Yum Yum Thai Food

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Yum Yum Thai Food

Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten & goede porties. Ik was er met de AH restaurant weken dus dat was heel voordelig, maar ik vond de prijzen prima. Je kunt er ook afhalen en dat ga ik zeker doen!
Monica L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker gegeten, fijn restaurantje.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was allemaal prima.
We hebben voor de ah actie prijs lekker gegeten.
Je kan uit alle hoofdgerechten van de kaart kiezen, dus ruime keus.
Poppi B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Aardige mensen was gezellig druk, lekker eten maar niet super Thais zoals ik Thais ken. Prijs kwaliteitsverhouding is prima
Polly V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Prettige omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, vriendelijke mensen, kortom een 10!.
We zijn eerder geweest met dezelfde ervaring. We zullen zeker weer terugkomen!
karin P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fantastisch. Echt heerlijk eten voor erg weinig geld. Aardige bediening en een gezellige sfeer!!!
Zeker een aanrader!!
Aankleding en temperatuur kon iets warmer.
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker gegeten bij een prima Thai. Bediening is ook goed. Ruimte is groot en klinkt een beetje hol, maar niet storend. De gerechten waren allemaal goed.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was heerlijk en volop. Fijn dat je het hoofdgerecht gewoon van de kaart mag kiezen. Wij hebben echt genoten. Zeker een aanrader.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het viel ons tegen. Ik ben in Thailand geweest en heb al in veel Thaise restaurants in NL gegeten, maar hier vonden we het eten saai en niet erg authentiek. De tom yam kung smaakte naar azijn i.p.v. citroen en de curries zaten veel te vol met smakeloze bamboe (uit blik?): de verse knapperige groente uit de Thaise keuken was ver te zoeken. De bediening was aardig.
Corry W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten maar tussen voor en hoofdgerecht erg lang ( meer dan 1 uur) moeten wachten. We kregen wel ter compensatie een drankje van het huis.
De tafel van Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en prima kennis gemaakt met deze Thai via de AH-actie. Pittig soepje vooraf, rode curry en ijsbol met fruit. Voor herhaling vatbaar!
Mieke J.
jeannette85 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en lekker eten met schappelijk geprijsde wijn. Karaf water met glazen werden op verzoek gebracht. Twee minpuntjes: manier waarop de tafel was ingedekt, smoezelige placemats en slechte (papieren) servetten. En aangezien de keuken deels midden in het restaurant is, kwam daar veel herrie vandaan (o.a. hakkende kok). Leuk eettentje voor een snelle hap, met goede prijs-kwaliteit verhouding.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker gegeten ,vooral de garnalensoep,we hebben daar al meer gegeten enhet is ons altijd goed bevallen, we zijn met het openbaar vervoer gegaan want je auto parkeren is niet zo eenvoudig, en dat gaat prima
mariejosebonnema .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Via de AH actie voor het eerst bij YumYum gegeten, wat een heerlijke eerste kennismaking, vriendelijke en attente bediening, goede porties en zalig gegeten.
Wij komen zeker terug!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Tip: het zou fijn zijn wanneer de bediening mij had verteld dat sommige steeltjes in mijn soep niet bedoeld waren om op te eten, maar gewoon achter konden blijven.
Nu zat ik daar op te knagen, wat niet heel erg lekker was.
lglafleur .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
heerlijk gegeten, echte Thaise smaken. Aanrader! 4 diverse hoofdgerechten, allemaal goed van smaak.
Evenals het voorgerecht, Tom Ka Kai, ook heerlijk.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heel vriendelijk.personeel. Tafeltjes zijn een beetje klein. Met AH restaurant aktie gegeten. Keuze uit 2 soepen als voorgerecht. Waren echt heerlijk. De hoofdgerechten kunnen gekozen worden van de kaart. Mooie opmaak van de borden en smaakten prima. Toetje versfruit met cocosijs was heerlijk.
karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen de vegetarische loempias vooraf wat weinig smaak, curry's waren heerlijk.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk eten,
Vriendelijke bediening,
Gerechten lieten soms lang op zich wachten maar smaakten heerlijk!