Yuki Sushi

Hogewoerd 19 2311 HE Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

tramhalte korevaarstraat
  • : Hoogvliet parkeergarage of de garemarkt

Maandag, dinsdag & woensdag op verzoek. Donderdag van 14:00 tot 20:45, vrijdag & zaterdag van 11:30 tot 21:00, zondag van 11:30 tot 20:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Yuki Sushi

Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We vonden het eten tegen vallen, andere sushi dan we besteld hadden ontvangen en de smaak was lang zo goed niet als we hadden verwacht.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was erg lekker, helaas was er geen sushi of sashimi van Saba (makreel). Dat zie je vaker bij restaurants en alleen de allerbeste hebben het. Het is namelijk een lastige vis om te bereiden. Nog iets raarder was dat er geen witte wijn van druiven beschikbaar was, alleen sake. Die sake was lekker, maar duur. Bediening goed. Ambience netjes maar een tikje saai, want je zit aan een stille steeg. We moesten nogal lang wachten steeds.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekkere en bijzondere sushi. Ze hebben geprobeerd het leuk aan te kleden, is nogal lastig in langwerpig pand, waardoor je beetje eenzaam achteraf kunt zitten. Goede service.
JTK B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was voor de zaterdag wel erg rustig.
Lukas V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Super heerlijke Sushi, zeer uitgebreide kaart en keuze!
D.W. W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Rustig heerlijke sushi gegeten, met Zorgverzekeraar vers bereid
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Als je voor de deur staat, kun je je niet voorstellen wat een goed restaurant het is. Het oogt wat klein, met een netjes verzorgd interieur, maar de bediening en het eten is echt goed. Je maakt kennis met kwaliteit sushi zoals je dat niet vaak zult tegenkomen. Een aanrader!
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Een smaakervaring met veel keus en verse vis.
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Ze worden gepresenteerd als serverende Michelin ster kwaliteit, dat is toch echt wel zwaar overdreven. Als iets Michelin-achtig is dan is het de prijs. Verder gewoon niet beter dan een gemiddeld Sushi restaurant. Het wordt allemaal met veel poeha geserveerd maar stelt uiteindelijk niet zo veel voor.
Christianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Eten was echt heel erg lekker! Service super!

Tipje: Wellicht handig om zichtbaarder te worden voor voorbijgangers dmv een uithangbord en eters aan de voorkant te plaatsen zodat dit ook zichtbaarder wordt voor voorbijgangers.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het 21 gangen Sushi menu is van hoge kwaliteit met veel verrassingen, door de chef voor je ogen bereid.
Maar helaas heeft Leiden hiermee nog niet een Sushi restaurant zoals je het op verschillende plaatsen in New York, Wenen, Tokyo of Den Haag aantreft. De sfeer/ambiance is niet meer dan een 6 en de prijs is juist om die rede aan de hoge kant.
Ik zou zeggen kies als eigenaar óf voor een afhaal tent, of voor een high quality sushi restaurant. Voor het laatste moet nog wat gebeuren.
De tafel van M. S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Grote klasse!
Victor B.
Superkwaliteit, inrichting beetje basic, maar we gaan er zeker terug!
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Dit is duidelijk geen all you can eat... niet een restaurant voor een romantisch avondje uit, maar wel voor ‘echte’ en echt lekkere sushi. Zowel de traditionelere, de bekende, maar ook zeer bijzondere sushi’s. Die met coquille, haring, buiktonijn zijn er maar een paar van. Vooral de ‘chef’s menu’ is bijzonder lekker. Wel van te voren reserveren ivm de inkopen! (Bijzondere vis, daardoor niet goedkoop, maar voor de liefhebber absoluut de moeite waard!)
Christi W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eenvoudig restaurant met erg goede sushi.
Marese P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Beste sushi van Leiden. Van Zuid-Holland. Nee, van heel Nederland! Yuki is een klasse apart. Hier proef je dingen die je nergens anders proeft. Alle ingrediënten zijn supervers en van niets minder dan topkwaliteit. Laat je niet om de tuin leiden door de eenvoudige inrichting. Hier eten is elke keer weer een feestje!
Erna M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De sushi van Michelin-kwaliteit vonden we fantastisch. Goede prijs-kwaliteitverhouding. We hadden om 19.30 uur besproken. Vanaf 19.35 uur waren we de enige gasten. Dat is wel wat erg rustig. De inrichting is sober. Tip: maak aan de straatkant duidelijker dat het (ook) om een restaurant gaat. Nu loop je eraan voorbij als je het niet weet.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke sushi’s, mooie kaart en prijs viel ons ook erg mee. Zeker om weer terug te komen.
ProeverJL L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten was heerlijk. Voorgerechten kwamen snel, hoofdgerechten lieten wat langer op zich wachten. Er waren erg weinig klanten. Zeer gunstige prijs, en we werden vriendelijk geholpen.
amy V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijke sushi en attente mensen ! Echt een aanrader! Onwijs leuke sfeer!!! Heerlijke sushi en goede kwaliteit. Alle gerechten waren dik in orde ik ben zeer tevreden !
Van Der Veen M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het belangrijkste eerst: goede, gevarieerde en originele sushi.
Helaas komt de ontvangst en bediening erg amateuristisch over. Op de gedrukte menukaart staan koeien van fouten (edamame is echt geen vis). Volgens de kaart is er een ruime keuze aan dranken, maar er is geen drankenkaart. Bij navraag blijken er 2 soorten bier te zijn (beide Japans) en degene die we bestellen blijkt op. Er is geen wijn behalve Japanse pruimenwijn en qua sake is de keus ook erg beperkt. Een andere klant vraagt om Ichiban bier, de ober zegt dat ze dat hebben maar de klant krijgt Sapporo.
Maar nogmaals: erg goed eten en indrukwekkende keuze, dus we komen zeker terug om te kijken hoe dit restaurant zich ontwikkelt.