YuMe

Kan beter
Kan beter
Sushi L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gerechten zoals op het scherm besteld worden niet zo afgeleverd. Te lange wachttijden en sommige gerechten worden zelfs na meerdere keren vragen niet afgeleverd.
Aantal uren na thuiskomst alle tafelgenoten met buikkrampen op het toilet.
Dit is niet wat je verwacht van een restaurant!!
mariekeeveline .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg slecht! De avocado in de sushi was bruin; in sommige sushi zat uberhaupt geen vulling; er zat geen gember bij; en de rest was weinig bijzonder. Dit was de slechtste sushi ooit.

Daarbij kregen we in eerste instantie de verkeerde bestelling mee (we hebben opgehaald). Dus moesten we weer terug om de juiste te halen en kregen geen enkele compensatie voor deze fout.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Mooi en stijlvol ingericht. Grote locatie, maar speels opgedeeld. Eten is prima voor all-inclusive principe. Enige minpuntje, kwamen erg vaak aan tafel om te vragen of er nog drankjes moesten komen.