Zainab Roshni Mahal

Meer informatie over restaurant Zainab Roshni Mahal

6,4
Daan N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wat een slecht zaak. Slecht eten en helemaal niet up-to-date. op de website staan andere prijzen en als je daar zit krijg je een andere menu voor je neus. opmerking bediening. sorry website is niet bijgewerkt. vloer loop bij de uitgang scheef waardoor je makkelijk naar buiten kan rollen. Als je sheekh kabab besteld krijg je frikandellen met beethe masala op je bord. Bufet stelt ook helemaal niks voor. Het was mijn laatste keer en ik raad jullie aan om je avond niet te verzieken hier.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker gegeten met vrienden tijdens het loopbuffet. Heel goedkoop voor een buffet met heel veel keuzes. Eten heel lekker, niet pittig maar lekker gekruid. Leuke sfeer met indiase muziek op et achtergrond. Top!
Rietu L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Zainab roshni mahal is spotgoedkoop qua prijs maar de kwaliteit van het eten is een 10 waard. Ontzettend lekkere maaltijden zoals chicken tikka, naan, lamb etc. Zodra je het restaurant binnenstapt ervaar je meteen de indiaanse sfeer. Lekkere traditionele muziek op de achtergrond en een mooi decor. De serveersters zijn er ontzettend vriendelijk. Dit restaurant laat duidelijk zien dat goedkoop niet duurkoop hoeft te zijn. Een aanrader!
Iensgebruiker85 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hadden Naan besteld en kregen dit na 50 min wachten. Eten was koud en niet veel keus. Prijs kwaliteit was ver te zoeken. Toetje kwam uit verpakking, was niet vers.
JJZ .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Eten was lekker maar te weinig variatie. Alleen 3 verschillende kipgerechten en 1 vis. Vegetarisch ook maar 2 gerechten.
Pakora's vielen tegen. Er droop letterlijk olie vanaf.

Gezien de prijs is kwaliteit van eten echter prima, waar 't niet dat de service ECHT bagger is!! Heel jammer is dat. Ik ben er al een paar x geweest maar nooit heb ik 1 van de medewerkers gezien die maar een poging doen om te glimlachen. Nog erger, het lijkt erop dat ze boos worden als je als gast het gezellig hebt en misschien net te hard praat/lacht. Het laatste is toch elke x weer een smet geweest op de prima avonden dat we daar gehad hebben.

Ik denk zelf dat ik niet zo gauw meer terug ga en op zoek ga naar een misschien wel iets duurder restaurant maar waar je je wel welkom voelt.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We waren vergeten te reserveren maar konden toch boven zitten en beneden gebruik maken van het onbeperkt buffet voor 15,50. Ik verwachtte er niet teveel van maar de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Met name de Chicken Tikka Masala, Onion Bahjees, Garlic & Cheese Nanbrood, Tandoori grilled chicken én de spinazie waren erg lekker. En we begrepen dat ze elke week afwisselen met gerechten. De bediening (drankjes) is traag maar wij vonden het niet erg om even naar beneden te gaan om zelf te bestellen. De ruimte keuze van het buffet en de prijs heffen dat ongemak gemakkelijk op. Voor twee personen met 2 extra Nanbroden, 3 poppadums en 4 drankjes waren we 45 euro kwijt, top!
Feedb .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De prijs voor het lopend buffet bleek bij afrekening ineens verhoogd van € 14,50 naar € 16,50. Op de site zelf staat ook nog steeds de lagere prijs vermeld. De werkelijke prijs wordt nergens aangegeven. Dit vind ik erg misleidend. Het is niet correct om klanten op die manier naar binnen te lokken en hen meer te laten betalen zonder dat ze dat door hebben. De smaak van het eten is trouwens erg kruidig en scherp. De vriendelijkheid en service laten ook te wensen over. De chagrijnige eigenaar houdt zijn gasten en personeel als een havik in de gaten, waardoor je je niet op je gemak voelt. Na het eten blijf je trouwens de rest van de avond een ongelooflijk droge mond van de dorst houden. De gerechten zijn blijkbaar toch te scherp en te zout gekruid. Niet echt goed voor je gezondheid!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Altijd heerlijk eten, gezellige sfeer. Buffet wordt goed bijgehouden en aangevuld. Ik ben gek op het brood erbij. En de rode kip. Kom snel weet langs
Alvie B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij ZRM. De curries zijn erg lekker en goed gekruid. En natuurlijk met de beste butter chicken!

