Yuniku

André T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Komen hier regelmatig en altijd op binnenloop, worden altijd vriendelijk ontvangen, eten is prima, lekkere sushi, wij bestellen altijd en grote fles bruisend water en heerlijke sake. Enige minpuntje kan zijn dat ze soms wel erg snel zijn met bordjes weg halen, maar goed het is all you can eat en dus hebben ze veel schaaltjes nodig. Moeten het dan ook van de drankjes hebben, dus ik snap wel dat ze geen kraanwater schenken. Wij genieten hier wel van zo 1 keer in de zoveel tijd.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij zijn vaste bezoekers van dit all-you-can-eat sushi restaurant. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke sushi, grill en andere gerechten. Favoriete gerechten: yuniki rol, sushi met roomkaas en zalm, maar eigenlijk zijn alle inside out rolls erg lekker. De krabsalade is ook favoriet.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was ok, vergelijkbaar met bijvoorbeeld Shabu Shabu. Bestellen gaat overigens "ouderwets" via papiertjes, iPad is gemakkelijker en milieuvriendelijker. Niet gastvrij dat er geen kraanwater wordt geserveerd en ronduit belachelijk dat je dat zélfs niet naast een ander drankje (zoals bij een espresso) kan krijgen.
Anoniem1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De sushi zalm en met kaas was lekker. Mijn tafelgenoten hadden een variatie aan sushi en vonden die ook goed. Gegrilde vis, kip kerrie en spicy chicken (vond hem zelf eerder zoet) enorm smaakvol. Vrijwel alles dezelfde kwaliteit en prijs als bij sushi restaurant waar ik vorig jaar in Rotterdam heb gegeten. Vond alleen de mihoen wat tegenvallen qua smaak, heb die al eens beter gehad bij een Japans restaurant.
Erg strak decor, niet echt gezellig. Dit is tegenwoordig helaas vaak het geval bij sushi- en wok restaurants. Vriendelijk en attent personeel trouwens.
Carmen M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
1 van de betere sushi-zaken in Zoetermeer. Naast Shabu en/of Sumo een verademing, een wat originelere kaart en niet zo massaal. Het is wel wat warm binnen, dat kan nog verbeterd worden.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
All you can eat concept. lekkere sushi en gunkan. Nigiri sushi lekker maar wel erg veel rijst. Tempura beetje dik in het deeg. Lamsrack prima en ook de wackame salade was lekker maar erg veel.
Inrichting is niet bijzonder. Ondanks dat de zaak vol zat was het niet heel onrustig. Lekker gegeten.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Waar zijn jullie mee bezig... als vaste klant die er al jaren komt, zijn jullie werkelijk op alle fronten achteruit gegaan!!eten smaakte niet vers.. inktvisspies niet schoon en vers, nog meer zoete saus op alles, weinig vis meer in Maki rol, toiletten verschrikkelijk smerig, glas van mijn wijn stonk, van de 4 rondes wel drie keer mijn lijst zelf moeten inleveren!!van topper naar nooit meer!!en zet personeel neer wat kan lachen... waar zijn die leuke meiden van een jaar terug?? Prima als je personeel pauze heeft, maar werkelijk niemand zag ons nog zitten!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Heerlijk eten, personeel kan wat vriendelijker............we wilden graag op een bepaalde plaats zitten maar tjonge jonge wat werd daar moeilijk over gedaan terwijl betreffende tafel helemaal niet gereserveerd was. De klant is koning lijkt mij en als het enigszins mogelijk is moet je die het helemaal naar de zin zien te maken.
Colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Voor de eerste x hier gegeten.Ik ben gelukkig bekend met Hoe het werkt maar vond het erg jammer dat er niet gevraagd werd of ik er mee bekend was.Het was van hier is u tafel en wat wil u drinken.De zaak zag er netjes uit en de bediening liep vlot.Het eten was echt super vers en lekker.Er zaten ook bijzondere gerechten bij.Zeker een aanrader om hier te eten.Het enige verbeterpunt is dan de communicatie naar de klant.Vraag of ze bekend zijn met het concept en doe iets meer je best hierin.De eerste indruk blijft toch hangen.Verder vind ik het jammer dat ze op donderdag al een duurdere prijs hebben.Dit terwijl de meeste restaurants hun duurdere prijs op vrijdag pas ingaat.Al met al super lekker gegeten en daar gaat ht om
Gabrielle F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Mijn favoriete (All you can eat) sushi restaurant!!
Smaakt altijd vers en veel keuze.

Service/bediening is heel wisselend.. Kan beter!

