Yum Saap

Voordelig
Erg lang
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Er waren duidelijk meer gasten dan de personele bezetting aan kon. Ik denk dat het beter is om gasten daar bij binnenkomst op te wijzen zodat ze rekening kunnen houden met langere wachttijden of het elders kunnen proberen. Het eten liet nu meer dan een uur op zich wachten en het serveren van drankjes ging ook niet van harte. De frustratie bij zowel gasten als bij het personeel was duidelijk zichtbaar.

Nu het eten: heerlijk! Niks op aan te merken. We hadden spring rolls, een beef curry, pad thai en biefstuk met hete dip(ben de naam even kwijt). Stuk voor stuk smakelijke en goed bereide gerechten.
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
By far de beste groene curry ooit (in Nederland) gegeten. YumSaap doet Thais op z'n opperbest. Favorieten zijn de curry, de eend en de zeebaars. Wij kiezen ervoor het eten af te halen (de ambiance is niets voor mij; veel teveel TL-licht, typisch Thais?) en het restaurant is zo coulant dan nog een korting te bieden. Kortom; veel en goed voor weinig.
Noud C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Yum saap, dit wordt dan ook zeker nogmaals gedaan. Eten smaakt alsof je in Azië bent. Porties zijn ook groot zat. De curry en noodles zijn mijn favoriet, die heb ik nog nooit ergens zo gegeten.

Een aanrader voor als je in Utrecht lekker wilt eten in een gezellige buurt.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Topgerechten, echt genoten. Ook met glutenvrij dieet werd heel goed rekening gehouden. Wij komen terug!
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Jammer maar het eten viel ons erg tegen. De Tom yam kung soep was een beetje waterige bouillon met garnalen erin. De krab curry was redelijk maar het had een curry met 'wat dan ook' kunnen zijn. Voor de 'shrimp dumplings' geldt hetzelfde: geen garnaal geproefd. Misschien was alles vermalen net als bij de krab curry. Het ergste vond ik nog de specialiteit van de week: een salade met grof gesneden rauwe spitskool, rauwe rode ui, viskoekjes en rauwe kousenband.
Misschien was de kwaliteit minder doordat er geen Thai in de keuken stond?
De bediening was goed!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gisteren hier gauw iets gegeten. Het was al na negen uur en rustig , maar we konden rustig de auto gaan parkeren en de keuken bleef speciaal voor ons open. Super!
Vooraf een Tom yam kung soep. Dat was warm water met wat 4 garnalen en wat stukjes champignon. Daarna hebben we wat kleine gerechtjes gedeeld. Ik vreesde na de soep voor wat nog ging komen, maar dat was niet terecht. Alle rest was prima in orde. Bijzonder vriendelijke bediening. Een leuk restaurant als je snel wat wilt eten.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Onlangs weer heerlijk bij Yum Saap gegeten. Ondanks dat we vaak komen, verveelt het nooit en is de kwaliteit altijd constant goed! De bediening is attent, informeel en zorgvuldig met aandacht voor onze persoonlijke wensen en altijd goed advies als je een vraag over een gerecht hebt. Als je aangeeft haast te hebben, omdat je bijvoorbeeld naar de film wil, houden ze daar goed rekening mee. Al met al een aanrader voor wie van lekker Thai Vietnamees houdt en gezellig en relaxed wil eten.
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Not impressed, sorry. Restaurant ziet er 'afgeleefd' uit, bediening is medium en de gerechten niet echt bijzonder. Vooral de Tom ka kai soep, veel te zoet en zout. Niet fris en verkwikkend zoals je hoopt. Dit kan beter mensen, tijd om de tent op te knappen, passie te hervinden en met een schone lei te beginnen!
JWCM .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vorige week lekker gegeten bij Yum Saap, de vegetarische muslim curry was heerlijk, soep (Tom Yang Kung, met garnaal) vooral naar mijn smaak wat te zuur. De Thaise aubergine salade was een toppertje. De zijde tofu met sechuan peper was nieuw voor mij, heb ik ook erg van genoten. Bediening was vriendelijk, inrichting leuk, open keuken.
CarelCuisson .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Lekker authentiek Thais gegeten! Het is hartstikke gezellig om met meerdere mensen de verschillende gerechten te delen. Van een lekker krokante morning glory, tot een pittige curry; de balans tussen frisse en pittige gerechten is prima. Klein minpuntje is dat het drinken nogal lang op zich liet wachten en dat wij er elke keer zelf om moesten vragen. De authentieke drankjes maken gelukkig wel veel goed.
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Van de week hier met een vriend op donderdagavond gegeten. We hebben eerst samen 4 gerechtjes besteld. 2 curry's, pad thai, en loempia's. Lekker Singha biertje erbij met witte rijst. De smaak van de gerechtjes is erg goed en is niet heel erg spicy. Nog een 2 rondje gedaan met biefstuk en koude loempia's. Ook erg lekker en daarna helemaal vol. Kopje filterkoffie na en daarna tevreden huiswaarts gekeerd.
Het was deze avond helemaal niet druk, de sfeer in de zaak is nogal kil en zou best wel wat leuker kunnen.
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten: met name de groene curry is erg goed! Vind de prijs van de kleine gerechtjes wel aan de hoge kant. Bediening is vriendelijk, maar deze donderdagavond met te weinig personeel waardoor we onvoldoende aandacht kregen. De setting is leuk: precies wat bij het thema Aziatisch streetfood past.
FaustoS .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij uitstek mijn favoriete restaurant in Utrecht! Dit vooral door de ijzersterke prijs-kwaliteit verhouding van het eten. Probeer vooral de groene curry en de papaya salade als je van pittig eten houdt. Ook zijn er genoeg heerlijke gerechten als je niet van pittig eten houdt (bv. de massaman curry en de zeebaars!).

