Z'Onder Zeil

Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00

Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Het restaurant ligt in een jachthaven. De inrichting is sober. Aan de muur hangen nautische taferelen. Als voorgerecht koos mijn partner voor tomatensoep, ik nam het mandje stokbrood met kruidenboter. De tomatensoep was heerlijk. Helaas kon ik dat niet van het stokbrood zeggen. Dat was koud en wat taai. Als hoofdgerecht hadden we Black Angus steak en mosselen. Voor de mosselen was er keuze uit drie bereidingen. Ik koos voor de bereiding met room en knoflook. De steak was uitstekend. Heerlijk mals. Ook met de mosselen was het genieten. We dronken hierbij een fles Zuid- Afrikaanse rode huiswijn. Een wijn met volle smaak. Als bijgerechten werden een salade en lekkere frieten geserveerd. Inmiddels waren er nieuwe gasten binnengekomen. Daar zag ik een mandje met dampend, knapperig stokbrood. Op mijn vraag waarom ik dat niet zo gehad ( mijn mandje stond nog aardig vol op tafel), werd goed gereageerd. De keuken werd ingelicht en het mandje werd van de rekening gehaald. De bediening was vriendelijk.
Dank u wel voor de leuke recensie. En nogmaals onze excuses voor het stokbrood.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Bij toeval op het terras van dit restaurant beland. Wij zagen het vanaf de overkant van het water wat verscholen liggen en besloten in het avond zonnetje buiten plaats te nemen. Gezellige en rustige sfeer op het terras waar je nauwelijks overlast hebt van de aangrenzende weg.
De bediening is gepast en niet nadrukkelijk aanwezig maar wel attent bij vragen. Gezien de temperatuur drinken wij er een goed glas bier en besluiten een maaltijdsalade Z 'onder Zeil te nuttigen.
Smaakt goed . Lichte kost die precies passend bij de zomerse omstandigheden. Wij hebben de indruk dat dit restaurant veel vaste gasten heeft wat gelukkig niet leidt tot te joviaal gedrag Professioneel bedrijf met uitstraling welke we aanbevelen.
Feenpruuver .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Vandaag met het gezin gegeten bij Z'Onder Zeil nadat we daar eerder al samen hadden gegeten. Dat was dit keer geen onverdeeld succes. We hadden gevraagd om het eten van de kinderen samen met het hoofdmenu te serveren. Het voorgerecht, een visplateau van zalm, paling en garnalen met een whiskey cocktailsaus (plateau Z'onder zeil) en een hartige tarte tatin van appel en peer met geitenkaas en ham waren prima, maar het duurde redelijk lang voordat dit werd geserveerd. Vervolgens duurde het weer behoorlijk lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Toen dit kwam en de kinderen dus ook konden eten bleek de saté niet gaar, zodat deze terug moest en een van de kinderen dus nog langer moest wachten.
De Tournedos was goed bereid en goed geproportioneerd, maar de bijbehorende saus te vlak van smaak. Hierbij werd friet geserveerd met een klein borrelglaasje mayo voor vier personen. De gambas waren ok. De spareribs waren prima. Het bestelde nagerecht, een taartje met chocolade bleek niet meer voorhanden. Kennelijk erg gewild. De Dame Blanche als alternatief was niet bijzonder, bijvoorbeeld geen warme chocolade. Het bestelde kaasplankje was gevarieerd en werd geserveerd met voldoende brood. Bij de bediening viel op dat er telkens erg laat werd afgeruimd. Ook bij het serveren van de koffie bleven de lege schalen van de nagerechten gewoon op tafel en werden pas op verzoek verwijderd. In plaats van de bestelde cappucino werd koffie geserveerd. Tegenvallend.
GJH .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Na een lange autorit zijn mijn vriendin en ik eigenlijk per toeval hier gaan dineren. Ons oog viel op het leuke decor en de ligging aan het schattige haventje.

Nadat we heel erg hartelijk zijn ontvangen (we waren ietwat aan de late kant) viel ons op dat de mensen hier echt passie voor hun vak hebben en na een geweldige lekkere maaltijd + zeer vriendelijk en service gericht personeel hebben we nog een praatje gemaakt met de zoon van de eigenaar.

Deze wist een hoop leuke dingen te vertellen over de geschiedenis van de zaak en de inrichting (waaronder de schitterend mooi afgelakte buitentafels waar een hele geschiedenis achter zat).

Ik vond het echt een aanrader en als ik in de buurt ben (met de auto of met de boot) kom ik graag nog eens terug!
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Leuk dagmenu. Vandaag Asperges Zalm €20,00 Soep van de dag € 5,50 Vriendelijke bediening met oog voor de klant. Als je hier een espresso na besteld een kopje zonder schaal met koekjes en bonbons. Zo kan een koffie voor € 2,00 op de rekening. Droge witte wijn € 3,20 Brabantwater van het huis!