YuMe

Hoofdstraat 165B 7311 AW Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant YuMe

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant YuMe

Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
(Tot nu toe) onze favoriete sushi, een goeie tussen de vele teleurstellingen op dit gebied. We komen hier vrij regelmatig.
De sushi's zijn echt lekker en de variatie erin is behoorlijk, evenals de keuze aan (goede) vlees- en visgerechten.
En echt (meer dan) overvloedig, we halen de 5 rondes nooit.
Het is vaak wel wat druk en vol, maar nog wel te verdragen, omdat iedereen wel voldoende ruimte heeft.
Tip: begin bescheiden in de eerste (en tweede) ronde.
kay G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima sushi, alleen jammer van het kokosijs. Maarten deed zijn best om ons goed te servicen en was voor een grapje in. Leuke tent voor wanneer je in Apeldoorn nix anders kan reserveren.
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vanavond heerlijk en relax hier gegeten.
Bediening zeer vriendelijk!
Eten was goed op temperatuur en heel divers!
Zeker nog eens terug!
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier met een groupon gegeten. De sushi was niet echt onze smaak. Teveel rijst, vooral bij de temaki's. Ook smaken ze niet vers. De nori smaakt niet knapperig en is erg taai. Net alsof ze al een tijdje terug zijn gemaakt, waardoor de vocht van de rijst en inhoud opgenomen lijkt te zijn in de nori. Het was erg druk, dus de service was chaotisch en slecht. We kregen bepaalde gerechten niet die we besteld hadden. Ook drinken liet lang op zich wachten. We zaten bij de trap die naar de bovenverdieping met veel gasten ging. Precies onder de open trap is de open dessert kast en een tafel waar de serveersters de creme brulee branden. Niet normaal hoeveel zand en stof telkenmale op de desserts w.o. de creme brulee dwarrelde, telkens als iemand de trap afkwam of naar boven ging. Bij ons vertrek zagen we dat een Chinese serveerster na het branden van de creme brulee, het bakje met rietsuiker open liet staan. Op de tafel precies onder de open trap. En wat troep die erin viel. Stel dat iemand op iets vies getrapt had. We gingen snel weg, met in ons achterhoofd: Nooit meer.
JeroenSterk ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De sushi is bij Yume altijd vers, het personeel vriendelijk en als je niet gereserveerd hebt, gaan ze toch op zoek naar een tafeltje voor je.
Één van onze favorieten om te gaan eten
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijke sushi en aardige, vlotte bediening! Wij zaten boven en daar was het afgeladen, net als beneden en het terras. Wij komen zeker terug!
evamail .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij hebben hier 2 keer gegeten, het is het lievelingsrestaurant van mijn man (we moeten er wel helemaal voor uit Noord-Holland komen). Heerlijk eten en goede bediening, ziet er ook mooi uit.
wimencobi .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Super lekker gegeten. Bestellen via een tablet. Deze was nog wel vet van de vorige besteller, dus Yume : hier ook een doekje over halen als je de tafel schoonmaakt! Verder was het echt perfect. Erg lekker en snelle bediening.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
met kerst wezen eten. De algemende indruk was oke. Aardig personeel maar het liep soms een beetje langs elkaar waardoor we een beste tijd op ons drankje en rekening moesten wachten. Het was druk ivm kerst dus daar heb ik begrip voor. Echter het eten zelf is niet voor herhaling vatbaar. De keuze is naar mijn idee beperkt en op de tablet staan alleen de japanse namen vannde gerechten waardoor je steeds op de kaart moet kijken wat wat is. Enige gerecht waar ik echt over te spreken was is de lamskotelet. Verder merkte ik op dat de sushi niet netjes gerold was, het viel zowat uit elkaar, het was flauw en de temperatuur was niet constant (bovenkant koud en onderkant warm). Ik heb zelf de indruk dat de sushi's vooruit zijn gemaakt ipv op bestelling.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Als verwend sushi eters, vandaag op aanraden van vrienden bij YuMe wezen eten.
Heerlijke sushi, ziet er mooi uit, bestellingen via tablet.
Heerlijk gelunched, snelle levering , vriendelijke bediening.
Kortom een geslaagde lunch
