Yuzu Asian Grand Cafe

Van Loenshof 35 7511 HE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Yuzu Asian Grand Cafe

Verschillende Aziatische keukens op één plek; hier kun je kennismaken met exotische gerechten, verzameld uit meerdere landen en culturen. Een culinaire ontdekkingstocht met héél veel variatie! Goed voor een uitgebreide lunch of voor een gezellig avondje uit. Smaakvol ingericht met knusse zitjes en een goed gevulde bar. Hier komt het verre Oosten heel even een stukje dichterbij!

Meer informatie over restaurant Yuzu Asian Grand Cafe

Ine H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Roombeek_M .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Su-per-goed gegeten hier! Heerlijke oesters, zelden zo'n goede kwaliteit gehad...daarom ook 4 porties besteld!
Wel helaas 2x een deelbestelling kwijtgeraakt door het personeel, waardoor we bij start en eind wat langer moesten wachten, maar we kregen de koffie van het huis als compensatie. Alles werd prima opgelost...
Komen hier zeker weer terug, leuke ambiance en sfeer, fantastische kaart en mooie wijn erbij gedronken.
G K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, elk gerecht heeft zijn eigen smaak , je kunt in de keuken kijken en de sushichef staat in het restaurant. Een prachtig ingericht restaurant. Het eten, de bediening en de prachtige entourage zijn uitzonderlijk! Ze hebben tevens een mooie lunchkaart.
Een zeer aan te bevelen restaurant en een aanwinst voor Enschede!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke avond met vriendelijk personeel en lekker eten!! Wij hadden het verassingsmenu van alles gehad wat we normaal niet zouden bestellen! Echt een aanrader!
Gastro Ger !.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Yuzu is wat ons betreft een aanwinst voor Enschede. Het pand is zeer sfeervol en eigentijds opgeknapt. De bediening is correct, attent en vriendelijk. Het eten is fantastisch. Een geduchte concurrent van onze favoriet Tao! Wij komen graag nog een keer terug
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten binnen in het restaurant dat prachtig is ingericht. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk! Een aanrader!!!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een super vet ingerichte zaak!!!
Wij hebben daar geluncht en verschillende hapjes gedeeld, overheerlijk.
Echt een aanrader als je in Enschede bent!!!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Alles erg goed!
Giulia G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Afgelopen week voor het eerst gegeten bij Yuzu. Prachtige zaak en vriendelijke bediening! Echter, er mag wat extra aandacht zijn voor de restaurantgasten. We hebben tot twee keer toe lang met een leeg glas gezeten om vervolgens een verkeerd drankje te krijgen. Kleine puntjes die in de loop der tijd wel verbeterd moeten worden. Daarnaast is het eten, dat absoluut goed van smaak is, flink aan de prijs voor de kleine porties die geserveerd worden. Ik ging niet verzadigd weg, maar heb ook niet meer besteld omdat de rekening anders behoorlijk op zou lopen.
M S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was goed maar aan de prijs, verder was de bediening sloom, niet gemotiveerd en keek de gasten niet eens aan. Beetje jammer van zo'n mooi restaurant
Florian B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk eten, super bediening en een prachtig restaurant! Voor alle gezelschappen een culinair uitje. Ik kom zeker weer
Margo L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Heerlijk gegeten
En het "mooie" is......ik ben totaal geen viseter maar vond het verrassingsmenu echt heerlijk incl de vis ????
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Aanwinst voor Twente! Heerlijk gegeten, fijne bediening en prachtige ambiance. Divers eten, goede wijnen. De inrichting is een soort van botanisch tuin met hip interieur.
William R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten! En de bediening was super! Als je vragen had legden zij dat goed uit, en je kon alles overleggen met de bediening.
Echt een top avond gehad!