Yume

Van Riebeeckstraat 5/7 (Veemarktplein) 9401 AA Assen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yume

Nadine H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Nu een aantal keren geweest en kan niet anders zeggen dan dat het hier werkelijk geweldig eten is!
Telefonisch de reservering kunnen aanpassen naar meer personen was geen enkel probleem.
Gisteren weer geweest en wat hebben wij gesmuld.
Ook voor de kids iedere keer weer een feestje want bestellen gaat via tablets, dus ideaal! Bediening is snel en vriendelijk.
Echt top!!!
nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Altijd goed eten hier, wij zijn zeker vaste gast! Goede kwaliteit sushi, leuk personeel en leuke locatie! Zelfs met kerst krijg je een allemaal bijzondere dingen te eten. Top!!!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We werden helemaal achterin geplaatst, achter een wand. Voor een groep een prima plek. Eten is ook prima, de kaart veranderd niet dus je kiest wel vaak hetzelfde als je al eerder bent geweest. Bediening is niet heel vriendelijk, kortaf. Maar prima eten met een grote groep.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Wij komen hier graag te eten, vriendelijke bediening, goede kwaliteit sushi en een heerlijk toetjes buffet! Ook de kinderen genieten van jullie kaart. Laatst kwamen wij op de bonnefooi, moesten wij een half uurtje wachten. Jammer dat er dan geen bar is waar wij konden wachten, nu moesten we een half uur in de auto wachten. Maar verder alles prima qua eten en bediening en daar gaat het om
Björn H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Wij hebben een tafel voor 2 personen gereserveerd en kregen een halve tafel die langs de gang stond - erg ongezellig. De stuks sushi waren erg klein met erg weinig vis. Personeel was niet erg spraakzaam. Al met al een even matige ervaring als bij sushi restaurants in Groningen.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten is hier op een paar dingen na wel okay. De biefstuk vind ik hier altijd wat tegen vallen. Ik vind het jammer dat de kaart in al die tijd nog nooit veranderd is. Er zijn nog vele varianten op sushi te bedenken. Interieur is modern en met de bestelling via een tablet loopt dit restaurant ook met de tijd mee.Bediening vond ik de laatste keer matig.
eljardinero .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Netjes restaurant. Heerlijk gegeten. We konden niet eens de 5 rondes vol krijgen.
Niet één gerechtje gehad wat niet lekker was.
14rinus14 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Niet zo goed ! Het eten vond ik redelijk , maar daar was alles mee gezegd . Het personeel ronduit onbeschoft . Ik werd belachelijk gemaakt door een van de medewerkers , maar later werd er geen excuses aangeboden of sorry gezegd . Ronduit onaanvaardbaar . De goede medewerkers buiten beschouwing gelaten .
Calidris .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
YuMe is een van de vijf sushi restaurants waar we afgelopen jaar hebben gegeten en wij vinden de kwalliteit en ambiance uitstekend. Als je een fles wijn besteld, dan kun je proeven als deze akkoord is. Een enkele keer kregen we iets anders dan was besteld. Dit vinden wij echter geen probleem. Wij zitten altijd op de bankjes omdat je dan een wat rustiger plekje hebt.

zvanderspoel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Niet mijn eerste keer bij Yume, perfect restaurant om lekker wat langer te tafelen en te kletsen, het eten is er prima tot echt goed afhankelijk van de gerechtjes die je kiest, de bamisoepjes moet je echt vooraf doen want als je al wat hebt gegeten vallen ze tegen (wat flauw) maar als eerste hapje vind ik ze lekker, ik mis de wasabi onder de topping van de sushi maar snap wel dat niet iedereen er van houd en je het dus zelf moet doen. De sojasaus is van kikkoman (dat is top) Het personeel mag van mij soms wat minder mechanisch maar dat is het dan.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Sushi en warme gerechten waren heel goed van kwaliteit. Na het invullen van de keuze (heel handig met een tablet) werden de gerechten vlot gebracht. Er is inderdaad "ruime" keuze in desserts en zit bij de prijs in.

De bediening was vriendelijk en netjes. Laat je niet weerhouden door de buiten kant van het pand, van binnen ziet het er heel netjes uit.

