Yutakana

Sint Jansplein 51 5141 GS Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Yutakana

Restaurant Yutakana biedt heerlijke verfijnde gerechten uit de authentieke Oosterse keuken. Het nieuwe en moderne all you can eat restaurant zorgt voor een ontspannen en gezellige ambiance waar u terecht kunt voor een heerlijk diner en een onvergetelijk avondje uit.

Sushi liefhebber zullen geheid de frisheid terugvinden in onze verzameling van visgerechten en de buitengewone kwaliteit van onze rijst. Bij Yutakana wordt er uitsluitend de beste Japanse producten en meest verse vis gebruikt. Daarnaast staat bij ons gezond eten hoog in het vaandel, waardoor de hoogwaardigheid van de gerechten prominent naar voren komt.

Met meer dan 100 gerechten biedt ons assortiment genoeg variatie, wat garant staat voor een verrukkelijke diner. Zo heeft u de keuze uit verscheidene soorten sushi, sashimi en teppanyaki. Voor de afwisseling hebben wij ook wok, nasi, bami, soep en salades. Ter afsluiting kunt u een selectie maken uit onze collectie van dessert.

Restaurant Yutakana is gevestigd in de buurt van de St. Jan de Doper Kerk in het centrum van Waalwijk. Kom hier gezellig sushi eten na een bezoek aan attractiepark De Efteling of Theater De Leest. Geniet van moderne, hippe en authentieke Oosterse inrichting en maak kennis met de vele overheerlijke Oosterse gerechten.

U wordt verwent met de lekkerste sushi uit heel Waalwijk, bereid door onze top koks.

Meer informatie over restaurant Yutakana

Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het busstation Vredesplein.
  • : Restaurant Yutakana biedt diverse parkeerplekken voor de deur aan het Sint Jansplein. Tevens is er ruime parkeergelegenheid bij de Wilhelminastraat en het Unnaplein.

Dagelijks 16.00 - 22.00 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant Yutakana

Malou V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed! Service minder. Vieze glazen en lege flesjes werden de gehele maaltijd niet meegenomen en stapelden zich op op de toch al volle tafel. Meerdere gerechten kwamen niet of pas bij een volgende ronde.
Betsy V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Bediening is erg vriendelijk en werkt snel. Tablet is ook geen probleem. Al met al hebben we naar lekker gegeten!!!!
Sam T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De meeste gerechten waren lekker en goed, alleen de gefrituurde groenten waren te vet en de "pittige" gerechten waren niet echt pittig. De 50 andere gerechten die we hebben gegeten waren heel goed. Verder een mooi restaurant, vriendelijk personeel en snelle service. Zou hier zeker nog een keer terugkomen.
Tony Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
De sushi is heerlijk vers. Ook de menukaart is prima gevarieerd, er is voor iedereen wel iets. Het restaurant heeft een rustige en gezellige uitstraling met veel Japanse invloeden. Het personeel en de eigenaar waren daarnaast ontzettend vriendelijk. De tablets voor het bestellen is echt van deze tijd en werkt erg snel. Wij kunnen Yutakana aan iedereen aanraden.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een dagje Efteling moet je natuurlijk altijd goed afsluiten. Na een zoektocht op Iens terecht gekomen bij Yutakana. En daar hebben we geen spijt van. Wat een prachtig fris en lichte zaak. Met de tablet werkt super ! Soms gevoel wat minder contact maar bediening is zeer vriendelijk. Zowel drankjes als gerechten kwamen snel door. Vooral complimenten voor de tempura (groente / garnalen) gerechten, deze waren heerlijk licht en knapperig. Ook leuk dat er wat andere smaken sushi was. Al met al een leuke avond en houden we zeker in gedachte voor de volgende Efteling dagen.
PvE-iens V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten, ruime keuze
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Yutakana is veruit het beste sushirestaurant dat ik tot nu toe bezocht heb. De sushi was perfect vers. De wok-, grill- en frituurgerechten waren erg lekker. Het interieur is echt van deze tijd, de eigenaar heeft duidelijk hier goed over nagedacht. Daarnaast werkte de tablets erg snel om de bestellingen te doen. Wij komen hier volgende keer weer wanneer wij in Waalwijk zijn!
Dieter S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wij hadden van vrienden gehoord dat er een nieuw all you can eat sushirestaurant in Waalwijk is geopend. Voor het eerst geweest en wij werden zeer goed ontvangen. Het eten is uitstekend, erg vers, smakelijk en menu is gevarieerd. Ik durf zelfs te zeggen dat dit het beste is wat ik en mijn vriendin gegeten hebben van alle sushirestaurants waar wij geweest zijn. Bovendien is de inrichting erg mooi en modern. Zeker een aanrader!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goed gevarieerde kaart en kwalitatief goed, heerlijk vers bereid eten. De zaak heeft een mooie embiance met japanse details. Bestellen gaat heel snel via een tablet waardoor je eetste gerechtje in een mum aan tafel geserveerd worden. Het personeel is oprecht vriendelijk!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer lange wachttijden voor je, je eten krijgt wachttijden van meer dan een uur. Als je dan je Sushi krijgt zit het plastic nog gewoon om de surimi. Dit gemeld bij de eigenaar maar later die avond hebben we bij meerdere tafels het zelfde zien gebeuren. De eigenaar heeft het voor ons wel netjes opgelost maar al met al komen wij er toch niet meer terug.