Yutakana

Sint Jansplein 51 5141 GS Waalwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Yutakana

Restaurant Yutakana biedt heerlijke verfijnde gerechten uit de authentieke Oosterse keuken. Het nieuwe en moderne all you can eat restaurant zorgt voor een ontspannen en gezellige ambiance waar je terecht kunt voor een heerlijk diner en een onvergetelijk avondje uit.

Sushi liefhebbers zullen geheid de frisheid terugvinden in de verzameling van visgerechten en de buitengewone kwaliteit van de rijst. Bij Yutakana wordt uitsluitend de beste Japanse producten en meest verse vis gebruikt. Daarnaast staat gezond eten hoog in het vaandel, waardoor de hoogwaardigheid van de gerechten prominent naar voren komt.

Met meer dan 100 gerechten biedt het assortiment genoeg variatie, wat garant staat voor een verrukkelijke diner. Zo heb je de keuze uit verscheidene soorten sushi, sashimi en teppanyaki. Voor de afwisseling is er ook wok, nasi, bami, soep en salades. Ter afsluiting kun je een selectie maken uit onze collectie van desserts.

Restaurant Yutakana is gevestigd in de buurt van de St. Jan de Doper Kerk in het centrum van Waalwijk. Kom hier gezellig sushi eten na een bezoek aan attractiepark De Efteling of Theater De Leest. Geniet van moderne, hippe en authentieke Oosterse inrichting en maak kennis met de vele overheerlijke Oosterse gerechten.

Meer informatie over restaurant Yutakana

Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het busstation Vredesplein.
  • : Restaurant Yutakana biedt diverse parkeerplekken voor de deur aan het Sint Jansplein. Tevens is er ruime parkeergelegenheid bij de Wilhelminastraat en het Unnaplein.

Dagelijks open van 16.00 - 22.30 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Yutakana

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Fantastisch eten !
HAE D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het was weer uitmuntend! Super vriendelijk goede service! Tot de volgende keer xx
Ursula L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zonder twijfel het beste sushi restaurant van Brabant. We zijn al bij heel wat restaurants geweest maar er komt er geen een in de buurt van Yutakana. De sushi is heerlijk van smaak, vers en veel variatie. Ook de andere gerechten zijn heerlijk. De eigenaar is ontzettend vriendelijk en kundig. Hij heeft echt goede tips! Ook het personeel werkt hard en is enthousiast.
Echt een aanrader dit sushi restaurant.
En als je dan toch gaat dan is de OCmaki een echte aanrader (special roll)
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Lekker gegeten, ruime keus.
Erg fel wit licht, wat het wat minder gezellig maakt.
E K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wij eten hier heel vaak en heel graag, de sushi is lekker vers en heeft veel smaak, maar dat geldt eigenlijk voor alles. De entourage vinden wij persoonlijk niet onze smaak, maar ja, smaken verschillen.
Corne M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten zoals eerdere keren lekker.
Bediening traag.
Bleven veel vuile borden lang staan. €10 Iens korting was niet van toepassing
HAE D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Perfect! Heerlijk gegeten! Alles super vers
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Prima locatie , sushi lekker !
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Altijd super gezellig en eten een aanrader
Ignacio D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Lekker gegeten, goede service en hele vriendelijke mensen. Zeker een aanrader!
Elle R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Absoluut de beste all you can eat sushi in Waalwijk. Wij zijn al bij verschillende sushi restaurants geweest, maar Yutakana overtreft ze allemaal. De bediening en de eigenaar zijn ook erg vriendelijk.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De verwachte aankomst tijd liep met een kwartier uit. Telefonisch willen aangeven maar kregen tot 3 keer een voicemail mail. Dit de derde keer ingesproken. Bij aankomst moesten we een kwartier wachten tot de tafel gedekt was. Tablet bestelsysteem, zonder gebruik te kunnen maken van normale menukaart om te kunnen kijken. Bij een tiental gerechten stond alleen de Japanse naam. Bestellen nam met zes man daarom veel tijd in beslag. Het eten was echter top. Dat vergoedde een hoop.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Vond de menukaart erg tegenvallen en de hapjes vielen tegen.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Je kan er lekker eten zit er goed en de service is super !
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden aan een lange tafel. Alles bestellen via de tablet en dat werkt prima, onze tablet had even kuren. Werd meteen netjes opgelost door bediening.
Sushi is erg lekker, niet standaard. Andere gerechten zoals grill ook goed bereid. Echt een aanrader!
Jojo D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een geluk dat ik zo dicht bij het beste sushi restaurant van Brabant woon!! Super vers, veel variatie, snelle service, vriendelijke eigenaar en goede prijs! Ik ben fan !
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten. En wederom was het heerlijk. Echt alle gerechten zijn lekker. De sushi is erg goed. De rijst op de juiste temperatuur. Genoeg keuze ook als je een minder grote sushiliefhebber bent.
Complimenten voor de vriendelijke eigenaar die duidelijk kwaliteit als prioriteit stelt. Ik kom graag een volgende keer weer terug.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik had geboekt op de site van iens en ah. En door de goede verhalen uit mijn omgeving over dit restaurant, ben ik hier terecht gekomen. Nu blijkt dat dit restaurant niet mee doet met deze actie, maar de vriendelijke meneer is ons tegemoet gekomen en heeft het keurig netjes opgelost! Het eten is er fantastisch, de bediening oprecht en vriendelijk, de gerechten komen snel, en zijn smaakvol. Het bestellen met de iPad gaat super goed. Het restaurant ziet er schoon en mooi uit. Wij hebben een leuke, lekkere en ontspannen avond gehad. Dit restaurant verdient een aanbeveling, en wij komen zeker terug!!!!????????????????????????
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hadden gereserveerd met de iens bonnen van de ah. Maar dit restaurant doet er niet aan mee, en omdat wij, maar ook het restaurant er niets aan kunnen doen, is dit keurig opgelost door de baas. Wij hadden gehoord dat je hier lekker kon eten, en wilden dit hier graag proberen. Nou......het was geweldig, een mooie omgeving en prettig personeel. Het verdient echt wel een aanbeveling. ????????????????????????