Yum Saap

6,5

Jouw recensie over het restaurant Yum Saap

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Pijpenla met eenvoudige inrichting. Het eten is er goed, flink pittig ook en de garnalensoep die we hadden zal voor sommigen zeker te heftig zijn. De Roemeense witte wijn is prima en blijft bij de scherpe gerechten toch overeind. Alles wordt tegelijk opgediend, zoals het hoort bij Thais eten. De prijzen zijn zeker in orde, vriendelijke bediening. Eigenlijk is dit meer soort snackbar, toen wij er waren bleef het eerste halfuur meer dan de helft van de tafels leeg wegens gereserveerd, er kwamen heel wat mensen binnen zonder reservering, die natuurlijk werden weggestuurd. Als ik zo'n simpel restaurant dreef, zou ik het reserveren afschaffen en ervoor zorgen dat mensen die uitgegeten zijn, meteen afrekenen en elders verder kletsen. Dat lijkt me veel beter voor de omzet en komt beter met het idee van een eenvoudige Thaise eetgelegenheid overeen. Dat zou natuurlijk ook wel inhouden dat je niet bijna een half uur hoeft te wachten voordat je eten komt, zoals wij.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk Oosters eten. uitstraling van een kantine. Lange tafeltjes op een rij.
Ik vind het gezellig. Niet chique maar meer simpel authentiek Oosters. Gerechten zijn echt erg goed.
lawrence H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Als je goed wilt eten en niet te veel wilt betalen is dit een goede plek! Goed thais eten voor goede prijzen, porties zijn wel wat klein en service is goed!
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker low key en simpel opgezet maar fijn restaurant. Het is eventjes wennen aan het ietwat felle licht, maar dat vergeet je gauw dus laat je niet afschrikken! Veel keus aan curry's en andere Thaise gerechten die stuk voor stuk heerlijk smaakten. Vriendelijke bediening bovendien!
Mario-Domkoning .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Goeie hut die hele nette prijzen hanteert. Vrolijke bediening en lekker een beetje uitgeleefd interieur met ongezellige verlichting. Precies zoals je t van een Thai wilt hebben. Gerechtjes hebben mooi formaat en rijst kan je lekker onbeperkt bijbestellen. De nootjes vooraf zijn wel echt veuls te pittig en ik ben een scherpe eter. Zeker een aanrader voordat je LHC induikt voor een filmpje.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Hele vriendelijke bediening die goed rekening houdt met allergieën. Ook heerlijk gegeten, alle gerechtjes smaakvol en komen tegelijkertijd aan op tafel. Fijne avond gehad en het is lekker relaxed eten met zulke prijs/kwaliteit en verschillende smaken.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Er waren duidelijk meer gasten dan de personele bezetting aan kon. Ik denk dat het beter is om gasten daar bij binnenkomst op te wijzen zodat ze rekening kunnen houden met langere wachttijden of het elders kunnen proberen. Het eten liet nu meer dan een uur op zich wachten en het serveren van drankjes ging ook niet van harte. De frustratie bij zowel gasten als bij het personeel was duidelijk zichtbaar.

Nu het eten: heerlijk! Niks op aan te merken. We hadden spring rolls, een beef curry, pad thai en biefstuk met hete dip(ben de naam even kwijt). Stuk voor stuk smakelijke en goed bereide gerechten.
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
By far de beste groene curry ooit (in Nederland) gegeten. YumSaap doet Thais op z'n opperbest. Favorieten zijn de curry, de eend en de zeebaars. Wij kiezen ervoor het eten af te halen (de ambiance is niets voor mij; veel teveel TL-licht, typisch Thais?) en het restaurant is zo coulant dan nog een korting te bieden. Kortom; veel en goed voor weinig.
Noud C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Yum saap, dit wordt dan ook zeker nogmaals gedaan. Eten smaakt alsof je in Azië bent. Porties zijn ook groot zat. De curry en noodles zijn mijn favoriet, die heb ik nog nooit ergens zo gegeten.

