Yuki Sushi

Hogewoerd 19 2311 HE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Tijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Zeker nog een keer. Mijn vriendin en ik eten vegetarisch en meestal hebben wij niet veel keus, maar hier wel! Beste sushi van Leiden!
Youri G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekkere suhsi! je kan zien dat de chef verstand van zaken heeft. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Daarbij hangt er een gezellige sweer in het restaurant.
Suleyman T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ongelofelijk lekkere sushi, geweldige service, hele leuk 'japanse' chef. Een echte aanrader. Te goedkoop voor wat je krijgt! Locatie en winkel zijn trouwens ook fantastisch!