Yumi Sushi en Grill

Markt 6-10 6131 EK Sittard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yumi Sushi en Grill

Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Alles wat we gegeten hebben was lekker, punt van aandacht is de controle over wat je hebt besteld en voor wie. Tot drie rondes toe gong er iets mis( vergeten te brengen en verkeerde gebracht). Hierdoor loopt het niet erg soepel. Dus blijf allert op je bestellingen!
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Personeel vriendelijk, ietwat klunzig!
De zaak zelf erg mooi, al worden de tafels slecht onderhouden. Tafels worden erg traag ontruimd en gekuisd.

Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten! zeker een aanrader. Mooi pand en zag er allemaal netjes en verzorgd uit. Personeel heel vriendelijk! We waren een dagje in Maastricht. Maar als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer daar eten.
LJVerjans .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
wij komen hier al zolang deze open is. Wij hebben wel altijd vriendelijke bediening gehad, en ook altijd netjes, het merendeel van het personeel doet wel zijn best, en er gaat wel eens wat mis, maar waar is dat niet, het eten is altijd goed en ook voor geen sushi liefhebbers is er genoeg keus.
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Ik ben hier al een paar keer eerder geweest. Ik vind dat de zaak behoorlijk achteruit gaat. Afgelopen vrijdag was het topdrukte. We bestelden diverse gerechten met Tonijn en die stonken gewoon + hadden een vieze smaak. Leek niet vers. Nooit eerder meegemaakt bij dit restaurant. Deze hapjes hebben we teruggestuurd.

Voor de rest smaakt de sushi (gezien de prijs) prima en het restaurant is er bijna op gedrild om in de gaten te houden of je glas leeg is. Bijna iets té.

Voor de sfeer/decor moet je in dit soort restaurants sowieso niet zijn. Erg druk, kort op elkaar. Veredelde vreetschuren.

Maar nogmaals: prijskwaliteit verhouding is prima, alleen jammer dat sommige vis echt niet meer lekker was.
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
We werden goed geholpen en het concept van 'all you van eat' werd goed uitgelegd. De Sushi was prima, voor Nederlandse maatstaven. Er stonden ook andere (vaak Hollandse) hapjes op de kaart, beetje vreemd, maar misschien wel fijn voor als je niet van sushi houdt, maar toch met een groep meegaat, geserveerd als het ware sushi.
Kleine_snoeperd .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
All you can eat sushi? Het had bar weinig met sushi te maken, en we konden er inderdaad niet veel van op. Sowieso werd de helft van de bestelling steevast vergeten, tafels waren smerig en personeel had nog nooit een dienblad vast gehad. Bediening kreeg waarschijnlijk voortdurend negatieve reacties, want ze lieten duidelijk merken dat het ze niet (meer) interesseerde. Mooie locatie, goedkoop ingericht en duidelijk bezuinigd op eten en personeel. Jammer, maar een wijze les...
Kimmm1986 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Heeeerlijke sushi en andere Aziatische hapjes! Je mag 5 keer 5 gerechtjes bestellen en heb nog nooit gehoord van iemand dat ze dat is gelukt, je gaat hier niet weg met honger! Zelfs als je geen sushi lust is er genoeg andere keus. Personeel is altijd vriendelijk en oplettend. Van buiten vind ik het niet zo sfeervol uitzien, binnen is dat beter. Een aanrader!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Vanavond gegeten bij Yumi, viel mij tegen, eet vaak sushi, sushi bij Yumi is lekker maar zeker niet bijzonder. Zalm met kaas sushi is wel aan te bevelen! Service: bij binnenkomst kwam er niet meteen personeel naar ons toe, terwijl er voldoende mensen rondliepen. Kaarten die op tafel lagen plakten, tafel en servies waren ook niet erg schoon. Personeel rookt buiten op het terras waar gasten ook zitten, normaal gebeurt dit buiten het zicht van de gast! Medewerkers zijn helaas niet erg gastgericht. Aan het begin van het diner aangegeven dat wij een jarige in ons midden hadden (50 jaar), hier werd niets mee gedaan, gemiste kans! Witte wijnen zijn niet bijzonder, zowel de huiswijn als de wijn (pinot gris) van de wijnkaart. Ook jammer dat er al vroeg begonnen werd met opruimen, het terras zat nog vrij vol, tafels werden leeggehaald, plantjes naar binnen en ook binnen werd al druk schoongemaakt, dit is niet gastvrij.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Sushi all you can eat. Bij binnenkomst door personeel genegeerd. Concept werd niet uitgelegd wat leidde tot consternatie en onvriendelijke opmerkingen van personeel toen bleek dat we "bestelformulieren" niet goed hadden ingevuld. Sushi zelf was lekker en netjes bereid. Andere gerechten vaak overgoten met grote hoeveelheden knoflook. Drankbestellingen kwamen niet of verkeerd. Tafel rommelig en vettig, glazen werden niet opgeruimd. Toilet, spiegels en vloeren waren vies. Betaalbare en smakelijke sushi maar op deze manier hoeft het voor mij niet.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
We zijn al in veel sushi restaurants geweest maar blijven terugkomen bij Yumi. Of je nu in Sittard of Brunssum gaat het eten is super! Zeker de Ebi Tempura Maki heb ik nog nooit zooo lekker gegeten! De bediening is uitermate vriendelijk en je krijgt echt waar voor je geld!! Ga zo door!
Ludo N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
zeer tevreden. Kom hier al een jaar lang bijna maandelijks. Zeer goede sushi, vriendelijk personeel. Ik zie hier reacties van mensen die niet tevreden zijn; voor service die jullie verwachten moet je naar een sterrenrestaurant gaan en niet verwachten dat je die voor €25 krijgt.

