Yum Yum Thai Food

Ceintuurbaan 326 1072 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-204704523

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

serafine J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg lekker gegeten in een leuk restaurantje.
lotte V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was prettig genoeg. Beetje rustig voor een vrijdag. Bestelling kwam niet meteen goed aan maar werd snel en effectief bijgesteld. Lekkere wijn, aardige bediening (geen thaise) en fijn licht. Kortom prettig maar niet hoogdravend (en dat wilden we ook niet).
tom V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
eten was goedt,beter kon het niet.na dertien jaar thyailand geweestwas het eten prima voor herhaling vatbaar tot ziens bij het volgende bezoek
amsterdam1951 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurantactie. Beiden de soep met garnalen, behoorlijk pittig. Daarna een kip met cashewnoten in zoetzure saus en de ander biefstuk met oestersaus en basilicum. Beide goed van smaak en behoorlijke porties. Het dessert mochten we inruilen voor een kop goede cappuccino. Ook zonder AH actie redelijke prijzen voor Amsterdamse begrippen. Omdat er middenin de zaak wordt gewokt, kom je helaas ruikend naar eten naar buiten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel erg trage en laag proactieve bediening. Geen ramp. We hadden het erg gezellig
Alan N.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het eten was goed maar voorspelbaar. De ambiance was echter modern en ontdaan van de traditionele tierelantijntjes. Bediening was aardig, vlot en bekwaam.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH-restaurantactie, je kon gewoon van het menu kiezen. Voorgerecht hadden we een mix, was goed. Hoofdgerecht was vooral erg lekker en goede porties. Daarnaast nog vriendelijke bediening en snelle service, zeker aan te raden!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk eten maar weinig bedienend personeel (dat wel zeer vriendelijk was) en de ruimte zelf was te koud om comfortabel te zitten
Katie C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Verse producten, grote porties en smaken combinaties perfect op smaak. Vriendelijke bediening. Een aanrader
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima sfeer! Ik kom zeker terug.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij hebben bij Yum Yum heel lekker Thais gegeten! De bediening kwam wel sloom/laat. De inrichting is mooi, maar wordt verpest door de grote buizen die over het plafond lopen.
Andy O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik was hier voor de verjaardag van mijn zusje. Leuk ingerichte restaurant. Personeel van niveau en zeer vriendelijk. Eten was zo vers en lekker....wauw. Prijs was zeer gunstig ik zal zeker vaker hier komen.
Nikita Z.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was lekker werd netjes geserveerd de bediening was erg aardig de zweer was ook gezellig. Jammer dat wij zelf geen tijd meer hadden voor het toetje. Wij komen nog een keer terug..
B Z B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het was was heerlijk. Ik ging met mijn kinderen eten voor mijn verjaardag. Het is aangeraden .
Groetjes B Z Bacchus
Riagroot .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten ! De gerechten met drie pepertjes had nog wel iets pittiger mogen zijn. Rustige atmosfeer met genoeg ruimte tussen de tafeltjes.
Meredith S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gezellig restaurant! Bediening is ook erg vriendelijk. We begonnen met de tom yum soep, echt een aanrader! Daarna de pad thai en bief oestersaus, ook erg lekker! Als afsluiter koffie, hier komen we graag terug, tot de volgende keer!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met vier personen heerlijk gegeten, de soep en de kipsate waren erg smakelijk. Als hoofd hadden we de curry, pad thai en beefsalade( lekker pittig), allemaal goed van smaak! Service valt niks op aan te merken. Allemaa goed.
Klaartje W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met twee personen goed gegeten voordat we naar de film gingen. De gerechten smaakten vers en smaakvol. Volgende keer kom ik de voorgerechten proeven.
mar_jan .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hadden soep vooraf, met cocos enz. en dat was zó lekker!! Daarna hoofdgerecht met kipfilet en groente, ook heerlijk! Jammer dat ik niet méér opkon. Ik moest het toetje overslaan. Iets voor de volgende keer.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten op een drukke vrijdag avond. Bediende deed haar best om nog een tafel te regelen voor ons. De mix voorgerechtjes, pad thai en groene curry smaakte heerlijk. Bediening erg vriendelijk! Hier kom ik graag terug.