Yum Yum Thai Food

Ceintuurbaan 326 1072 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-204704523

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen de vegetarische loempias vooraf wat weinig smaak, curry's waren heerlijk.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk eten,
Vriendelijke bediening,
Gerechten lieten soms lang op zich wachten maar smaakten heerlijk!
Jolanthe M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
bas_geldermans .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
goede service. We mochten een glas wijn ipv een nagerecht binnen het AH-menu. Heel gezellig. Wel erg spicy. en nu nog meer woorden omdat de recensie minimaal 120 tekens moet bevatten. Dat vind ik dan weer onzin
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goed en lekker gegeten .jammer alleen deden dit met ah actie dat het voor en nagerecht al bepaald waren en alleen hoofdgerecht vrije keus
JR D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, Leuke uitkijk over de Ceintuurbaan. En nog korting ook. Zeker een aanrader deze Thai!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eten was top. We waren met vegetariërs, een veganist en alles eters. Iedereen was meer dan tevreden met het eten. Porties zijn goed en eten vers. Aanrader!
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hadden de Ah actie en hebben daar goed van gegeten. De soep vooraf was erg lekker zoals de meeste Thaise soepen dat zijn. Als hoofdgerecht twee keer een curry. De massaman was oké. Het ware grote porties en zijn niet aan het toetje toekomen. Jammer dat zo rustig was waardoor de sfeer wat tegenviel al is het restaurant mooi aangekleed.
T H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
4 van de 5 desserts waren niet beschikbaar en dat is jammer. er stond slechts 1 iemand in de bediening en 4 medewerkers waren achter de bar bezig. Hierdoor was het soms wat lang wachten.
marianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
ik heb ontzettend genoten. het eten was heerlijk. precies zoals ik het wilde.
van de sfeer en inrichting had ik wat meer thais verwacht ik miste mooie fotos uit thailand.
Marija W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ik vond mijn eten redelijk/goed, mijn vriend vond zijn gerecht minder. Het eten had wat spicier gekund. De massaman curry was iets te zoet naar mijn smaak. Het restaurant ziet er goed uit, maar is prijzig voor een buurt thai. De gerechten waren een paar euro duurder dan andere thai in de buurt. Wat ik vooral minder vond is dat we geen gewoon water bij het eten mochten, en een fles water moesten bestellen. De fles Sourcy van 0.75L die we kregen was 6 euro.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vriendelijk personeel en het eten is geweldig! Goede prijs kwaliteit verhouding
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Verse groente, goede tofu, Thaise saus. Bediening snel en vriendelijk, goede sfeer onder personeel.
anke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We waren hier voor de derde keer. Wat een feest! Heerlijk eten, aardige mensen en een prettige omgeving. We komen zeker weer teurg
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was leuk om voor het eerst Thais uit eten te gaan... Een pepertje was voor iedereen al wel genoeg.
De smaak van de gerechten is helemaal puren ik denk zonder toevoeging van zout. Even wennen maar lekker door kruiden.
Rutger T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wijn was matig, en niet koud. Er kon ook geen ijs geregeld worden hiervoor. In de soep zat van alles wat niet eetbaar was dus moest je eerst je soep filteren alvorens het te eten. De service en keuken waren allebei matig, maar men was wel aardig. De vega pad Thai en de curry maakten gelukkig een hoop goed!
lars J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hier geweest op donderdag via AH actie. Personeel is vriendelijk en levert snelle service. Soepjes waren redelijk waarbij degene met kokosmelk wat minder lekkere kruiden had. Als hoofdgerechten de rode curry met kip (perfecte combi) en de biefstuk met oestersaus (perfecte combi). Beide gerechten behoorlijk pittig maar laat de pepers links liggen (of rechts) en het is goed te doen. Koud biertje erbij en je blust het geheel smaakvol weg. Toetje eenvoudig en prijs is in verhouding!
Ellen U.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eten was goed, bediening zeer vriendelijk en voorkomend. We hadden de AH deal en zij rekenden de duurste gerechten af. Maar met €20 voor een driegangen menu, zoals was aangegeven, red je het niet.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Dit was denk ik de beste Pad Thai die ik ooit gegeten heb in Amsterdam.

Bediening was vriendelijk, maar wel wat langzaam. Het duurde best lang voor de tafel werd leeggeruimd.

Knus restaurantje. Prima aankleding.