ZafVino

Zo 17:00 - 00:00

Voordelig
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een heerlijke zondag namiddag sfeer in Zafvino! Na een paar kleine aperitieven en heerlijke muziek hebben wij afgesloten met een truffel pasta en entrecote. Deze zaak is heerlijk en echt een aanrader.
Jorinde H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten en de sfeer was fantastisch. Vriendelijke, jonge bediening. Het plankje met vlees en kaas (20 euro) is bij de borrel voor 4 personen voldoende en kwalitatief zeer goed. In Amsterdam, waar wij wonen, lastig te vinden deze prijs/kwaliteit verhouding. Lang niet zo heerlijk gegeten. Nadeel was de muziek, niet passend bij de sfeer en te hard. We komen hier graag terug!
Dion S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Beperkte kaart. Daardoor verwacht je hoge kwaliteit. Gegrilde groente waren te rauw en amper gegrild. Hoeveelheid was te klein. Verstand van wijn valt tegen.
Nadine B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afgelopen zondag hebben we hier met een personeelsuitje gegeten. Bij aankomst kregen we 'welkomsdrankjes' en mooie, goed gevulde borrelplanken met voor ieder wat. Het hoofdgerecht bestond ook 2 flinke bakken met pasta: spaghetti met gamba's en lasagne met sukade. Dit was speciaal voor ons zo gedaan, zo kon ieder pakken wat hij/zij prefereerde. Het toetje was tiramisu in een glaasje en was een heerlijke afsluiter. Ten slotte kregen we als 'echte afsluiter' nog een huisgemaakte limoncello.

De sfeer was heerlijk, we hebben een hele fijne en gezellige avond gehad met goed eten en vriendelijke bediening. De bediening wist voldoende te vertellen over de gerechten en de zelf-gemixte drankjes. We werden gastvrij ontvangen en hebben ons tot het laatste moment zeer welkom gevoeld.

De inrichting was naar mijn mening ook fantastisch. Sfeervol, iets donker en daardoor knus, en prachtig met alle flessen wijn. Ik wordt hier als food-instagrammer natuurlijk heel gelukkig van!
Ik kom zeker terug, met mijn camera, om de prachtige gerechten en het interieur nog eens goed op de foto te zetten en te genieten van nog een heerlijke avond!
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een leuke zaterdagavond in ZafVino in Arnhem, dit restaurant/wijnbar is een gezellige gelegenheid in het centrum van Arnhem. Het ontvangst was erg vriendelijk net zoals de bediening! Leuk zitten aan de bar waardoor je je met zn tweeën toch meer aandacht voor elkaar hebt dan tegenover elkaar aan een tafel.

De gerechten zijn kleine gerechten die te delen zijn maar ze hebben ook wat grotere gerechten. De gerechten de wij hadden waren allemaal even lekker al waren de sardientjes iets aan de kleine maat.

