Yum Yum Thai Food

Ceintuurbaan 326 1072 GL Amsterdam Nederland Kaart
31-204704523

Over restaurant Yum Yum Thai Food

Mild of pittig?

Bij Yum Yum krijg je de echte Thaise keuken voorgeschoteld: van mild tot zeer pittig. De vriendelijke bediening helpt je graag een keuze te maken uit alle voor-, bij- en hoofdgerechten! Voel het verre Oosten met de geur van een verse pot jasmijnthee en de rustgevende Thaise muziek op de achtergrond.

Meer informatie over restaurant Yum Yum Thai Food

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 22:00
Donderdag 16:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

Mar_jan .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hadden soep vooraf, met cocos enz. en dat was zó lekker!! Daarna hoofdgerecht met kipfilet en groente, ook heerlijk! Jammer dat ik niet méér opkon. Ik moest het toetje overslaan. Iets voor de volgende keer.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten op een drukke vrijdag avond. Bediende deed haar best om nog een tafel te regelen voor ons. De mix voorgerechtjes, pad thai en groene curry smaakte heerlijk. Bediening erg vriendelijk! Hier kom ik graag terug.
EngelOverDeTong !.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met de AH-restaurantactie op een doordeweekse dag bij YumYum gegeten. Bijzonder lekker. Als voorgerecht hebben we de YumYum-mix gegeten met twee soorten loempiaatjes, een saté en een voortreffelijk viskoekje. Als hoofdgerecht kun je van de hele kaart kiezen en we hebben een rode curry met garnalen (kaen phed koeng) en biefstuk met Thaaise basilicum en oestersaus (pad ka prao neua) gegeten. Beide licht pittig en smaakvol. Het dessert stelde niet zoveel voor.

Sfeer: prima / bediening: bijzonder vriendelijk en open / gerechten: heerlijk
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op aanraden van een vriend kwamen we hier terecht. Bij binnenkomst merk je direct dat het een ruime restaurant is, ipv volgepropt met tafels. Ook de inrichting is erg warm. We werden door iedereen vriendelijk begroet. We begonnen met de tom yam soepen, niet te pittig maar net goed en heerlijk gekruid, daarna volgt de kip met cashewnoten en groene curry. Goede porties en erg goed van smaak. Ook proef je de verse groente. hier kom ik graag terug! Zeker tot ziens Yum Yum!
Jesse Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Toen we binnen kwamen was het redelijk druk, toch kregen we een gezellig tafeltje voor twee. Zeer vriendelijk ontvangst. Als voorgerecht hadden we de heerlijke cocos soep, als hoofdgerecht de pad thai en rode kerrie. Beide gerechten waren erg smakelijk! Kom hier zeker terug, aardige bediening en heerlijk eten!
Alban W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben hier afgehaald, dus ik kan alleen het eten beoordelen, niet de sfeer/service. We kwamen hier terecht omdat het excellente Thai Deum helaas dicht was. Zelfde straat, en we proberen graag iets nieuws. Een teleurstelling; zowel de vegetarische maaltijd (met groente, cashewnoten en oestersaus) als de kleffe Pad Thai lieten vooral een gevoel van smaakversterker achter. Ik ben niet graag negatief, maar voor de ervaren Thai-eter laat ik graag een waarschuwing achter: dit is echt geen 8,0 waard.
Hoplahoepla R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lekker gegeten, wel, als je de volle prijs moet betalen, aan de dure kant. bediening is aardig en vlot. tegenwoordig is het een meevaller als je gewoonkraanwater kan vragen. dat is hier het geval.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
waren blij dat we een ah-kortingscoupon hadden, prijs/kwaliteit was het zeker niet waard, zal het niet snel aanraden, kom ook niet terug, en dat lijkt me nou net waarvoor die actie is een nieuw gastenbestand creëren, helaas mislukt dat hier
Bastrid01 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met AH bon. Je kunt gewoon van de kaart kiezen en 2e gerecht is dan gratis. Zeer vriendelijk personeel dus alles helemaal goed!!!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel lekker gegeten in leuk restaurant met een vriendelijke attente bediening. Het is goed te combineren met een mooie film in Rialto.
Cjansen1981 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij Yum Yum, m.n. de Massaman curry vonden we erg lekker! Gezellig en rustig restaurant. Voor herhaling vatbaar!
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk en lekker die combi van voorgerechten! Als hoofdgerechten een rode curry met garnalen gegeten: heel smakelijk, lekker stevige garnalen. Een fris mango ijsje maakte de maaltijd af.
Mara G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren bij YUMYUM Thai gegeten.
Allereerst viel het op dat de tafels op ruime afstand van elkaar staan, wat je niet vaak ziet. Dit zorgt ervoor dat je niet met de buren meeluistert en andersom.
Als voorgerecht deelden we de Fish Cakes en de Gefrituurde garnalen. Vooral de Fish Cakes waren heerlijk, je proefde de verse kruiden.
Als hoofdgerecht hadden we twee rode curry's; één met rundvlees en één met garnalen. Allebei erg lekker.
De bediening was vriendelijk.
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten en het personeel is vriendelijk. Er hangt een prima sfeer. Persoonlijk vind ik het ietswat aan de dure kant als je de volle prijs voor de 3 gerechten zou moeten betalen, maar goed gegeten!
Msavdd .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk en gezellig restaurant. Aardige bediening en eten van goede kwaliteit.
Helaas moesten wij naar een concert, dus beperkte tijd, wat we hadden aangegeven van tevoren, het nagerecht liet toch te lang op zich wachten en hebben we niet meer kunnen nuttigen.
Dat zou een verbeterpuntje kunnen zijn maar verder helemaal top.
Als ik in Amsterdam ben dan kom ik zeker hier nog eens terug.
Laurens P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De échte Thaise smaak, heerlijk!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via de AH-bon bij Yum Yum terecht gekomen, en dat was een goede keuze! Heerlijk eten, fijne sfeer, vriendelijk personeel kortom, voor herhaling vatbaar!
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij waren hier met de AHvoucher. De Tom Kai soup was echt heerlijk, verse ingrediënten, lekker pedis. We moesten alleen wel zelf stukken Laos en citroengras er uit vissen, geen probleem overigens.
De rode curry beef, was heerlijk vol van smaak. De kip in oestersaus was lekker maar niet speciaal.
Het dessert was simpel, maar helemaal goed: vers fruit met bolletje mango-ijs. Wij waren zeer tevreden.
Froukje K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik heb hier gegeten met iemand die ik al heel lang niet gezien had dus we hadden veel bij te praten. Ze hebben ons rustig de tijd laten nemen voor alles en waren erg vriendelijk. Het eten was heerlijk!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig ingericht restaurant. Goeie, vlotte bediening. Het eten was heerlijk. Ik ga hier zeker een keertje terug.
Het was een rustig restaurant.