Yukimi

Grotestraat 76 6511 VD Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Yukimi

De beste sushi van Nijmegen

Sushi, sushi en nog meer sushi. De beste van Nijmegen vind je hier! Perfect op smaak gebrachte rijst maakt samen met verse vis sublieme sushi. Natuurlijk kun je je hier ook tegoed doen aan warme Japanse gerechten en vergeet ook vooral niet een lekkere sake te bestellen! Kom je om te lunchen en is het voor sake iets te vroeg? Dan adviseert de enthousiaste bediening je graag over de alternatieven. Hoe dan ook, zowel voor lunch als diner is er keuze genoeg!

Meer informatie over restaurant Yukimi

Dinsdag en Woensdag 12:30 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 12:30 - 22:30

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
6,5
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten is voor een all you can eat restaurant van 5 ronden (ik heb net de derde gehaald) goed, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik mistte toch de verfijnde touch die je van Japans eten mag verwachten. Nori vellen bijvoorbeeld niet even geroosterd en de rijst was te compact, daardoor worden het zware happen. Bediening verder goed.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Ik ga hier zeer regelmatig eten met vrienden. Ondanks dat de inrichting wel aan verbetering toe is en de bediening iets vriendelijker zou kunnen blijft dit toch mijn favoriete All-you-can-eat sushi restaurant van Nijmegen. Het eten is gewoon goed. Goed van smaak, vers bereid en verse producten. Echt prima eten hier. Blijft een aanrader.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gisteren hier gaan eten, het decor oogt saai, de tafels lijken op oude schooltafels en het geheel lijkt gedateerd.
Het was (erg) stil, slechts vijf tafels waren bezet. Waarschijnlijk daarom was er ook maar één iemand werkzaam in de bediening en dit merkte je met name bij het opnemen van de drankjes, of eigenlijk het niet opnemen van de drankjes. In de 2 uur dat we gegeten hebben is er slechts één keer gevraagd of we iets wilde.
Aangezien het buiten 30 graden was had dit wel iets vaker gemogen.
De geboden sushi is erg lekker, vers bereid en erg smakelijk, de gefrituurde/gebakken gerechten waren minder. Vaak net te vet, te veel deeg, weinig smaak aan bijvoorbeeld de gamba's in het beslag.
Wat wel erg leuk is bij dit restaurant is dat je kunt kiezen voor 3 gangen (3 x 5 gerechtjes per persoon) voor € 18,75. Normaal gesproken komen we bij andere sushi restaurants ruim over deze drie rondes heen, maar bij Yukimi besloten we dat drie rondes wel voldoende was.

Wat me erg stoorde was het geluid van de airconditioning, een continu redelijk luide bromtoon, die boven de spelende muziek uitkwam, als je ergens twee uur zit wordt dit een redelijk storende factor
Kortom, een nipte voldoende voor eten en service, maar een volgende keer gaan we toch naar een ander sushirestaurant in Nijmegen.
Martha K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten in het restaurant met ruim opgezette plaatsen. Ik hou er persoonlijk niet van om bij een ander op het bord te kijken.
De bediening was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader!
Smulpapen66 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten, grote porties en divers in smaak. De bediening was top, twee vrolijke zusjes hebben de gerechten en drankjes aan ons geserveerd, waardoor het een zeer gezellige avond was, dat maakte ons avondje uit bijzonder en compleet!
Eliar .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
De prijs is erg aantrekkelijk. Yukimi is op dit moment blijkbaar het enige sushi restaurant in Nijmegen dat nog aan lunches doet. We hebben hier met z'n vijven tijdens de lunch gegeten. Het was wat apart dat er een kleiner 'uitklaptafeltje' bij onze tafel werd geschoven voor de vijfde persoon terwijl er nog een grotere tafel beschikbaar was en het niet druk was. Decor en bediening was OK, hoewel we wel wat lang op het eten moesten wachten (vooral op de eerste ronde). We hebben niet alle gerechten gekregen die we besteld hadden (foutje/vergeten?), maar achteraf was dit niet zo erg aangezien de porties nogal groot waren in vergelijking met wat je bij concurrenten krijgt.

