Yuki Sushi

Hogewoerd 19 2311 HE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

tramhalte korevaarstraat
  • : Hoogvliet parkeergarage of de garemarkt

Maandag, dinsdag & woensdag op verzoek. Donderdag van 14:00 tot 20:45, vrijdag & zaterdag van 11:30 tot 21:00, zondag van 11:30 tot 20:30

9,6

Jouw recensie over het restaurant Yuki Sushi

amy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke sushi en attente mensen ! Echt een aanrader! Onwijs leuke sfeer!!! Heerlijke sushi en goede kwaliteit. Alle gerechten waren dik in orde ik ben zeer tevreden !
Van Der Veen M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het belangrijkste eerst: goede, gevarieerde en originele sushi.
Helaas komt de ontvangst en bediening erg amateuristisch over. Op de gedrukte menukaart staan koeien van fouten (edamame is echt geen vis). Volgens de kaart is er een ruime keuze aan dranken, maar er is geen drankenkaart. Bij navraag blijken er 2 soorten bier te zijn (beide Japans) en degene die we bestellen blijkt op. Er is geen wijn behalve Japanse pruimenwijn en qua sake is de keus ook erg beperkt. Een andere klant vraagt om Ichiban bier, de ober zegt dat ze dat hebben maar de klant krijgt Sapporo.
Maar nogmaals: erg goed eten en indrukwekkende keuze, dus we komen zeker terug om te kijken hoe dit restaurant zich ontwikkelt.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent. Echt Japans eten in een leuk restaurant in Leiden. Top sushi, topyuki!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kwaliteit eten goed, bediening een beetje rommelig.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor de 2e keer tijdens Iens festival heerlijk gegeten. De wachttijd op de gerechten was deze keer iets langer, waarschijnlijk doordat er een meisje minder in de bediening was en alle tafeltjes dit keer bezet waren.
De kwaliteit van de gerechten was wederom zeer goed!
Marja O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk eten, en een fijne plek om te zitten.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zijn teleurgesteld, omdat onze verwachting mbt de hoge cijfers van Iens niet waar zijn gemaakt. We hadden een Iens-deal waarbij er 50% korting werd verrekend aan het eind. Maar van sommige gerechten mochten we geen gebruik maken vanwege de actie en wat we wilden bestellen was vaak niet eens beschikbaar.
Er zitten fouten in de menukaart, bepaalde omschrijvingen kloppen niet.
De ober kwam ook niet echt vriendelijk over op het moment dat hij de bestellingen op tafel willen zetten. Wij zaten aan een bescheiden 2 persoonstafeltje Hij zei: "Misschien dat WE er even plaats voor kunnen maken?"
De sushi was oké alleen was de nori taai. De sashimi was oké maar echt niet bijzonder.
Het toetje wat ik wilde bestellen was ook al niet beschikbaar dus kregen we wat anders, vond ik niet echt lekker. Mijn man at de rest voor mij op. Het was iets compacts met groene thee, de presentatie was wel mooi. Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan over een glaasje kraanwater om medicijnen in te nemen. Geen muziek, vreemd.
Geachte mevrouw, het spijt ons dat u niet alles heeft kunnen bestellen. Wij zijn een authentieke japanse sushibar, dat wilt zeggen wij uitsluitend met dagverse producten werken. Op zondagavond kan bepaalde gerechten uitverkocht zijn. Dit heeft niks met de iens actie te maken. Gasten die geen korting kregen, kregen deze ook niet. Overigens was alle sushirollen beschikbaar. U heeft een mixsashimi willen bestellen, waarbij wij aangaven dat tonijn uitverkocht was. Verder wenste u geen schelp/schaaldieren en wit vis. Griet, Rode Poon en zeebaars valt hierdoor af. Een mix sashimi wordt voor ons ook onmogelijk om te maken. Alle desserts zijn beperkt beschikbaar omdat wij qua aantal reserveringen die dag beperkte oplage maken. Daarnaast hebbent wij als regel dat wij niet aan persoonlijke spullen van gasten op tafel willen zitten. indien de ober deze had aangeraakt en had geplaats, was u zeer waarschijnlijk ook niet tevreden geweest. Daarom vroeg de ober u om ruimte te maken om uit te mogen serveren.
