Yuki Sushi

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Yuki Sushi

Lieflijk en steengoed Japans

De chef van Yuki Sushi in Leiden heeft gewerkt in een driesterren restaurant, dus hij weet wel iets van koken! Volgens hem is Edomae de meest authentieke en echte sushi, zoals de Dragon Vulcano Roll op hun menukaart. Licht hout en roze geeft dit restaurant een lieve Japanse vibe. Let op: er worden geen vegetarische of veganistische gerechten aangeboden.

Meer informatie over restaurant Yuki Sushi

tramhalte korevaarstraat
  • : Hoogvliet parkeergarage of de garemarkt

Maandag, dinsdag & woensdag op verzoek. Donderdag van 14:00 tot 20:45, vrijdag & zaterdag van 11:30 tot 21:00, zondag van 11:30 tot 20:30

Uitmuntend
9,7

Jouw recensie over het restaurant Yuki Sushi

Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lekkere sushi met super verse vis
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige setting. Wij hadden de mogelijkheid dat de Chef voor ins een selectie van de kaart bereidde, hetgeen heel goed is bevallen en aan te bevelen is. Daarnaast is er een goede selectie aan echt Japanse dranken, dit maakt het compleet. De Japanse pruimenwijn is een aanrader!
Eefje P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Yuki Sushi.prima prijs-kwaliteit verhouding. Aten in het net geopende restaurantgedeelte. Jammer dat er geen achtergrond muziek was.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De kaart is erg onoverzichtelijk, sushi is naar verhouding erg duur. Het was erg lastig om op de kaart iets te vinden wat ons aansprak.
We moesten lang wachten op onze sushi, de warme gerechtjes waren soms al afgekoeld.
Vooral een probleem met de prijs en service. Sushi was verder erg smakelijk. We hadden een schotel van 44 euro met 10 grote en 8 kleine stuks. Is gewoon niet in goede verhouding met de prijs!
Wc was ook niet heel schoon, geen zeep in toilet. Bij de kapstok stonden een paar schoenen, waarschijnlijk van personeel.
Fruitvliegjes in het restaurant bij de tafel. Ik ga zeker niet meer terug!
Alexis E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke sushi, maar het restaurant is weinig sfeervol.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Inrichting is netjes en sfeervol. Rustig. Ik vond het juist prettig om geen muziek te hebben.
Bediening niet super ervaren, maar echt niet storend. Hij deed het echt prima.
Een een heel fijn tentje om rustig heerlijke sushi te eten!
Hessel W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Waarschijnlijk de beste sushi van Leiden. Mooie smaak combinaties, verse producten. Niet te grote sushi en goede rijst.
Bedrijfsvoering kan nog wat strakker. Bediening is erg vriendelijk, maar nog wat onwennig.
Jeffrey P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Perfect
Jorgos V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Erg lekker gegeten; goede en aardige chef.
Bediening is wat onervaren maar het eten is heel goed.

Ik zou de eigenaar/chef, waarvan het duidelijk is dat hij erg veel liefde heeft voor zn eten, aanraden om een zacht (japans) muziekje op te zetten om meer sfeer aan te brengen in het restaurant!
Izabella en Henk J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten is SUPER. Ben je hier geweesr dan loop je Shabu Shabu vootaan voorbij. De inrichting is funtioneel, niet romantisch of sfeerverhogend. Maar dit wordt gecompenseerd omdat je smaakpapillen tot het uiterste wordenn uitgedaagd. Hier moet je minimaal een keer in je leven sushi hebben gegeten. Romantiek zelf meebrengen ????
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ontzettend lekker eten! Vers een smaakvol! Wel duidelijk dat de zaak erg nieuw en een tikkeltje onervaren is. Wat puntjes op de i; wat gezellige muziek erbij, er was geen zeep op het toilet, wasabi niet in plastic bakjes serveren en iets meer gezellige aankleding zou het een toptent maken!
Sander A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Beste sushi van leiden, ik vergelijking tot andere sushizaken in leiden zijn deze naast yuki bijna vies. Zeker een aanrader ????????
Alessandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk echt verassende sushi -smaaksensaties van begin tot einde. Puur, vers en eerlijk. Mooie creaties.
yoshiko D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Uitstekende, echte Japanse, sushi, vriendelijk maar onervaren personeel, we moesten zelf om wasabi en sojaschaaltje vragen, er zat een insect in de sojasaus, de sushichef verstond zijn vak, maar door het onervaren personeel een beetje chaotische service en onnodig lange wachttijden. pittige prijzen maar gingen toch voldaan naar huis.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg leuk dat we aan de bar zaten tegenover de kok, en rechtstreeks bij de kok bestelden. De kok kon ons zo hoogstpersoonlijk adviseren en verhalen over Japan vertellen. Een van ons heeft sesam allergie waardoor het extra gunstig was om direct met de kok te kunnen overleggen. De allergie was geen probleem. We hebben allemaal erg lekker gegeten.
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor de 2e keer heerlijk Sushi gegeten!!!
Tibo S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We konden zelf zien hoe de rijst gemaakt werd en hoe de rollen gemaakt werden. Alles werd vers bereid. De otoro sushi is heerlijk!!!
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Yuki Sushi. Alles wordt ter plekke vers gemaakt en prachtig op temperatuur. We komen zeker terug.
Tim Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eindelijk weer eens goede sushi gegeten, zeer vers en smaakvol. Je zit aan de bar, terwijl je kijkt hoe de kok de sushi klaar maakt. Gezellige kleine tent, aanrader!
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Fantastische sushi van top kwaliteit, in Leiden. En voor een zeer vriendelijke prijs. Heerlijk genieten dus. Geen restaurant voor uitgebreid Nederlandse-stijl natafelen, maar als je op zoek bent naar originele sushi van top kwaliteit, met vrienden of geliefde of voor werk, dan is dit je keuze. De chef past alles aan naar gelang van voorkeur of interesse. Onze favoriete uitstapje als we onszelf culinair willen trakteren!