Tip is wellicht om ook een all-in principe in te voeren (eten en drinken vaste prijs)

Wildrik P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij als sushi liefhebbers vonden het lekker, geen hele bijzonder combinaties. De warme gerechten vonden wij voor een Japans restaurant erg lekker! Niet het vele gebruik van knoflook en goede gaarheid van het vlees.

Bediening was echter niet fantastisch. Kregen tot op 2 twee keer toe gerechten die wij niet besteld hadden. Jammer dat het concept ook niet even wordt uitgelegd. het was voor ons de eerste keer. Leuk dat je wel zonder extra kosten lekkere desserts en vers fruit kunt nemen.

Wij vonden het iets lawaaierig, voor de rest leuke aankleding! Aanrader voor de prijs - kwaliteit verhouding.
Jack2000 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Op 26 oktober vanuit Hof van Saksen, 13 km en een tiental minuten rijden bij Yume gaan eten.
Voortreffelijk gegeten in een mooi monumentaal pand met strakke maar gezellige inrichting.

Sinds lange tijd niet zo lekker bij een all you can eat gegeten.

Een aanrader en kinderen betalen per leeftijdsjaar 1,25 euro.

Fam. Bouman Breda.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het interieur is veel mooier dan de buitenkant. Ik ben geen sushi eter, maar er was genoeg andere keuze. De meeste gerechten waren heerlijk en goed op smaa. Dessertbuffet is niet bijzonder, wel vers fruit. Bedienig niet echt aanwezig.
cr123 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Vandaag voor het eerst besteld. Nou nooit meer. Ik stuurde de nummers via app naar de persoon die het ging afhalen. Toen het eten kwam was het allemaal verkeerd, wat bleek verkeerde kaart ( stond gewoon op het internet). Degene die het eten ophaalde ging terug, zeiden ze ja dan krijg je de vorige bestelling gratis mee. Kwam degene die mij eten ophaalde weer, en jahoor weer met het verkeerde eten. De sojabonen miste. Had hij wel 15.- betaald, maar wat ik had gekregen was tekke maki, crispy roll en ebi. tekke maki en ebi kost intotaal 3.70. De crispy roll prijs weet ik niet maar 3 stuks crispy roll kost geen 11.70. Niet meer voor de derde keer heengegaan.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Enige minpunt vindt ik de omgeving, je kijkt uit op een verlaten parkeerterrein. Maar in het restaurant ziet het er wel mooi uit (alhoewel ze de ramen wel eens mogen wassen ;-) .
Het eten was goed en werd snel op tafel gezet. We aten met z'n tweeën van de gerechtjes, dus geen last gehad dat bepaalde gerechten pas later op tafel komen. We hebben behoorlijk wat kunnen proberen en alles was lekker. Na afloop kun je nog langs een buffet met toetjes en ijs. Daar was niet heel veel keus, maar toch absoluut niet slecht te noemen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wim-Henzen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Een mooie, karakteristieke, locatie. Uitstekende sushi en bijgerechten. Uiterst vriendelijke bediening. Met andere woorden een aanrader.
CharisaS .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Afgelopen maandag heb ik een ontzettend leuke avond gehad bij Yume. De bediening was vriendelijk, eten kwam snel en het decor ziet er supermooi uit.
De crispy sushi is echt een aanrader en het toetjesbuffet was lekker uitgebreid.
Het enige minpunt was dat ik als vegetariër continu visseneitjes van mijn vegetarische sushi moest halen.
courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Op een zondag gegeten bij Yume met 4 personen. We kregen een leuke tafel bij het raam en mochten gelijk bestellen van de kaart. Sushi is redelijk, ik heb het wel beter gehad. Warme gerechten zijn wel erg lekker voor een all-you-can-wat restaurant. 7 voor de sushi en een 9 voor de warme gerechten. Voor het dessert is een ruime buffet met veel keus, dit is erg leuk! Service verder ook goed en alert en werd om te tijd gevraagd of we nog drankjes wilden. Decor is ook leuk ingericht.
Sanne O.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Lekkere verse sushi! Crispy rolls zijn zeker een aanrader. Ook leuk is het toetjesbuffet! Sommige sushi's wat weinig smaak. Interieur mag wat gezelliger maar dat is misschien persoonlijk.