Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m zondag 15.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Zaanse Kathmandu Kitchen

Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik heb lekker gegeten, bediening was erg aardig
harrien .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
was niks mis mee, alleen ik houd niet van rijst, men deed zijn best maar het Nepalees eten is niet mijn ding, maar dat weet je niet van te voren.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, locatie is super in het oude zaanse huis. Totaal geen druk van opschieten alles lekker rustig en op het gemak genieten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten, goede wijn en leuk ingericht. Zeer aardige en vlotte bediening die je uitgebreid te woord stonden. Ik zou er nog een keer heengaan.
Rijk H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heel aardige bediening met kennis over de maaltijden die op de kaart staan. Mooie locatie. Lekker eten. Goede sfeer. Komen zeker terug. Genoeglijke avond
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Uitstekend eten en zeer vriendelijk personeel. De kwaliteit van het eten was goed en de porties waren zeer groot. Al met al een top avond gehad. Komen wij er zeker terug !!!!
Masja V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik vond het wel te duur.
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik heb hier in korte tijd 2 keer gegeten, eerst met mijn partner en later met een groep van 9 personen. Beide keren was het eten prima, alleen het naan brood vond ik wat droog. De gerechten zijn niet pittig, maar je kunt hier wel om vragen. Verder een uitstekende Libanese rode wijn gedronken, die heel goed samengaat met de gerechten.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
wout P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Deze keer de rijsttafel gekozen die erg smaakvol was.Wij hebben voor de milde variant gekozen waar pittig beter geweest was. Bediening prima dus op naar volgende keer.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Wij hebben met familie een heerlijke avond gehad. Heel veel smaken, heerlijk gegeten!
leuke sfeer, De service is heel erg goed.
En excellente wijnen!
Fietsmiep .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten, maar wel een kleine menukaart. Eten neigt iets meer richting Indiaas ipv Nepalees. Vriendelijk personeel en mooi ingericht pand
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zaanse Kathmandu stond al lang op onze agenda en vorige week(22 december) kwam het er eindelijk van. Goede ontvangst, vriendelijke mensen en vooral heerlijk gegeten. We kozen het 4 gangen verrassingsmenu en iedere gang was super lekker. Ook de bijpassende wijnen waren perfect.
Bedankt voor de fijne avond! Top!
Madelon K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben lekker gegeten van het chef's menu. Alleen de wachttijd voordat we konden bestellen vonden wij wat aan de lange kant, maar geen reden om hier niet meer naar toe te gaan. Wij komen hier dus zeker nog een keer terug.
van Bree M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Niet alleen super goed eten, maar je welkom voelen en bediening die de heerlijke wijnen goed kent... Dit restaurant hoort in je adressenboek.!
Elzaa .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Een overheerlike kerstdiner gegeten!
Welkomsdrankje (soort cocktail met aardbei) van het huis, speciaal Voor kerstavond, wat doen ze het toch goed!
Menu was goed samengesteld met vis, vlees en vegetarish, lekker gesmaakt! Heb genoten van extra saus (van rode port) bij “Roasted duck”.
Tot in 2018
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Afgelopen week hier onze 25 jarige trouwdag gevierd. Het blijft een prachtige ambiance en heerlijk eten. We gingen voor Chef special rijsttafel! Mooie ruime porties en de favourite blijft de lamscurry, te lekker! Mooie bijpassende wijnen maken het weer een extra feest! Passie en vakmanschap is wat dit restaurant uitstraalt. Ook deze keer weer een dikke proficiat!
bedankt voor een memorabele avond!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ik kom zelf uit krommenie en kom hier ook voor het eerst. Samen met mijn familie kwamen wij eten bij Kathmandu, wij hebben in krant gelezen over hun kwaliteit. Kennis gemaakt met de kok. Het eten was superlekker! De kok wou enkel zijn uiterste best doen, daar het restaurant recent top 3 was geworden in nationale restaurant week. Wij waren als laatste in het restaurant en hebben na de maaltijd nog een gezellig onderonsje met het personeel gehad. Supervriendelijke mensen.
Bedankt voor de fijne avond! Zeker een aanrader!
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Zondag 17 december voor de verjaardag van mijn moeder (88 jaar geworden) met 8 personen een tafel gereserveerd om deze gelegenheid te vieren.
Nadat we compleet waren, duurde het ruim 20 minuten voordat we de vraag kregen wat we wilden drinken. We hadden in de tussentijd diverse malen geprobeerd om oogcontact te krijgen met een van de twee aanwezige serveersters. Dit lukte niet omdat ze heel druk waren met het ontvangen van gasten die onverwacht binnenkwamen en dus voor garderobejuf moesten spelen en deze wel meteen werden voorzien van een drankje.
Toen eindelijk de drank op tafel kwam en er vijf personen rode wijn wilden, bleek dat er maar 1 fles van de door de serveerster geadviseerde Merlot Cevennes was. Helaas was de uitsluitend zwak Engelstalige (Nederlands verstond ze in het geheel niet) serveerster niet in staat om de fles over vijf glazen te verdelen, waardoor de laatste tevreden moest zijn met een bodempje en vervolgens weer geruime tijd moest wachten tot er een volgende fles op tafel kwam. Van een andere druif dus.
Toen de menukaarten werden uitgedeeld, kregen we het advies om alle 8 hetzelfde te bestellen, een soort of rijsttafel. Aangezien we al in de gaten hadden dat het logistiek voor geen meter liep, hebben wij dit advies maar opgevolgd. Helaas gaf dit geen garantie voor een snel opdienen van het voorgerecht. Gevolg de tweede fles wijn was ook op en tot grote hilariteit kwam een volgend merk wijn op tafel. Dit keer niet van Franse komaf maar een Chileen. Het alcoholpercentage steeg van 12,5% naar 14%.
Toen eindelijke het voorgerecht kwam was dit één chapati (heel dun pannenkoekje) per persoon, een bakje met een muntsaus, een abrikozenchutney en in blokjes gesneden rode ui en paprika.
De klok stond inmiddels op 20.10 uur. Overigens deed de abrikozenchutney me denken aan de nieuwste jam van Bonne Maman (meer fruit-minder suiker).
Daarna het hoofdgerecht: te gare lamskoteletjes, zalm- en kipcurry die het lange wachten geen positieve wending konden geven. Ach, dan toch één positief puntje; de rijst was lekker.
wout P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Goed restaurant.Blij dat er nu in deze omgeving ook een Indiaas restaurant is.Het ziet er netjes uit.De menukaart is wat aan de karige kant.Hopelijk wordt dat wat meer uitgebreid.Doordat het helemaal vol zat had er wat meer personeel bij gekund.Al met al prima gegeten.
N S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke smaken gecombineerd met lekkere wijnen. We kregen uitgebreide informatie door de sommelier. Wij komen graag snel terug!