Yum Yum Thai Food

Ceintuurbaan 326 1072 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-204704523

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Marc M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten met AH menu. Hoofdgerecht kip/rund met oestersaus en basilicum was behoorlijk pittig. Zeker x terug om andere gerechten te proberen.
Service prima en leuke plek.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en prima inrichting.
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Superlekker gegeten. Vers, hoge kwaliteit, fijne bediening en een rustige sfeer.
AANRADER!!!
paul H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
voldoet helemaal aan de verwachting, simpel eerlijk en vers. echt lekker en zeer goede prijs kwaliteit. wellicht iets meer keuze aan wijn bieden maar dat is dan ook het enige aandachtspuntje. wij komen terug !
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker eten in een een leuke ambiance tegen een eerlijke prijs.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Op zich ok alleen erg lange wachttijd
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, vers en de echte Thaise smaken. Leuke bediening, netjes ruim restaurant en het was niet duur. Zeker een aanrader!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Echte authentieke Thaise smaak. Verse kruiden en ingrediënten gebruikt. Echt heerlijk gegeten. Personeel was allemaal erg vriendelijk, en de prijs-kwaliteit verhouding was ook goed. We hadden via iens ook nog eens 20% korting dus uiteindelijk maar €40 kwijt voor 3 personen. Zeker een aanrader, we zullen vaker terugkomen.
serafine J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg lekker gegeten in een leuk restaurantje.
lotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was prettig genoeg. Beetje rustig voor een vrijdag. Bestelling kwam niet meteen goed aan maar werd snel en effectief bijgesteld. Lekkere wijn, aardige bediening (geen thaise) en fijn licht. Kortom prettig maar niet hoogdravend (en dat wilden we ook niet).
tom V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
eten was goedt,beter kon het niet.na dertien jaar thyailand geweestwas het eten prima voor herhaling vatbaar tot ziens bij het volgende bezoek
amsterdam1951 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurantactie. Beiden de soep met garnalen, behoorlijk pittig. Daarna een kip met cashewnoten in zoetzure saus en de ander biefstuk met oestersaus en basilicum. Beide goed van smaak en behoorlijke porties. Het dessert mochten we inruilen voor een kop goede cappuccino. Ook zonder AH actie redelijke prijzen voor Amsterdamse begrippen. Omdat er middenin de zaak wordt gewokt, kom je helaas ruikend naar eten naar buiten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel erg trage en laag proactieve bediening. Geen ramp. We hadden het erg gezellig
Alan N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten was goed maar voorspelbaar. De ambiance was echter modern en ontdaan van de traditionele tierelantijntjes. Bediening was aardig, vlot en bekwaam.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie, je kon gewoon van het menu kiezen. Voorgerecht hadden we een mix, was goed. Hoofdgerecht was vooral erg lekker en goede porties. Daarnaast nog vriendelijke bediening en snelle service, zeker aan te raden!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten maar weinig bedienend personeel (dat wel zeer vriendelijk was) en de ruimte zelf was te koud om comfortabel te zitten
Katie C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Verse producten, grote porties en smaken combinaties perfect op smaak. Vriendelijke bediening. Een aanrader
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima sfeer! Ik kom zeker terug.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben bij Yum Yum heel lekker Thais gegeten! De bediening kwam wel sloom/laat. De inrichting is mooi, maar wordt verpest door de grote buizen die over het plafond lopen.