Z!N Valkenburg

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Z!N Valkenburg

Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Limburgse Gehaktbal viel tegen, weinig smaak en bovendien zeer zout. Varkenshaasje was mals maar en niet slecht maar niet bijzonder. Salade erg beperkt en niet noemenswaardig. Prima sfeer, aardige bediening. Mooie inrichting.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In Valkenburg is het nog best een uitdaging om een restaurant uit te zoeken met zo'n enorm aanbod. Zin heeft een gezellig terras, vriendelijke bediening en wat wij besteld hadden, biefstuk en zuurvlees, waren van uitstekende kwaliteit. Een lekkere salade erbij en natuurlijk heerlijke frieten en wij gingen na deze lunch voldaan weg.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zowel afgelopen zaterdag als zondag op het gezellige terras van deze eetgelegenheid geluncht. Op beide dagen was het terras zeer goed gevuld en dat vindt mijn partner altijd een teken dat de kwaliteit van het gebodene goed is. Beide dagen vonden we een plekje tegen het pand aan, want mijn geliefde zit niet graag aan de straatkant. Het bevindt zich op een zeer druk punt op de kruising van twee belangrijke straten in Valkenburg.

Zaterdag nam mijn prinses een broodje carpaccio, waarover ze gewoon heel tevreden was. Natuurlijk niet het moeilijkste gerecht om te maken, maar toch kunnen er grote verschillen zitten in de manier waarop zo’n broodje wordt gepresenteerd. Deze was volgens haar gewoon goed te noemen. Het was een warme dag, dus ze nam een ijsthee tegen de dorst. Zelf koos ik het broodje van de maand. Dit was een bol uit de oven met o.a. gegratineerde kaas, spekjes en een chilisaus. Daarbij werd een kommetje opgediend met een verse salade van onder meer verschillende slasoorten waaronder frisée, komkommer, tomaat, ei, meloen en sinaasappel. Hierbij trakteerde ik mezelf op een Westmalle Tripel speciaal biertje. Hoewel misschien simpel van uitvoering, smaakte het broodje voortreffelijk en daar gaat het toch om.
Ook zondag vleiden wij ons hier neer voor de lunch. Dit maal nam ik een simpel broodje kroket (of eigenlijk twee sneeën brood met twee kroketten). Daarbij werd een ruime hoeveelheid mosterd in een bakje geleverd. Keurig, want vaak krijg je een minimale hoeveelheid in een verpakking geleverd. De kroketten waren prima gefrituurd en van een stevige samenstelling. Een mooie krokante buitenkant, geen scheuren of barsten. Dat heb ik weleens anders meegemaakt. Ook de salade was weer prima, net als de dag ervoor. Mijn lief had een broodje pikante kip (als ik me het goed herinner) en ook zij was hierover opnieuw heel tevreden. Drankjes eender aan de dag daarvoor.
De bediening was lekker vlot. Prima dus. Het enige puntje van kritiek dat ik heb, is dat de website bijgewerkt dient te worden, want de gerechten die wij nuttigden, staan niet op de menukaart op de website.