YuMe

6,6
6,3
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant YuMe

Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super slecht! Het duurde een half uur voor we überhaupt drinken kregen, laat staan eten. Vervolgens heb ik wel 7 keer via de iPad de ober moeten opvragen voor er iemand kwam en dit elke keer wanneer we drinken wilden bestellen. Het eten was daarnaast vaak koud en niet lekker. Personeel is slecht geïnformeerd, ik vroeg of het drinken bij de prijs was inbegrepen en het personeel zei ja maar dat was niet zo. Tot slot dien je bij het afrekenen een klacht over in en zegt diegene hm en meer niet.
Zo slecht als dit heb ik nog nooit ervaren!!!
Jab B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
gister geweest,zeer slecht ,wijn abnormaal duur ,bediening heel beroerd zijn nergens van op de hoogte ,eten duurt lang of komt helemaal niet, moesten zelf gaan vragen, ijsbuffet met slecht goedkoop ijs ,locatie is mooi maar daarmee is ook alles gezegd,niet voor herhaling vatbaar je betaald te veel geld voor iets dat je niet krijgt
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
uitstekend gegeten,portie's goed,door niet te veel saus bij gerechten,niet gelijk een vol gevoel,restaurant leuk aangekleed,en een uitstekend dessert buffet,wat je bij de meesten niet ziet.
Sushi L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gerechten zoals op het scherm besteld worden niet zo afgeleverd. Te lange wachttijden en sommige gerechten worden zelfs na meerdere keren vragen niet afgeleverd.
Aantal uren na thuiskomst alle tafelgenoten met buikkrampen op het toilet.
Dit is niet wat je verwacht van een restaurant!!
mariekeeveline .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg slecht! De avocado in de sushi was bruin; in sommige sushi zat uberhaupt geen vulling; er zat geen gember bij; en de rest was weinig bijzonder. Dit was de slechtste sushi ooit.

Daarbij kregen we in eerste instantie de verkeerde bestelling mee (we hebben opgehaald). Dus moesten we weer terug om de juiste te halen en kregen geen enkele compensatie voor deze fout.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Mooi en stijlvol ingericht. Grote locatie, maar speels opgedeeld. Eten is prima voor all-inclusive principe. Enige minpuntje, kwamen erg vaak aan tafel om te vragen of er nog drankjes moesten komen.