Yuniku

Promenadeplein 19 2711 Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yuniku

Jouw recensie over het restaurant Yuniku

Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gisteravond zijn we hier geweest. We kwamen binnen en werden verwelkomt door een hele vriendelijke dame met een grote glimlach. We mochten kiezen of we op de bankjes in het midden wilden zitten of op de stoelen aan de zijkanten. Wij geven de voorkeur altijd in het midden op het verhoginkje, dat vinden we gezelliger. Tussen neus en lippen vertelde ik dat onze zoon jarig was. Toen hij op het eind het bekende sesamijs bestelde, werd dat geserveerd met 2 toefjes slagroom en met een sterretje, wat een verrassing was dat!! De kwaliteit is nog steeds erg goed, we hebben wederom erg genoten. De wachttijd is prima. Al het personeel is erg vriendelijk en komt regelmatig vragen of we nog iets te drinken wilden. Het enige minpuntje is dat ze geen kraanwater schenken. Maarja, daar moeten ze het blijkbaar van hebben. Prijs/kwaliteit is prima.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Dit keer gingen wij met z'n vieren eten bij Yuniku. Het was er erg druk. Bij binnenkomst kregen we direct een lach. We werden aan de raamzijde neergezet. Het sushi-restaurant werkt met het principe dat je vijf gerechtjes per persoon besteld. De keuze is zeer groot. Er is een keuze uit 116 gerechtjes. De menukaart is op een overzichtelijke manier opgebouwd met gerechtjes in groepen bij elkaar gezet. Stelselmatig worden de gerechten uitgeleverd. Smakelijk en verzorgd. Als één van de vier bij het ophalen van de glazen met haar vinger klem komt te zitten, wordt er uitgebreid excuses gemaakt. Aan het eind van de avond wordt ter compensatie gratis ijs aangeboden. Daarna komt de eigenaar vragen of we nog iets willen drinken. Ook dit komt niet op de rekening terecht.Kwaliteit en prijs zijn mijn mening in balans. Een aanrader.
TJ .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
goed restaurant. nette bediening. voldoende personeel ook.
eten is na bestelling heel snel bij je..weinig wacht tijd.
gratis parkeren 2 uur lang. Kinderwagen was geen probleem.

