Yumi

Maandag en Dinsdag 16:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:30 - 22:00
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gevestigd in een mooi pand in het centrum (aan de maas).
Men heeft geen speciaalbier op de kaart, dat is jammer. Het eten is niet beter of minder dan de overige sushi restaurants in Maastricht. Bestellingen worden inderdaad wel eens vergeten maar vervolgens ook weer gecorrigeerd. Bediening is snel met afruimen en serveren. Een gemiddeld cijfer dus.
Hannusdebok .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gisteren bij sushi yumi in maastricht gegeten. Van binnen is het ruim en gezellig. Het eten viel ons helaas tegen. Op de kaart zag het eten er heerlijk uit maar zodra het op tafel geserveerd werd zag het er totaal anders en kaal uit. De zogenaamde potato cheese balls, met aardappel en kaas erin, werden geserveerd als 2 aardappelschijfjes met een plakje plastice cheddar kaas er overheen. De sauzen van het vlees vielen zwaar tegen, erg waterig en heel erg zout. Veel variatie in de sauzen is er niet, je krijgt bijna bij elke portie vlees dezelfde saus, dit heb je dus na 2 x ook wel gezien. Het lekkerste wat wij bij sushi yumi gegeten hebben was de friet. Daarintegen was de bediening top, aardig personeel en snelle service. Helaas was dit onze eerste en tevens laatste keer dat wij gegeten hebben bij dit restaurant.
Robbg .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Voor lunch op zaterdagmiddag bij Yumi geweest. All-you-can-eat principe.
Sushi smaakt goed. De rijst is iets te hard, maar ok. Zoals tegenwoordig overal het geval lijkt te zijn, staat ook hier een gledje kikoman op tafel, maar met helaas een b-merk vulling erin. De saus is heel waterig en over-zout. Jammer. De wasabi is ok, net als de gember.
De ruimte is best gezellig. Hoog plafond met ornamenten, kroonluchters en daaronder de typische strakke tafeltjes. Bediening lijkt onervaren, maar doet zijn best.
De smaak van het eten is ok. De presentatie mist wat punten; het ziet er wat kaal uit.
Oordeel: geen topper maar ok.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Er is een gezellige kant (met mooi plafond) en een kale kant. Het was erg stil, dus de keuze was snel gemaakt. De keuze van de gerechten vonden wij wat beperkt. We hebben genoten van de sushi, maar we misten iets qua smaak en opmaak. De warme gerechten: yaki ika (inktvis) was ok, de ebi tempura ballen (garnaal) waren verrassend; die neem ik een volgende keer weer! De groene thee is echt aan te bevelen en ze hebben Brand van de tap. De bediening was attent en snel, al werd twee keer een gerechtje vergeten en tot slot bestelden we tonijn en kregen we zalm. Maar die smaakte ook wel.