Yume Deventer (Boreelplein)

Boreelplein 52 7411 Deventer Nederland Kaart
31-570820381

Meer informatie over restaurant Yume Deventer (Boreelplein)

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

6,9

Jouw recensie over het restaurant Yume Deventer (Boreelplein)

Loepi D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zaterdagavond .... dus druk! Moesten echt heel lang wachten op het eten. Tijdens het dessert werd er nog sushi geserveerd. Dat was jammer. Wel heel vriendelijk dat we de sushi mee naar huis mochten nemen.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg prijzig, zeker met kinderen (die relatief weinig eten).
Het eerste hapje is nog verrassend, maar na wat meer hapjes gegeten te hebben, smaak tioch alles een beetje hetzelfde.
henk-tineke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
hoewel het ontzettend druk was, was er bij elk tafeltje een tablet waar je de bestelling op kon doen. De wachttijd op de gerechten was kort, ook het drinken kwam snel en als het langer duurde kwam de serveerster vertellen dat het even druk was, maar dat ze er mee bezig waren.
Het is een eetfabriek, maar de gerechten waren heel goed van kwaliteit en heel goed klaar gemaakt.
Mijn man is nogal kritisch, maar hij zei wel 10 keer, wat is het lekker! Ik snap niet hoe ze het doen.
Het is alleen jammer dat op de tablet alleen de naam van de gerechten staat en niet wat het is, dat staat wel in de papieren menulijst.
Ik was er deze week 2 keer, maar dat kan rustig, zoveel keus. De bediening is vriendelijk.
We komen hier zeker weer!
Marisca D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk eten. Zodra je besteld hebt, staan de eerste gerechten al binnen een paar minuten op tafel. De bediening is erg aardig en helpen je goed.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten ,een prettige sfeer en aardig personeel.
Ga er zeker nog een keer eten.
...................................
IrJo .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Bedienend personeel kan wat vriendelijker en bij uitserveren toelichten wat er geserveerd wordt. (bestelling voor 6 personen is dit erg onduidelijk)
Ronald &francis G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
eten was top, de uitstraling van het bedrijf is modern, niet mijn persoonlijke smaak.

bediening was vriendelijk, echter men vertelde niet bij elk gerecht wat het was, zeker als je de eerste keer komt geeft dat verwarring wat of er op tafel staat.

daarnaast was er een serveerster met een zeer lange paardenstaart. elke keer als ze iets op tafel had gezet en ze draaide zich om om weg te lopen, kreeg ik die paardenstaart in mijn gezicht. dit vond ik niet hygiënisch en prettig.