kaart is uitgebreid, zowel vis, vlees en vegetarisch.
Lori V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zowel de service als het eten is bij Yuniku van goede kwaliteit. De sfeer in het restaurant is ook gezellig en echt Oosters. Het kan wat lawaaierig zijn als het vol zit, maar dat is begrijpelijk. De enige aanmerking die ik heb is dat er bij elk gerecht sausjes op zitten. Het ziet er sierlijk uit en ze smaken niet verkeerd, maar ik heb er lang niet altijd behoefte aan. Voor mij mag dat wat minder. Verder is het hier genieten!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben hier lekker uitgebreid geluncht. Prima sushi, vooral de maki met tonijn, de crispy rol en de kip maki vonden wij erg lekker. Van de warme gerechten vonden wij de tori slice (kip in pittige saus) en de yakitori lekker. Maar we hebben natuurlijk niet alles geprobeerd. Wij vinden het eten in elk geval een stuk beter dan bij het grote ketensushirestaurant in Zoetermeer. Minder massaal ook. Aardige, snelle bediening en (na een wat aparte entree via een trap) ook aardig ingericht.
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Mijn favoriete sushi restaurant. Eten is lekker en smaakt vers. Ook is er genoeg om uit te kiezen. Nog wel op ouderwetse papiertjes. Genoeg parkeer plek met eerste 2 uur gratis
Glenn V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Erg tevreden over de kwaliteit! Heerlijke sushi. Soms vergeten ze nog te vragen of je een drankje wilt. Maar daar kan ik mee leven :)
André T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren Lunch gehad samen met mijn moeder, De gerechten waren lekker vooral de grill, de sushi waren ok, maar de zeewier was iets te slap en taai. Snelle en vriendelijke bediening, sfeer was ok. Lift is ook aanwezig, jammer was er géén toilette voor minder valide mensen.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Komen hier regelmatig en altijd op binnenloop, worden altijd vriendelijk ontvangen, eten is prima, lekkere sushi, wij bestellen altijd en grote fles bruisend water en heerlijke sake. Enige minpuntje kan zijn dat ze soms wel erg snel zijn met bordjes weg halen, maar goed het is all you can eat en dus hebben ze veel schaaltjes nodig. Moeten het dan ook van de drankjes hebben, dus ik snap wel dat ze geen kraanwater schenken. Wij genieten hier wel van zo 1 keer in de zoveel tijd.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij zijn vaste bezoekers van dit all-you-can-eat sushi restaurant. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke sushi, grill en andere gerechten. Favoriete gerechten: yuniki rol, sushi met roomkaas en zalm, maar eigenlijk zijn alle inside out rolls erg lekker. De krabsalade is ook favoriet.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was ok, vergelijkbaar met bijvoorbeeld Shabu Shabu. Bestellen gaat overigens "ouderwets" via papiertjes, iPad is gemakkelijker en milieuvriendelijker. Niet gastvrij dat er geen kraanwater wordt geserveerd en ronduit belachelijk dat je dat zélfs niet naast een ander drankje (zoals bij een espresso) kan krijgen.
Anoniem1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
De sushi zalm en met kaas was lekker. Mijn tafelgenoten hadden een variatie aan sushi en vonden die ook goed. Gegrilde vis, kip kerrie en spicy chicken (vond hem zelf eerder zoet) enorm smaakvol. Vrijwel alles dezelfde kwaliteit en prijs als bij sushi restaurant waar ik vorig jaar in Rotterdam heb gegeten. Vond alleen de mihoen wat tegenvallen qua smaak, heb die al eens beter gehad bij een Japans restaurant.
Erg strak decor, niet echt gezellig. Dit is tegenwoordig helaas vaak het geval bij sushi- en wok restaurants. Vriendelijk en attent personeel trouwens.
Carmen M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
1 van de betere sushi-zaken in Zoetermeer. Naast Shabu en/of Sumo een verademing, een wat originelere kaart en niet zo massaal. Het is wel wat warm binnen, dat kan nog verbeterd worden.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
All you can eat concept. lekkere sushi en gunkan. Nigiri sushi lekker maar wel erg veel rijst. Tempura beetje dik in het deeg. Lamsrack prima en ook de wackame salade was lekker maar erg veel.
Inrichting is niet bijzonder. Ondanks dat de zaak vol zat was het niet heel onrustig. Lekker gegeten.
rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Waar zijn jullie mee bezig... als vaste klant die er al jaren komt, zijn jullie werkelijk op alle fronten achteruit gegaan!!eten smaakte niet vers.. inktvisspies niet schoon en vers, nog meer zoete saus op alles, weinig vis meer in Maki rol, toiletten verschrikkelijk smerig, glas van mijn wijn stonk, van de 4 rondes wel drie keer mijn lijst zelf moeten inleveren!!van topper naar nooit meer!!en zet personeel neer wat kan lachen... waar zijn die leuke meiden van een jaar terug?? Prima als je personeel pauze heeft, maar werkelijk niemand zag ons nog zitten!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Heerlijk eten, personeel kan wat vriendelijker............we wilden graag op een bepaalde plaats zitten maar tjonge jonge wat werd daar moeilijk over gedaan terwijl betreffende tafel helemaal niet gereserveerd was. De klant is koning lijkt mij en als het enigszins mogelijk is moet je die het helemaal naar de zin zien te maken.
colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Voor de eerste x hier gegeten.Ik ben gelukkig bekend met Hoe het werkt maar vond het erg jammer dat er niet gevraagd werd of ik er mee bekend was.Het was van hier is u tafel en wat wil u drinken.De zaak zag er netjes uit en de bediening liep vlot.Het eten was echt super vers en lekker.Er zaten ook bijzondere gerechten bij.Zeker een aanrader om hier te eten.Het enige verbeterpunt is dan de communicatie naar de klant.Vraag of ze bekend zijn met het concept en doe iets meer je best hierin.De eerste indruk blijft toch hangen.Verder vind ik het jammer dat ze op donderdag al een duurdere prijs hebben.Dit terwijl de meeste restaurants hun duurdere prijs op vrijdag pas ingaat.Al met al super lekker gegeten en daar gaat ht om
Gabrielle F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Mijn favoriete (All you can eat) sushi restaurant!!
Smaakt altijd vers en veel keuze.

Service/bediening is heel wisselend.. Kan beter!

Goedkoper dan bijv. Shabu of Sumo en je kan gratis parkeren in de buurt.
Martin1958 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Voor ons het all you can eat restaurant in Zoetermeer. De gerechten zijn heerlijk en nog niet erg vereuropeest. Heerlijke sushi, alles in goede hoeveelheden.
Prima restaurant waar we nog vaker zullen terugkomen.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
We komen hier regelmatig terug. Lekker eten, nette bediening. Gezellig ingericht, niet te groot, altijd vol dus wij reserveren van tevoren om op ons favoriete plekje te zitten. De sanitaire pitstop ook prima in orde.