Morris2010 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
In de namiddag voor het eerst een tafel gereserveerd in dit restaurant. Het is alleszins meegevallen. Het eten was heerlijk. Ondanks de drukte waren de gerechten tijdig bij de tafel. De lamsrack, scampi's, biefstukjes en verschillende sushi's waren kraakvers en heerlijk. Als dessert keuze uit verschillende exotische ijssoorten, de Japanse vanille was verrassend. Vriendelijke bediening, zijn goed geïnstrueerd om te vragen naar drinken.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Onlangs hier gaan eten. Toen we aan onze tafel zaten, moesten we zelf vragen om uitleg van het concept, dit werd niet standaard gedaan. Vervolgens beteld en we werden aangenaam verrast! Heerlijke sushi, vooral The Bomb is een echte aanrader. De bediening daarentegen was ongemotiveerd, niet op de hoogte van de kaart (alle vragen die we hadden over het eten moesten eerst nagevraagd worden in de keuken) en ongeinteresseerd. Bij het nuttigen van de laatste ronde werd onze tafel al afgeruimd (het was 22.15u, we waren nog aan het eten) en gevraagd of we glazen e.d. aan konden geven, waarbij er nog net niet met de vingers geknipt werd. Al met al heerlijk eten, leuke inrichting maar het personeel kan nog wel wat instructie en training gebruiken.
B V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Heerlijk verse sushi en ook de grill gerechten zijn erg lekker. Inrichting is ook in orde. Minpunt is de bediening, er wordt vaak naar de verkeerde tafel gelopen en het jonge personeel is ongeïnteresseerd.
Thijsjeh .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Bij ontvangst werden wij naar onze tafel gewezen. Na 15 minuten(!!) konden wij pas, na zelf te vragen ons drinken bestellen. De bediening was rommelig, net als onze tafel. Borden en glazen werden apart opgehaald waardoor de tafel bijna de gehele avond een rommel was. Lang moeten wachten om drinken te kunnen bestellen en gerechten vergeten te serveren.
Al met al hing er weinig sfeer, dit kwam voornamelijk door het chagerijnige personeel.
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Erg leuke ervaring. Wij zijn voor de lunch langsgeweest op tweede paasdag. Het eten is wat je gewoon verwacht voor een sushirestaurant! We verwachtten oorspronkelijk niet al te veel te eten, maar het was zo gezellig en het eten gewoon goed. We hebben van alles op de kaart geprobeerd en vroegen ons af of het nu ook tot de sumoketen in Rotterdam behoorde, daar het bijna gelijk was aan de sushiketens daar. Maar de service hier maakte het zo speciaal. Vriendelijk personeel dat ons netjes te woord stond en ook (omdat het nog niet zo druk was) even een gesprekje aanknoopte. Erg leuk!
Jelke92 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Ik ben hier al tig keer geweest en het is echt de moeite!
Heerlijke sushi en veel keus maar ook de kleine gerechten van de plaat zijn lekker! en het is echt goedkoop!! ze zijn nog bezig met de cocktails zeiden ze tegen mij en dan is het helemaal geweldig :D
Rosemy N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Was er met 2 vriendinnen. Ben in verschillende Sushi restaurants geweest, Utrecht, Roermond, Maastricht, Amsterdam enz. Maar Yumi Sushi was voor mij de BestE! Chapeau! Sushi was heel vers, zeer veel smaak. Eend, bief, de vis alles was top! Super personeel. Bedankt voor het lekkere eten en natuurlijk tot vlug.