Yuki Sushi

Hogewoerd 19 2311 HE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

tramhalte korevaarstraat
  • : Hoogvliet parkeergarage of de garemarkt

Maandag, dinsdag & woensdag op verzoek. Donderdag van 14:00 tot 20:45, vrijdag & zaterdag van 11:30 tot 21:00, zondag van 11:30 tot 20:30

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Roland L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vorige week heb ik hier tuna specialiteiten gegeten. Bij binnekomst geeft de bar een echt authentieke indruk, wat je nergens hebt in Leiden. De sushi was snel bereid werd netjes en smakelijk gepresenteerd. Ik begon met de tuna sashimi. Die was net als verwacht echt ontzettend goed. De stukjes smolten als het ware op je tong. Die ervaring heb ik nooit eerder gehad! Ik vond de maki's die meestal redelijk normaal zijn erg lekker. Dit kwam door de stukjes lente-ui erop. (goed idee). De tuna nigiri's waren ook erg goed. De rijst kwam hier goed naar voren die een goede gebalanceerde smaak gaf. Al met al een hele goeie sushi ervaring. Ik kom hier zeker vaker terug.
Yacine H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
De chef had speciaal voor ons toch de deuren geopend op woensdag. Hij meldde van te voren dat alles wat langer kon duren maar dat viel heel erg mee! De lekkerste sushi van Leiden kun je hier eten. Naast de lekkerste sushi is de chef een goede gastheer, hij was erg aardig en kon ons veel vertellen over de sushi. Hij sneed alles tot een heerlijke combinatie van verschillende sushi. Echt een aanrader!!!!
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijke Dragon Vulcano! Smaakvolle en goedgevulde topsushi. Werd voor m'n neus vers klaargemaakt. Hier ga ik zeker vaker sushi komen eten!
Nasr A.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Top service ! Super lekker ! Restaurant ziet er netjes en afgewerkt uit. Een aanrader voor iedereen. Ben je in de buurt ? Dan zou ik er zeker een keer langs gaan.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
De lekkerste sushi ooit hier gegeten. Met zijn 4en hier op vrijdagavond gedineerd, waarvan 2 zakenrelaties uit Japan. Deze werden aangenaam verrast van de kwaliteit. Volgens hun zal de kwaliteit zelfs in Tokyo niet misstaan. De chef kon ons alle herkomst van de producten en vissoorten haarfijn uitleggen. Aanrader voor iedereen die van sushi houdt. Tip volg de adviezen van de chef voor de beste smaaksensatie!
Tijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Zeker nog een keer. Mijn vriendin en ik eten vegetarisch en meestal hebben wij niet veel keus, maar hier wel! Beste sushi van Leiden!
Youri G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekkere suhsi! je kan zien dat de chef verstand van zaken heeft. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Daarbij hangt er een gezellige sweer in het restaurant.
Suleyman T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ongelofelijk lekkere sushi, geweldige service, hele leuk 'japanse' chef. Een echte aanrader. Te goedkoop voor wat je krijgt! Locatie en winkel zijn trouwens ook fantastisch!