ZafVino gaan we zeker vaker heen voor een leuke ontspannen avond met een goed wijntje en lekkere hapjes!
Titia04 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Even een drankje werd lekker eten. Bediening is erg attent en leggen alles goed uit. Enthousiasme over het product stralen ze uit. Eten verrassend en lekker. Sfeer was perfect. Mooie zaak die het verdiend iedere dag vol te zitten.
Kris K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Zafvino. Het is steeds lastiger om in Arnhem écht kwalitatief goed en lekker te eten, maar dankzij de review van let us stay for a day kwamen we hier terecht. Het was fantastisch! Ondanks dat het op een woensdagavond erg druk was, was de bediening erg vriendelijk en effectief. We begonnen met een heerlijke fles wijn (Aglianico), de carpaccio met truffelkaas en het bordje zeevruchten. De toon was gezet, heerlijk. Daarna kwamen de steak (wederom met truff) en de tortellini met een halve kreeft. Zelden zo goed gegeten in Arnhem en een absolute aanrader! De cheesecake zelfs mee naar huis genomen, omdat we hem niet meer opkonden, maar toch wilden proeven. Helaas kan ik hier geen foto's bij plaatsen, maar ik zou iedereen aanraden hier te gaan eten als je van écht goed eten houdt!!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk om een avond bij ZafVino te dineren. Heerlijke wijnen. Oesters en Crostinis. Een drukte van belang, personeel wat goed op de hoogte is. Het heeft echt een heerlijk sfeertje. De linguinie met zeevruchten was heerlijk volgens mijn tafelgenoot. Mijn steak was pas in 2e instantie helemaal super. Maar goed opgelost door het vriendelijke personeel.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Nog heerlijk aan het nagenieten van het diner gister bij Zafvino. Op een vol terras werden we al snel geholpen door een vriendelijke jonge dame met sportieve look. Die voor ons heerlijke wijnen naar onze wens inschonk. Ook werd er op uitstekende wijze de kaart uitgelegt. Ook fijn dat er gelijk kosteloos water op tafel gezet word met ernaast een fijn bakje hartige amandelen.. Hierna begonnen wij met een klein voorafje en daarna pasta met zeevruchten en de Melanzane. (Wat er leuk uit zag mooie borden, de smaak was prima), op het hoofdgerecht hebben wij echter wel erg lang moeten wachten, maar dit was ons van te voren verteld, en hadden wij hier al enigzins op gerekend. En op het gezellige terras voelde wij ons alsof we een avondje in Italië waren. Het was leuk en nieuw om ineens met andere de tafel te delen, ik kende dit systeem nog niet. Wij hadden het getroffen met de aardige heren naast ons. Minder prettig was een baas of bedrijfsleider die tegen zijn personeel tekeer ging op een onredelijke manier. Ik schrok hier van en adviseer dit buiten werktijd te doen om de sfeer te houden. Ik merkte toch wel na de uibarsting dat iedereen op zijn tenen liep. Al met al was het een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar. Gr P
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Midden in het centrum maar toch lekker rustig op een klein pleintje onder wat bomen (waar wel de nodige rotzooi uit valt, maar goed): het ziet er idyllisch uit op het terras van Zafvino. Met dit mooie weer blijven we op het terras, dus geen idee hoe het er binnen uitziet. De naam suggereert dat we hier goede wijnen kunnen krijgen en dat klopt: de bediening wil dolgraag suggesties doen (liever dan de wijnkaart geven lijkt het wel) en heeft daar ook een gelukkige hand in, zo blijkt gedurende de avond: mooie wijnen. We starten met een aardig maar enigszins karakterloos zalmtaartje. De lasagne is beter, maar ook hier had wel iets meer pit in gemogen. De cheesecake is een frisse afsluiting van de avond. Zonder meer een aangename zomeravond met een niet heel spannende maar toch zeer degelijke maaltijd.
lisakroon .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Samen met mijn man aan het einde van de middag begonnen met een heerlijke glas wijn en hapjes, uiteindelijk de hele avond gebleven en heerlijk gegeten en gedronken. We kregen gratis limoncello aangeboden aan het einde van de avond, erg attent. Ongedwongen sfeer met spontaan en kundig personeel. Geen restaurant met tafeltjes maar grote tafels en bar waar iedereen aan zit en staat. Zeker een aanrader voor een gezellige avond. Ook terras bij mooi weer.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Op een erg drukke zaterdagavond met enige moeite een plekje kunnen bemachtigen in Zafvino. De service was goed en attent. Het eten was was heel smakelijk en van hoge kwaliteit, het ontbrak hoogstens aan bijgerechten. Het plankje vooraf was goed maar niet heel bijzonder, wellicht dat nog meer puurheid of biologische producten hier kan helpen(?). Hoofdgerecht was prima. Dessert (kaasplankje) was ook goed met een kaas (de zachte) die er bovenuit stak.
Als je de drukte fijn vind, het is wel weel gezellig, dan is dit een goede plek om te eten.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Na de laatste keer die wat service tegenviel Zafvino de kans gegeven om revanche te nemen. De eigenaar had sportief reageert op mijn op sommige punten wat kritische recensie. En eerlijk is eerlijk, dat hebben ze gedaan.

In de eerste plaats de wijn. Ik kreeg een heerlijke Barolo. Vol, rond, stevig en toch zacht. Dat laatste is lang niet altijd bij een Barolo het geval. Ik wil wel een plankje als vooraf, maar de grote plank was voor mij teveel. De kleine plank stond niet op de kaart, maar kon deze wel bestellen. Echt lekker en eenvoudig. Mijn vrouw had de vitello tonnato. Heel mooi en smaakvol. Maar niet perfect. Vlees had iets meer smaak kunnen hebben.

