Zainab Roshni Mahal

Meer informatie over restaurant Zainab Roshni Mahal

6,5
TD W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima gegeten met groep van vier personen. Goed buffet met ook voldoende vegetarische gerechten. Inclusief een paar drankjes voor 4 personen 83 Euro kwijt, wat m.i. een koopje is! Graag weer.
Dimple A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een onbeschofte eigenaar en personeel. Het eten was lekker maar door de houding van het personeel, smaakte het eten toch niet. Het personeel kijkt je weg als je iets wil bestellen. Daarnaast werd er tijdens de iftar onderscheid gemaakt tussen wie er wel/geen meloen kreeg. Toen er gevraagd werd of wij ook meloen mochten, kwam de ober langs met een bordje en zei hij dat we 2 stukjes mochten pakken. Dat is best raar als er een onbeperkt buffet is. Al met al geen aanrader
samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Niet zo lekker gegeten in dit restaurant, Service was rommelig en helemaal niet vriendelijk.
De decor kan wel een beurt krijgen.
JanvoerM .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Tijdens dagje uit naar rotterdam, zijn we bij dit restaurant gaan eten. we hebben genoten van het buffet, het eten was lekker en de chutneys waren pittig. Goede bedienning en rustige inrechting.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
heerlijke gerechten. zowel vlees, vis en vegetarisch. eet zoveel als je wilt. prima bediening. het restaurant is vaak vol dus wij reserveren altijd.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
heerlijke gerechten, vlees, vis en vegetarisch buffet. eet zoveel als je wilt. prima bediening voor de drankjes en evt. nan-brood
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk buffet waarmee je dus niet een keuze hoeft te maken en veel verschillende gerechten uit deze keuken kan proberen. Het naanbrood is top. Wij kozen voor de knoflook en de kaas, op aanraden van personeel. Aardig personeel die alle gerechten van het buffet toelichten. Het restaurant zelf heeft sfeer, maar is zeker niet netjes.
Rah H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Het eten van het buffet was erg lekker en werd ook regelmatig aangevuld. Het naanbrood ernaast is echt een aanrader. De bediening was prima en erg vriendelijk. De sfeer in het restaurant is erg gezellig. Het uiterlijk is een beetje kitsch maar past wel weer goed bij het soort restaurant. Je waant je zo in India. Al met al hebben wij genoten en we komen zeker nog een keer terug
Carol G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Niet extreem veel keus maar wel extreem lekker! Buffet wordt netjes op tijd bijgevuld. Over het algemeen vriendelijk personeel. We komen hier graag.
roy B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Slechtste service ooit! Onbeschofte man. Helpt je niet als je drinken wilt bestellen pas als je aandringd. En bij het aandringen dan nog moeilijk doen. Heel raar. Was echt geirriteerd en het eten geef ik echt een 2. Want wat je daar kan eten is alleen kip en wat saus of soep. Ik vond het zo zonde van het geld baal nog steeds.
Daan N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wat een slecht zaak. Slecht eten en helemaal niet up-to-date. op de website staan andere prijzen en als je daar zit krijg je een andere menu voor je neus. opmerking bediening. sorry website is niet bijgewerkt. vloer loop bij de uitgang scheef waardoor je makkelijk naar buiten kan rollen. Als je sheekh kabab besteld krijg je frikandellen met beethe masala op je bord. Bufet stelt ook helemaal niks voor. Het was mijn laatste keer en ik raad jullie aan om je avond niet te verzieken hier.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker gegeten met vrienden tijdens het loopbuffet. Heel goedkoop voor een buffet met heel veel keuzes. Eten heel lekker, niet pittig maar lekker gekruid. Leuke sfeer met indiase muziek op et achtergrond. Top!
Rietu L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zainab roshni mahal is spotgoedkoop qua prijs maar de kwaliteit van het eten is een 10 waard. Ontzettend lekkere maaltijden zoals chicken tikka, naan, lamb etc. Zodra je het restaurant binnenstapt ervaar je meteen de indiaanse sfeer. Lekkere traditionele muziek op de achtergrond en een mooi decor. De serveersters zijn er ontzettend vriendelijk. Dit restaurant laat duidelijk zien dat goedkoop niet duurkoop hoeft te zijn. Een aanrader!
Iensgebruiker85 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hadden Naan besteld en kregen dit na 50 min wachten. Eten was koud en niet veel keus. Prijs kwaliteit was ver te zoeken. Toetje kwam uit verpakking, was niet vers.
JJZ .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Eten was lekker maar te weinig variatie. Alleen 3 verschillende kipgerechten en 1 vis. Vegetarisch ook maar 2 gerechten.
Pakora's vielen tegen. Er droop letterlijk olie vanaf.

