Zaagmolen

Tweede Jan Steenstraat 3 1073 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zaagmolen

Restaurant Zaagmolen is een klein maar fijn buurtrestaurant / bistrot hartje Pijp naast het Sarphatipark. Zij koken bij voorkeur biologisch en hebben oog voor duurzaamheid. Gerechten worden veelal klassiek bereid met een hedendaags accent. Er is veel aandacht voor groenten, een menu zonder vlees en vis is er altijd.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zaagmolen

Dagelijks 18.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken
Uitmuntend
9,2
9,7
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een avondvullend programma. Goede gerechten al miste ik wel een goed stuk vlees bij het hoofdgerecht. De eigenaar gaf aan dat ze veel willen proberen en wellicht een volgende keer op het menu staat. Goede bijpassende wijnen en vriendelijke service.
Nurah A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Een intiem restaurantje dat gelukkig niet meegaat in de '12-in- een- dozijn' concept trend (sorry, ik ben misschien een beetje concept-moe ;-) , maar het gevoel van een gewone huiselijke bristro heeft, maar dan wel met zeer goed eten. Daar is de prijs ook wel dus it is echt voor een culinair avondje uit. De bediening is goed en prettig gemutst. Kortom: een heerlijke avond gehad.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vrouw.
We werden bij binnenkomst hartelijk welkom geheten.
We zijn voor het viergangenmenu gegaan en op aanraden van een eerdere review voor 2 voorgerechten, hoofd en na gegaan. De geadviseerde wijnen pasten heel goed bij de gerechten. We mochten proeven uit verschillende wijnen en dan zelf kiezen welke wijn we erbij wilden hebben.
Nogmaals complimenten voor de hartelijke, vriendelijke en kundige bediening.

Wij raden het restaurant aan!
Les C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Viergangen menu genoten met z'n tween. Alles zeer goed voorbereid en heerlijk van smaak. Bediening erg vriendelijk en het restaturant was sfeervol in gericht. Erg tevreden.
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Super lekker gegeten! Keuze uit drie voor- hoofd- en nagerechten, en toch nog zitten dubben omdat het allemaal zo verleidelijk was. De aanbevolen wijntjes waren ook erg goed.
Prettige sfeer. Oprecht vriendelijk en gastvrij zonder gedoetjes, echt een fijne ambiance. Dus zeker een aanrader!!
Joppe B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heel sympathiek restaurant waar voor een zeer betaalbare prijs ontzekkend lekker wordt gekookt. Alles kraakvers! Met name met groenten is de kok echt top. Neem dus vooral twee voorgerechten in het menu. En zoals anderen ook schreven: fijne karaktervolle niet te zware wijnen. Echt een aanrader!
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijke en eerlijke keuken. Mooie originele combinaties zonder teveel poespas. En fijn is het ook dat niets te zwaar is. Super vriendelijk bediening en mooie wijnkaart met alles Italiaans. En waarom ook niet. Ze hebben nogal wat wijnen in Italië.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Dit restaurant zit op de plek waar voorheen Le Restaurant zat. En het goede is: het doet er zeker niet voor onder! Wat een fijn restaurant. Heerlijk eten, fijne wijn (uitsluitend Italiaans) en wat een fantastische bediening. Ik was net mijn tas in de trein vergeten en was van slag. De extra aandacht die we kregen maakte een hoop van de ellende goed. Gelukkig heb ik mijn tas weer terug, maar de bediening verdiend een dike pluim!
Food L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Fantastisch gegeten in dit leuke nieuwe restaurantje in De Pijp. Je kunt kiezen uit 3 of 5 gangen, goed betaalbaar met mooie, vooral Italiaanse, wijnen. Er wordt gegookt met heerlijke (vergeten) groentes. Ons pastij met konijn was een 10, zo lekker! De service is vriendelijk, de chefs brengen het eten op tafel. Het menu verandert elke 2 weken, wij komen zeker terug!
Kiki J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Persoonlijk ontvangen door gastheer. Het hoofdgerecht (rog) was voortreffelijk! Leuk aspect dat de chef kok de gerechten zelf bediend en toelicht. Gezellige Parijse bistrot sfeer.
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vlak na de opening zijn wij op een Vrijdagavond neergestreken in Restaurant de Zaagmolen, We kwamen binnen en werden allerhoffelijkst ontvangen. We kregen de keuze aan welke tafel we mochten zitten, daarna kregen we ons aparitief (een simpele maar uiterst lekkere witte huiswijn) waar wij een prima tijd mee mochten doorbrengen. (wel werd tussendoor keurig gevraagd wat we wilde eten (het 5 gangen diner van de chef) en bijbehorend wijnarrangement (gedeeld door 2, want anders ga je gewoon kruipend naar huis en geniet je niet meer van je eten). Ik vond het eten heerlijk, mijn vriendin vond het af en toe een beetje to much to do about nothing, (we verschillen hier tot op de dag van vandaag over van mening). Al met al een top avond gehad, en dat kwam ook zeker door de zeer attente bediening.