YuMe

Meer informatie over restaurant YuMe

Kan beter
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben hier met een groupon gegeten. De sushi was niet echt onze smaak. Teveel rijst, vooral bij de temaki's. Ook smaken ze niet vers. De nori smaakt niet knapperig en is erg taai. Net alsof ze al een tijdje terug zijn gemaakt, waardoor de vocht van de rijst en inhoud opgenomen lijkt te zijn in de nori. Het was erg druk, dus de service was chaotisch en slecht. We kregen bepaalde gerechten niet die we besteld hadden. Ook drinken liet lang op zich wachten. We zaten bij de trap die naar de bovenverdieping met veel gasten ging. Precies onder de open trap is de open dessert kast en een tafel waar de serveersters de creme brulee branden. Niet normaal hoeveel zand en stof telkenmale op de desserts w.o. de creme brulee dwarrelde, telkens als iemand de trap afkwam of naar boven ging. Bij ons vertrek zagen we dat een Chinese serveerster na het branden van de creme brulee, het bakje met rietsuiker open liet staan. Op de tafel precies onder de open trap. En wat troep die erin viel. Stel dat iemand op iets vies getrapt had. We gingen snel weg, met in ons achterhoofd: Nooit meer.
JeroenSterk ..
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De sushi is bij Yume altijd vers, het personeel vriendelijk en als je niet gereserveerd hebt, gaan ze toch op zoek naar een tafeltje voor je.
Één van onze favorieten om te gaan eten
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijke sushi en aardige, vlotte bediening! Wij zaten boven en daar was het afgeladen, net als beneden en het terras. Wij komen zeker terug!
evamail .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij hebben hier 2 keer gegeten, het is het lievelingsrestaurant van mijn man (we moeten er wel helemaal voor uit Noord-Holland komen). Heerlijk eten en goede bediening, ziet er ook mooi uit.
wimencobi .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Super lekker gegeten. Bestellen via een tablet. Deze was nog wel vet van de vorige besteller, dus Yume : hier ook een doekje over halen als je de tafel schoonmaakt! Verder was het echt perfect. Erg lekker en snelle bediening.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
met kerst wezen eten. De algemende indruk was oke. Aardig personeel maar het liep soms een beetje langs elkaar waardoor we een beste tijd op ons drankje en rekening moesten wachten. Het was druk ivm kerst dus daar heb ik begrip voor. Echter het eten zelf is niet voor herhaling vatbaar. De keuze is naar mijn idee beperkt en op de tablet staan alleen de japanse namen vannde gerechten waardoor je steeds op de kaart moet kijken wat wat is. Enige gerecht waar ik echt over te spreken was is de lamskotelet. Verder merkte ik op dat de sushi niet netjes gerold was, het viel zowat uit elkaar, het was flauw en de temperatuur was niet constant (bovenkant koud en onderkant warm). Ik heb zelf de indruk dat de sushi's vooruit zijn gemaakt ipv op bestelling.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Als verwend sushi eters, vandaag op aanraden van vrienden bij YuMe wezen eten.
Heerlijke sushi, ziet er mooi uit, bestellingen via tablet.
Heerlijk gelunched, snelle levering , vriendelijke bediening.
Kortom een geslaagde lunch
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Vanavond zijn we een hapje wezen eten bij Yume. Normaliter kan je over de hoofden lopen maar vandaag was het rustig. We kregen een net plaatsje bij de bar en begonnen via het tablet te bestellen. Al gauw kwam het ene lekkere hapje na het andere uit de keuken. Niet te grote sushi zoals bij sommige Sushi-tenten maar goed geproportioneerd. Afgezien van de sliptong , die niet lekker was (normaal wel) en er een gerechtje vergeten was, was het een lekkere maaltijd. Wel jammer dat je via het tablet de ober roept maar tot 2 keer toe niet komt. al met al een iets minder dan gemiddelde avond bij dit sushi restaurant.
We komen zeker terug en hopen dat de volgende keer alles weer glad zal verlopen.
Roxanne .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik kom regelmatig bij Yume, en ik blijf het altijd erg lekker vinden! De sushi staat altijd vlot op tafel en is altijd van goede kwaliteit. Helaas is de bediening door het werken met tablets, wat onpersoonlijk. Maar ik ben mij er van bewust dat dat er bij hoort! Laatste keer kreeg de hele tafel vieze wijnglazen, toen ik zei dat ik niet uit dat glas wilde en hoefde te drinken, kreeg ik de opmerking: ze zijn allemaal zo. Jammer. Uiteindelijk wel een schoon (lees omgespoeld) glas gekregen. Een avondje Yume staat snel weer op de planning!
John V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Voor een maandagavond erg druk, gezellig vol.
Eten: uitstekende sushi's en niet teveel saus
Service: vlot en attent, de gastheer vangt ons leuk op en komt af en toe langs om te kijken of alles naar wens is.
Decor: sfeervol ingericht, schoon, modern
romazoba .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Lekker, voldoende keuze ook voor mijn vegetarische disgenote. Zelfs onze dochter van anderhalf kon hier wat weg knabbelen. Drukke tent en de bestellingen staan snel op tafel, zijn goed van smaak en alhoewel het bestellen via de tablet niet altijd goed gaat ( het merendeel wel ), bijv. de gerechten van een ronde niet allemaal serveren of op het moment dat je al uit gegeten bent maakt de snelheid waar het eten mee komt veel goed. Voor een All You Can Eat concept een van de restaurants waar je goed en smakelijk kan eten zonder dat je het idee hebt dat kant en klaar eten is dat wordt opgewarmd... We komen er vaker en zullen dit bij regelmaat ook blijven doen...
