Yume Deventer (Brink)

Brink 45 7411 BT Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Yume Deventer (Brink)

Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wij hebben hier erg lekkere sushi gegeten, wij vonden ze smaakvoller en beter van structuur (stevige rijst en stevig gerold) dan bij veel andere all you can eat sushi restaurants. Het restaurant is mooi ingericht met kersenbloesem motief en leuk gelegen in het centrum.
The-i-Eater .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Afgelopen week zeer lekker gegeten bij Yume Deventer. Veel keuze en leuke inrichting. Vond het alleen uitermate storend dat het personeel het eten uit je mond loopt te kijken en vaak commentaar hebben zoals "zoo! U heeft snel gegeten".
Bobje .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Afgelopen weekend met z'n vieren hier heerlijk gegeten. Een gezellig en niet al te grote zaak met uitstekende bediening. De sushi, maki rolls hebben mijn voorkeur, zijn voortreffelijk. Zo ook de grilled & fried gerechtjes, heel veel keuze. Wakame (zeewier), zoet-zure komkommer en edamame bonen zijn verrassend. Tip: dit laatste alleen de bonen eten. Udon (Japanse bami) is zo lekker! Als laatste het toetje: je zult verbaasd zijn hoe heerlijk zwarte sesam ijs is (vraag 2 bolletjes). De tijd vloog voorbij. Ik ben hier voor de vierde keer geweest en het was beslist niet de laatste.
Lolindir .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Op basis van Iens gekozen voor het sushi restaurant in Deventer met de hoogste beoordeling. Het. Bleek een goede keus te zijn!
Sushi erg goed, vers en diverse kaart. Het had een 9 kunnen krijgen als er geen mayonaise overheen was gedrapeerd. Heel bijzonder was de Nigeri met eend! De maki van de chef kun je zeker eens proberen.

De tablet blockt nieuwe bestellingen automatisch na 2uur. Door een technische fout konden wij nog 1x via papieren wijze dessert bestellen. Bovengemiddeld goed met zelfgemaakte crème brulée en panna cotta.

De inrichting doet knus aan met nissen. Modern Japanse inrichting.

Qua service prima. Bediening moest vaak zoeken naar de juiste tafelnummers.

Let op : YuMe zit aan het boreelplein 52, New YuMe aan de brink 45!
Prijs voor all-in is nu 26,50 i.t.t wat op de website staat.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het all you can eat sushi is een bekend concept. In andere plaatsen bezochten wij ook wel dit soort restaurants, vaak zijn dat dan grote "vreetschuren". Hoe anders is het bij Yume in Deventer. Gezellig en klein. Dat is al een pluspunt. Wij hadden geluk en kregen een tafeltje met uitzicht op het deel waar ze de sushi maken. Erg leuk om te zien. Alles wordt vers gemaakt en wat hebben die mannen een snelheid zeg! Fijn is ook dat de bestelde sushi vaak op 1 bord gepresenteerd wordt. De sushi is goed, voor de sashimi moet je extra betalen, maar is dat ook waard. Verder zijn er allemaal lekkere warme hapjes en ook kan je een wokgerechtje samenstellen. De bediening is vriendelijk. Je ziet wel verschillende dames aan tafel, dat hoort nu eenmaal bij het concept. Maar door de kleinschaligheid zijn dat er gelukkig niet zoveel. De gastvrouw houdt alles goed in de gaten. Al met al een van de betere all you can eat sushi restaurants.
Roozzie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Meerdere keren heerlijk gegeten. Alle hapjes zijn met zorg bereid en tongstrelend. Ruime keuze in sushi en wok gerechten. Alles wordt vers klaargemaakt. Mocht je dan nog trek hebben, toetje bij prijs inbegrepen!
Rustig, smaakvol ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Volgens mij de beste sushi van Deventer.
Shaghayegh V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijk verse sushi! Vriendelijk en spontaan personeel. Echte aanrader voor de sushi liefhebber! Wij komen hier zeker terug.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
De zaak is niet zo groot, maar gelukkig konden we zonder reservering nog terecht. We konden elkaar goed verstaan en hoewel de buren niet ver van ons zaten, hadden we daar geen last van. De bediening is heel vriendelijk en duidelijk. Leuk dat je ook een of meerdere rondes wokgerechten kunt bestellen. Maar we vonden de sushi zo lekker, dat we hier niet aan toe kwamen. Qua sushi was er genoeg keuze. In tegenstelling tot andere all-you-can-eatrestaurants was het ijs inbegrepen in de prijs. Volgens mij was het groene-theeijs zonder melk en dat beviel erg goed (mede vandaar de 9). De groene thee kwam jammer genoeg in een zakje en per glas. Een plek om vaker te komen.