Yuki Sushi

Hogewoerd 19 2311 HE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

tramhalte korevaarstraat
  • : Hoogvliet parkeergarage of de garemarkt

Maandag, dinsdag & woensdag op verzoek. Donderdag van 14:00 tot 20:45, vrijdag & zaterdag van 11:30 tot 21:00, zondag van 11:30 tot 20:30

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,7
9,4
Erg gunstig
Tim Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eindelijk weer eens goede sushi gegeten, zeer vers en smaakvol. Je zit aan de bar, terwijl je kijkt hoe de kok de sushi klaar maakt. Gezellige kleine tent, aanrader!
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Uitstekende kwaliteit en erg lekker!!! Eten is aan een bar en niet aan tafels.
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, klaar terwijl je wacht! Gaan hier vaker een hapje doen. De dragon vulcano is een aanrader in combinatie met de edamame.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Fantastische sushi met op kwaliteit vis! De chef was super vriendelijk en gaf persoonlijk advies. Yuki Sushi is zeker een aanrader!!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik heb gewoond in Korea en ben veel in Japan geweest. At eigenlijk nooit meer sushi in Nederland tot ik dit restaurant ontdekte. Goede kwaliteit van de rijst tot de vis.
franka94 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat heb ik hier ontzettend lekker gegeten. Sushi wordt vers voor je neus klaargemaakt en wat wordt er veel liefde in gestoken! Een echte aanrader voor de ultieme sushi-ervaring.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
sushi was heerlijk, service goed. jammer dat de inrichting zo sober is.
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super lekker gegeten!!! voor het eerst Sushi gegeten aan een echte Sushibar.
Tot nu toe alleen bekend met het all you can eat sushi concept..
Vandaag op een hoger niveau sushi gegeten!!! Het was een ware belevenis!!! Complimenten aan de kok en... we komen zeker terug!!!
E O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg goede sushi, voor de neus bereid en met hoge kwaliteit ingredienten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke sushi, creatief, super kwaliteit, mooi geserveerd, snel en professioneel. Eigenaar/chef en personeel is heel vriendelijk en geeft goed advies. Echt een aanrader voor niet te grote gezelschappen. Je zit aan een sushibar, dus als je met veel bent, kan niet iedereen elkaar zien/spreken. Wij waren met zijn vieren, en dat is perfect om wel lekker veel verschillende gerechten te kunnen proeven. De prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed. Aanrader!
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat een fantastische aanwinst voor Leiden is Yuki! Hier eet je sushi op hoog niveau. Chef Yuki beheerst de fijne kneepjes van het suahivak. Vis snijdt hij met een bepaalde tevhniek, zodat die botermals is. Bijzondere smaakcombinaties doen je smaakpapillen juichen. Hou je van sushi? Dan moet je hier echt een keer eten. De inrichting van deze kleine zaak is echt Japans: veel hout, verl wit. En eigenlijk alleen een chef's table om aan te eten: aan de bar zie je hoe de sushi voor je ogen wordt klaargemaakt. Een intiem dinertje voor twee kun je dus beter ergens anders plannen. Maar betere sushi vind je nergens.
Annet N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Superlekker gegeten en vriendelijke chef. Topavond gehad!
MrJiong .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Erg lekkere en creatieve sushi, voor een heel vriendelijke prijs. De sushi-bar voelt klein aan en is erg rustig, misschien wat te stil voor een gezellig avondje uit. Maar het eten zelf is top, zo'n hoge kwaliteit zie je niet vaak voor deze prijs. Erg leuk menu dat uitnodigt om vaak terug te komen en nieuwe dingen te proberen (probeer bijvoorbeeld de coquille sashimi of de soft-shell crab). Als je zoekt naar lekkere sushi en een informele lunch/diner aan de bar dan is het een aanrader. Voor een romantisch dineetje misschien minder geschikt.
Stijn I.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijke speciale vissoorten die bij andere zaken vaak niet te krijgen zijn, ook nog eens voorzien van heerlijke garneringen die de smaak van de vis verheffen zonder te overheersen! In combinatie met de leuke inrichting en goede service echt japans genieten! Veruit de beste van de regio!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De lekkerste sushi die we ooit in Nederland hebben gegeten! Leuk ook, om de kok en zijn assistenten bezig te zien met het klaarmaken van ons eten.
caroline B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Afgelopen week waren we in Leiden en hebben bij Yuki ongekend lekker Japans gegeten. We hebben echt heerlijk gegeten vooral de Double Dragon en de Pink Eyed chicken. Het was krokant van binnen en zacht van buiten! Dat is iets wat wij echt missen in onze grote hoofdstad. Zo bijzonder! We hebben gezegd tegen Yuki als je ooit plannen hebt om uit te breiden vergeet dan Amsterdam niet want dan is het zeker elke avond vol!
We waren die avond een beetje laat waardoor sommige gerechten niet meer leverbaar waren. Voor ons was dat geen probleem maar juist een indicatie dat alles vers is bereidt.
Nou, we gaan vast en zeker weer en anders onze kinderen wel die zijn er gek op!
Ben & Caroline
tamar L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goede persoonlijke service door de kok/eigenaar. Erg goede sushi, vers bereid met verse ingrediënten . Voor herhaling vatbaar. P.s. Ze hebben geen wijn alleen sake , en Japans bier, maar dat vonden wij niet erg.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Al meerdere keren gegeten hier en het blijft mij verrassen. Ik zelf heb al bij de betere sushi restaurants gegeten ( Yamazato, Morikawa, etc) en ik vind dat zij niet in de buurt komen van de kwaliteit die Yuki levert. Prachtige O-Toro (vette tonijn), garnalen uit Zuid Amerika en Afrika, ramen noedels en zelfs zeeëgel! Echt geweldig dat je dat hier in Leiden kunt krijgen! De uitstraling van de zaak is mooi en Japans, met een echte sushi bar waar de chef live voor je neus de sushi klaarmaakt! Kortom echt waanzinnige kwaliteit sushi voor een zacht prijsje als je het met de rest moet vergelijken!
Roland L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vorige week heb ik hier tuna specialiteiten gegeten. Bij binnekomst geeft de bar een echt authentieke indruk, wat je nergens hebt in Leiden. De sushi was snel bereid werd netjes en smakelijk gepresenteerd. Ik begon met de tuna sashimi. Die was net als verwacht echt ontzettend goed. De stukjes smolten als het ware op je tong. Die ervaring heb ik nooit eerder gehad! Ik vond de maki's die meestal redelijk normaal zijn erg lekker. Dit kwam door de stukjes lente-ui erop. (goed idee). De tuna nigiri's waren ook erg goed. De rijst kwam hier goed naar voren die een goede gebalanceerde smaak gaf. Al met al een hele goeie sushi ervaring. Ik kom hier zeker vaker terug.