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Ondanks dat we gereserveerd hadden, kwamen we boven in het restaurant te zitten waar het 'erg rustig' was. Wat voor anderen juist weer een groot voordeel heeft. Ik vond het wat ongezellig. Bestellingen eenvoudig via het tablet, maar op 'call voor ober' werd niet gereageerd. Sushi was erg erg lekker. Vers gemaakt en veel keuze. Ik blijf fan van grote ketens, maar deze 'kleinere' zal zeker nog een keer bezocht gaan worden.
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Prima eten, lekkere sushi en warme gerechten, vooral de lamsrack zijn een aanrader. Het dessert vinden wij niet lekker en volgens mij velen niet. We zien vaak dat het word overgeslagen. Jammer. Bediening onpersoonlijk, uiteraard is dit een gevolg van het concept. Het "all you can eat concept" is hier goed uitgevoerd. Voor ons blijft het luxe snacken. Leuk voordat je de bioscoop of iets dergelijks bezoekt, maar voor ons geen avondje uit.
EdRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Afgelopen week voor de 4e keer gegeten in dit (zeker voor Apeldoorn..) hippe restaurant. Eten is goed, huiswijn niet aan te raden ((chateau migraine..)).
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Heerlijk sushi gegeten, goede service en goede buzz in het restaurant, elke keer is het weer goed eten. Met name de sashimi is erg lekker.
Wel reserveren want het is hier altijd gezellig druk!
foodi .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Bij een bezoek aan Apeldoorn en omstreken is yume voor ons een gegarandeerd goed restaurant dus zoeken naar iets anders hoeft bij een besluit zonder eisen niet gedaan te worden. Het eten is gewoon goed, alle gerechten zijn van een perfecte gaarheid en temperatuur. De gefrituurde gerechten zijn lekker mals en krokant van buiten.
Merendeel van de gerechten zijn alleen wel vaak voorzien van lente ui, gefrituurde ui en sojasaus dus als je vaak vlees en vis besteld dan heb je dat wel een keer gezien. Maar mijn Japanse kookkennis rijmt niet zo ver dat ik kan beoordelen of dit in de basis zo hoort.
Service is uitmuntend iedereen van de zwarte brigade is even open en vriendelijk. Bij betalen met de pin draait de desbetreffende gastheer zich van je weg om alleen de indruk weg te nemen dat hij meekijkt. En wij zaten deze keer boven, en een jongeman liep van boven mee tot aan de deur om ons een fijne avond te wensen.
Fijn was het zeker weer. En tot een volgende keer.
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Rauwe yakitori, biefstuk die smaakt als kauwgum (zoals bij de Chinees) . Met uitzondering van de sliptongetjes die veel te droog gebakken waren waren de vis en de gamba's goed. Namelding van de rauwe kip werd hij (zonder excuses te maken!) Meegenomen.
Edine V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Groot liefhebber van Yume en ben er meerdere malen per maand te vinden. Heerlijke sushi. Verse producten. Warme gerechten zijn niet vet bereid. Bediening is zo als in ieder ander all you can eat restaurant. Prima maar onpersoonlijk. Eigenaar is een goede vent en let goed op. Kent z'n vaste bezoekers. Sfeer zeker beter dan in meeste all you can eat restaurant. Zeker aanbeveling. Zit wel liever boven. Rustiger.
josj .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Waren hier met 4 collega's, waarvan 1 met gluten-allergie: die kon niet via de tablet bestellen maar moest vanaf een papieren menu bestellen. Ging redelijk - er werd aangestreept wat hij niet mocht - maar er slipte toch 1 gerechtje door: dat werd netjes door de kok tegengehouden. Hij werd wel "een keer een rondje bestellen overgeslagen" - maar dat werd later weer ingehaald.
Het serveren gaat vlot - het eten is erg lekker en "er is voor ieder wel wat wils" te kiezen van de kaart!
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Jammer jammer dat het eten en de service bij Yume zo snel achteruit holt. Een aantal keren heb ik hier heerlijk gegeten, maar toen ik hier begin januari voor het laatst kwam, viel het restaurant me erg tegen.
Omdat Yume ook de bovenverdieping heeft betrokken, staat er nu pontificaal een trap beneden in het restaurant en heb ik het gevoel dat ze beneden de tafels korter op elkaar hebben gezet. Rustig eten zonder direct met de buren mee te moeten luisteren, zit er helaas niet meer bij. De lijstjes zijn vervangen door tablets, ik snap dat dit efficient werkt voor het personeel, maar ik vind het onpersoonlijk overkomen. De enige keer dat je iemand van de bediening spreekt, is als zij eten en/of drinken op je tafel neerzetten. Je merkt dat er minder bediening rondloopt, lastig als je iets wilt vragen.
Over het eten ben ik ook minder tevreden, daar waar we eerst minstens 10 stukjes eendenborstfilet kregen geserveerd, moesten we nu genoeg doen met 6 kleine plakjes. De maki leek een slag kleiner te zijn geworden! Mijn favoriet, de spicy tuna maki, leek bijna net zo groot als een sake maki, eerst dacht ik dat het aan mij lag, maar het lijkt alsof de koks opdracht hebben gekregen om de porties kleiner te maken, onvoorstelbaar!
Zoals u kunt raden, heb ik hier niet fijn gegeten en voelde ik me achteraf afgezet. Ik vind het erg jammer, want heb eerder altijd erg fijn bij Yume gezeten en gegeten. Afgelopen keer was wat mij betreft dan ook de laatste keer dat ik bij Yume geweest ben.