Gezien de prijs is kwaliteit van eten echter prima, waar 't niet dat de service ECHT bagger is!! Heel jammer is dat. Ik ben er al een paar x geweest maar nooit heb ik 1 van de medewerkers gezien die maar een poging doen om te glimlachen. Nog erger, het lijkt erop dat ze boos worden als je als gast het gezellig hebt en misschien net te hard praat/lacht. Het laatste is toch elke x weer een smet geweest op de prima avonden dat we daar gehad hebben.

Ik denk zelf dat ik niet zo gauw meer terug ga en op zoek ga naar een misschien wel iets duurder restaurant maar waar je je wel welkom voelt.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We waren vergeten te reserveren maar konden toch boven zitten en beneden gebruik maken van het onbeperkt buffet voor 15,50. Ik verwachtte er niet teveel van maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Met name de Chicken Tikka Masala, Onion Bahjees, Garlic & Cheese Nanbrood, Tandoori grilled chicken én de spinazie waren erg lekker. En we begrepen dat ze elke week afwisselen met gerechten. De bediening (drankjes) is traag maar wij vonden het niet erg om even naar beneden te gaan om zelf te bestellen. De ruimte keuze van het buffet en de prijs heffen dat ongemak gemakkelijk op. Voor twee personen met 2 extra Nanbroden, 3 poppadums en 4 drankjes waren we 45 euro kwijt, top!
Feedb .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De prijs voor het lopend buffet bleek bij afrekening ineens verhoogd van € 14,50 naar € 16,50. Op de site zelf staat ook nog steeds de lagere prijs vermeld. De werkelijke prijs wordt nergens aangegeven. Dit vind ik erg misleidend. Het is niet correct om klanten op die manier naar binnen te lokken en hen meer te laten betalen zonder dat ze dat door hebben. De smaak van het eten is trouwens erg kruidig en scherp. De vriendelijkheid en service laten ook te wensen over. De chagrijnige eigenaar houdt zijn gasten en personeel als een havik in de gaten, waardoor je je niet op je gemak voelt. Na het eten blijf je trouwens de rest van de avond een ongelooflijk droge mond van de dorst houden. De gerechten zijn blijkbaar toch te scherp en te zout gekruid. Niet echt goed voor je gezondheid!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Altijd heerlijk eten, gezellige sfeer. Buffet wordt goed bijgehouden en aangevuld. Ik ben gek op het brood erbij. En de rode kip. Kom snel weet langs
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij ZRM. De curries zijn erg lekker en goed gekruid. En natuurlijk met de beste butter chicken!

De gastheer (jongeman) was zeer vriendelijk en attent. Hij heeft ons vermaakt tijdens een avond uiteten. Bedankt en tot snel.
Dina A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Serieus ook al was t eten wel oke. T lijkt alsof de service met de dag achteruit gaat. We pakten een kommetje en daar werden we heel onbeleefd en erg luid waarbij gasten zelfs omkeken op aangesproken: zo moeten wij teveel afwassen. Even later vroegen we of we drinken konden bestellen, want ze hebben absoluut geen aandacht voor de gasten. Er werd gesnauwd dat ze straks komen, ze bleven daar keihard lachen en grappen maken. Met geen enkele glimlach of vriendelijkheid van de werknemers. VERSCHRIKKELIJK! Dit doen we nooooooooooit meer. Grootste afrader !