Wat betreft het eten; Ook tijdens de lunch heb je genoeg keuze, wat bij sommige sushi restaurants nog weleens tegenvalt. De sushi was goed en de nummers 38, 45, 50 en 54 vonden we erg lekker. Voor de rest zijn we beter gewend, vooral de gefrituurde gerechten (veel te vet, behalve nummer 38) en alles waar deeg om zat vielen tegen. Wel leuk dat ze een soort van smoothies (mango, kokos en rode boon) in het menu hebben zitten die je zo vaak kan bestellen als je wilt. Ook erg fijn dat ze een ruimere keuze aan toetjes hebben die je vrij kan bestellen, alleen dus jammer van het deeg dat er omheen zit.

Kortom, Yukimi is prima als je geen hoge verwachtingen hebt en goedkoop sushi wilt eten.
Gunnie D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben veel verschillende Sushi restaurants geprobeerd, maar deze is voor ons echt de minste... Veel keus, maar veel minder dan we gewend zijn. Salade bar aanwezig met zeewier, komkommer aangelengd met dressing uit fles, mais, twee soorten sla en hele lekkere gevulde eitjes. Dessert bar heel summier, ieder kreeg 1 bolletje ijs naar keuze.

Verschillende gerechtjes waren top. Andere gerechten weer stukken minder. Uit frituur te vet en te veel beslag gebruikt. Runderbeaf steaks echt te lang en te hard gebakken.

Wat super is dat je een lager bedrag afrekent als er niet meer dan 3 rondes genuttigd zijn!

Personeel heel vriendelijk en vrolijk. Soms even wachten op bediening.
Decor modern en fris. Oogt massaal, maar daar kun je ook van houden.
Anton_dewit .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Erg lekkere sushi hebben ze hier. Eten kwam erg snel en de bediening was goed. Borden werden wel erg snel opgeruimd telkens en dit gaf niet echt een gevoel van rust. Decor is erg saai.
Leonara .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ik en mijn man waren zeer tevreden over het eten, voor de sushi kom ik zeker terug.
Ook mijn complimenten voor de drie serveerders, ze waren zeer vriendelijk en voelde me zeer om me gemak. Dit is echt een aanrader voor iedereen, wij komen zeker terug.
Susan G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was prima. Erg fijn dat je gebruik kan maken van een saladebar. Keus die daar ligt is nier erg groot maar het was wel lekker fris om een salade tussendoor te kunnen eten. Wel was het jammer dat het bord van de sushi warm was (net uit de vaatwasser? ) waardoor bij de eerste ronde de sushi wat warm was.

Waar we ons wel aan stoorde was dat de gerechten niet aan de goede tafel kwamen. Niet alleen bij ons maar ook bij andere. Zo zijn ze aan onze tafel geweest met champignons die we al op hadden. De 3 de keer kwam zelfs de kok met het schoteltje en de bestellijst om te zeggen dat wij toch echt champignons hadden besteld. Na ook hem gewezen te hebben op het lege schaaltje op onze tafel waar de champignons opgelegen hadden en de mededeling dat we wel de sushi nog miste ging hij terug naar de keuken. Het personeel deed er wat laconiek en lacherig over steeds. Ieder mens kan een foutje maken maar dit ging de hele maaltijd door. Wij zijn daardoor ook naar 3 rondes gestopt.

Qua decor. Veel grote tafels dus met z'n tweeën aan een 6 persoons tafel. En het mag wel wat frisser. Ook lampen verdienen namelijk wel eens een doekje. Daarnaast klemde de deur van de wc behoorlijk en was een deel van de klink afgebroken. Jammer want de indeling van het restaurant is wel leuk en je zou daar echt iets leuks van kunnen maken.

