Zaagmolen

Tweede Jan Steenstraat 3 1073 Amsterdam Nederland Kaart
31-203626003

Over het restaurant Zaagmolen

Restaurant Zaagmolen is een klein maar fijn buurtrestaurant / bistrot hartje Pijp naast het Sarphatipark. Zij koken bij voorkeur biologisch en hebben oog voor duurzaamheid. Gerechten worden veelal klassiek bereid met een hedendaags accent. Er is veel aandacht voor groenten, een menu zonder vlees en vis is er altijd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zaagmolen

Woensdag tot en met Zaterdag vanaf 18.30 uur.

• MasterCard , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken
Uitmuntend
9,3
9,7

Jouw recensie over het restaurant Zaagmolen

Iris M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Was gewoon echt heel goed, leuke plek! Super enthousiaste bediening. Eten top. We komen nog eens terug!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Verrassend goed smaakvol eten en heerlijke wijn. Bediening was erg goed en zeer vriendelijk. Sfeer was ontspannen. Ik wil zeker nog eens terugkomen.
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima sfeer, mooie gerechten een aanrader.
Marc O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Echt heel goed gegeten met goede gerechten en bijpassende wijnen. Komen zeker terug
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, niet te grote gerechten van zeer goede kwaliteit
Marc T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
PRima en heerlijk
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Je loopt makkelijk voorbij de Zaagmolen maar eenmaal binnen een warm ontvangst in een mooie, kleine, ruimte die prettig aanvoelt.
We kozen een 3-gangenmenu, volop keuze, wat ook voor de wijn geldt. Het eten was origineel en goed, maar het mocht wel wat meer uitgesproken smaken. Daarnaast hadden zowel de voor- als hoofdgerechten een net te hoog zuurgehalte in de sauzen.
Heel goed dat water uit de kraan mogelijk was en brood ongevraagd werd aangevuld.
De Zaagmolen is een prima buurtrestaurant, dat ik zeker aanraad.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke kaart met keuze uit 3 of 4 gerechten , de gerechten waren van hoge kwaliteit , zeer smakelijk en prachtig opgediend. Vriendelijke deskundige bediening, kortom we komen zeker terug!!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellige ontspannen sfeer, vriendelijke bediening, prachtig opgemaakte borden, met heerlijke gerechten. Fijn dat de gerechten niet te groot zijn.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Echt lekkere gerechten bereid met verse ingrediënten. Vriendelijke en snelle bediening. Heerlijke (maar beetje prijzige) Siciliaanse Nero d'Avola wijn. Absolute aanrader!
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goed wijnadvies, kundig en enthousiast personeel. Aanrader!
Birgitta H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
(H)eerlijk eten!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Aanrader om heen te gaan. Wordt leuk ontvangen en eten is super.
Bedet C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een van de beste restaurants van Amsterdam
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk! Inrichting kon wat creatiever maar het eten is gewoon echt goed, bediening verder ook vriedenlijk en attent, voor herhaling vatbaar
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een avondvullend programma. Goede gerechten al miste ik wel een goed stuk vlees bij het hoofdgerecht. De eigenaar gaf aan dat ze veel willen proberen en wellicht een volgende keer op het menu staat. Goede bijpassende wijnen en vriendelijke service.
Nurah A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Een intiem restaurantje dat gelukkig niet meegaat in de '12-in- een- dozijn' concept trend (sorry, ik ben misschien een beetje concept-moe ;-) , maar het gevoel van een gewone huiselijke bristro heeft, maar dan wel met zeer goed eten. Daar is de prijs ook wel dus it is echt voor een culinair avondje uit. De bediening is goed en prettig gemutst. Kortom: een heerlijke avond gehad.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vrouw.
We werden bij binnenkomst hartelijk welkom geheten.
We zijn voor het viergangenmenu gegaan en op aanraden van een eerdere review voor 2 voorgerechten, hoofd en na gegaan. De geadviseerde wijnen pasten heel goed bij de gerechten. We mochten proeven uit verschillende wijnen en dan zelf kiezen welke wijn we erbij wilden hebben.
Nogmaals complimenten voor de hartelijke, vriendelijke en kundige bediening.

Wij raden het restaurant aan!
Les C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Viergangen menu genoten met z'n tween. Alles zeer goed voorbereid en heerlijk van smaak. Bediening erg vriendelijk en het restaturant was sfeervol in gericht. Erg tevreden.
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Super lekker gegeten! Keuze uit drie voor- hoofd- en nagerechten, en toch nog zitten dubben omdat het allemaal zo verleidelijk was. De aanbevolen wijntjes waren ook erg goed.
Prettige sfeer. Oprecht vriendelijk en gastvrij zonder gedoetjes, echt een fijne ambiance. Dus zeker een aanrader!!