De tafel van Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super gegeten, origineel en zeker niet massa kassa, verrassend. Zeker voor herhaling vatbaar
Pourquoipas R.
Als je goed, en kleinschalig(dus geen massa kassa) Sushi wilt eten is dit het adres. Hele aparte combinaties ook!
Ingrid A.
Top!
D.W. W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten, alles vers, verser kan haast niet. Komen zeker nog een keer terug.
li L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
eten is goed, restaurant is onvindbaar. was heel lang aan het zoeken.
Diino S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Eten was super lekker, mooi ingericht. Het is een kleine restaurant dus de bediening heeft veel tijd en aandacht voor de klant. Aanrader
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Fantastische sushi met soms verrassende smaakcombinaties die erg goed werken!
Erg prettige bediening.
Ik miste alleen een beetje achtergrondmuziek!
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de verschillende gerechtjes zijn echt heerlijk en met zorg klaargemaakt. Ik vind eigenlijk de inrichting en de looks van de menukaart (meer een papiertje/folder voor take away sushi) niet bij de zeer goede kwaliteit van het eten passen! Zeer lieve bediening. Super lekkere Sake bubbelwijn. Lang geleden dat wij zulke lekkere verse sushi hebben gegeten! Jammer dat wij niet zo dicht bij Leiden wonen anders werd het ons vaste sushi-adres!
Annelotte A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lieve bediening, goed eten (!!). Wel was de kaart vrij ingewikkeld: het was niet echt duidelijk wat je kreeg wanneer je bijvoorbeeld een plateau bestelde. Klein maar fijn restaurant! Wel kan er wellicht nog iets meer sfeer gebracht worden in het restaurant.
KJ G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Was wel jammer dat een groot deel van de uitgebreide menukaart niet beschikbaar was en zodiende groentegerechten bijvoorbeeld niet mogelijk waren. Volgende keer wellicht beter!
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ontvangst was vriendelijk maar rommelig. We werden aan een tafel geplaatst waar we weer weg moesten omdat die door anderen was gereserveerd. Twee mensen in de bediening die ook beiden steeds kwamen vragen of de bestelling kon worden opgenomen, terwijl de ene collega die net vóór de ander had opgenomen.
Vervolgens komt de bedining zeggen dat er wat fout was gegaan met doorgeven van de bestelling waardoor de wachttijd behoorlijk lang zou worden en nog geen twee minuten later stond hij met het bestelde naast ons tafeltje. Absolute missers: Door drukte was er maar een beperkte kaartkeuze mogelijk, en kraanwater wordt NIET geschonken. En dan zijn ze bij mij ‘ af’...
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was erg koud en ik heb het niet snel koud. De eigenaar probeerde ons toch de volle prijs te laten betalen maar gaf uiteindelijk toch de 50% korting. De wijn is sake en dus niet de wijn zoals wij die kennen. Verder is er alleen bier en mineraalwater. Het is er zeker niet romantisch en knus. Er liep veel personeel en het oogde allemaal wat rommelig.
Geachte mevrouw Lebbink,

U heeft via iens gereserveerd nadat alle plekken voor de iens festival vol was. Daar geldt in principe geen korting op ondanks dat hebben wij u de korting gegeven. Daarbij zijn wij een japanse restaurant en houden wij aan ons japanse concept met uitgebreide sake en pruimenwijnen. Ik ga bij een pizzeria of franse restaurant ook niet vragen naar japanse sake of pruimenwijn zoals wij die in Japan kennen. Verder danken wij u voor uw bezoek.
D.W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten , was erg lekker, heerlijk vers. Reserveren gewenst omdat het restaurant niet zo groot is. Kom zeker een keer terug.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening, maar erg lang moeten wachten. Sobere inrichting past goed bij een Japans restaurant.