De service is informeel, daar moet je van houden, zelf vind ik dit altijd erg prettig. De inrichting is prima het doet een beetje denken aan een high-end snackbar. Wat betreft de muziek... daar moet je van houden, echter de eerste die er echt van hield moet ik nog tegenkomen. Misschien moet ik maar eens op vakantie naar Thailand? Desondanks zit ik hier praktisch elke week!!
Tycho J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Zondag voor het eerst gegeten bij Yum Saap (2p). Het was vrij druk maar niet helemaal vol. Personeel was vriendelijk in contact, echter was er één ober die niet altijd volledig op zijn omgeving lette en daardoor ons meerdere malen voorbij liep terwijl ik iets wilde vragen. Opzich geen probleem, wij hadden geen haast en waren in een vrolijke bui.

Wij hebben 6 gerechten genomen waarbij er 4 echt heel erg lekker waren en 1 ronduit slecht. Het slechte gerecht was de papaya salade die zo zuur was dat het naar mijn idee voor 95% uit azijn bestond. Ik vond dit echt vreemd aangezien de andere gerechten naar mijn idee echt heel erg lekker waren. Vooral de Beef stew en de eendenbout waren heerlijk! De loempia was wel oké maar niet echt bijzonder.

Al met al zitten er echt hele goeie gerechten tussen en wij hebben ook echt lekker gegeten. Toch mag het naar mijn idee wel wat consistenter qua niveau van de gerechten.
Caroooo .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Heerlijk gegeten in dit smaakvol, modern ingerichte restaurant. Een aanrader! Het eten is geweldig; heel puur en mooi geserveerd. De crispy morning glory en tom ka kai zijn mijn favoriet. De morning glory is heel verassend en de tom ka kai heb ik nergens lekkerder gegeten. De bediening is aardig, relaxed. Ik kijk er naar uit om er weer eens te eten!
RJxo .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ik ben zelf niet perse een groot fan van de Aziatische keuken, dus ik moest echt overtuigd worden. Dat is zeker heel goed gelukt, het eten was heerlijk! Yum Saap levert zeker een zeer een goede kwaliteit. Vergeet niet Tiger bier te bestellen! Hele gezellige avond gehad, snel weer.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Al vele malen gegeten bij Yum Saap, gezellig druk tentje, zeer vriendelijke bediening en ontzettend lekker eten. Houd je van Thais en pittig eten dan moét je hier naar toe! De 'morning glorie', 'tiger beef' en de 'muslim curry' zijn absolute aanraders. Door de vele gerechtjes en een wekelijks wisselende special is er altijd ruime keuze.
Zeer geschikt om met zijn 2'en te eten, maar ook met een grote groep. De smaakexplosies zijn een waar feestje op de tong. Ik blijf hier komen!
Nrq S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Een avond liep ik langs toen de tent dicht was. Ik zag het menu en keek naar binnen en zei "Hier moet ik een keer eten!". Ik ben gek op Thais eten en het decor zag er hip uit, met vele knipoogjes naar Thailand en Vietnam.