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Vanavond zijn we een hapje wezen eten bij Yume. Normaliter kan je over de hoofden lopen maar vandaag was het rustig. We kregen een net plaatsje bij de bar en begonnen via het tablet te bestellen. Al gauw kwam het ene lekkere hapje na het andere uit de keuken. Niet te grote sushi zoals bij sommige Sushi-tenten maar goed geproportioneerd. Afgezien van de sliptong , die niet lekker was (normaal wel) en er een gerechtje vergeten was, was het een lekkere maaltijd. Wel jammer dat je via het tablet de ober roept maar tot 2 keer toe niet komt. al met al een iets minder dan gemiddelde avond bij dit sushi restaurant.
We komen zeker terug en hopen dat de volgende keer alles weer glad zal verlopen.
Roxanne .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik kom regelmatig bij Yume, en ik blijf het altijd erg lekker vinden! De sushi staat altijd vlot op tafel en is altijd van goede kwaliteit. Helaas is de bediening door het werken met tablets, wat onpersoonlijk. Maar ik ben mij er van bewust dat dat er bij hoort! Laatste keer kreeg de hele tafel vieze wijnglazen, toen ik zei dat ik niet uit dat glas wilde en hoefde te drinken, kreeg ik de opmerking: ze zijn allemaal zo. Jammer. Uiteindelijk wel een schoon (lees omgespoeld) glas gekregen. Een avondje Yume staat snel weer op de planning!
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Voor een maandagavond erg druk, gezellig vol.
Eten: uitstekende sushi's en niet teveel saus
Service: vlot en attent, de gastheer vangt ons leuk op en komt af en toe langs om te kijken of alles naar wens is.
Decor: sfeervol ingericht, schoon, modern
romazoba .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Lekker, voldoende keuze ook voor mijn vegetarische disgenote. Zelfs onze dochter van anderhalf kon hier wat weg knabbelen. Drukke tent en de bestellingen staan snel op tafel, zijn goed van smaak en alhoewel het bestellen via de tablet niet altijd goed gaat ( het merendeel wel ), bijv. de gerechten van een ronde niet allemaal serveren of op het moment dat je al uit gegeten bent maakt de snelheid waar het eten mee komt veel goed. Voor een All You Can Eat concept een van de restaurants waar je goed en smakelijk kan eten zonder dat je het idee hebt dat kant en klaar eten is dat wordt opgewarmd... We komen er vaker en zullen dit bij regelmaat ook blijven doen...
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Ondanks dat we gereserveerd hadden, kwamen we boven in het restaurant te zitten waar het 'erg rustig' was. Wat voor anderen juist weer een groot voordeel heeft. Ik vond het wat ongezellig. Bestellingen eenvoudig via het tablet, maar op 'call voor ober' werd niet gereageerd. Sushi was erg erg lekker. Vers gemaakt en veel keuze. Ik blijf fan van grote ketens, maar deze 'kleinere' zal zeker nog een keer bezocht gaan worden.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Prima eten, lekkere sushi en warme gerechten, vooral de lamsrack zijn een aanrader. Het dessert vinden wij niet lekker en volgens mij velen niet. We zien vaak dat het word overgeslagen. Jammer. Bediening onpersoonlijk, uiteraard is dit een gevolg van het concept. Het "all you can eat concept" is hier goed uitgevoerd. Voor ons blijft het luxe snacken. Leuk voordat je de bioscoop of iets dergelijks bezoekt, maar voor ons geen avondje uit.
EdRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Heerlijk sushi gegeten, goede service en goede buzz in het restaurant, elke keer is het weer goed eten. Met name de sashimi is erg lekker.
Wel reserveren want het is hier altijd gezellig druk!
foodi .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Bij een bezoek aan Apeldoorn en omstreken is yume voor ons een gegarandeerd goed restaurant dus zoeken naar iets anders hoeft bij een besluit zonder eisen niet gedaan te worden. Het eten is gewoon goed, alle gerechten zijn van een perfecte gaarheid en temperatuur. De gefrituurde gerechten zijn lekker mals en krokant van buiten.
Merendeel van de gerechten zijn alleen wel vaak voorzien van lente ui, gefrituurde ui en sojasaus dus als je vaak vlees en vis besteld dan heb je dat wel een keer gezien. Maar mijn Japanse kookkennis rijmt niet zo ver dat ik kan beoordelen of dit in de basis zo hoort.
Service is uitmuntend iedereen van de zwarte brigade is even open en vriendelijk. Bij betalen met de pin draait de desbetreffende gastheer zich van je weg om alleen de indruk weg te nemen dat hij meekijkt. En wij zaten deze keer boven, en een jongeman liep van boven mee tot aan de deur om ons een fijne avond te wensen.
Fijn was het zeker weer. En tot een volgende keer.
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Rauwe yakitori, biefstuk die smaakt als kauwgum (zoals bij de Chinees) . Met uitzondering van de sliptongetjes die veel te droog gebakken waren waren de vis en de gamba's goed. Namelding van de rauwe kip werd hij (zonder excuses te maken!) Meegenomen.