er zijn gelukkig tegenwoordig genoeg minstens zo goede Indiase restaurants in Rotterdam te vinden, waar je wel normaal kunt zitten. Want je wilt wel prettig kunnen zitten in een restaurant. Jammerrrrrr, wij komen niet meer.
Assie Y.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Eten bij Zainab is altijd goed. Goed op smaak en veel keus als je kiest voor het buffet. Je mag zo vaak opscheppen als je wilt, maar eigenlijk ben je na een keer wel goed vol.

Wel jammer is de bediening. Deze rekent soms wel eens meer drankjes af dan er is besteld. Of komen ze opeens met chai aan terwijl je niks hebt besteld. Rekening controleren is dus altijd een must!!

Decor is gewoon typisch Pakistaans. Wel vind ik dat ze wat mogen doen aan ruimtegebrek. Je zit soms heel dichtbij vreemde mensen en dat is wel enigszins ongezellig.
JackyHart .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Kom net van Zainab Roshni vandaan. Bij het binnen gaan was er geen gastheer/vrouw om je een plaats aan te wijzen. Na 10 minuten hebben wij zelf een plaats gezocht.
Na een paar minuten komt iemand ons vragen wat wij gaan drinken en die legt ons niet uit hoe ze werken dus geen menukaart ontvangen. Ok drank is gebracht maar nog steeds geen menukaart. Na een kwartier wachten besloten wij zelf iemand aan te spreken. En die vraag of wij voor het eerst daar zijn en legt uit dat er een buffet is waar je alles kan proeven voor €15,50. Het eten is heerlijk. en plotseling krijgen wij de rekening onder neus gepresenteerd zonder eerst een toetje of koffie te hebben besteld om na te tafelen. Men vertel ons dat wij moeten weg gaan omdat de 2e shift gaat beginnen.
Dit was een dumper op onze gezellige uiteten
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
We hebben al een paar keer bij Zainab Rohsni Mahal gegeten en iedere keer genoten. Het is geen rustig intiem restaurant maar de hele sfeer, het buffet en de omgeving en aankleding maken het tot een feestje voor de smaak en de ogen. De mango lassie mag je niet missen en het gevulde brood ook gewoon erbij bestellen. Ik verheug me al weer op het volgende bezoek.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Ik kom geregeld bij Zainab Roshni Mahal en ben erg erg enthousiast over. De aankleding met knipperende lichtjes is zo kitsch dat het weer leuk is en de bediening is altijd aardig. Het eten is behoorlijk en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De zaak zit vrijwel altijd lekker vol, aan het begin maar ook nog laat in de avond. Het enige minpuntje is dat je er niet kan pinnen.
kimmy1234 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Vorig week bij Zainab geweest met ons werkteam.
Genoten van hun buffet.
Alle gerechten waren authentiek, smaken waren verschillend.

Service is af en toe slap.Decor is prima
Mk90 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Het eten was heerlijk, er was genoeg keus en de smaak was zeer goed. Maar ik ben absoluut niet te spreken over de klantvriendelijkheid. Zo ging de muziek al een uur voor sluitingstijd al uit (ondanks dat er nog klanten aanwezig waren) en het personeel begon vervolgens met schoonmaken en het afruimen van de tafel terwijl wij nog aan het eten waren. De serveerster vroeg zelfs of wij haar even de lege flesjes en onze borden konden aangeven (erg vreemd, we waren maar met vijf personen en er was genoeg ruimte voor haar om deze zelf te pakken). Is toch wel een stukje service als je het mij vraagt. Wat ik ook erg vreemd vond is het feit dat er alleen contant betaald kan worden...

Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.
ketelbinkie1979 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Voor alle nederlandse azijnzeikers voor zoon klein bedrag kan je je helemaal buikje rond eten hier.
En tuurlijk je kan in de duurdere restaurants beter indiaas eten maar dan betaal je ook meer.
De prijs kwaliteitsverhouding is prima in orde hier.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Als je Indiaas wil eten voor een aardig prijsje, moet je naar Zainab Roshni Mahal. Je kan gebruik maken van het buffet voor 15,50 euro per persoon. Het buffet is niet extreem uitgebreid, maar er is voldoende keus. Ook voor vegetariërs. Rijst is inbegrepen, naan kun je bijbestellen. Behalve de warme gerechten bevat het buffet ook salades en heerlijke desserts (pudding en rijstdessert). Hou hier dus wel wat ruimte voor over! De inrichting is wat kitscherig; je moet ervan houden. Ik vind het wel grappig gedaan en het geeft een bijzonder sfeertje. Ohja, klein minpuntje: je kan hier niet pinnen. In deze tijd moet dat echt niet meer kunnen! ;)
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Ontzettend lekker en goedkoop gegeten! Ze zijn wel onderbezet (komt ook door de drukte), maar het eten maakt alles goed. Hier kom ik terug! Alleen wel met cash, want je kan niet pinnen :)