yumi sushi

Max Euweplein 10 1017 MB Amsterdam Nederland Kaart
31-204287045

Meer informatie over restaurant yumi sushi

7,2
Levano836 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Nabij het leidse plein ligt deze sushi rollende band. Ideaal voor edn snelle hap voor het theater oid. De sushi is super vers en het aanbod oo de rollende band erg gevarieerd. Het fijne is dat je in 10min weer buiten kunt staan omdat de band goed gevuld is en je dus nooit zonder sushi zit.
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Niet zo veel keus in sushi, wel een paar aparte bij die ik nog niet bij een ander sushi restaurant heb gezien. Wel alles vers. Maar de meeste waren wat flauw.
Sushi gerechten komen op een lopende band. Grill gerechten moet je bestellen.
Het was aardig, zonder de nudeal bon was het allemaal wel heel erg duur geworden.
Prijs-kwaliteit verhouding vond ik niet in balans.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Heerlijk gegeten van een lopende band. Dat hebben we in Groningen niet. Erg leuk gezelschap van twee Amerikanen uit Seattle. Heerlijke sushi en de chef wil je graag kennis laten maken met de Edo stijl. Heerlijke sushi buiten de kaart van de chef en als dat de richting is waar hij in wil kom ik graag terug naar Amsterdam. Het is me alleen opgevallen dat er weinig witte bordjes (goedkooopste) op de band langskomen, maar die kun je altijd bestellen.
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
ondanks dat ik niet van vis hou,toch erg lekker met vrienden ( sushi liefhebbers) gegeten en ook de sushi's met vis vond ik erg lekker .

vriendelijk en goed personeel
Silvertand41 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
De eerste keer eet ik Sushi bij sushibar. Ik heb lekker verse tonijn sashimi, heerlijk spicy tonijn roll en een super heerlijk handroll met skin zalm en bediening heel vriendelijk. Tot ziens
Elisa- .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
We hebben gister een heerlijke avond gehad bij Yumi. Wat een vriendelijk personeel en heerlijke sushi. We komen hier vakar maar na de herdecoratie is het nog sfeervoller en doet het warm aan voor de winter. De Vis is lekker vers en werd voor onze neus gemaakt door hele vriendelijke Japanse chefs. Een echte aanrader in hartje Amsterdam!
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Zeer slechte sushi! Smakeloos, koud, smaakte niet vers, hele dunne plakjes.
Ik heb veel ervaring met sushi restaurants maar dit was om te huilen. We kregen onze cadeaubon van €50.00 niet op terwijl we nooit onder de €100.00 zitten met goede sushi.
Alle slechte recensies kloppen...helaas.
Knakworst .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Een van de mindere sushitenten in Amsterdam. Hier op een vrijdagavond even snel wat gegeten. Op zich vriendelijke bediening. De koks achter de lopende band spreken geen Nederlands en ook slecht Engels want onze extra bestelling (die niet op lopende band voorbij kwam) ging volledig verkeerd. De sushirolls komen vermoedelijk allemaal uit de koelkast en zijn ijskoud en daarom jammergenoeg smakeloos. slechte prijs kwaliteitsverhouding, de rolls worden in hele dunne plakjes gesneden.
Toplocatie ziet er leuk uit en onder Wagamama had ik echt een topformule verwacht maar helaas valt het enorm tegen.
Gretha54 W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
De sushirijst was veel te koud en niet voldoende gaar. Daardoor weinig smaak, proefde naar supermarktsushi. Gemeld aan de bediening, maar werd verder niets mee gedaan. Lees nu op Iens dat meer mensen zich hier aan storen, ze doen dus niet veel met kritiek.
Adamameboontjes waren veel te zout. Warme gerechtjes duurden erg lang, terwijl het niet druk was. Er wordt op de lopende band gewerkt met prijscategorie per kleur van het bordje. Wij waren er rond 18.00 uur en toen waren alle sushi uit de twee goedkoopste categorie niet aanwezig. Werden alleen op verzoek gemaakt, omdat er weinig vraag naar zou zijn. Op die manier wordt de prijs op een vervelende manier opgeschroefd. Eet al tientallen jaren sushi en vond de prijs-kwaliteitverhouding hier helemaal zoek.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Op de valreep 11 juni een voucher verzilverd van Groupon Deal met een collega. We waren niet de enige last-minute klanten en daarom een compliment voor de hartelijke ontvangst en bediening! Wat een fantastische hostess met snelheid, humor en souplesse. Sushi"s werden ter plekke klaargemaakt door de koks, waren dus supervers en uiteraard mooi opgemaakt en gepresenteerd. Ook zij waren vrolijk, aanspreekbaar etc. Zo kan het dus ook! Tip: plaatsnemen met uitzicht op Leidseplein.
Xkimm .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Vandaag heerlijk geluncht. In de keuken hadden ze een foutje gemaakt en een bepaald gerechtje teveel gemaakt, of wij dat wilde hebben? Zo aardig. Bediening was vlot en vriendelijk, gerechtjes waren lekker en vers. Meubilair iets wat oncomfortabel maar verders top!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Je zit hier leuk aan een lopende band sushi te eten en je kan precies zien hoe de chefs de sushi klaarmaken. Minpuntje: het was best wel fris!