Voor het hoofdgerecht namen we beiden de canneloni met paddestoelen en geitenkaas. Geweldig mooie smaak. Wel machtig. Maar vooral ook niet te zout. De Barolo paste er mooi bij. Overigens erg plezierig dat ze bij Zafvino altijd flessen water geven. Gastvrij, gezond en lekker.

Als toetje nog een keer de tiramisu geprobeerd. Wel gedeeld want anders was het teveel. De smaak was duidelijk verbeterd. Contrast van de marscepone en de koekjes was goed. Lekker soppige koekjes. Zo vind ik het smaakvol. De vorige was het herkenbaar uit een kant-en-klaar fles van de horecagroothandel. Nu wist ik het niet. Smaakte gewoon goed. En ook nog mooi opgemaakt.

Prima avond dus in het altijd volle Zafvino. Doordat je met vreemde mensen aan tafel zit (wij zaten overigens aan de bar) heeft het meteen iets huiselijks. Ook de belofte om de tiramisu en een glas Barolo van het huis te krijgen werd nagekomen. Mooie revanche!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Was er de eerste keer, maar voelde me er meteen belemaal thuis.
Spannende oesters en het ZAF-plankje gehad, prima. Volgende keer dieper de kaart in.
Het is vooral de warme, ontspannen sfeer die me raakte, je waant je echt 1500km zuidelijker.
Op naar de volgende keer dus.
Petronella68 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer, vlotte sympathieke bediening. Maar een plankje gaan we voortaan ergens anders eten; dit is tegenwoordig wel een hele uitgeklede versie van wat het ooit was.
Beste Petronella, dank voor je recensie. Zie dat jullie op 12 januari ook bij ZafVino hebben gegeten en ook een mooie recensie hebben geschreven... Wij hebben 2 soorten plankjes, de ZafVino plank (20,- & de BarGavi (plankje 12,50) Hebben jullie toevallig in de bar gezeten waar jullie de BarGavi plankje hebben gehad die inderdaad minder aangekleed is? Ik hoor graag van jullie.. U kunt mij mailen of via Facebook bereiken en dan zorgen we uiteraard voor een oplossing! Wil natuurlijk wel dat jullie het plankje hier eten ;-)

Groetjes, Zaf
ArnhemsGeweten .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Na enige tijd afwezigheid zijn wij weer eens lekker gaan eten bij ZafVino. En terecht bleek alweer snel. Heerlijke wijnen gedronken en een fantastische ossobuco met risotto gegeten; echt een aanrader voor de fijnproever!!!
Tevens leuk gesproken met de eigenaar Zaf over zijn liefde voor wijn & spijs.
Wederom een zeer geslaagde avond.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten en wijn gedronken bij Zafvino. De menukaart is klein maar fijn. De risotto met Ossobuco smaakte erg goed en ook de wijnadviezen sloten naadloos aan. We komen hier zeker terug voor een ontspannen diner
KarinenEd .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij ZafVino. Heerlijke salade vooraf en prachtige bijgaande wijn gedronken. De bediening is heel vriendelijk, attent en behulpzaam. Het decor is ook geweldig. Echt een aanrader voor iedereen die van een relaxte sfeer, lekker eten, heerlijke wijn en goede service houdt.
Kevin P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten bij ZafVino is goed. Verschillende gerechten die prima smaken. De eigenaar doet echt zijn best om van ZafVino een toptent te maken en is hier ook hard mee op weg! Puntjes van kritiek staat hij voor open en doet hij ook wat mee. Het is een vrij uniek concept in Arnhem en dat loont want het zit geregeld vol. Persoonlijk zou ik graag nog een vlees gerecht terug zien op de menukaart. Aan te raden zijn het ZafVino plankje, de cheesecake en (volgens mijn tafelgenoten) de kreeft!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik zal er niet teveel over verklappen aangezien het veel te leuk is om allemaal zelf mee te maken. Maar ik wil wel graag delen dat de oester mix TOP is, het Zafplankje GEWELDIG is, de Taglioni met kreeft SMULLEN is en de Creme Catalana Chocola echt VERWENNERIJ is! Daarnaast is de service echt super vriendelijk met een overvloed aan kennis over de producten en de ambiance is alles waar je op hoopt. Al met al heb ik het gevoel gehad alsof we even op vakantie zijn geweest!