Yuki Sushi

Hogewoerd 19 2311 HE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

tramhalte korevaarstraat
  • : Hoogvliet parkeergarage of de garemarkt

Maandag, dinsdag & woensdag op verzoek. Donderdag van 14:00 tot 20:45, vrijdag & zaterdag van 11:30 tot 21:00, zondag van 11:30 tot 20:30

Uitmuntend
9,7
9,3
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk echt verassende sushi -smaaksensaties van begin tot einde. Puur, vers en eerlijk. Mooie creaties.
yoshiko D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitstekende, echte Japanse, sushi, vriendelijk maar onervaren personeel, we moesten zelf om wasabi en sojaschaaltje vragen, er zat een insect in de sojasaus, de sushichef verstond zijn vak, maar door het onervaren personeel een beetje chaotische service en onnodig lange wachttijden. pittige prijzen maar gingen toch voldaan naar huis.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg leuk dat we aan de bar zaten tegenover de kok, en rechtstreeks bij de kok bestelden. De kok kon ons zo hoogstpersoonlijk adviseren en verhalen over Japan vertellen. Een van ons heeft sesam allergie waardoor het extra gunstig was om direct met de kok te kunnen overleggen. De allergie was geen probleem. We hebben allemaal erg lekker gegeten.
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor de 2e keer heerlijk Sushi gegeten!!!
Tibo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We konden zelf zien hoe de rijst gemaakt werd en hoe de rollen gemaakt werden. Alles werd vers bereid. De otoro sushi is heerlijk!!!
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Yuki Sushi. Alles wordt ter plekke vers gemaakt en prachtig op temperatuur. We komen zeker terug.
Tim Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eindelijk weer eens goede sushi gegeten, zeer vers en smaakvol. Je zit aan de bar, terwijl je kijkt hoe de kok de sushi klaar maakt. Gezellige kleine tent, aanrader!
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Fantastische sushi van top kwaliteit, in Leiden. En voor een zeer vriendelijke prijs. Heerlijk genieten dus. Geen restaurant voor uitgebreid Nederlandse-stijl natafelen, maar als je op zoek bent naar originele sushi van top kwaliteit, met vrienden of geliefde of voor werk, dan is dit je keuze. De chef past alles aan naar gelang van voorkeur of interesse. Onze favoriete uitstapje als we onszelf culinair willen trakteren!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Uitstekende kwaliteit en erg lekker!!! Eten is aan een bar en niet aan tafels.
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, klaar terwijl je wacht! Gaan hier vaker een hapje doen. De dragon vulcano is een aanrader in combinatie met de edamame.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Fantastische sushi met op kwaliteit vis! De chef was super vriendelijk en gaf persoonlijk advies. Yuki Sushi is zeker een aanrader!!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik heb gewoond in Korea en ben veel in Japan geweest. At eigenlijk nooit meer sushi in Nederland tot ik dit restaurant ontdekte. Goede kwaliteit van de rijst tot de vis.
franka94 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat heb ik hier ontzettend lekker gegeten. Sushi wordt vers voor je neus klaargemaakt en wat wordt er veel liefde in gestoken! Een echte aanrader voor de ultieme sushi-ervaring.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
sushi was heerlijk, service goed. jammer dat de inrichting zo sober is.
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super lekker gegeten!!! voor het eerst Sushi gegeten aan een echte Sushibar.
Tot nu toe alleen bekend met het all you can eat sushi concept..
Vandaag op een hoger niveau sushi gegeten!!! Het was een ware belevenis!!! Complimenten aan de kok en... we komen zeker terug!!!
E O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg goede sushi, voor de neus bereid en met hoge kwaliteit ingredienten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijke sushi, creatief, super kwaliteit, mooi geserveerd, snel en professioneel. Eigenaar/chef en personeel is heel vriendelijk en geeft goed advies. Echt een aanrader voor niet te grote gezelschappen. Je zit aan een sushibar, dus als je met veel bent, kan niet iedereen elkaar zien/spreken. Wij waren met zijn vieren, en dat is perfect om wel lekker veel verschillende gerechten te kunnen proeven. De prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed. Aanrader!
Marèse P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat een fantastische aanwinst voor Leiden is Yuki! Hier eet je sushi op hoog niveau. Chef Yuki beheerst de fijne kneepjes van het suahivak. Vis snijdt hij met een bepaalde tevhniek, zodat die botermals is. Bijzondere smaakcombinaties doen je smaakpapillen juichen. Hou je van sushi? Dan moet je hier echt een keer eten. De inrichting van deze kleine zaak is echt Japans: veel hout, verl wit. En eigenlijk alleen een chef's table om aan te eten: aan de bar zie je hoe de sushi voor je ogen wordt klaargemaakt. Een intiem dinertje voor twee kun je dus beter ergens anders plannen. Maar betere sushi vind je nergens.
Annet N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Superlekker gegeten en vriendelijke chef. Topavond gehad!
MrJiong .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Erg lekkere en creatieve sushi, voor een heel vriendelijke prijs. De sushi-bar voelt klein aan en is erg rustig, misschien wat te stil voor een gezellig avondje uit. Maar het eten zelf is top, zo'n hoge kwaliteit zie je niet vaak voor deze prijs. Erg leuk menu dat uitnodigt om vaak terug te komen en nieuwe dingen te proberen (probeer bijvoorbeeld de coquille sashimi of de soft-shell crab). Als je zoekt naar lekkere sushi en een informele lunch/diner aan de bar dan is het een aanrader. Voor een romantisch dineetje misschien minder geschikt.