Zaanse Kathmandu Kitchen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Zaanse Kathmandu Kitchen

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Leuke attente service ook.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Eten zeer smakelijk. Bediening erg fijn.
Inrichting okee.
Echte originele smaken.
Mooi oud historisch pand.
Wel een idee om hier eens terug te keren
Wietske L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Wat een warme douche! Goede gastheer, lekkere wijn (Libanees!), heerlijk eten, goede uitleg, alles even lekker. En, er is voor een veganist ruim voldoende keuze. Wij komen zeker terug!
Annemiek G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Service was goed; goede bediening, goede uitleg.
Mooie authentieke uitstraling van het pand is behouden.
Eten is erg lekker! Je kan de mate van pittigheid aangeven bij de bediening. We komen zeker terug.
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten bij Kathmandu. Het is ook fijn dat je zelf kunt aangeven hoe pittig je de gerechten wilt hebben. Verder een zeer vriendelijke bediening.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, prijs en kwaliteit prima in orde. Gastvrije ontvangst en bediening. Mooie sfeervolle ambiance. Helemaal goed, we komen graag terug.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een aanrader!
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Leuk restaurant, fijne ontvangst en bovenal alles halal. Dat hebben niet veel restaurants!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Afgelopen zaterdag hebben we gegeten bij Kathmandu kitchen, was voor ons de eerste keer.
Leuke ambiance in een prachtig historisch pand, bekend als "de Waakzaamheid". Ooit de bekendste discotheek van de Zaanstreek. Recentelijk gerestaureerd en tegenwoordig doet het dienst als restaurant. Interessant detail: In de bar zitten munten verwerkt die zijn gevonden tijdens de restauratie van het pand. Voornamelijk koperen duiten en zilveren stuiverstukken uit de 17e en 18e eeuw, toen het pand nog een herberg was.

We hebben prima gegeten en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het prijsniveau ligt wel vrij hoog. Dat zie je naar mijn mening niet helemaal terug in de smaak van de gerechten.

Desalniettemin hebben we een fijne avond gehad, we komen zeker nog eens terug.
YoPolar R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
goede eerlijke keuken en super vriendelijke bediening
Elzaa V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voor de verjaardag van mijn vriend bij Zaanse Kathmandu Kitchen de rijsttafel gegeten. Voorgerecht blijft een plaatje :) sizzeling bij het hoofdgerecht maakt het een feestelijke avond. En Bedankt voor de heeerlijkke dessert!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super hospitaliteit en het eten was zeer lekker! Het restaurant heeft een gezellige sfeer met vriendelijk personeel. Het was gezellig om met de familie te dineren. Toprestaurant!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! De chef kwam ook even Langs om te vragen en hadden we een kort praatje over eten. De bediening was aardig, heeft rekening gehouden met de wensen. Zeker een aanrader!
Kris S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Beetje op de gok gegaan omdat we totaal niet bekend waren in deze omgeving, maar zeker geen spijt gehad. Lekker eten (Indiase rijsttafel zodat we van alles wat konden proeven), prettige bediening, erg mooie ambiance en voor een goede prijs. Kortom: zeer tevreden!
balando .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voorgerecht was verrassend en erg smakelijk. De rijsttafel voor 4 was teleurstellend qua hoeveelheid en variatie. Prijs kwaliteit was helaas onder de maat. Aan bediening en sfeer mankeerde niets.
K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten was echt heerlijk, en verassend. Bediening was heel erg vriendelijk en ze doen hun best om het naar je zin te maken. Ze passen het gerecht aan naar jou keuze en passen de muziek aan naar jou voorkeur.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik heb lekker gegeten, bediening was erg aardig
harrien .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
was niks mis mee, alleen ik houd niet van rijst, men deed zijn best maar het Nepalees eten is niet mijn ding, maar dat weet je niet van te voren.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, locatie is super in het oude zaanse huis. Totaal geen druk van opschieten alles lekker rustig en op het gemak genieten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten, goede wijn en leuk ingericht. Zeer aardige en vlotte bediening die je uitgebreid te woord stonden. Ik zou er nog een keer heengaan.