Yume Deventer (Boreelplein)

Boreelplein 52 7411 Deventer Nederland Kaart
31-570820381

Over het restaurant Yume Deventer (Boreelplein)

YuMe Sushi & Grill in Deventer heeft de verfijnde, traditionele Japanse keuken goed in de vingers. Ben je gek op sushi, dan is dit een plek die je niet mag overslaan! Zet je tanden in een volle california maki, knapperige ebi tempura of een van de goed gevulde handrolls en sluit voor een momentje je ogen. Genieten, dat is sushi!

Ook voor verschillende vlees- en visgerechten kun je bij YuMe Sushi & Grill terecht. Zo hebben ze een aantal verrassende grill-, wok- en frituurgerechten op het menu. Een smakelijk alternatief voor alle tafelgenoten die niet zo dol zijn op sushi.

Dus, ga er eens heen en ervaar de ontspanning die je direct voelt zodra je binnenstapt in dit lichte, frisse en trendy restaurant en het mooie terras. Na een lange werkdag of voor een avondje uit is het all you can eat-concept zo lekker! Reserveer daarom snel je tafel bij YuMe Sushi & Grill in Deventer en geniet 2 uur lang, onbeperkt van al dit lekkers voor een vaste prijs!

Meer informatie over restaurant Yume Deventer (Boreelplein)

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Yume Deventer (Boreelplein)

Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
vriendelijk personeel, ook met een kleintje van 1,5 jaar. Bestelling via app is erg handig voor all you can eat. Voor herhaling vatbaar.
S. H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super snelle service, halen ook snel vieze bordjes op. Lekkere sushi, sommige wel heeeel klein (vingerdikte) gesneden. Jammer dat ze geen kaarsjes (meer) op tafel hebben staan. En bij het raam was het ontzettend koud. Yume blijft 1 van onze favorieten.
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima bediening, vriendelijk en vlot. Heerlijke gerechten, goede gerechten. 1 minpuntje, de verlichting was nogal fel en niet sfeervol gedimd
Jolandamar .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben een heerlijk bezoek gehad. Snelle en leuke bediening. Lekker eten! Het was druk, maar dat was niet merkbaar. We konden elkaar goed verstaan en kregen de volle aandacht!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, echt een aanrader. Mooi pand en ruim opgezet. Weinig op aan te merken. Komen hier zeker nog terug genieten!
Loepi D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zaterdagavond .... dus druk! Moesten echt heel lang wachten op het eten. Tijdens het dessert werd er nog sushi geserveerd. Dat was jammer. Wel heel vriendelijk dat we de sushi mee naar huis mochten nemen.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg prijzig, zeker met kinderen (die relatief weinig eten).
Het eerste hapje is nog verrassend, maar na wat meer hapjes gegeten te hebben, smaak tioch alles een beetje hetzelfde.
henk-tineke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
hoewel het ontzettend druk was, was er bij elk tafeltje een tablet waar je de bestelling op kon doen. De wachttijd op de gerechten was kort, ook het drinken kwam snel en als het langer duurde kwam de serveerster vertellen dat het even druk was, maar dat ze er mee bezig waren.
Het is een eetfabriek, maar de gerechten waren heel goed van kwaliteit en heel goed klaar gemaakt.
Mijn man is nogal kritisch, maar hij zei wel 10 keer, wat is het lekker! Ik snap niet hoe ze het doen.
Het is alleen jammer dat op de tablet alleen de naam van de gerechten staat en niet wat het is, dat staat wel in de papieren menulijst.
Ik was er deze week 2 keer, maar dat kan rustig, zoveel keus. De bediening is vriendelijk.
We komen hier zeker weer!
Marisca D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk eten. Zodra je besteld hebt, staan de eerste gerechten al binnen een paar minuten op tafel. De bediening is erg aardig en helpen je goed.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten ,een prettige sfeer en aardig personeel.
Ga er zeker nog een keer eten.
...................................
IrJo .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Bedienend personeel kan wat vriendelijker en bij uitserveren toelichten wat er geserveerd wordt. (bestelling voor 6 personen is dit erg onduidelijk)
Ronald &francis G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
eten was top, de uitstraling van het bedrijf is modern, niet mijn persoonlijke smaak.

bediening was vriendelijk, echter men vertelde niet bij elk gerecht wat het was, zeker als je de eerste keer komt geeft dat verwarring wat of er op tafel staat.

daarnaast was er een serveerster met een zeer lange paardenstaart. elke keer als ze iets op tafel had gezet en ze draaide zich om om weg te lopen, kreeg ik die paardenstaart in mijn gezicht. dit vond ik niet hygiënisch en prettig.

ga ik er weer heen ; ????
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ga hier NIET eten als het warm is. Er is geen airco in dit restaurant. Het is dan ook echt te warm binnen. Een glas water krijg je niet, ook niet wanneer je andere drankjes bestelt.
C. D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
De kwaliteit holt achteruit. Geen kaarsjes aan en geen muziek. Bediening: doen wat ze moeten doen en niets meer, uitgezonderd één jongeman (zonder aziatisch uiterlijk). Hij is een gastheer en geen eten- drinken-rondbrenger. Eten: smakeloze sushi en de rest smaakt alleen naar suiker. Zuurtjes en pikantjes ontbraken. Vlees smaakt of het vooraf een paar grillstreepjes krijgt en 's avonds opgewarmd wordt in de mierzoete sauzen. samengevat: veel voor weinig, vet en zoet. Geen reden om hier weer naar toe te gaan.
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Een goede erg positieve ervaring met smakelijke Japanse bereidingen en zeer vriendelijk jong en vlot personeel wat in een mooi tempo bediende in een moderne serre met een aangenaam uitzicht.
Andrewilma B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gisteravond geweest erg druk. Sushi was lekker, niet hoogstaand, bediening goed. Totdat we bij het nagerecht kwamen volgens het meisje van de bediening was de brownie en de cheesecake bevroren dus konden ze dit niet serveren. Tot onze verbazing liep er een andere ober met brownies langs, hem gevraagd of we dit ook konden krijgen en nog geen minuut later hadden we dit op tafel inclusief zilvervisjes die over de tafel liepen bahbah. Volgens de bediening kwamen deze uit het plafond. Eens maar nooit weer.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten.
Alles van de kaart was erg lekker.
Personeel heel vriendelijk en het eten werd zonder lang te wachten geserveerd.
Wij hadden een eter bij ons, zij is vegetarisch.
Hier werd volkomen rekening mee gehouden, zelfs de Kok kwam even aan tafel om haar allergie te bespreken.
Er werd speciaal voor haar een pan met verse olie gemaakt, om de producten te frituren. ......Klasse !!!!!
Wij hebben onze restaurant gevonden, en gaan hier zeker vaker eten.
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Hier op een donderdag avond gegeten.
Het restaurant zat helemaal vol waardoor de eerste ronde even op zich liet wachten.
Nadien ging alles vlot. Zowel de koude als warme gerechten waren van goede kwaliteit.
Simone N.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Drukke zondagavond, maar snelle service. Sushi's waren erg lekker, alles was warm en kwam vlot bij de tafel. Vriendelijk personeel!
fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij zijn gisteravond naar Yume in Deventer geweest en we waren blij verrast. Het restaurant is prachtig gerenoveerd, mooie inrichting waar veel aandacht aan is besteed. Het eten was vers en zeer smakelijk. De bediening was attent en vriendelijk en we kregen het eten heel snel nadat we het besteld hadden. Echt een aanrader!