Qua eten zouden we terug gaan maar door de service en decor doen we dat helaas niet.
Awassili .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Heerlijk gegeten,
Vriendelijk personeel en door de rust een snelle service.
Zeker aanrader!
Hebben verschillende gerechten uitgeprobeerd en alles is wel aan te raden.
Christine A.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
We komen graag met het hele gezin bij Yukimi. De all you can eat formule is perfect: zowel onze carnivoren als veganist komen aan hun trekken. En met name voor de veganist werd erg goed gezorgd. Er kwam zelfs nog speciaal gemaakte sushi aan. De keuze aan gerechtjes stimuleert de kinderen om van alles nieuws te proberen. Je kunt nu voor 3 rondes kiezen, wat voor ons meer dan genoeg was. Een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het eten was lekker de bediening was goed (soms net iets te snel afruimen waardoor ik een wat gejaagd gevoel kreeg).
Ze waren erg vriendelijk en enthousiast dat mijn dochter van 9 zo mee smulde
Jmmartirsanchez .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het is een redelijk goed sushi restaurant. Jij kan wel 3 ronden kiezen en het wordt heel goedkoop. Wij eten nooit meer dan drie dus het is voor ons een voordeel.
Gabor S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vers bereide sushi en dat proef je!
Assortiment sushi is niet heel groot.
Vriendelijk personeel en goede service.
Mochten we weer eens in Nijmegen zijn, gaan we vast nog een keer.
Addy H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wij hebben lekker gegeten. Het eten wat uitstekend. Alles werd vers gemaakt. De bediening wat vriendelijk en vlot. De sfeer wat ook goed. Dit in echt een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Goede sushi, vol van smaak. Wel jammer dat in veel sushirollen zalm en tonijn uit blik zit... Verder wel erg lekker brede keus en snel geleverd. Ook fijn dat je tegenwoordig kan kiezen voor drie of vijf rondes sushi.
Viool1980 Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Yukimi. Omdat we dit keer op een zaterdagavond waren en het iets drukker was, hadden we verwacht dat we misschien wat langer zouden moeten wachten op de gerechten/drankjes. Maar niets was minder waar. De service was ook dit keer weer super. Wat nu ook ideaal is, is dat je nu mag kiezen of je voor 5 of 3 rondes wil gaan. Omdat wij echt trek hadden, hadden we aangegeven 5 rondes te willen doen, (we waren dit ook echt van plan). Helaas bleken we ronde 4 toch echt niet meer aan te kunnen en hebben we gevraagd of onze keuze nog teruggedraaid kon worden naar 3 rondes. Dat was geen enkel probleem. Wij gaan hier vaker terugkomen.
Erwin O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Eten is lekker, duurt alleen 2 uur voor de eerste 2 rondjes eten. Bediening gaat daar niet alert mee om, maar hangt in groepjes rond de kok te wachten op bestellingen, die keihard werkt maar de grote vraag aan bestellingen in de piek niet aankan. Dit is eerder gebeurd. We hebben nu besloten om niet meer naar Yukimi te gaan. Het is gewoon niet gezellig om zolang op wat eten te moeten wachten. De jonge bediening is aardig, maar mag wel wat beter kijken wat de klanten nodig hebben en wat meer oogcontact maken. Het nu een beetje halen en brengen.
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Op een zaterdagavond met twee personen hier gegeten. Hoewel het niet druk was duurde het ontzettend lang voordat de gerechten op tafel kwamen. Kwaliteit van het eten wisselde per gerecht maar was redelijk tot goed. Bediening was erg rommelig en in tegenstelling tot andere restaurants met dit concept niet erg oplettend. Na ruim twee uur was de derde ronde nog niet geserveerd. Wel regelmatig langs komen om drank te slijten en de orderbon laten liggen. Excuses als "de nieuwe kok moet ingewerkt worden" en "uw bon is kwijtgeraakt" slaan nergens op en zijn m.i. geen excuus. Jammer. Geen aanrader!