Zaanse Kathmandu Kitchen

Dinsdag t/m zondag 15.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Zaanse Kathmandu Kitchen

N S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke smaken gecombineerd met lekkere wijnen. We kregen uitgebreide informatie door de sommelier. Wij komen graag snel terug!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met familie - 6 personen - heerlijk gegeten bij restaurant Zaanse Kathmandu Kitchen.
We hebben gekozen voor een drie-gangen-diner , waarbij vrijwel de hele kaart langs kwam.
Alles was smaakvol met een goede spicy bite. Waar we alle zes van houden.
De prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon goed.
De bediening was goed! Steeds een leuke toelichting op hetgeen op tafel kwam.
Niet te vaak langskomen om te vragen of je wat wilt drinken. Maar dat zeker niet vergeten. Ook fijn om te zien dat men even niet langs kwam toen we met het gezelschap in een geanimeerd gesprek waren geraakt. Erg goed.
De wachttijd tussen de gangen? Geen idee. We hebben er geen last van gehad. Zowel niet te lang als niet te kort. Passend.
De inrichting van het oude Zaanse pand is alsof het al twee eeuwen zo is. Dat is op zich mooi en prijzenswaardig, maar het sluit daardoor niet helemaal aan bij de keuken.
Al met al een zeer fijne avond met heerlijke maaltijd. Wij gaan hier zeker vaker eten en raden het ook aan aan eenieder die wil genieten van de heerlijke Indiaase keuken.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super fijn en mooi aangekleed restaurant. Eten is echt zeer smakelijk en van hoge kwaliteit. Kortom Geweldige avond gehad, absoluut toprestaurant. Een echt aanrader!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
vlees en vis waren droog. Gerechten waren qua smaak oké, maar niet verrassend of bijzonder lekker. We hadden een rijsttafel met meerdere personen, maar de porties hielden niet over qua hoeveelheid. De wijn was lekker. De bediening vriendelijk. Het pand blijft mooi en gezellig, maar je mist de sfeer die hoort bij dit type restaurant/keuken.
aimee W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere smaken door de vele specerijen die gebruikt worden. We aten het menu dat bestond uit een soort linzencracker met 3 sausjes. Daarna twee stukjes gegrilde zalm met dumplings ( gestoomd deegproduct met een verrassende inhoud) en het hoofdgerecht dat bestond uit groentes en diverse soorten vlees in smaakvolle sausjes. Uiteindelijk een vruchtentartaar met kletskop en zelfgemaakt ijs.
Ger W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het Het eten was heerlijk en lekker pittig. De sfeer is erg ongedwongen.bediening goed, vriendelijk en geen gehaast. Zeker een aanrader.
koos1 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Keuze is beperkt, maar voor ons voldoende. Mooi restaurant, ruim van opzet. Zeer vriendelijke bediening. Van harte aan te bevelen om hierheen te gaan.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Alleen jammer dat we boven moesten zitten, beneden is het gezelliger.
Wij hadden een rijsttafel, deze was erg lekker. Denk dat we hier wel een keer terug komen.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lang wachten, 45 minuten, bij het opnemen bestelling, geen klein gerechtje vooraf in tegenstelling tot andere tafels.

Hopelijk incidenteel, prijs/kwaliteit niet in verhouding.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben erg lekker gegeten, maar persoonlijk voor mij ontbrak het wauw-effect qua smaken en verse kruiden. Wij eten geregeld bij Indiase restaurants, dus hebben een referentiekader. Het toetje met huisgemaakt guava ijs en vers fruit was top! De bediening is erg vriendelijk én grappig, de wachttijd was helaas veel te lang tussen de gerechten door. Kortom; gezellige avond gehad maar de gerechten kunnen wat spannender qua smaak!!
Surekha R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vers bereide gerechten, gastvrijheid en wat een sfeervolle locatie, echt een parel!
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk eten en lieve bediening. We hebben op ons gemak genoten van het menu van de chef dat een grote verscheidenheid aan smaken bood. Een glaasje dessertwijn is aan te bevelen!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Mijn vrouw hat een gerecht met drie vlees soorten het worstje vond ze niet lekker kip was goed ,en rundvlees was erg droog.
Mijn vis gerecht was met zalm deze was niet allemaal even lekker.
Fred N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben heerlijk rustig de verjaardag van mijn kunnen vieren. En het was geen probleem dat onze beide dochter nog even een uurtje bij ons aanschoven aan tafel. Ze waren heel Klantvriendelijk. Super service!!!
H.W. D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een aanwinst voor Koog aan de Zaan en een gezonde concurrent voor de overige restautants.
Zeer gastvrij.
Super lekker eten op advies van de gastheer die voor iedereen, desgewenst, tijd maakt voor een persoonlijk praatje.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Kathmandu Kitchen heeft lekker Nepalees eten en de bediening was heel vriendelijk. Het lijkt op het Khmer eten van Cambodja en vult daarom snel. Neem dus geen voorgerecht, het hoofdgerecht is echt voldoende. Het tempo is heel rustig, hangt ervan af hoe lang je de avond wil of je daar dan tevreden over bent of niet. Het eten is niet goedkoop, ben het nog niet met mezelf over eens of de prijs-kwaliteitverhouding goed is of dat het goedkoper mag. Hangt waarschijnlijk ook samen met de lokatie van de oude Waakzaamheid.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Zeker niet de laatste keer.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gisterenavond vierden wij met twee koppels een verjaardagsfeest. De ontvangst was vriendelijk. Het openingsdrankje werd snel opgenomen, maar we moesten na geruime tijd wachten, vragen om de menukaart. Verkeerde gerechten werden op onze tafel geserveerd, wat later nogmaals gebeurde. Borden kwamen tot tweemaal toe op de verkeerde tafel terecht. Tijdens het bestellen kregen we de keuze tussen een milde, medium en een pittige variant, maar in de praktijk was van enige pittigheid geen sprake. Na ruim twee uur was er nog steeds geen hoofdgerecht op tafel verschenen. Het dessert was smaakvol. Als afsluiter van de avond bestelden we een cappucino maar het schuim hiervan was totaal mislukt. Van tevoren was er aangegeven dat één tafelgenoot jarig was. Een kleine attentie in welke vorm dan ook was wenselijk geweest, want bij het reserveren was dit wel aangegeven. Al met al hadden we een gezellige avond onderling, maar bij het culinaire gedeelte hadden we onze vraagtekens. De vrouwelijke bediening was ondermaats en de wachttijd van de gerechten liet te wensen over.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima vegetarisch gegeten. Goede uitleg en bediening. Muziek..hebben wij geen behoefte aan..maar staat meestal iets te hard in de meeste restaurants. Prachtige locatie !
Reinier P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk Nepalees gegeten. Leuk dat dit nieuwe specialiteiten restaurant er is in onze omgeving.
Beste Reinier,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze prachtige recensie. Wij zullen uw complimenten overdragen aan het team. Graag willen wij u nogmaals danken voor uw aanbeveling en wij kijken ernaar uit u wederom te mogen ontvangen.

Met culinaire groet,
Nishan en Khem