Yuzu Asian Grand Cafe

Van Loenshof 35 7511 HE Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Yuzu Asian Grand Cafe

Verschillende Aziatische keukens op één plek; hier kun je kennismaken met exotische gerechten, verzameld uit meerdere landen en culturen. Een culinaire ontdekkingstocht met héél veel variatie! Goed voor een uitgebreide lunch of voor een gezellig avondje uit. Smaakvol ingericht met knusse zitjes en een goed gevulde bar. Hier komt het verre Oosten heel even een stukje dichterbij!

Meer informatie over restaurant Yuzu Asian Grand Cafe

Dagelijks 16.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Yuzu Asian Grand Cafe

nicole H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Met drie volwassen en 1 kind gegeten. Vooraf gereserveerd en zaten helemaal achterin de lounge. Na anderhalf uur ander tafeltje gevraagd, het was er tochtig en steenkoud. Was bekend werd ons gezegd . Drie volwassene gekozen voor verrassingsmenu a' 42,50 euro. Best aan de prijs voor het gene wat je krijgt ( 3 gangen).
Mijn zoon wou ipv een menu bij onze gang een rolletje sushi. Geenprobleem was dat! Echter bij afreken moesten we voor een kind drie rollen sushi betalen in totaal 48,50. Te zot voor woorden. Teleurstellende en ijskoude avond met 212,00 euro lichter voor 3 gangen en twee drankjes.
Helaas geen reactie van het restaurant. Dus let goed op wat je besteld.
ELS T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Uitstekend eten. Verse ingrediënten.
Verfijnde smaken. Top muziek! Prettige zitjes als je je wilt afzonderen. Goed zicht op de keuken als je dat wilt. Bediening uiterst vriendelijk en accuraat. Aanrader
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben gisteren gelunched bij Rest.Yuzu. In één woord geweldig!
We komen gauw terug. En heel betaalbaar. De bon met gratis consumptie ingeleverd . Dat is een leuke reclame actie. Bediening / ober heel gezellig en attent. En snel.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten is erg goed, leuke variatie op de kaart. Royale porties gezien de prijs/kwaliteit.
Bediening ook netjes, maar kan nog wat beter.
lucie L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prijs kwaliteit verhouding vind ik minder!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het is zeker een aanwinst voor Enschede. Er nu verschillende keren gedineerd en geluncht. Keuken is fantastisch en het personeel krijgt het onder de knie.
Mikos T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fraai interieur, bijzonder vriendelijk en vakkundige bediening en top kwaliteit gerechten. .
Jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Erg lekker gegeten. Super vriendelijk personeel. Je kunt zelf de tijd bepalen tussen de verschillende gangen wat erg fijn is.
Sam1968 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteravond met onze kinderen van 16 en 18 jaar heerlijk gegeten, sashimi, sushi, curry, allemaal even lekker, gezellig restaurant en leuke bediening. Tao heeft er een concurrent bij.
Bettina S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prachtig ingericht restaurant aardig personeel en heerlijk eten.
André T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima restaurant en heerlijk gegeten. De service was geweldig. Het personeel leek ook heel goed met elkaar te communiceren. Als gast werd je echt gezien. Er werd goed voor je gezorgd en er werd steeds geïnformeerd of alles naar wens was.
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg lekker, gezellig en schoon . Zeer vriendelijk personeel ???? Tot snel.
Roombeek_M .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Su-per-goed gegeten hier! Heerlijke oesters, zelden zo'n goede kwaliteit gehad...daarom ook 4 porties besteld!
Wel helaas 2x een deelbestelling kwijtgeraakt door het personeel, waardoor we bij start en eind wat langer moesten wachten, maar we kregen de koffie van het huis als compensatie. Alles werd prima opgelost...
Komen hier zeker weer terug, leuke ambiance en sfeer, fantastische kaart en mooie wijn erbij gedronken.
G K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, elk gerecht heeft zijn eigen smaak , je kunt in de keuken kijken en de sushichef staat in het restaurant. Een prachtig ingericht restaurant. Het eten, de bediening en de prachtige entourage zijn uitzonderlijk! Ze hebben tevens een mooie lunchkaart.
Een zeer aan te bevelen restaurant en een aanwinst voor Enschede!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke avond met vriendelijk personeel en lekker eten!! Wij hadden het verassingsmenu van alles gehad wat we normaal niet zouden bestellen! Echt een aanrader!
Gastro G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Yuzu is wat ons betreft een aanwinst voor Enschede. Het pand is zeer sfeervol en eigentijds opgeknapt. De bediening is correct, attent en vriendelijk. Het eten is fantastisch. Een geduchte concurrent van onze favoriet Tao! Wij komen graag nog een keer terug
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten binnen in het restaurant dat prachtig is ingericht. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk! Een aanrader!!!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een super vet ingerichte zaak!!!
Wij hebben daar geluncht en verschillende hapjes gedeeld, overheerlijk.
Echt een aanrader als je in Enschede bent!!!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Alles erg goed!
Giulia G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Afgelopen week voor het eerst gegeten bij Yuzu. Prachtige zaak en vriendelijke bediening! Echter, er mag wat extra aandacht zijn voor de restaurantgasten. We hebben tot twee keer toe lang met een leeg glas gezeten om vervolgens een verkeerd drankje te krijgen. Kleine puntjes die in de loop der tijd wel verbeterd moeten worden. Daarnaast is het eten, dat absoluut goed van smaak is, flink aan de prijs voor de kleine porties die geserveerd worden. Ik ging niet verzadigd weg, maar heb ook niet meer besteld omdat de rekening anders behoorlijk op zou lopen.