De volgende dag zaten we daar. Het concept is apart, de gerechten zijn wat kleiner van portie, dus je zal meerdere gerechten moeten/kunnen nemen. Dat was al gek, dat is niet echt typisch Thais, maar vooruit. Dat gekke past wel bij deze tent.

We hadden Pad ThaI besteld, Makreel saladen en wat loempias. Ik begin bij de de Pad Thai: Deze werd geserveerd in een klein kommetje en de noodles waren in kleine stukjes gesneden (?). Dat leek wel voeding voor mijn zoontje van 1,5 jaar. De garnaaltjes, waren ook echt kleine garnaaltjes, het hele gerecht was vrij flets, heel weinig smaak. De citrioen eroverheen sprenkelen gaf het gerecht nog een beetje smaak, maar het was echt 10x niets. Ik heb hier 5 happen van genomen en wilde niet meer.

De makreelsalade heeft het ongeveer 3 happen volgehouden, deze was te koud, maar nog veel erger: veel te zuur! De saus eronder was enorm overheersend, dat je niets meer van de vis of komkommer kon proeven. Ook was deze salade enorm klein, het was van het formaat salade wat je bij je shoarma schotel krijgt.

De loempias waren niet alleen donker van kleur, maar ook erg donker van smaak, een paar happen volgehouden.

Deze Thai/Vietnamees is heel erg op zn Nederlands voorbereid. Dit heeft niets met Thais of Vietnamees eten te maken. Ook werken er bijna geen Aziatische mensen in deze toko. Als je echt weet hoe Thias eten proeft kan je dit hier gewoon niet lekker vinden. Ik heb nog nooit een lager cijfer dan een 3 gegeven op iens. Deze toko krijgt geen 1, maar een 2 en dat is dankzij hun lekkere cocktails.
???????????????????????????????????????. ????????????????
???????? ???????????? ? ???????? ??????????
?????????????????????????? ????????????????????????????????????????? ???????????????????????
???????????????????? 100 (????). ????? ???????????????????
???????????????? ??????????????????????? (1) ????????????????????????? ??? ?????? ????????????? ??????????????????? ???????? ???????????? ?????
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Afgelopen weekend hier gegeten. Inrichting ziet er casual hip uit en de bediening vriendelijk. Het eten is echter helaas niet echt lekker. De Tom yam soep mist aan frisse zuurheid, en ook de groene curry smaakte vlak (vooral zout en pittig en te weinig limoen, citroengras en limoenblad te bekennen). De vis was qua gaarheid heel goed (niet droog) maar ik vond de saus enorm dik en veel te zoet. Erg jammer aangezien ik van de Thaise en Vietnamese keuken vooral de frisheid en het kruidige van de verse kruiden heel erg waardeer. En de rijst vond ik aan de droge kant, maar misschien is dat een persoonlijke voorkeur dat ik liever iets vochtigere rijst eet.
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
heerlijk thais gegeten in een thais ogende omgeving.

was erg gezellig en ontspannen en zeker voor herhaling vatbaar !

ook door het vriendelijke personeel