Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Zaanse Kathmandu Kitchen

Nel E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Echt heerlijk gegeten. Men kan ook per gerecht aangeven hoe pittig het mag zijn, dat is fijn. Super vriendelijke bediening.
Niels O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het eten was lekker, maar niet heel bijzonder. De porties van de curry's waren redelijk klein in vergelijking tot de prijs. De sfeer was typisch zaans, maar niet heel gezellig. Ik had er veel meer van verwacht naar aanleiding van de recensies, jammer!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Nepalese Chilli Momo mis ik nooit bij Zaanse Kathmandu. Het is een standaard vooraf van ons geworden. Gisteren hadden wij Knoflook naan, Ginger lams, Peper Chicken en Dal Makhani als hoofdgerecht, blijft lekker en kwaliteit proef je!
Antoi S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Bediening sprak slecht Nederlands. De porties waren te klein. Het is duur.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Het eten was uitstekend. We kozen het rijsttafel menu. Alle gerechten waren lekker. De bediening was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Via de actie van Diningcity terecht gekomen bij Kathmandu. Het was een door de weekse avond en niet heel druk. Leuke locatie en zag er netjes uit. Wij hadden via de actie een drie gangen menu. Ik vroeg nog een tussengang of dat ik nog volgens a la carte mocht eten, maar dat kon niet. Wellicht zo ingekocht. Wij kozen voor het vegatarische menu. Een absoluut goede witte wijn met redelijke prijsverhouding. Ik had mij verheugd op toch iets meer uit Nepal gezien de naam, maar uiteindelijk was de keuze van de chef echt wel Indiaas. Smaken waren goed maar niet heel bijzonder. Het dessert een bolletje ijs en wat fruit was ook redelijk doorsnee. Jammer wel want als dit wel echt anders zou zijn dan de doorsnee Indiase restaurants, zou ik zeker de moeite nemen om naar de Koog aan de Zaan te rijden. Maar dit vind ik ook dichterbij en misschien wel beter als je het hebt over de smaken.
Annemarie N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ruimte, vriendelijke bediening!
De tafel van YoPolar R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eerlijke keuken, je proeft dat de curry's vers en zelf gemaakt zijn.
De butterchicken nergens anders zo lekker als hier.
Aanrader!
Yo P.
Overheerlijke eerlijke curry's!
En niet te vergeten de naan; beste die we ooit gehad hebben
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een keurige bediening
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hadden de rijsttafel voor 2 personen echt een aanrader ! De Waakzaamheid is een erg mooie plek om te eten dus een heerlijke avond gehad
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Hartstikke lekker gegeten en goede service. Zeker een aanrader
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Zaterdag avond op terras gegeten niet druk wel gezellig
Voooraf dal soep geweldig veel gegeten in verschillende India resraurants deze was de lekkerste mooi vol en fris
Daaarna sizzling lamb shops en lamsKolapu verukkelijk
Hierbij een Libanese wijn van uitstekende kwalitijd en niet duur
Er was helaas geen kolpu ijs enige minpuntje en misschien iets te kleine kaart want we gaan zeker terug
Geen grote porties maar wel top kwaliteit
Voor 100 € een top avond met zijn tweeen
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Goede bediening, heel vriendelijk.
Eten was lekker. Alles verliep naar wens. Lokatie is mooi. Je zit er rustig echt Zaans
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De bediening was heel vriendelijk, gezellig en informatief. Er werd steeds gevraagd of we al het volgende gerecht wilden; het tempo konden we dus zelf bepalen. We hebben echt heerlijk gegeten. Complimenten en tot ziens!
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer! Prijs - kwaliteitsverhouding zeer goed. Vriendelijk ontvangst. Mooie inrichting, rustig en ingetogen.
Benito B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en zeer behulpzame bediening in een prachtig pand, geen Indiase inrichting maar dat doet niets af aan de beleving.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Mooie lokatie, gezellige sfeer, leuke bediening en goed eten!
Martha E. O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Op basis van de beoordelingen op iens (9) hebben we dit restaurant gekozen. Wij vonden het eten zeer teleurstellend. Ontvangst, ambiance en wijn prima!
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten was smakeloos en niet echt aantrekkelijk opgediend, een simpele salade als groen bij de curry. Droge kip, alle gerechten waren enigszins flauw van smaak en dan bedoel ik niet de pittigheid. Toen we aangaven dat we geen nagerecht wilden werd in no time de tafel leeg gehaald en de rekening op tafel gezet, terwijl we nog aan onze drankjes zaten. Voelde niet erg gastvrij. Dit was dus de eerste en de laatste keer.... Helaas.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Gisteren met de familie hier wezen eten. We hebben weer heerlijk gegeten. 2 soorten naan brood, heerlijke butterchicken, achari en rijst, lamskotelleten en heerlijke groenten. Wij waren zeer onder de indruk van de ambiance, vriendelijke en professionele service en natuurlijk het eten. De gastvrouw nam de tijd om mijn ouders uitleg te geven over de gerechten. We hebben weer een gezellige en zeker complete avond gehad. Mijn complimenten aan het personeel. Super gedaan hoor. Hier blijven we terugkomen.