We hebben gekozen voor Menu 2 (16 euro pp): miso soep, 11 sushi (mocht je dus niet kiezen zelf kiezen maar was 'chefs choice'), gyoza en bananen katsu. Miso soep: lekker maar had iets rijker gevuld kunnen zijn. Sushi, erg lekker! Jammer alleen dat de rijst nog zo koud was, zou beter zijn als alle ingrediënten gewoon op kamertemperatuur waren. Gyoza: lekker, maar het deeg had wat minder dik kunnen zijn. Bananen katsu: geweldig!

Je kan ook ervoor kiezen om de bordjes te pakken van de lopende band maar wij hadden uitgerekend dat de menu's eigenlijk veel voordeliger zijn. Jammer alleen dat je dus niet zelf je sushi kan uitzoeken, ik had ook wat tonijn terwijl ik daar niet van houd. Maar ik adviseer toch om voor het menu te gaan, want prijs kwaliteit verhouding is perfect.
AmsterdamIJburg .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Ik heb hier gelunched met vier collega's. Het was een beetje koud waardoor het wat onaangenaam zitten was. we namen het lunch menu. De kip yakitori was smakelijk en mals. De sushi prima al was de rijst iets te koud. De misosoep niets bijzonders maar prima. De drankjes zijn erg prijzig. Het duurde allemaal erg lang zodat we geen tijd meer hadden om het ijsje te eten, al hadden we wel gevraagd om wat tempo. We moesten het hele toetje toch afrekenen, al was het nog niet gebracht. De bediening was niet erg hartelijk. We hebben niet vies gegeten maar ik zal ook niet snel meer terugkomen.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Met een collega hier gegeten voordat we naar de film gingen. Bij Yumi zit je aan een ronde lopende band, waarop de chefs telkens bordjes met verse sushi plaatsen. Geen nieuw concept, maar het blijft wel geinig. De bordjes hebben verschilende kleuren en elke kleur heeft een prijs. Je stapelt je bordjes en aan het einde van de rit reken je deze af.

De sushi is er heerlijk. Vooral die met dichtgeschroeide tonijn en de gunkan met tofuvel en tonijntartaar. Als je wat mist maken de chefs dit direct voor je klaar. Ook kan je warme gerechten bestellen, zoals gyoza.

Nadelen? Ja! Ik vond het toch wel wat prijzig. Wij hadden niet veel gegeten, maar moesten toch ruim euro 60,- afrekenen. Je hebt tijdens het eten niet echt in de gaten voor hoeveel geld je nou sushi naar binnen zit te werken. Dit kan dus verrassend uitpakken.

Maria10 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
heerlijke verse sushi gegeten! leuk dat je rond een lopende band zit, waar de chefs achter staan en de sushi klaargemaakt wordt. zeker voor herhaling vatbaar!
ideale ligging midden in het centrum.