Een aanrader voor als je in Utrecht lekker wilt eten in een gezellige buurt.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Topgerechten, echt genoten. Ook met glutenvrij dieet werd heel goed rekening gehouden. Wij komen terug!
coby S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Jammer maar het eten viel ons erg tegen. De Tom yam kung soep was een beetje waterige bouillon met garnalen erin. De krab curry was redelijk maar het had een curry met 'wat dan ook' kunnen zijn. Voor de 'shrimp dumplings' geldt hetzelfde: geen garnaal geproefd. Misschien was alles vermalen net als bij de krab curry. Het ergste vond ik nog de specialiteit van de week: een salade met grof gesneden rauwe spitskool, rauwe rode ui, viskoekjes en rauwe kousenband.
Misschien was de kwaliteit minder doordat er geen Thai in de keuken stond?
De bediening was goed!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gisteren hier gauw iets gegeten. Het was al na negen uur en rustig , maar we konden rustig de auto gaan parkeren en de keuken bleef speciaal voor ons open. Super!
Vooraf een Tom yam kung soep. Dat was warm water met wat 4 garnalen en wat stukjes champignon. Daarna hebben we wat kleine gerechtjes gedeeld. Ik vreesde na de soep voor wat nog ging komen, maar dat was niet terecht. Alle rest was prima in orde. Bijzonder vriendelijke bediening. Een leuk restaurant als je snel wat wilt eten.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Onlangs weer heerlijk bij Yum Saap gegeten. Ondanks dat we vaak komen, verveelt het nooit en is de kwaliteit altijd constant goed! De bediening is attent, informeel en zorgvuldig met aandacht voor onze persoonlijke wensen en altijd goed advies als je een vraag over een gerecht hebt. Als je aangeeft haast te hebben, omdat je bijvoorbeeld naar de film wil, houden ze daar goed rekening mee. Al met al een aanrader voor wie van lekker Thai Vietnamees houdt en gezellig en relaxed wil eten.
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Not impressed, sorry. Restaurant ziet er 'afgeleefd' uit, bediening is medium en de gerechten niet echt bijzonder. Vooral de Tom ka kai soep, veel te zoet en zout. Niet fris en verkwikkend zoals je hoopt. Dit kan beter mensen, tijd om de tent op te knappen, passie te hervinden en met een schone lei te beginnen!
JWCM .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vorige week lekker gegeten bij Yum Saap, de vegetarische muslim curry was heerlijk, soep (Tom Yang Kung, met garnaal) vooral naar mijn smaak wat te zuur. De Thaise aubergine salade was een toppertje. De zijde tofu met sechuan peper was nieuw voor mij, heb ik ook erg van genoten. Bediening was vriendelijk, inrichting leuk, open keuken.
CarelCuisson .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Lekker authentiek Thais gegeten! Het is hartstikke gezellig om met meerdere mensen de verschillende gerechten te delen. Van een lekker krokante morning glory, tot een pittige curry; de balans tussen frisse en pittige gerechten is prima. Klein minpuntje is dat het drinken nogal lang op zich liet wachten en dat wij er elke keer zelf om moesten vragen. De authentieke drankjes maken gelukkig wel veel goed.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Van de week hier met een vriend op donderdagavond gegeten. We hebben eerst samen 4 gerechtjes besteld. 2 curry's, pad thai, en loempia's. Lekker Singha biertje erbij met witte rijst. De smaak van de gerechtjes is erg goed en is niet heel erg spicy. Nog een 2 rondje gedaan met biefstuk en koude loempia's. Ook erg lekker en daarna helemaal vol. Kopje filterkoffie na en daarna tevreden huiswaarts gekeerd.
Het was deze avond helemaal niet druk, de sfeer in de zaak is nogal kil en zou best wel wat leuker kunnen.
Van Geffen P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten: met name de groene curry is erg goed! Vind de prijs van de kleine gerechtjes wel aan de hoge kant. Bediening is vriendelijk, maar deze donderdagavond met te weinig personeel waardoor we onvoldoende aandacht kregen. De setting is leuk: precies wat bij het thema Aziatisch streetfood past.
FaustoS .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij uitstek mijn favoriete restaurant in Utrecht! Dit vooral door de ijzersterke prijs-kwaliteit verhouding van het eten. Probeer vooral de groene curry en de papaya salade als je van pittig eten houdt. Ook zijn er genoeg heerlijke gerechten als je niet van pittig eten houdt (bv. de massaman curry en de zeebaars!).

De service is informeel, daar moet je van houden, zelf vind ik dit altijd erg prettig. De inrichting is prima het doet een beetje denken aan een high-end snackbar. Wat betreft de muziek... daar moet je van houden, echter de eerste die er echt van hield moet ik nog tegenkomen. Misschien moet ik maar eens op vakantie naar Thailand? Desondanks zit ik hier praktisch elke week!!
Caroooo .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Heerlijk gegeten in dit smaakvol, modern ingerichte restaurant. Een aanrader! Het eten is geweldig; heel puur en mooi geserveerd. De crispy morning glory en tom ka kai zijn mijn favoriet. De morning glory is heel verassend en de tom ka kai heb ik nergens lekkerder gegeten. De bediening is aardig, relaxed. Ik kijk er naar uit om er weer eens te eten!