Yum Yum Thai Food

Ceintuurbaan 326 1072 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-204704523

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

K S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs
Fariël B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het eten smaakte goed, was erg lekker!
Het servies was goedkoop en straalde weinig kwaliteit uit. Verder was het interieur ok, vrij strak en modern.
De bediening was vriendelijk maar straalde weinig energie uit. Ook de koks waren vrij ingetogen. De algehele sfeer was vrij deprimerend. Jammer! Voor het eten zou ik teruggaan maar voor een algehele klantervaring zou ik toch een ander Thais restaurant kiezen.
Koka .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De ontvangst was prima, we zaten achter in het restaurant. Het was rustig voor een zaterdag. Alles werd vriendelijk opgediend en de gerechten kwamen redelijk achter elkaar. De soep was heerlijk. Echter de keuze uit de hoofdgerechten beperkt te zich tussen rund, kip en garnalen. Ik vond het niet zo heel lekker en ook een beetje karig. Het dessert was daarentegen heel lekker.
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Helder menu waarop ook staat aangegeven hoe pittig een gerecht is. Laat je niet afschrikken door één pepertje. Dit blijkt uiteindelijk amper pittig te zijn. Het zou een toevoeging zijn om meer Thais drinken/dranken op de kaart te hebben. De service is snel en het eten waar voor je geld.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voor het eerst gegeten via de AH bon, Kan niet anders zeggen dat het heerlijk was. Hele vriendelijke
bediening. De soep was rijk gevuld , hoofdgerecht heerlijk en toetje met ijs en verse vruchten was allemaal prima. Echt Thais eten voor een prima prijs ook zonder de AH bon.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening, lekker eten, sobere maar prettige inrichting, ruime plaats voor tafels. Een wens: Ooserse muziek
R. B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De focus ligt hier (net als in Thailand) op goed en betaalbaar eten, niet op de inrichting. De smaken van de soepen en curry's zijn authentiek, goed gevuld en indien gewenst, lekker pittig! We werden hier erg blij van.

De droge witte wijn is prima en een lekker Thais pilsje. De wijnen missen naast "kleur" alleen verdere toelichting op de kaart. Bediening is zeer vriendelijk. Buitenom wat de eigenaar leek te zijn, heeft het overige personeel weinig affiniteit en ervaring met echt gastheerschap. Voorbeelden hiervan zijn: deur niet open houden voor je gasten, lege glazen/geen nieuwe drankjes vragen en direct na aperitief voor de hele tafel van voor t/m nagerecht willen opnemen, terwijl er maar verder twee tafeltjes zitten en dit een haastige indruk gaf. We zouden dus vooral terugkomen voor het eten
Hidde R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Erg vriendelijk personeel, echt een hele goede prijs kwaliteitsverhouding. De smaak is echt alsof je weer in een van de lekkere tentjes zit in Thailand zelf. Heerlijk genieten, ook voor door de weeks (wij woensdag) een prima keus. Komen zeker weer terug!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Rustig omgeving, de tafel indeling biedt privacy mits je aan de lange tafel wilt zitten. Het eten is zeer smakelijk. Kortom prima prijs/kwaliteit verhouding en ga zeker terug. Goede actie van Iens om met korting kennis te maken met voor ons nieuwe restaurants!
Martha W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Leuke bediening, eten was lekker en het restaurant is gezellig ingericht. Ook de sanitaire ruimtes voldeden ruimschoots. Kortom voor de prijs en kwaliteit zeker een aanrader!
Eliza P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie. Lekker vers en goed gekruid. Mochten uit alle hoofdgerechten op de kaart kiezen en konden lekker buiten op het terrasje zitten. Inrichting ook erg sfeervol en meer urban dan Thais. Bediening aardig, snel en kundig! Goede tent, we komen zeker terug!
Roussa H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Voor het eerst hier gegeten. Het was heerlijk authentiek Thais eten. Lekker pittig en mooie porties. Service was vlot en vriendelijk. Kortom een aanrader en naast Rialto. Dus film en lekker eten mooi te combineren.
Murielle H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Lekker eten voor een eerlijke prijs
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
De bediening was vlot, de soep en de thaise viskoekjes lekker , maar het hoofdgerecht stelde teleur.Ik had kip met cashewnoten. Er zaten 4 stukjes kip in.Erg veel paprika.Het restaurant ziet er goed uit.
arthur V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Authentieke Thaise gerechten. Lekker pittige garnalen soep, prima curry met biefsuk en oestersaus. Lekkere rode royaal ingeschonken huiswijn en bovenal aardige bediening die je thuis laat voelen. Gezellige inrichting met voldoende privacy ruimtes tussen de tafels.Wij kwamen met een AH voucher maar komen zeker terug.Ook al omdat de prijzen erg redelijk zijn.
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima restaurant om even gezellig de Thaise keuken te proeven.. Rode curry gerecht was fantastisch.. juiste verhoudingen tussen curry, kokosmelk en de verse ingrediënten.. zeker voor herhaling vatbaar
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten met AH menu. Hoofdgerecht kip/rund met oestersaus en basilicum was behoorlijk pittig. Zeker x terug om andere gerechten te proberen.
Service prima en leuke plek.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en prima inrichting.