ga ik er weer heen ; ????
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ga hier NIET eten als het warm is. Er is geen airco in dit restaurant. Het is dan ook echt te warm binnen. Een glas water krijg je niet, ook niet wanneer je andere drankjes bestelt.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
De kwaliteit holt achteruit. Geen kaarsjes aan en geen muziek. Bediening: doen wat ze moeten doen en niets meer, uitgezonderd één jongeman (zonder aziatisch uiterlijk). Hij is een gastheer en geen eten- drinken-rondbrenger. Eten: smakeloze sushi en de rest smaakt alleen naar suiker. Zuurtjes en pikantjes ontbraken. Vlees smaakt of het vooraf een paar grillstreepjes krijgt en 's avonds opgewarmd wordt in de mierzoete sauzen. samengevat: veel voor weinig, vet en zoet. Geen reden om hier weer naar toe te gaan.
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een goede erg positieve ervaring met smakelijke Japanse bereidingen en zeer vriendelijk jong en vlot personeel wat in een mooi tempo bediende in een moderne serre met een aangenaam uitzicht.
Andrewilma B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisteravond geweest erg druk. Sushi was lekker, niet hoogstaand, bediening goed. Totdat we bij het nagerecht kwamen volgens het meisje van de bediening was de brownie en de cheesecake bevroren dus konden ze dit niet serveren. Tot onze verbazing liep er een andere ober met brownies langs, hem gevraagd of we dit ook konden krijgen en nog geen minuut later hadden we dit op tafel inclusief zilvervisjes die over de tafel liepen bahbah. Volgens de bediening kwamen deze uit het plafond. Eens maar nooit weer.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten.
Alles van de kaart was erg lekker.
Personeel heel vriendelijk en het eten werd zonder lang te wachten geserveerd.
Wij hadden een eter bij ons, zij is vegetarisch.
Hier werd volkomen rekening mee gehouden, zelfs de Kok kwam even aan tafel om haar allergie te bespreken.
Er werd speciaal voor haar een pan met verse olie gemaakt, om de producten te frituren. ......Klasse !!!!!
Wij hebben onze restaurant gevonden, en gaan hier zeker vaker eten.
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier op een donderdag avond gegeten.
Het restaurant zat helemaal vol waardoor de eerste ronde even op zich liet wachten.
Nadien ging alles vlot. Zowel de koude als warme gerechten waren van goede kwaliteit.
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Drukke zondagavond, maar snelle service. Sushi's waren erg lekker, alles was warm en kwam vlot bij de tafel. Vriendelijk personeel!
fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij zijn gisteravond naar Yume in Deventer geweest en we waren blij verrast. Het restaurant is prachtig gerenoveerd, mooie inrichting waar veel aandacht aan is besteed. Het eten was vers en zeer smakelijk. De bediening was attent en vriendelijk en we kregen het eten heel snel nadat we het besteld hadden. Echt een aanrader!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Sushi was prima, alles was vers en er is veel keuze. Ook als je niet zo van vis houdt zijn er smakelijke opties. Van de warme gerechten zijn de yaki mushrooms en zalm een aanrader. Wat minder waren de gemixte groenten, deze waren te vettig en zout. Service was oke, maar ik heb 1 gerechtje niet gehad die ik had besteld en soms gingen er gerechten naar de verkeerde tafels. Het eten werd echter wel heel snel geserveerd en regelmatig werd er gevraagd of we nog drinken wilden.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Yume is mijn favoriete sushi tent in deze regio. De Yume Boreel is mijn favoriete Yume tent vanwege de extra gerechten. Vooral de ebi met avocado en de zalmmango sushi mag je me 'S nachts voor wakker maken. Wij eten hier regelmatig en de kwaliteit van eten is erg goed en de vis is supervers. Ook de warme gerechtjes zijn erg lekker, maar met name de Sushis zijn hier favoriet! Ook is het restaurant erg mooi ingericht. Dit is zeker een aanrader!
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ideaal restaurant voor zoetekouw !
We waren van plan om volgende maand met een gezelschap bij dit nieuwe restaurant te gaan eten. Voor de zekerheid op moederdag maar even gaan voorproeven. YUME is een sushi / grillrestaurant gebaseerd op het "all-you-can-eat-in-two-hours" concept. De basis is dus de Japanse keuken maar YUME heeft Chinese eigenaars. We hebben in Nederland vaker gegeten bij Chinese restaurants die op een groot publiek mikken en daarvoor ook Japanse en Thaise gerechten serveren. Daarbij was de ervaring dat veel van die Japanse en Thaise gerechten vaak te zoet zijn en alle sauzen worden aangemaakt met bindmiddel wat sauzen erg machtig maakt. Dit in tegenstelling tot de van origine "lichte" en hartige Thaise en Japanse keuken. Helaas hanteert ook YUME deze "Nederchinese" kookstijl bij haar Japanse gerechten. Op tafel kwam het ene na het andere gerecht met dezelfde zoete smaak: courgettes, yakitori, lamskoteletjes, udon noodles, champignons, etc. Gelukkig kwam er op ons verzoek nog wel een potje Shichimi t?garashi tevoorschijn. Moest nog wel uit de verpakking worden gehaald, maar met deze pikante smaakversterker met o.a. chilipeper konden we het zoet nog enigszins camoufleren. Die uniforme zoete smaak begon na een aantal gerechten flink tegen te staan en het verzadigingspunt werd supersnel (ruim binnen die twee uur) bereikt. Met het gezelschap kiezen we toch maar voor een restaurant dat wat meer aansluit bij de originele Japanse keuken. Gezegd moet worden dat de sushi's van YUME wel redelijk waren. Bediening was ook prima en moeder kreeg een leuke attentie mee naar huis.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ik ben al in heeeel veeel restaurants ter wereld geweest, van sterren tot McD, maar dit is verreweg mijn slechtste ervaring! Sushi is lauw, warme gerechten zijn koud, drank duurt een eeuwigheid en het personeel op een zeer vriendelijk Nederlands meisje na snapt er echt helemaal niks van. Duidelijk de verkeerde manager op dit restaurant, die van horeca niets snapt.
M M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Bijna een jaar na geplande datum eindelijk open, YuMe op de Boreel. Gigantische all you can eat Sushi restaurant volgens beproeft recept. Helaas is al het geld blijkbaar aan de inrichting opgegaan, want bekwaam personeel kon er niet meer vanaf. (Tip: neem wat mensen van jullie andere locatie over!). Er zat gemiddeld een half uur tot drie kwartier tussen elke ronde Sushi, wat erg lang is gezien de tijd dat je mag bestellen. Doordat we andere afspraken hadden, hebben we maar 3,5 rondes gehad in 3 uur tijd. De sushi was ook gewoon warm, dus niet echt lekker ook. Personeel is ook erg zwak, lopen enkel heen en weer in de hoop druk te lijken. Elke glas drinken is enkel half smekend te bestellen en dan maar hopen dat je het überhaupt krijgt.

Grootste irritatie punt van de avond was wel de erg aanwezige eigenaar (directeur?), die continu met stemverheffing door de zaak liep. Erg onvriendelijk en niet alleen naar zijn (onbekwaam) personeel, maar ook naar de klanten. Zo werd ons met luide stem gemeld dat we wel erg veel toetjes hadden besteld en dit wel allemaal opgegeten moest worden. Uiteindelijk bleek elk toetje exact een hapje te zijn, dus viel het wel allemaal mee. Maar waarom dit luidkeels duidelijk maken? Hebben wij dit gevraagd? En alles wat op het bord overblijft, zal netjes betaald worden. Dit alles was de stemverheffing en zijn rode hoofd amper waard.

Nee, YuMe Boreel slaat de plank volledig mis. Deventer barst tegenwoordig van de Sushi zaken en dit is met stip de minste.