Yum Yum Thai Food

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Yum Yum Thai Food

Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Elk gerecht eenvoudig goed lekker wat je daar besteld. Relaxte sfeer en aardige bediening.
inge.roelofs R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Super leuke tent met heerlijk vers thais eten en leuke bediening!!
Gert E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Dit is geen Thais restaurant met dito gerechten, maar sterk verwesterd, een soort veredeld chinees restaurant
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Wij smulden van rode curry, groene curry en papaya salade en als toe van vers fruit in kokosmelk met ijs. Na het hoofdgerecht leek het of we werden vergeten en moesten we zelf op zoek naar bediening voor nog een toetje en drankje. Maar dat vonden we eigenlijk ook wel ontspannen en beter dan elk kwartier de vraag of je misschien nog iets wil drinken...
Emma E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
In eerste instantie prima gegeten. Echter een uur later toen we al onderweg waren naar huis werd mijn vriend ziek. Vermoedelijk was de kip niet goed meer..
Mischa R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Ben normaal niet zo’n fan van Thais maar was aangenaam verrast! Alles was vers bereid en voor een vriendelijke prijs. Komen (of bestellen) hier zeker nog eens!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was heerlijk. Was het wachten waard.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
lekker eten.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Danusia T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heel erg lekker gegeten voor een goede prijs, met de iens deal eigenlijk belachelijk goedkoop. Bediening ging welliswaar niet vlekkeloos, was wel erg vriendelijk. Ik zou in ieder geval graag terugkomen binnenkort!
René V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Zeer smakelijk.snelle en goede bediening
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuke zaak,vriendelijk personeel.Goede porties en de voorgerechten,kiploempias en tom kay kay soep echte asanraders
Mike W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Top tent
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke plek met super lekker eten voor een hele mooie prijs. Aanrader.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service. Perfecte porties en goed geprijsd!! Wij komen snel terug!!
heinenjeanne .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Sfeervol klein restaurant met echte Thaise keuken en vriendelijke bediening. Voorgerechten zijn soepen, hoofdgerechten kun je kiezen uit de kaart. Ook vegetarisch eten is goed mogelijk.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was er gisteren geweest met mij vriendin wel vriendelijk personeel alleen soep was niet lekker bleh vreemde smaak hoofdgerecht wel na gerecht ging ook wel.
Wat niet goed was je moest veel te lang wachten op je eten wij waren eerst zelfs andere werden voorgetrokken ze vroeg wil je toetje nu ik zei ja graag want anders missen we trein nog moeten ook nog terug reizen ok zei ze na erg nog 20 minuten laat wachten je toetje komt ook nog zegt langs loopt komt zo aan dankzij hun trein gemist moesten we om reizen later thuis we wonen niet daar maar Deventer en ik kwam kapot thuis dank jullie en wat een troep allerlei spullen voor eten gewoon op grond voor wc deur zag ook niet echt schoon uit ik kom niet meer terug.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afgelopen zaterdag met mijn zoon gedineerd bij Yum Yum. Als je binnenkomt ruik je gelijk Thailand! Superlieve bediening en het eten was heerlijk.. We moesten op tijd weer weg voor een voorstelling in Carré, de ober heeft toen zelf ons nagerecht gemaakt zodat we niet hoefden te wachten..geweldig! Wij komen zeker weer terug
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed restaurant dat de gerechten met zorg bereidt en opdient. Het eten is heerlijk. De inrichting is eenvoudig. Je kunt zien hoe het eten wordt bereid.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten & goede porties. Ik was er met de AH restaurant weken dus dat was heel voordelig, maar ik vond de prijzen prima. Je kunt er ook afhalen en dat ga ik zeker doen!