Yuniku leiden

Stationsweg 19 2312 AS Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yuniku leiden

Jouw recensie over het restaurant Yuniku leiden

Anood M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Fijne plek voor familie en vrienden, alles zag er goed uit en vers ook heel lekker. vind dat de toetjes wat specialer mogen.
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
UItermate smakelijk. vriendelijke bediening. Een een andere variatie van reeds bekende gerechten. Porties van mooi formaat, niet te klein.
Tamara_MD .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Jammer dat op vrijwel al het vlees een veel te overheersende scherpe saus zat, waardoor de smaak van het vlees ondersneeuwde.
christavanderhoff V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met mijn zus haar verjaardag gevierd met een lunch bij Yuniku Leiden. Ik kende Yuniku Zoetermeer al. Het was ook in Leiden supergoed. De inrichting is erg mooi, ook al is het een grote zaak. Het is ook erg schoon, ook de toiletten. Veel keuze aan sushi. Zeer vers en gevarieerd. Op een gegeven moment werd er een wagen met verse groenten en fruit binnen gereden. Bewijs van de versheid. Bediening was heel vriendelijk. Enig minpuntje vond ik de droge witte wijn: een vol glad maar weinig karakter. Hier gaan we zeker vaker komen!
Annemart B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Pas gegeten met een vriendin en haar 2 kinderen van 10 en 12, die nog nooit AYCE hadden gegeten. Relatief ruimtelijk voor een AYCE, kersenbloesem decor, niet de gebruikelijke baklucht, verse groenten, veel keus. Alleen aan de bediening merkte ik dat ze net open zijn. Soms duurde het wat langer, maar nooit zo lang dat ik nog een keer moest vragen.
Sushi is vers en vers gemaakt.
Er is een toetjesbuffet. Verwacht er niet teveel van, fabrieksspekkoek/soesjes/ijs, maar voor 21.50 tijdens de zomeraanbieding, wat wil je?! Wij hebben een echt leuke avond gehad, en vooral den ruimte en het decor zorgden ervoor dat we makkelijk konden bijpraten en allemaal genoten hebben.
Viser J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
goed restaurant. nette bediening. voldoende personeel ook.
eten is na bestelling heel snel bij je..weinig wacht tijd.
Kinderwagen was geen probleem.

kaart is uitgebreid, zowel vis, vlees en vegetarisch.