Goedkoper dan bijv. Shabu of Sumo en je kan gratis parkeren in de buurt.
Martin1958 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Voor ons het all you can eat restaurant in Zoetermeer. De gerechten zijn heerlijk en nog niet erg vereuropeest. Heerlijke sushi, alles in goede hoeveelheden.
Prima restaurant waar we nog vaker zullen terugkomen.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
We komen hier regelmatig terug. Lekker eten, nette bediening. Gezellig ingericht, niet te groot, altijd vol dus wij reserveren van tevoren om op ons favoriete plekje te zitten. De sanitaire pitstop ook prima in orde.
André T.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vanmiddag hebben we gegeten voor de lunch met mijn moeder. De gerechten waren redelijk lekker, vooral zeewier salade en inktvis spiesjes waren erg goed. De sushi en temaki waren minder. Zakelijke, snelle bediening en modern ingericht.
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Steeds getwijfeld om hier te zullen eten. De ingang zo tussen de winkeltjes in nodigt namelijk niet heel erg uit. Toch de stoute schoenen aan getrokken en gereserveerd. Eenmaal de trap op en boven kom je in een verbazend grote ruimte. Echter galmt het er wel enorm, mede omdat er groepen zitten en mensen met kinderen zijn. Als je van rustig sushi eten houdt is dit niet de juiste locatie.
Bij binnenkomst loop je direct tegen een deel van de keuken aan. Alles ziet er goed en verzorgd uit.
Een bediende bracht ons naar een vrije tafel en voorzag de tafel van bordjes en bestek en nam het drinken op. Nadat we de lijst met onze keuze hadden afgegeven kregen we in een record tempo in 1x alle sushi's opgediend en kort er na ook de warme gerechtjes. Dit deed ons afvragen hoe de kwaliteit zou zijn. Nou deze heeft ons zeker niet teleur gesteld! Alles vers en goed bereid. Heerlijke sausjes overal bij en alles smaakte anders zoals het hoort, in tegenstelling tot eerdere recensies hier op iens. Het lijkt er op dat er wat mee is gedaan!
De warme gerechtjes zijn ook heerlijk en goed bereid. Vlees is mals en in goed te eten kleine stukjes gesneden (is in andere restaurants wel eens anders!) Echter zijn de porties van de warm vlees gerechtjes wel erg groot. We hadden graag iets kleinere porties gehad, zodat je meer verschillende dingetjes kon proberen. Nu zaten we al snel vol. Dit is iets om rekening mee te houden.
Als toetje het befaamde bolletje ijs. Deze vonden we allebei wel erg smaakloos. Hier kan nog verbetering in plaats vinden.
De combinatie van goed eten, snelle bediening en gratis parkeren (eerste 2 uur, daarna 1,50 p 52 min) maakt dat wij hier zeker nog een keer terug zullen komen!
Fabrizia U.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het restaurant is niet erg groot maar heeft een erg gezellige ambiance. De sushi's zijn heerlijk en goed op smaak en ze hebben ook een aantal voor ons nog onbekende sushi's op de kaart zoals een bananen sushi en een kip sushi. Het personeel is erg vriendelijk kortom een echte aanrader voor een avondje sushi eten!
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Zonder een tafel te hebben besproken liepen we rond 18.00 uur naar binnen. We waren de eerste gasten in het restaurant en werden hartelijk ontvangen. We konden gaan zitten waar we wilden. Dus lekker bij het raam.

We zijn eerst begonnen met een lekker drankje en hebben toen eerst Unagi besteld. Heerlijk vers gemaakt. Dat gold later ook voor de Temaki en de andere gerechten. Je merkt de versheid bijvoorbeeld aan het velletje zeewier dat om veel gerechten zit en lekker knapperig is.

Rond 19.00 uur stroomde het restaurant langzaam helemaal vol. Of het restaurant nu leeg of vol is, de bediening blijft vriendelijk, vlot en accuraat.

Bij Japans eten gaat het om de versheid van de gerechten. Dus wat je besteld, behoort ook vers te worden gemaakt en daarna direct te worden opgediend. Jammer dat men in de keuken bij een vol restaurant vooruit gaat werken. Dat merkten we aan de Maki, Temaki en de Gunkan. De velletje zeewier waren niet meer knapperig, maar plakkerig. Het velletje zeewier heeft dan namelijk de tijd gehad om het vocht uit de rijst op te nemen. Ook de Kohitsuji Yaki was iets te doorbakken en daardoor aan de droge kant. Jammer.

We komen hier zeker nog vaak eten, maar dan wel vóór de grote drukte.

Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
dit is gewoon onze sushi tent, weg met al die ayce tenten... hier is alles vers, smaakvol en top!!!! 1 tipje, gooi nou niet over die zoete saus overheen!!!!
Yarakl .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Bij Yuniku is het lekker sushi eten! De service kan beter. Men ziet je vaak niet en vergeet te vragen of je nog wat wilt drinken. Het decor is het grootste minpunt. De zaak is nogal onhandig ingericht en daardoor erg luidruchtig. Als er een groep zit heeft heel het restaurant er "last" van.

Yuniku zou zich kunnen verbeteren door iets vaker met verse producten te werken en het decor aan te passen.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Gisteren shusi afgehaald. De kwaliteit was van een hoog niveau. Alles kraak vers mooi gepresenteerd op een grote schaal. Om te bestellen is er geen kant en klaar afhaalmenu, maar je moet zelf de bestelling per stuk doen. We hebben een breed assortiment besteld. Diverse soorten vis en groenten. De bediening was zeer snel en erg vriendelijk. Over de inrichting kan ik niet heel veel zeggen maar het zag er op het eerste gezicht prima uit.