De gastheer (jongeman) was zeer vriendelijk en attent. Hij heeft ons vermaakt tijdens een avond uiteten. Bedankt en tot snel.
Dina A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Serieus ook al was t eten wel oke. T lijkt alsof de service met de dag achteruit gaat. We pakten een kommetje en daar werden we heel onbeleefd en erg luid waarbij gasten zelfs omkeken op aangesproken: zo moeten wij teveel afwassen. Even later vroegen we of we drinken konden bestellen, want ze hebben absoluut geen aandacht voor de gasten. Er werd gesnauwd dat ze straks komen, ze bleven daar keihard lachen en grappen maken. Met geen enkele glimlach of vriendelijkheid van de werknemers. VERSCHRIKKELIJK! Dit doen we nooooooooooit meer. Grootste afrader !
Ashna F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Een lopend buffet heeft niet mijn voorkeur, maar een aantal collega's wilden hier gaan eten. Het reserveren verliep al heel apart omdat er al met een "ja" alleen werd opgenomen. Niet echt vriendelijk. Daar aangekomen bleek de reservering ook niet te zijn genoteerd. Wat wel weer goed was is dat we er toch terecht konden ondanks dat. Maar geen excuus van de manager, nee het had aan ons gelegen.. Qua decor is het op zich prima en passend voor het type restaurant. Het lopend buffet werd keurig netjes bijgevuld en de kok (of de man met de koksmuts) hield het goed in de gaten. Ik heb niet alle gerechten van het buffet gehad, wel in ieder geval de tandoori chicken, gele erwten, chikcken tikka. Niet bijzonder maar ook niet slecht, laat ik het houden op middelmatig. Qua bediening is er wel veel te verbeteren. Een dame die bediende had geen lach en geen woord over voor de gasten. De gastheer kwam ook niet langs om drinken aan te bieden, we hebben zelfs gezwaaid en zijn op een gegeven moment naar de balie gelopen om wat service te krijgen. Zeer ongastvrije benadering, vooral ook geen excuus voor het wachten. Absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We zijn hier op een zondagavond wezen eten, gelukkig gereserveerd . Het eten gaat op basis van een buffet en wordt vaak aangevuld. Er heerst een ontspannen sfeer niemand heeft haast en kinderen amuseren zich ook prima. Heerlijk eten voor een prima prijs verwacht geen culinaraire hoogstandjes maar..... Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer langs
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Prima gegeten hier. Heerlijke curry's. Relaxte vriendelijke sfeer. Ik kom hier zeker terug. Uitmuntende prijs-kwaliteit verhouding. Het versgebakken Naanbrood is goddelijk, net als de mango lassi!!!
HansvanLeeuwen1964 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Lekker gegeten in dit restaurant.
Eten was lekker en goed gekruid.De mango lassi is het lekkerst

Service optimaal.We komen hier terug
Huda1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ten eerste werd ons bij bij binnenkomst niks uitgelegd. Ook mochten we niet zomaar ergens zitten, terwijl we niet ontvangen werden. Een andere minpunt van de service was dat mijn glas werd weggehaald, maar niet een nieuwe eerd geplaatst. De bediening was de hele tijd aan het hangen in de keuken. Verder vond ik het eten middelmatig. De rijst was echt niet goed. Ook was het buffet lauw. Verder werden we tijdens het eten gestoord. Er kwam iemand vertellen dat de chef boos werd als er veel eten blijft liggen op de borden en maakte als grap dat ze 5 euro moesten rekenen. We waren toen nog niet eens begonnen met eten. Nee ik ga nooit meer.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Het blijft een prima deal - eten bij Zainab. Buffet voor 15,50 met lekkere, gevarieerde gerechten. De smaken lijken iets vlakker en de soep ontbrak. Maar ach. Wèl erg jammer is dat je nu wel heel knus komt te zitten. Tafels voor vier staan tegen tafels voor twee aan geklemd, gescheiden door een raar quasi-schermpje. Maar je zit zo wel heeeel dicht tegen die onbekende mede-gasten aan. Extra gek hieraan is dat er nog genoeg tafels leeg waren, terwijl de tafels van 2 en 4 naast elkaar steeds vol gepropt werden met nieuwe gasten. Dat is domweg niet prettig. Er zijn gelukkig tegenwoordig genoeg minstens zo goede Indiase restaurants in Rotterdam te vinden, waar je wel normaal kunt zitten. Want je wilt wel prettig kunnen zitten in een restaurant. Jammerrrrrr, wij komen niet meer.
John_mensert .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Lekker gegeten met het buffet. Veel keuzes en lekker simpel eten. Het eten was lekker vers.

De service is ok. Kan wel wat verbeterd worden.
Assie Y.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Eten bij Zainab is altijd goed. Goed op smaak en veel keus als je kiest voor het buffet. Je mag zo vaak opscheppen als je wilt, maar eigenlijk ben je na een keer wel goed vol.

Wel jammer is de bediening. Deze rekent soms wel eens meer drankjes af dan er is besteld. Of komen ze opeens met chai aan terwijl je niks hebt besteld. Rekening controleren is dus altijd een must!!

Decor is gewoon typisch Pakistaans. Wel vind ik dat ze wat mogen doen aan ruimtegebrek. Je zit soms heel dichtbij vreemde mensen en dat is wel enigszins ongezellig.
Anoniememama .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk eten, voor weinig geld. Het buffet biedt voor ieder wat wils. Ieder gerecht is anders gekruid; alle gerechten zijn even smakelijk. Er is veel keuze; verschillende soorten kipgerechten, maar ook groente- en visgerechten behoren tot de mogelijkheden.
De bediening is vlot; bij binnenkomst wordt direct gevraagd wat we willen drinken. Borden worden snel weggehaald; we mogen steeds een nieuw bord pakken. Nadat we betaald hebben, worden we echter ineens een beetje weggekeken. Dit is het enige minpunt van deze avond.
Verder niets dan lof over Zainab Roshni Mahal.
JackyHart .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Kom net van Zainab Roshni vandaan. Bij het binnen gaan was er geen gastheer/vrouw om je een plaats aan te wijzen. Na 10 minuten hebben wij zelf een plaats gezocht.
Na een paar minuten komt iemand ons vragen wat wij gaan drinken en die legt ons niet uit hoe ze werken dus geen menukaart ontvangen. Ok drank is gebracht maar nog steeds geen menukaart. Na een kwartier wachten besloten wij zelf iemand aan te spreken. En die vraag of wij voor het eerst daar zijn en legt uit dat er een buffet is waar je alles kan proeven voor €15,50. Het eten is heerlijk. en plotseling krijgen wij de rekening onder neus gepresenteerd zonder eerst een toetje of koffie te hebben besteld om na te tafelen. Men vertel ons dat wij moeten weg gaan omdat de 2e shift gaat beginnen.
Dit was een dumper op onze gezellige uiteten