Yutakana

Sint Jansplein 51 5141 GS Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Yutakana

Restaurant Yutakana biedt heerlijke verfijnde gerechten uit de authentieke Oosterse keuken. Het nieuwe en moderne all you can eat restaurant zorgt voor een ontspannen en gezellige ambiance waar u terecht kunt voor een heerlijk diner en een onvergetelijk avondje uit.

Sushi liefhebber zullen geheid de frisheid terugvinden in onze verzameling van visgerechten en de buitengewone kwaliteit van onze rijst. Bij Yutakana wordt er uitsluitend de beste Japanse producten en meest verse vis gebruikt. Daarnaast staat bij ons gezond eten hoog in het vaandel, waardoor de hoogwaardigheid van de gerechten prominent naar voren komt.

Met meer dan 100 gerechten biedt ons assortiment genoeg variatie, wat garant staat voor een verrukkelijke diner. Zo heeft u de keuze uit verscheidene soorten sushi, sashimi en teppanyaki. Voor de afwisseling hebben wij ook wok, nasi, bami, soep en salades. Ter afsluiting kunt u een selectie maken uit onze collectie van dessert.

Restaurant Yutakana is gevestigd in de buurt van de St. Jan de Doper Kerk in het centrum van Waalwijk. Kom hier gezellig sushi eten na een bezoek aan attractiepark De Efteling of Theater De Leest. Geniet van moderne, hippe en authentieke Oosterse inrichting en maak kennis met de vele overheerlijke Oosterse gerechten.

U wordt verwent met de lekkerste sushi uit heel Waalwijk, bereid door onze top koks.

Meer informatie over restaurant Yutakana

Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het busstation Vredesplein.
  • : Restaurant Yutakana biedt diverse parkeerplekken voor de deur aan het Sint Jansplein. Tevens is er ruime parkeergelegenheid bij de Wilhelminastraat en het Unnaplein.

Dagelijks open van 16.00 - 22.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Yutakana

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijke sushi. Kleine opmerking het licht is erg fel. Als het wat gedimt zou zijn zou dat sfeervoller zijn. Maar de sushi is er echt super lekker en dat is het belangrijkste.
Anuschka V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Super gerechten! Heerlijk gegeten. Minpuntje als het druk is moet je lang wachten en worden gerechtjes "vergeten"
Stefanie H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Geweldig restaurant met lekkere sushi en goede service. Komen hier regelmatig en zullen hier zeker nog vaak heen gaan.
Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Top!
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
we waren er voor de eerste keer maar komen zeker terug
P. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vandaag heerlijk gegeten bij Yutakana. Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Frisse, schone en mooie inrichting. Kortom, een aanrader dus!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten, mooie inrichting. Licht mag wat gedimpt worden voor wat meer sfeer. Fijne bediening.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke Sushi.????
Corne M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Was een lekkere en prima afsluiting van onze vakantie.
Heerlijk gegeten !
Angélique B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Goede ontvangst maar sobere inrichting .we hebben niet alles gehad wat we besteld hadden omdat de rijst op zou zijn ??we kregen hier voor wel een extra consumptie gratis. Bediening was goed en snel en het eten lekker
diver .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Ongelooflijk lang wachten op de sushi. Echt niet normaal. Kan niet voor een eat you can restaurant. Wat er kwam was wel lekker. Voor ons de laatste keer..
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gezellig restaurand, goed eten
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Altijd goed eten hier, vooral nu wij ook vaste klant zijn geworden. Nieuwe heerlijke inktvis op stokje, gewoon weg goed. Ga zo door. Mvg Mike https://www.50ccscooterparts.nl/
Robin K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Eten was heerlijk en leuk gepresenteerd. Er werkte 2 jonge meiden met helaas weinig enthousiasme voor het vak. Vandaar de slechte service.
Tisam T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten en prima bediening.

Een of meer gedrukte menukaarten op tafel zijn wel een aanrader. Met meerdere personen op de tablet kijken is onhandig.

Voor herhaling vatbaar.
Gert-Jan O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het was de week voor Kerst en hierdoor erg rustig. Bediening was hierdoor super snel, bestelling aanklikken en het werd direct bezorgd. Het eten vond ik van hoge kwaliteit! Ik hou van sushi eten en kom ook op meerdere plaatsen, deze is qua eten zeker favouriet.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Even wennen aan bestellen op tablet, heerlijke gerechten en prima service.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige inrichting, goede service.
Malou V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed! Service minder. Vieze glazen en lege flesjes werden de gehele maaltijd niet meegenomen en stapelden zich op op de toch al volle tafel. Meerdere gerechten kwamen niet of pas bij een volgende ronde.